quote:
Die heeft ze al gehad. Iets wat ik dit jaar voor de WIi ga kopenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:54 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je je cadeau van JD nou al gehad?
Of staat het nog steeds ingepakt naast de bank...![]()
Zegt mij niets...quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb Guitar Hero II gehad voor de PS2 OA.
Niets voor mij...quote:
III komt eind dit jaar uit, en dit keer staat de Wii er ook bij. Ook gitaarspelen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb Guitar Hero II gehad voor de PS2 OA.
Wist ik niet! Tofquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:12 schreef Pheno het volgende:
III komt eind dit jaar uit, en dit keer staat de Wii er ook bij. Ook gitaarspelen!
Toffe machinequote:Op donderdag 19 juli 2007 16:16 schreef JortK het volgende:
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII [afbeelding]
halloquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef Frutsel het volgende:
Ga zo naar huis, misschien tot vanavond![]()
![]()
nog een Fijne verjaardag vandaag/vanavond Kuuks![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef Frutsel het volgende:
Ga zo naar huis, misschien tot vanavond![]()
![]()
nog een Fijne verjaardag vandaag/vanavond Kuuks![]()
Mooie brief hé?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
![]()
KUUK
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag
[img=578xnull]http://www.delacreme.biz/afbeeldingen/artikelen/website/appel/appelkaneeltaart.jpg[/img]
Ja, het was hier zo rustig, dat ik er rebels van werd....quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
![]()
KUUK
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag
[img=578xnull]http://www.delacreme.biz/afbeeldingen/artikelen/website/appel/appelkaneeltaart.jpg[/img]
Idd zegquote:
sowiesoquote:
Je bent conducteurquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso
Ik dacht effe toen ik 'm vastpakte van: wtf krijg ik nou weer...
Maar al gauw...
wist ik het weer
Ik heb er niet oneindig veel, maar als ze op zijn, kan je nog wel een keer nieuwe krijgen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso
Ik dacht effe toen ik 'm vastpakte van: wtf krijg ik nou weer...
Maar al gauw...
wist ik het weer
ja, ik zou ook vrij zijn, maar toen opeens niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er niet oneindig veel, maar als ze op zijn, kan je nog wel een keer nieuwe krijgen...![]()
Ik dacht trouwens dat je vrij was vandaag... maar moest je weer bij die TNT arbeiten....![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik zou ook vrij zijn, maar toen opeens niet.
En ja, ik heb toch geld nodig...
En elke keer weer zeg ik: nee, ik ga nooit meer bij de tnt werken.
Toch stiekem weer
ik moet effe niet vergeten om vrij zu nehmen voor de laatste 2 weken van augustus.
ja zegt iequote:Op donderdag 19 juli 2007 16:56 schreef OA het volgende:
We kijken hier met z'n allen TDF via de stream op nos.nl![]()
omdat ik wel wát vakantie wil hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zij ik ook telkens toen ik nog in de tuin werkte...
![]()
Waarom moet je dan vrij zijn?
quote:
jum, taartquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:09 schreef Kuukske het volgende:
Een ieder die mij inmiddels gefeliciteert heeft: Bedankt![]()
*Taart toeschuift.
Spare ribsquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:12 schreef Muck het volgende:
wij eten gebakken piepers, en kliekjes van het barbecuen (that's spare ribs voor mij dus)
ja, ze liggen nu in de oven, en ik moet me beheersen om hem niet open te trekken omdat het zo lekker ruiktquote:
Bier en tietenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:22 schreef Kuukske het volgende:
Welnu, de heer des huizes arriveerde zojuist. Dus ik ga mijn verjaardag fatsoenlijk vieren en pizza eten en bier drinken.
quote:
Je hebt het verdient dat plekjequote:Op donderdag 19 juli 2007 18:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel mooi collega!
Als JD uit de OP gaat, wil ik zijn plekje wel trouwens!
Ah, dan kan ik ook eens wat naar boven, het is koud daar benedenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel mooi collega!
Als JD uit de OP gaat, wil ik zijn plekje wel trouwens!
LOL, wanneer mag ik dan ook mee naar bovenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik ook eens wat naar boven, het is koud daar beneden
Dank je wel! Sympathiek van je!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt het verdient dat plekje [afbeelding]
Ik ga straks ook eens sporten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:03 schreef OA het volgende:
Zo fitnessen...
Het is met deze temperaturen altijd 32 graden daar binnen...![]()
Lekkerquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:03 schreef OA het volgende:
Zo fitnessen...
Het is met deze temperaturen altijd 32 graden daar binnen...![]()
hardlopen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker
ik ga later vanavond ff een rondje hardlopen
Ja ach, ik heb geen abonnement op de sportschool. Dus dan moet ik zo maar aan mijn beweging komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |