ja moet je ook niet midden in de nacht daar naar binnen proberen te dringen, en dan ook nog klagen om een schade vergoeding.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:24 schreef Crashcat het volgende:
damn... die gasten bij de paintbal shop worden slapend rijk met die prijzen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
ja moet je ook niet midden in de nacht daar naar binnen proberen te dringen, en dan ook nog klagen om een schade vergoeding.
HeeeH dat is mijn quote.quote:
Bovendien.. wie doet er aan kikvors perspectief piccies.quote:En naar Zandvoort gaan zonder WP op de hoogte te stellen...(
)
Wat dan te denken van Geerd's fipo hierquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
HeeeH dat is mijn quote.![]()
![]()
Oftewel :^![]()
Je bedoelt piccies behorende tot de staartloze amfibieënquote:[..]
Bovendien.. wie doet er aan kikvors perspectief piccies.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat dan te denken van Geerd's fipo hier
Volgens mij is het een alom bekende "Ik ben alleen, dus zet mij cam op de grond met timer piccie"quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
HeeeH dat is mijn quote.![]()
![]()
Oftewel :^![]()
[..]
Bovendien.. wie doet er aan kikvors perspectief piccies.![]()
![]()
Volgende keer wel ff opletten als er mensen aan komen lopen - als je op ze wacht......quote:
Ik verstuurde het antwoord, keek rond, en ja hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
Volgende keer wel ff opletten als er mensen aan komen lopen - als je op ze wacht......
Klikquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:49 schreef hicham het volgende:
Je bedoelt piccies behorende tot de staartloze amfibieën![]()
Zou OPM er bij geweest zijn..quote:Beetje OPM's-oude-camera achtige foto's
Creert een maximaal vergrotend effect voor de motor/berijdercombi.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Volgens mij is het een alom bekende "Ik ben alleen, dus zet mij cam op de grond met timer piccie"
quote:Even wachten tot ze de niet gelukte foto's post
Ik voel het ook nog - en ik werk nu..quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik verstuurde het antwoord, keek rond, en ja hoor
Maar was wel een gezellige avond, eerste keer op de vierdaagsefeesten is goed bevallen, ben nu nog zat
quote:Als je de voorstelling ziet vanuit een zeer laag standpunt (dus vanuit het standpunt van een kikker) is de horizon heel laag en kijk je tegen allerlei dingen op. Dit is een manier van ruimtesuggestie en wordt kikvorsperspectief genoemd.
behalve dan dat ik geen koffie drink maar thee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje koffielurkend inkomende telefoontjes afwerken aan de hand van een belscript.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:44 schreef bvvt het volgende:
[..]Probeer eens een reb00t ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je bent géén ICT'er he, dat moet uiteraard benadrukt worden![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:03 schreef hicham het volgende:
[..]
[/spoiler]
Probeer eens een reb00t ...![]()
En je bent géén ICT'er he, dat moet uiteraard benadrukt worden![]()
Let wel, het is de site van een vrouw. Daar neem jij toch niets van aan.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:44 schreef bvvt het volgende:
behalve dan dat ik geen koffie drink maar thee.
Belscripts kennen we hier niet - alles gaat op kennis en inzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je praat alweer voor je beurt.quote:![]()
![]()
:^
![]()
Een kenner weet ook dat de delete toets niet op dezelfde hoogte zit als de ctrl + alt???quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een kenner ziet dat de alt-toets verwisseld is met de ctrl-toets
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niemand in Zandvoort gezien vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:09 schreef hicham het volgende:
En naar Zandvoort gaan zonder WP op de hoogte te stellen...(
)
Ik ben meer op tieten gefixeerd dan een toetsenbord fetisjistquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:41 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Een kenner weet ook dat de delete toets niet op dezelfde hoogte zit als de ctrl + alt???![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]![]()
ik zat eigenlijk meer te denken dat ik een any toets op het broekje verwacht
![]()
Thanks for reportingquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Niemand in Zandvoort gezien vandaag
Een kenner zit dat dit de alt en ctrl toets aan de rechterzijde van het toetsenbord is en niet de linker waar iedereen zo makkelijk vanuit gaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Same herequote:Op donderdag 19 juli 2007 14:29 schreef bvvt het volgende:
Ik heb in iedergeval vandaag nog niemand gezien in Nijjmegen
Daar ben ik wel geweest vandaag. Beter kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Thanks for reportingVandaag ook niemand gezien in Wespoort Amsterdam, iemand anders nog niemand gezien in een willekeurige plaats op een willekeurig moment die mij dat wil vertellen
![]()
De lijnen staan nu open
Geen idee, alleen Rib-i zou interesse hebben gezien zijn postsquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Same here![]()
Word er nou nog gemeet vanavond?![]()
Een kenner ziet dat dit photoshop is, maarja ik ben geen kenner dus zou er zo naast kunnen zittenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
Een kenner zit dat dit de alt en ctrl toets aan de rechterzijde van het toetsenbord is en niet de linker waar iedereen zo makkelijk vanuit gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De wil is er, nu nog de tijdquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
Geen idee, alleen Rib-i zou interesse hebben gezien zijn posts
misschien kan ie een regeltje droppen of hij idd komt?
Roderik had iniedergeval andere plannen voor vanavond
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Daar ben ik wel geweest vandaag. Beter kijken.
niemand gezien in Almerequote:Op donderdag 19 juli 2007 13:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Thanks for reportingVandaag ook niemand gezien in Wespoort Amsterdam, iemand anders nog niemand gezien in een willekeurige plaats op een willekeurig moment die mij dat wil vertellen
![]()
De lijnen staan nu open
En jij keek naar de toetsenquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
Een kenner zit dat dit de alt en ctrl toets aan de rechterzijde van het toetsenbord is en niet de linker waar iedereen zo makkelijk vanuit gaat.
Iddquote:
Ik ben verbrand vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd![]()
Morgen werd het weer volop kut hoorde ik![]()
IOH maakt dat gewoonquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar de vraag is natuurlijk.... hoe ben je aan dat ding gekomen
Dat kan als er vraag naar isquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Kan je zoiets ook maken voor de No0biestr0lls hier
U bent als blonde godenzoon natuurlijk ook vatbaar voor den zonne gebrand, dat snap je. Ik daarentegen met mijn dieprode zonnegenen kan dagen in de sahara lopen en nog ongeschonden genieten van een koude pils.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
je hebt mijn mobiele nummer nog neem ik aan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De wil is er, nu nog de tijd
Ik kan het pas laten weten als ik hier weg ben [afbeelding]
Dat ze op een wel erg mooie plaats zaten om ingedrukt te worden ja.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En jij keek naar de toetsen [afbeelding]
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef Makster het volgende:
[..]
U bent als blonde godenzoon natuurlijk ook vatbaar voor den zonne gebrand, dat snap je. Ik daarentegen met mijn dieprode zonnegenen kan dagen in de sahara lopen en nog ongeschonden genieten van een koude pils.Ondergetekende kan zich zonder enige creme of pasta vrijelijk onder de zon bewegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen is het wel warm met kogelvrij vest![]()
Bist du von den pliesie?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ondergetekende kan zich zonder enige creme of pasta vrijelijk onder de zon bewegen [afbeelding]
Alleen is het wel warm met kogelvrij vest
LOLquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef Makster het volgende:
[..]
U bent als blonde godenzoon natuurlijk ook vatbaar voor den zonne gebrand, dat snap je. Ik daarentegen met mijn dieprode zonnegenen kan dagen in de sahara lopen en nog ongeschonden genieten van een koude pils.Ik geloof uw leugens graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
you wishquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ondergetekende kan zich zonder enige creme of pasta vrijelijk onder de zon bewegen [afbeelding]
Alleen is het wel warm met kogelvrij vest
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
LOL
nee , Rib niet
Die heeft een bierbuik die hij probeert te verbloemen als kogel werend vest (o)
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:25 schreef ikookhier het volgende:
[info]
Geerd heeft een ban voor een week
[/info]
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:26 schreef Patrick281 het volgende:
Minutes from total desillusion! [afbeelding]
T staat even tien minuutjes aan de lader, en dan gaan we om half zes proefstarten.
Voor een eventueel ritje is het alleen te laat, dus daarna gelijk douchen en eten koken.
![]()
Ik wil wel een poging doen, maar ik weet niet of het wel aan kanquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]Goed dat je het zegt, anders had niemand het gemerkt
Wie gaat dit grote verlies en de leegte opvullen?![]()
Ha altijd die geerd weer met zn biertjes...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:15 schreef ikookhier het volgende:
Biertje....
Tsja, hij had ons al gewaarschuwd dat dat kon gebeurenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:25 schreef ikookhier het volgende:
[info]
Geerd heeft een ban voor een week
[/info]
waar halen we zo snel een nieuwe geerd vandaan.
heeft Baziek misschien een school maatje over voor een week![]()
![]()
quote:Bvvt Tsja, hij had ons al gewaarschuwd dat dat kon gebeuren.
Ik kon gewoon niet slapen en heb samen met nog een paar van die kanslozen, lopen spammen etc.
Ik was van 2700 ofzo naar 3100 in 1 nacht.
quote:
OMG je hebt gelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Tijd voor een Biertje Ah... de schuimkraag is reeds terug gekeerd
En trouwens.... er zit wel een delete toets op de zelfde lijn als de alt en de Ctrl![]()
Maar uiteraard, het gaat om de knoppen
De locatie van die knop is al ouder dan jij bentquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:48 schreef MuRKie het volgende:
[..]
OMG je hebt gelijkHoe had ik zo stom kunnen zijn dit te zeggen zonder een dubbelcheck
![]()
Renny's zijn bij de way ook de bombquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:17 schreef -XX- het volgende:
Zoete appels zijn voedzaam en erg aangenaam op de smaakpapillen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef Zoeken het volgende:
Ben vanmiddag even langs een motorzaak gegaan en heb deze gekocht voor 3,50.-![]()
[afbeelding]
Ja ook dat doosje zit er bij![]()
Op jou broemmmmmm wel ja!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]Die dingen had ik ook nog liggen (gratis
) maar zijn bagger omdat je oren ontploffen
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
HHAatatSTteeffLFlaatss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/makster
]
Wat moet je nou met een buttplug en twee zetpillenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef Zoeken het volgende:
Ben vanmiddag even langs een motorzaak gegaan en heb deze gekocht voor 3,50.-![]()
[afbeelding]
Ja ook dat doosje zit er bij![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]!!!!!!!!!
Net over half zes de Triumph gestart, en ze liep direct at the touch of the button.![]()
![]()
Goede monteur aan geknutseld natuurlijk.![]()
Daarna snel koelvloeistof er in, en toch maar een ritje van (helaas) slechts 6.5 kilometer.![]()
![]()
Alleen de radiator lekt, miniwatervalletje boven de 3.000 Rpm.![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen kijken of het niet slechts een pakking is.![]()
![]()
[afbeelding]
Want een paar uur geleden had ik geen tijd om te kijken, laat staan rijden, want ik moest snel weg.
Anyway, morgen later in de middag tijd zat.![]()
Ze reed in ieder geval als een 'trein', en het blok liep als een klok.
En als motor deed ze het ook niet slecht.![]()
Nog steeds een mechanisch gezond gevoel. Retestrak lopen.![]()
Iemand een biertje?![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]!!!!!!!!!
Net over half zes de Triumph gestart, en ze liep direct at the touch of the button.![]()
![]()
Goede monteur aan geknutseld natuurlijk.![]()
Daarna snel koelvloeistof er in, en toch maar een ritje van (helaas) slechts 6.5 kilometer.![]()
![]()
Alleen de radiator lekt, miniwatervalletje boven de 3.000 Rpm.![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen kijken of het niet slechts een pakking is.![]()
![]()
[afbeelding]
Want een paar uur geleden had ik geen tijd om te kijken, laat staan rijden, want ik moest snel weg.
Anyway, morgen later in de middag tijd zat.![]()
Iemand een biertje?![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan moet je achteruit -3.000 RPM rijden, wordt de koelvloeistof naar binnen gezogen
/Geerdt
Wat bedoel je ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:45 schreef Zoeken het volgende:
Ik wou de 48 uur gaan halen nu nog tot 11.00
Daarom was ik ook gebanned gister nacht in onz lopen baggeren 350/400 posts en 10 topics ofzo.quote:
Ja hoor Sonja Bakker, ik eet alleen appels voor de voedingswaarde, dus nooit zoet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:17 schreef -XX- het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:46 schreef worldpimber het volgende:
150 euro, geen geld om weer eens wat te proberen voor Pepijn
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/175293
zekerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:44 schreef Worldbeater het volgende:
Best vet zo zonder kappen en met die luchtsnorkels in het zicht. [afbeelding]
Dat is een leugen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja hoor Sonja Bakker, ik eet alleen appels voor de voedingswaarde, dus nooit zoet.![]()
Bij zoete appels is voornamelijk de (mits rode!) schil rijkelijk voorzien van anti oxydanten.
De inhoud is echter minder voedzaam dan van groene appels die ook nog de spijsvertering trainen.![]()
![]()
[..]
![]()
Zeker.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja heb al een (dubbel) sleutelproject.
En nog meer gedoe en ruimte voor motoren kan ik even niet hebben.
Als ik nou vrijgezel was.![]()
Wat is dat nou weer voor een niet wetenschappelijk onderbouw algemeen verhaal.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is een leugen.
De kleur maakt geen drol uit.
Zolang er op de schil maar geen residu’s van sproeistoffen op zitten.:D
Net onder de schil zitten de meeste vitamines. NIET SCHILLEN DUS!
En afspoelen heeft ook geen zin. De eventuele sproeistoffen kunnen tegen water en gaan er dus lekker niet af door te spoelen, maar wel door wrijving met b.v. een theedoek.![]()
Appels zijn niet alleen rijk aan vezels, vitamine C maar geeft daarnaast ook een cholesterol-verlagend effect en een bijdragen tot vermindering van longkanker.![]()
Goeiemorgen!
Ik ben bang van wel jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De locatie van die knop is al ouder dan jij bent
Rode hebben dus significant meer anti oxydanten in de schil. Dat pleit voor rode appels.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:40 schreef -XX- het volgende:
En toch blijven rode even gezond.
Zoek eens uit of dit ook van toepassing is bij rode en groene paprika'squote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rode hebben dus significant meer anti oxydanten in de schil. Dat pleit voor rode appels.![]()
Echter bevatten ze meer fruitsuikers, en hoewel fruit positief klinkt, maakt het niet uit of het fruitsuikers, rietsuikers of wat voor suiker dan ook is. Het blijven negatieve zaken die op de bloedsuikerspiegel inwerken, en zelfs kanker kunnen veroorzaken.Groen past mijn inziens beter bij een gezonde levensstyl en dieet.
je bedoelt gele, rode, bruine of blauwe M&M'squote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:39 schreef Gawaine het volgende:
Zoek eens uit of dit ook van toepassing is bij rode en groene paprika's![]()
Precies, het zijn net vrouwen, de ene heeft grote borsten, de andere doet aan leuke spelletjes.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:13 schreef MuRKie het volgende:
Ik vind ze allemaal wel lekker, elk soort heeft z'n eigen specialiteit![]()
De rode schil welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:39 schreef Gawaine het volgende:
Zoek eens uit of dit ook van toepassing is bij rode en groene paprika's![]()
Ach ja, het gaat om het principe. En het is waar, maar de discussie is idd slap gelul.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:01 schreef Roderick2085 het volgende:morge
wat een gezeur over appels.... eet gewoon degene die je het lekkerste vind
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je bedoelt gele, rode, bruine of blauwe M&M's
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je bedoelt gele, rode, bruine of blauwe M&M's
Kan hem dus bijna overnemen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand een biertje?![]()
![]()
dat zijn geen échtequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:49 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
De rode van de Aldi geven altijd af.![]()
De rest niet.![]()
![]()
quote:
Lekkerder dan de echte, zo subjectief getest door een aanstaande moeder.quote:
Dan heb je dus niet de groene.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef Zoeken het volgende:
Die appels van de aldi zijn zo zacht
Net of ze al bedorven zijn.
www.buienradar.nlquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:54 schreef BazzieK het volgende:Ergste motorrit ooit
Nat tot aan mijn bilhaar
Hmmz ook maar es een keer proberen danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef Worldbeater het volgende:
Lekkerder dan de echte, zo subjectief getest door een aanstaande moeder.![]()
Dat proefzitten is zeker mogelijk. Heb ook kantoor in Rotterdamquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Vooralsnog heeft de Trident een voorsprong op de Trophy. Qua gevoel, maar ook technisch.
Morgen olie verversen bij laatstgenoemde, en wellicht gelijk eens strippen, carbs er af etc.![]()
Kan pas een goede keuze maken als ze beide ook daadwerklijk in goede staat van onderhoud zijn.
Maar proefzitten kan natuurlijk altijd.
Wellicht anders met PaintballuH.![]()
Die aanstaande moederquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hmmz ook maar es een keer proberen dan![]()
Super de Boer moet juist dat wel hebben, de Aldi niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef Zoeken het volgende:
Voor de rest is aldi wel chill die stokbrodenmet kruidenboter.
En ze hebben krieltjes.
Ik was bij de super de boer hebben ze dat niet eens.
Groene niet.quote:
Vorige week drie zakken gekocht, net weer eentje bijgehaald a 1.250 calorieenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hmmz ook maar es een keer proberen dan![]()
Waar, wat, hoe.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:06 schreef Den_Haag het volgende:
Dat proefzitten is zeker mogelijk. Heb ook kantoor in Rotterdam![]()
Bij de ingang aan de linkerkantquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef Zoeken het volgende:
En ze hebben krieltjes.
Ik was bij de super de boer hebben ze dat niet eens.
En dan niet naar de kassameisjes kijken, dan zie je nog 'es wat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Bij de ingang aan de linkerkant(wel eerst door het hekje lopen)
true truequote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Super de Boer moet juist dat wel hebben, de Aldi niet.![]()
![]()
Maar ook hier geldt, mijn Aldi is niet jouw Aldi.
Belangrijker grote blikken bier hebben ze in ieder geval wel.![]()
[..]
Groene niet.![]()
[..]
Vorige week drie zakken gekocht, net weer eentje bijgehaald a 1.250 calorieenen 69 cent.
![]()
En twee repen chocola van 200 gram elk, een witte, en een met praline gevulde melkchocolade.![]()
Iedere dag een koffiekoekje gaat ook vervelen.![]()
![]()
[..]
Waar, wat, hoe.![]()
Nu je het zecht idd maja ik keek in het vriesvak:Pquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bij de ingang aan de linkerkant(wel eerst door het hekje lopen)
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
Vorige week drie zakken gekocht, net weer eentje bijgehaald a 1.250 calorieenen 69 cent.
![]()
En twee repen chocola van 200 gram elk, een witte, en een met praline gevulde melkchocolade.![]()
Iedere dag een koffiekoekje gaat ook vervelen.Waar, wat, hoe.
![]()
Margarine, circa 19 cent voor 250 gram en 1.800 calorieen. Voor consumptie wel even smelten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goedkoper kun je niet phatter worden
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Belgische pralinereep van 200 gram was overigens ook maar ¤1,09.
M`en wat werk je hard. Driftig aan het typen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm maar es naar huis gaan, ben alweer 29 min aan het overwerken![]()
[/ambtenaar]
![]()
![]()
![]()
biertje.. ?quote:
Heequote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
M`en wat werk je hard. Driftig aan het typen.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Heeis zwaer zwoegen met je tong, die pennen
Mag het ook via het medium "mug"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Je durft gewoon geen sneetje in je vinger te maken om een bloodbrothers oath af te leggen [afbeelding]
UG'er word je niet, dat ben jequote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Misschien dat ik er vannacht weer een paar dood sla, dan doe ik ze op de post
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:15 schreef hicham het volgende:
[..]
UG'er word je niet, dat ben je![]()
![]()
[afbeelding]
Muggenstofzuiger ftw
Nope, om half 1 de Chrysler ophalen na 2 weken.quote:
DeBuurman en neef hebben er ook een, zijn er allebei tevreden overquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
El cheapo helmpje voor de streetfighters.![]()
[afbeelding]
Eik moet ik ook een nieuwe.![]()
Ik heb een Airoh, vind het bagger, maar er zitten een 'paar' krasjes op.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef BazzieK het volgende:
DeBuurman en neef hebben er ook een, zijn er allebei tevreden over![]()
schijnen wel echt bagger te zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Tjehquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb een Airoh, vind het bagger, maar er zitten een 'paar' krasjes op.
TjaH, feit is gewoon dat die Probiker van 35 nog kutter blijkt.![]()
Tjehquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
schijnen wel echt bagger te zijn![]()
Erg gaaf wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:38 schreef Zoeken het volgende:
sinds wanneer zijn er 8 blzd?
Het is weer zover hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Zit pas op 4 hoor, heb je andere instellingen dan je normale account ofzeuh?
Die wou Makster ook nog kopeuh tochquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Geerdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:38 schreef Zoeken het volgende:
sinds wanneer zijn er 8 blzd?
En Beun de Haas kan dankzij jou 2 weken op vakantiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, om half 1 de Chrysler ophalen na 2 weken.![]()
Twee splinternieuwe kleppen, tweeentwintig kleppen zijn geslepen, zuigers ontkoold.
Nieuwe distributieketting, spanrol, waterpomp, wielnaven en lagers achter.
Nieuwe remblokken, kopbouten, catalysator, de kleppen zijn gesteld, en de APK natuurlijk.
Nieuwe lening bij de Postbank.![]()
Ach tuulijkquote:
10quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef Zoeken het volgende:
hoeveel hebben jullie dan per pagina?
Ik zou voor de Suomy gaan, een muziekinstrument op je kop staat zo lulligquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:24 schreef Snelwagen het volgende:
Als ik een racer koop moet daar natuurlijk wel een bijpassende helm bij, zit te twijfelen tussen een aria en een suomy
te brede bekquote:Op zaterdag 21 juli 2007 06:22 schreef Rib-i het volgende:
Eindelijk een betrouwbare BuellMet Rotax-blok, bekend van oa Aprilia RSV/Tuono
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij nader inzien lijkt het wel of de hele motor een bijelkaar raapsel is van verschillende modellen![]()
Ducati front
Aprilia blok
Gixxer spiegels
Airbox formaat Pamela Andersons' boobies
....![]()
Toch wel tof![]()
[afbeelding]
RAM air ring a bell? Hier met hoofdletters dus.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
te brede bekverder wel dik
![]()
en zo kun je ook KD-en jah
![]()
[afbeelding]
DESIGN ring a bell? Hier met superkleineletters dusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:34 schreef Worldbeater het volgende:
RAM air ring a bell? Hier met hoofdletters dus.![]()
[afbeelding]
Call it marketing baby.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
DESIGN ring a bell? Hier met superkleineletters dus
Anders ga je even een discussie aanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
'Sukkel' part IVXXXXXXXXX [afbeelding]
Van welke?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:05 schreef -XX- het volgende:
Show eens een foto van toen en nu van je triumph!
Heb je de pagina's daarvoor al gelezen. Ben er op een gegeven moment maar mee gestopt.quote:
Nee niet gelezen maar weet wel dat Perro vaak full of shit zit jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:16 schreef Worldbeater het volgende:
Heb je de pagina's daarvoor al gelezen. Ben er op een gegeven moment maar mee gestopt.
El Perro leeft in zijn eigen wereldje.![]()
Moest nu wel weer ff reageren. Een SV1000 goed getest.![]()
![]()
Sjeah, je had beter moeten weten toen ik je vertelde dat El Perro de biologische vader van Reetsmeer isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je de pagina's daarvoor al gelezen. Ben er op een gegeven moment maar mee gestopt.
El Perro leeft in zijn eigen wereldje.![]()
Moest nu wel weer ff reageren. Een SV1000 goed getest.![]()
![]()
2-3 pagina's terug, and you see it all. Hij is notabene de -eerst lyrische- topicstarter.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:29 schreef Makster het volgende:
Nee niet gelezen maar weet wel dat Perro vaak full of shit zit ja
quote:Opzich wil ik ook weer sleutelen, heb alleen niks om te sleutelen![]()
Geeeeen idee. Zag wel een presentatie in Duitsland via het Triumph forum. Klik!!quote:Wanneer komt die street triple in de showroom als demo? En wat moest ie gaan kostenROnd de 8000 a 9000 ofzo toch?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:42 schreef hicham het volgende:
Sjeah, je had beter moeten weten toen ik je vertelde dat El Perro de biologische vader van Reetsmeer is
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Sjeah, je had beter moeten weten toen ik je vertelde dat El Perro de biologische vader van Reetsmeer is
Nieuw is idd zonde van het geld, alleen is het vaak weer wel zo dat nieuwe motoren best relaxed zijn. Het eeuwige " kip en ei" syndroomquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:48 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik wil niks te sleutelen, maar het moet ff vanwege achterstallig onderhoud en crashje.![]()
Al gaat het bij perfecte motoren vaak wel kriebelen, en dan gooi ik er maar weer eens nieuwe olie in.
[/TL1000R]![]()
[..]
Geeeeen idee. Zag wel een presentatie in Duitsland via het Triumph forum. Klik!!
Goed zoeken wel.![]()
Maar ja, onder de 850 cc ben ik niet geinteresseerd.![]()
En in nieuwe motoren eigenlijk ook niet....![]()
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:15 schreef Zoeken het volgende:
Welke kleur?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 06:22 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Goeie aanbieding de Airoh helmjammer dat de matzwarte uitvoering toch nog 199,95 moet kosten
[..]
Ik zou voor de Suomy gaan, een muziekinstrument op je kop staat zo lullig
Eindelijk een betrouwbare BuellMet Rotax-blok, bekend van oa Aprilia RSV/Tuono
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij nader inzien lijkt het wel of de hele motor een bijelkaar raapsel is van verschillende modellen![]()
Ducati front
Aprilia blok
Gixxer spiegels
Airbox formaat Pamela Andersons' boobies
....![]()
Toch wel tof![]()
[afbeelding]
Jij de inhoud.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:56 schreef Zoeken het volgende:
biertje?
Daar kan je ook leuke dingen mee doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar kan je ook leuke dingen mee doen.![]()
EeheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schijnheil, volgens probeerde je iets heel anders te suggereren
*leesbevestiging*quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:53 schreef Makster het volgende:
Nieuw is idd zonde van het geld, alleen is het vaak weer wel zo dat nieuwe motoren best relaxed zijn. Het eeuwige " kip en ei" syndroom![]()
Zelfde syndroom als: Raptor weg, SM terug, SM weg, Twin terug, Twin weg, 2 takt terug. 2takt blijft, twin terug and so on and so on![]()
![]()
Wanneer ging de staatloterij ook alweer trekken ( uhuhhh he said trekken)
Pfff, de was doen
Boodschappen doen
Oma in ziekenhuis bezoeken
Andere oma jarig
Schoonouders 25 jaar getrouwd en feesie
Kortom, schijnt de zon en ben ik volledig klaar om mijn rode genen wat zon te gunnen, heb ik fucking geen tijd, Noohoohohohohoh Lolllerpow3d xxxx 1@%$%&?!![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:16 schreef hicham het volgende:
EeheheheSchijnheil, volgens probeerde je iets heel anders te suggereren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat verwacht ik meer van Pimbert.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
Nu snel lunchen (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) en de auto halen.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
*leesbevestiging*![]()
Ik heb haast, maar voor -XX- nog even een voor/na piccie....
[afbeelding]
Dezelfde drek zat op het luchtfilter, luchtfilterhuis en buizen, en -belangrijker- de carbureurs zullen ook wel niet schoon zijn van binnen. Straks terugbouwen en rijden.![]()
Nu snel lunchen (je kan zien dat ik het druk heb![]()
![]()
![]()
![]()
) en de auto halen.
![]()
![]()
of gewoon te lui om morgen te zeggenquote:@Roderick: spelvout.![]()
brbrb zal wel een oma wezen danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:17 schreef -XX- het volgende:
GRIJZE POESIES!
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:51 schreef ikookhier het volgende:
Wie maakt mij daar wakker![]()
![]()
Wb prima bijdrage![]()
De zon schijnt,dat zie je ook niet meer zo vaak anno 2007![]()
Eingenlijk had ik niet echt wat te melden maar m'n moeder zij *wees eerlijk en maak er een mooie post van*
en dit is het gewordenniks om trots op te zijn,maar ja het is maar post he!
![]()
ik ga maar even m'n pillen zoeken![]()
IOH IOH YEAH![]()
Smiddags.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:30 schreef Roderick2085 het volgende:
Of gewoon te lui om morgen te zeggenneem tenminste aan dat je het daarover had
quote:
Yessquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:11 schreef Worldbeater het volgende:
Ben ik onewust ergens goed in geweest?![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:54 schreef Worldbeater het volgende:
Rib-i vroeg aan het posten.
Bazziek doet ook alsof hij een ritme heeft.
En Geerd is de zoon van Richardgie.![]()
Ik wil de motor weleens in het echt zien, op de foto komt het echt too much Amerikaans overquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
te brede bekverder wel dik
![]()
en zo kun je ook KD-en jah
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
'Sukkel' part IVXXXXXXXXX [afbeelding]
Nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik ben kleurenblind. (/rib i)
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:16 schreef hicham het volgende:
[..]Dat is niet om te drinken -XX-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:51 schreef ikookhier het volgende:
Wie maakt mij daar wakker![]()
![]()
Wb prima bijdrage![]()
De zon schijnt,dat zie je ook niet meer zo vaak anno 2007![]()
Eingenlijk had ik niet echt wat te melden maar m'n moeder zij *wees eerlijk en maak er een mooie post van*
en dit is het gewordenniks om trots op te zijn,maar ja het is maar post he!
![]()
ik ga maar even m'n pillen zoeken![]()
IOH IOH YEAH![]()
Mooie post mama IOH![]()
![]()
Daarom was ik al om 06:45 vertrokkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:11 schreef Worldbeater het volgende:
Wie later vertrekt, komt ook later thuis.![]()
Triumph bilder!!! Jawohl sehr gutl!!!!quote:
quote:
True.quote:
Je gaat de anderen "T" uitlaten tochquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
True.
Ik zou 12.00 vertrekken, werd 12.40.
Daarna de brug hier een kwartier open.![]()
En later net de pont gemist op 1 meter.
Was wel een lekker stukje skaten om de auto op te halen.![]()
Maar een simpel rekensommetje zegt dat het nu geen 14.37 is.
Ik mis precies een uur.![]()
![]()
*slap* *slap* ik sta op.![]()
![]()
ik was om 9 uur op, dus vond dat ik nog wel morgen mocht zeggenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Smiddags.![]()
Nee, ik had een beetje stress en zag jou avatar, maar las het bericht van Snelwagen.![]()
En die quote Rib-i, maar in dat bericht zag ik dus geen spelfout.![]()
Maar het bleek over die Arai post van vannacht te gaan. Ik ben er uit.![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je gaat de anderen "T" uitlaten tochSucces
Ik ga even mijn ouwelullenslaapje houden, vanavond naar de kermis met mijn dochtertje
[afbeelding]
@ BazzieK
Kan je in de boetedatabase kijken of je mijn kenteken meer dan 2 keer tegenkomt, heb me een beetje misdragen vanmorgen [afbeelding]
Verwijder de boetes maar, mag van mij
ik weet tegenwoordig niet meer wat ik moet geloven, maar dit zou iig wel grappig zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:46 schreef Beach het volgende:
Vandaag mn instructeur per ongeluk aangereden![]()
Die was niet blij!![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:53 schreef Zoeken het volgende:
Echt zo voor het stoplicht boem.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik weet tegenwoordig niet meer wat ik moet geloven, maar dit zou iig wel grappig zijn![]()
* 1quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:22 schreef Rib-i het volgende:*** heeft geen ritme, hij is blank
Mooie post mama IOH![]()
Zat je weer niet op te letten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:12 schreef Beach het volgende:
[..]
hoe raadt je het
hij viel, ik kon me nog staande houden![]()
Nee ik mag niet meer remmen van de instructeur, omdat dan de remmen niet slijten.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik mag niet meer remmen van de instructeur, omdat dan de remmen niet slijten.
En wat ik laatst vertelde; die toerenbegrenzer zuigtbij 2000rpm al.
[shout]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal het haar vragen als ik in de gelegenheid benquote:*2 Mamma is blij met IOHdat kunnen andere niet zeggen
![]()
![]()
Wat doe jij vóór de instructeurquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik mag niet meer remmen van de instructeur, omdat dan de remmen niet slijten.
En wat ik laatst vertelde; die toerenbegrenzer zuigtbij 2000rpm al.
Alweer twee uur verder.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:42 schreef Rib-i het volgende:
Je gaat de anderen "T" uitlaten tochSucces
In de snelheid dacht ik dat jij het over een spelfout had.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:48 schreef Roderick2085 het volgende:
Maar verder snap ik geen ene fuck meer van jou posthet is wel goed
![]()
Het leest als een grote grap, misschien doet hij s'avonds bijverdienen bij de Lama's.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:27 schreef Rib-i het volgende:
Bijdeweg, je mag niet remmen omdat de remmen dan slijten
Mischien zegt het meer over jou rijkwaliteiten dan over de instructeur
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In de snelheid dacht ik dat jij het over een spelfout had.
En wel in de bijgaande quote van Rib-i. Maar daar zag ik dus geen fout in.
Dubbel verkeerd geZien.![]()
![]()
Het was Snelwagen
, en het ging over de post van gisteren.
Snap je hem nu bijna?![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alweer twee uur verder.Maar ze staat buiten.
![]()
![]()
Heb nu nog een uur voor rijden, oliewissel en eten koken.![]()
![]()
Maar eerst ff online verzekeren. Helemaal vergeten.![]()
MAAR wat deed jij zo vroeg op?
EN waarom reed je daarna te hard?
OF is dat geheim.![]()
![]()
![]()
quote:LotteIk ben zo misselijk!
we gaan naar huis
![]()
![]()
Nee, die instructeur van jou.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:57 schreef Beach het volgende:
Das niet duur zeg!
en nee ik ben geen lama![]()
foute poging om melig te zijn
Ik knipperde tijdens het scrollen even met mijn ogen denk ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:58 schreef Roderick2085 het volgende:alleen snap ik niet hoe je dat zo kon lezen... staan toch nog best wel een paar posts tussen die van mij en die van snelwagen
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:56 schreef ikookhier het volgende:
FUCK FUCK FUCK is m'n sleutel van het slot afgebroken en het stukje zit er nog in![]()
KUT ABUS
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:21 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De rest van de sleutel zit er nog in, Abus kan me pas maandag mailen over hoe het er uit halen van de rest.
zoizo geen garantie op de sleutel zeggen zeals het niet lukt kan ik dus mooi m'n slot door slijpen
kost het mij weer een nieuw slot KUT ZOOI
sorry voor het taal gebruik![]()
Dagwaarde ¤12.248?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:51 schreef Worldbeater het volgende:
3 euro en 31 cent per maand.![]()
![]()
![]()
Voor de zekerheid maar rechtsbijstand en opzittenden.![]()
SLIJPTOLquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:21 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De rest van de sleutel zit er nog in, Abus kan me pas maandag mailen over hoe het er uit halen van de rest.
zoizo geen garantie op de sleutel zeggen zeals het niet lukt kan ik dus mooi m'n slot door slijpen
beter laat je 'em nakendquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:16 schreef Worldbeater het volgende:
De Trident moet nog worden afgebouwd, de kappen zitten er nog niet op.
denk dat ie irlquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:22 schreef Rib-i het volgende:
Ik wil de motor weleens in het echt zien, op de foto komt het echt too much Amerikaans over
Godverdetering, ik zit net al die mensen te vervloeken na een nieuwsitem op de TV omdat ze zo kenkerpauperig zijn, hebben we er eentje in ons midden ...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:12 schreef BazzieK het volgende:
Net 10 uur lang harry potter 7 gelezenHeb hem ook al voor mijn broertje gekopierd op de achterkant van alle boetes die Rib-I deze maand gaat binnenkrijgen. Maar wel lastig joh, die pagina's omslaan zo zonder ritme
![]()
Had je wat anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Godverdetering, ik zit net al die mensen te vervloeken na een nieuwsitem op de TV omdat ze zo kenkerpauperig zijn, hebben we er eentje in ons midden ...
Harry Potter kneuze [afbeelding]
Héél klein druppeltje 2 secondenlijm op het afgebroken stukje doen en dan voorzichtig in het slot doen. Even aangedrukt houden en dan een uurtje uit laten harden. Dan heel voorzichtig (de juiste kant opquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:21 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:12 schreef BazzieK het volgende:
Net 10 uur lang harry potter 7 gelezenHeb hem ook al voor mijn broertje gekopierd op de achterkant van alle boetes die Rib-I deze maand gaat binnenkrijgen. Maar wel lastig joh, die pagina's omslaan zo zonder ritme
![]()
Was al bang dat de bliksem zou inslaan terwijl jij in het reuzenrad zou zittenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef Rib-i het volgende:
@TataK
Ik ben thuis, de eeltknobbel op mijn linker dikke teen kondigde al een bui aan
- einde bericht -
Is het met Adam en Eva ook niet fout gegaan toen er appels in het spel kwamen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:17 schreef -XX- het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:18 schreef TataK het volgende:
[..]
Was al bang dat de bliksem zou inslaan terwijl jij in het reuzenrad zou zitten![]()
Of toen de vrouwen in het water gingen staan om gedoopt te wordenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:22 schreef TataK het volgende:
[..]
Is het met Adam en Eva ook niet fout gegaan toen er appels in het spel kwamen?![]()
![]()
Hej TataK, je zoon leest Harry Potter boeken, zo wordt ie toch nooit een bikkelharde marinierquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:18 schreef TataK het volgende:
[..]
Was al bang dat de bliksem zou inslaan terwijl jij in het reuzenrad zou zitten![]()
Je weet niet wat ze hem geleerd hebben op de politieschoolquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Hej TataK, je zoon leest Harry Potter boeken, zo wordt ie toch nooit een bikkelharde marinier [afbeelding]
Wil ik dat wel weten ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze hem geleerd hebben op de politieschool
avertum toninus rib-iloco boeteus weggus
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |