quote:
Yep, en dan ga ik het zo opeten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:07 schreef hamkaastosti het volgende:
ik vil een kinderlijkje
met koffie uiteraardquote:
Ik moet er nog 3....quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:14 schreef jpg97 het volgende:
Op het werk, net offerte af zo even koffie pakken.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:52 schreef VonHinten het volgende:
Net uit bed gerold, in mijn boxer fokken en NU een boterham pakken
labiele emo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:06 schreef linebear het volgende:
moet geloof ik weer aan het werk... maar er is geen werk momenteel
verder baal ik gewoon erg
ik ben het een keer met brechtje eens.....quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:37 schreef kyraaa het volgende:
Aan het msn-en, blowen en op FOK! aant rondkijken...
In films doen ze dat wel vaak hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:37 schreef linebear het volgende:
best lastig.... je kop in de wc stoppen en doorspoelen
als je zo p[raat word ik geil van je brechtjequote:Op donderdag 19 juli 2007 13:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
In films doen ze dat wel vaak hoor![]()
Maar domme kneus..![]()
Ik zeg toch niet dat je je kop in de wc moet stoppen en door moet spoelen?
Maar dat je moet verzuipen in een BAK met EMOPIS. tiefusjosti.
*zucht*
TOOLquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
tool te luisteren, katertje hebben
pfff jee man... je hebt het er maar druk mee... does ff rustig!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:18 schreef covie het volgende:
roken, fokken, op tafel trommelen, rondjes lopen, rondkijken, bedenken of ik ga sporten vanavond, met colelga's kletsen, koffie drinken, water drinken, mail checken, debiele tekeningen maken op mijn blok, blij zijn.
Je moet voor mijn baan dan ook erg stressbestendig zijn, dat begrijp je wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:25 schreef annelies80 het volgende:
[..]
pfff jee man... je hebt het er maar druk mee... does ff rustig!!!![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:28 schreef covie het volgende:
[..]
Je moet voor mijn baan dan ook erg stressbestendig zijn, dat begrijp je wel.
me irriteren aan jouquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:02 schreef PushyGurl het volgende:
Ik zit me een sigaret te roken,en een kop koffie te drinken
En dat alles tijdens het fokken
Nam je niet per ongeluk een wat bitter snoepje?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef nicoo het volgende:
wijn drinken en peper muntjes eten, een tip voor alle fokkers eet nooit pepermunt terwijl je wijn aan het drinken bent![]()
![]()
![]()
Hoe laat is t daar nu dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 05:38 schreef Libris het volgende:
Op mijn werk, wachtend op een meeting die ik over 23 minuten heb...
Zie 3 posts boven je.... Zo noemt men datquote:Op vrijdag 27 juli 2007 05:52 schreef RiDo78 het volgende:
M'n tijd aan het verdoen op kosten van de baas...
Nee, ik kan het niet echt werken noemen....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 05:53 schreef DeeCruise het volgende:
Zie 3 posts boven je.... Zo noemt men dat
6 uur later, dus mijn meeting was om 12:00quote:Op vrijdag 27 juli 2007 05:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoe laat is t daar nu dan?
Meetings![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:46 schreef covie het volgende:
Fok! op tafel trommelen, mee neuriën met muziek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |