ja moet je ook niet midden in de nacht daar naar binnen proberen te dringen, en dan ook nog klagen om een schade vergoeding.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:24 schreef Crashcat het volgende:
damn... die gasten bij de paintbal shop worden slapend rijk met die prijzen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
ja moet je ook niet midden in de nacht daar naar binnen proberen te dringen, en dan ook nog klagen om een schade vergoeding.
HeeeH dat is mijn quote.quote:
Bovendien.. wie doet er aan kikvors perspectief piccies.quote:En naar Zandvoort gaan zonder WP op de hoogte te stellen...(
)
Wat dan te denken van Geerd's fipo hierquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
HeeeH dat is mijn quote.![]()
![]()
Oftewel :^![]()
Je bedoelt piccies behorende tot de staartloze amfibieënquote:[..]
Bovendien.. wie doet er aan kikvors perspectief piccies.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat dan te denken van Geerd's fipo hier
Volgens mij is het een alom bekende "Ik ben alleen, dus zet mij cam op de grond met timer piccie"quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
HeeeH dat is mijn quote.![]()
![]()
Oftewel :^![]()
[..]
Bovendien.. wie doet er aan kikvors perspectief piccies.![]()
![]()
Volgende keer wel ff opletten als er mensen aan komen lopen - als je op ze wacht......quote:
Ik verstuurde het antwoord, keek rond, en ja hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
Volgende keer wel ff opletten als er mensen aan komen lopen - als je op ze wacht......
Klikquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:49 schreef hicham het volgende:
Je bedoelt piccies behorende tot de staartloze amfibieën![]()
Zou OPM er bij geweest zijn..quote:Beetje OPM's-oude-camera achtige foto's
Creert een maximaal vergrotend effect voor de motor/berijdercombi.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Volgens mij is het een alom bekende "Ik ben alleen, dus zet mij cam op de grond met timer piccie"
quote:Even wachten tot ze de niet gelukte foto's post
Ik voel het ook nog - en ik werk nu..quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik verstuurde het antwoord, keek rond, en ja hoor
Maar was wel een gezellige avond, eerste keer op de vierdaagsefeesten is goed bevallen, ben nu nog zat
quote:Als je de voorstelling ziet vanuit een zeer laag standpunt (dus vanuit het standpunt van een kikker) is de horizon heel laag en kijk je tegen allerlei dingen op. Dit is een manier van ruimtesuggestie en wordt kikvorsperspectief genoemd.
behalve dan dat ik geen koffie drink maar thee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje koffielurkend inkomende telefoontjes afwerken aan de hand van een belscript.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:44 schreef bvvt het volgende:
[..]Probeer eens een reb00t ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je bent géén ICT'er he, dat moet uiteraard benadrukt worden![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:03 schreef hicham het volgende:
[..]
[/spoiler]
Probeer eens een reb00t ...![]()
En je bent géén ICT'er he, dat moet uiteraard benadrukt worden![]()
Let wel, het is de site van een vrouw. Daar neem jij toch niets van aan.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:44 schreef bvvt het volgende:
behalve dan dat ik geen koffie drink maar thee.
Belscripts kennen we hier niet - alles gaat op kennis en inzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je praat alweer voor je beurt.quote:![]()
![]()
:^
![]()
Een kenner weet ook dat de delete toets niet op dezelfde hoogte zit als de ctrl + alt???quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een kenner ziet dat de alt-toets verwisseld is met de ctrl-toets
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niemand in Zandvoort gezien vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:09 schreef hicham het volgende:
En naar Zandvoort gaan zonder WP op de hoogte te stellen...(
)
Ik ben meer op tieten gefixeerd dan een toetsenbord fetisjistquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:41 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Een kenner weet ook dat de delete toets niet op dezelfde hoogte zit als de ctrl + alt???![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]![]()
ik zat eigenlijk meer te denken dat ik een any toets op het broekje verwacht
![]()
Thanks for reportingquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Niemand in Zandvoort gezien vandaag
Een kenner zit dat dit de alt en ctrl toets aan de rechterzijde van het toetsenbord is en niet de linker waar iedereen zo makkelijk vanuit gaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Same herequote:Op donderdag 19 juli 2007 14:29 schreef bvvt het volgende:
Ik heb in iedergeval vandaag nog niemand gezien in Nijjmegen
Daar ben ik wel geweest vandaag. Beter kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Thanks for reportingVandaag ook niemand gezien in Wespoort Amsterdam, iemand anders nog niemand gezien in een willekeurige plaats op een willekeurig moment die mij dat wil vertellen
![]()
De lijnen staan nu open
Geen idee, alleen Rib-i zou interesse hebben gezien zijn postsquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Same here![]()
Word er nou nog gemeet vanavond?![]()
Een kenner ziet dat dit photoshop is, maarja ik ben geen kenner dus zou er zo naast kunnen zittenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
Een kenner zit dat dit de alt en ctrl toets aan de rechterzijde van het toetsenbord is en niet de linker waar iedereen zo makkelijk vanuit gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De wil is er, nu nog de tijdquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
Geen idee, alleen Rib-i zou interesse hebben gezien zijn posts
misschien kan ie een regeltje droppen of hij idd komt?
Roderik had iniedergeval andere plannen voor vanavond
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Daar ben ik wel geweest vandaag. Beter kijken.
niemand gezien in Almerequote:Op donderdag 19 juli 2007 13:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Thanks for reportingVandaag ook niemand gezien in Wespoort Amsterdam, iemand anders nog niemand gezien in een willekeurige plaats op een willekeurig moment die mij dat wil vertellen
![]()
De lijnen staan nu open
En jij keek naar de toetsenquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
Een kenner zit dat dit de alt en ctrl toets aan de rechterzijde van het toetsenbord is en niet de linker waar iedereen zo makkelijk vanuit gaat.
Iddquote:
Ik ben verbrand vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd![]()
Morgen werd het weer volop kut hoorde ik![]()
IOH maakt dat gewoonquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar de vraag is natuurlijk.... hoe ben je aan dat ding gekomen
Dat kan als er vraag naar isquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Kan je zoiets ook maken voor de No0biestr0lls hier
U bent als blonde godenzoon natuurlijk ook vatbaar voor den zonne gebrand, dat snap je. Ik daarentegen met mijn dieprode zonnegenen kan dagen in de sahara lopen en nog ongeschonden genieten van een koude pils.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
je hebt mijn mobiele nummer nog neem ik aan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De wil is er, nu nog de tijd
Ik kan het pas laten weten als ik hier weg ben [afbeelding]
Dat ze op een wel erg mooie plaats zaten om ingedrukt te worden ja.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En jij keek naar de toetsen [afbeelding]
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef Makster het volgende:
[..]
U bent als blonde godenzoon natuurlijk ook vatbaar voor den zonne gebrand, dat snap je. Ik daarentegen met mijn dieprode zonnegenen kan dagen in de sahara lopen en nog ongeschonden genieten van een koude pils.Ondergetekende kan zich zonder enige creme of pasta vrijelijk onder de zon bewegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen is het wel warm met kogelvrij vest![]()
Bist du von den pliesie?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ondergetekende kan zich zonder enige creme of pasta vrijelijk onder de zon bewegen [afbeelding]
Alleen is het wel warm met kogelvrij vest
LOLquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef Makster het volgende:
[..]
U bent als blonde godenzoon natuurlijk ook vatbaar voor den zonne gebrand, dat snap je. Ik daarentegen met mijn dieprode zonnegenen kan dagen in de sahara lopen en nog ongeschonden genieten van een koude pils.Ik geloof uw leugens graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
you wishquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ondergetekende kan zich zonder enige creme of pasta vrijelijk onder de zon bewegen [afbeelding]
Alleen is het wel warm met kogelvrij vest
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
LOL
nee , Rib niet
Die heeft een bierbuik die hij probeert te verbloemen als kogel werend vest (o)
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:25 schreef ikookhier het volgende:
[info]
Geerd heeft een ban voor een week
[/info]
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:26 schreef Patrick281 het volgende:
Minutes from total desillusion! [afbeelding]
T staat even tien minuutjes aan de lader, en dan gaan we om half zes proefstarten.
Voor een eventueel ritje is het alleen te laat, dus daarna gelijk douchen en eten koken.
![]()
Ik wil wel een poging doen, maar ik weet niet of het wel aan kanquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]Goed dat je het zegt, anders had niemand het gemerkt
Wie gaat dit grote verlies en de leegte opvullen?![]()
Ha altijd die geerd weer met zn biertjes...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:15 schreef ikookhier het volgende:
Biertje....
Tsja, hij had ons al gewaarschuwd dat dat kon gebeurenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:25 schreef ikookhier het volgende:
[info]
Geerd heeft een ban voor een week
[/info]
waar halen we zo snel een nieuwe geerd vandaan.
heeft Baziek misschien een school maatje over voor een week![]()
![]()
quote:Bvvt Tsja, hij had ons al gewaarschuwd dat dat kon gebeuren.
Ik kon gewoon niet slapen en heb samen met nog een paar van die kanslozen, lopen spammen etc.
Ik was van 2700 ofzo naar 3100 in 1 nacht.
quote:
OMG je hebt gelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Tijd voor een Biertje Ah... de schuimkraag is reeds terug gekeerd
En trouwens.... er zit wel een delete toets op de zelfde lijn als de alt en de Ctrl![]()
Maar uiteraard, het gaat om de knoppen
De locatie van die knop is al ouder dan jij bentquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:48 schreef MuRKie het volgende:
[..]
OMG je hebt gelijkHoe had ik zo stom kunnen zijn dit te zeggen zonder een dubbelcheck
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |