Nee, dit topic staat toevallig ook in mij AT lijstquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef annelies80 het volgende:
[..]
uhm.... ja maar ik weet niet waar ik het naar toe mag brengen![]()
En.... ben jij mij nou aan het achtervolgen?????????????![]()
Ooooow, jammer....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee, dit topic staat toevallig ook in mij AT lijst. En nu naar de winkel jij, hup!
![]()
Ligt eraan.. soms kan een zweepje wel een licht therapeutische werking hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:58 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Ooooow, jammer....![]()
Hey meneertje.... met dit, ben je niet echt troostend bezig he?
Zou je niet eerst beginnen met praten voordat je gelijk al je gereedschap tevoorschijn haalt? hahahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ligt eraan.. soms kan een zweepje wel een licht therapeutische werking hebben.
Halloquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:11 schreef Registratiefout het volgende:
Ik ben op zoek naar een voorsteltopic...![]()
Ben nieuw hier...![]()
Oh? heb ik geen ervaring mee.. dus vertel! zo gedetailleerd mogelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:37 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Zou je niet eerst beginnen met praten voordat je gelijk al je gereedschap tevoorschijn haalt? hahaha
En zacht beginnen om met zwepen e.d. verder te gaan is ook wel eens leuk!![]()
uhm....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oh? heb ik geen ervaring mee.. dus vertel! zo gedetailleerd mogelijk![]()
quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Info zoeken over haar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:34 schreef pulletje het volgende:
ik ben hier nu "ik ben hier nu "ik ben hier nu "ik ben hier nu aan het typen" aan het typen" aan het typen" aan het typen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |