True.quote:
Je gaat de anderen "T" uitlaten tochquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
True.
Ik zou 12.00 vertrekken, werd 12.40.
Daarna de brug hier een kwartier open.![]()
En later net de pont gemist op 1 meter.
Was wel een lekker stukje skaten om de auto op te halen.![]()
Maar een simpel rekensommetje zegt dat het nu geen 14.37 is.
Ik mis precies een uur.![]()
![]()
*slap* *slap* ik sta op.![]()
![]()
ik was om 9 uur op, dus vond dat ik nog wel morgen mocht zeggenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Smiddags.![]()
Nee, ik had een beetje stress en zag jou avatar, maar las het bericht van Snelwagen.![]()
En die quote Rib-i, maar in dat bericht zag ik dus geen spelfout.![]()
Maar het bleek over die Arai post van vannacht te gaan. Ik ben er uit.![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je gaat de anderen "T" uitlaten tochSucces
Ik ga even mijn ouwelullenslaapje houden, vanavond naar de kermis met mijn dochtertje
[afbeelding]
@ BazzieK
Kan je in de boetedatabase kijken of je mijn kenteken meer dan 2 keer tegenkomt, heb me een beetje misdragen vanmorgen [afbeelding]
Verwijder de boetes maar, mag van mij
ik weet tegenwoordig niet meer wat ik moet geloven, maar dit zou iig wel grappig zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:46 schreef Beach het volgende:
Vandaag mn instructeur per ongeluk aangereden![]()
Die was niet blij!![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:53 schreef Zoeken het volgende:
Echt zo voor het stoplicht boem.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik weet tegenwoordig niet meer wat ik moet geloven, maar dit zou iig wel grappig zijn![]()
* 1quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:22 schreef Rib-i het volgende:*** heeft geen ritme, hij is blank
Mooie post mama IOH![]()
Zat je weer niet op te letten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:12 schreef Beach het volgende:
[..]
hoe raadt je het
hij viel, ik kon me nog staande houden![]()
Nee ik mag niet meer remmen van de instructeur, omdat dan de remmen niet slijten.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik mag niet meer remmen van de instructeur, omdat dan de remmen niet slijten.
En wat ik laatst vertelde; die toerenbegrenzer zuigtbij 2000rpm al.
[shout]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal het haar vragen als ik in de gelegenheid benquote:*2 Mamma is blij met IOHdat kunnen andere niet zeggen
![]()
![]()
Wat doe jij vóór de instructeurquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik mag niet meer remmen van de instructeur, omdat dan de remmen niet slijten.
En wat ik laatst vertelde; die toerenbegrenzer zuigtbij 2000rpm al.
Alweer twee uur verder.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:42 schreef Rib-i het volgende:
Je gaat de anderen "T" uitlaten tochSucces
In de snelheid dacht ik dat jij het over een spelfout had.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:48 schreef Roderick2085 het volgende:
Maar verder snap ik geen ene fuck meer van jou posthet is wel goed
![]()
Het leest als een grote grap, misschien doet hij s'avonds bijverdienen bij de Lama's.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:27 schreef Rib-i het volgende:
Bijdeweg, je mag niet remmen omdat de remmen dan slijten
Mischien zegt het meer over jou rijkwaliteiten dan over de instructeur
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In de snelheid dacht ik dat jij het over een spelfout had.
En wel in de bijgaande quote van Rib-i. Maar daar zag ik dus geen fout in.
Dubbel verkeerd geZien.![]()
![]()
Het was Snelwagen
, en het ging over de post van gisteren.
Snap je hem nu bijna?![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alweer twee uur verder.Maar ze staat buiten.
![]()
![]()
Heb nu nog een uur voor rijden, oliewissel en eten koken.![]()
![]()
Maar eerst ff online verzekeren. Helemaal vergeten.![]()
MAAR wat deed jij zo vroeg op?
EN waarom reed je daarna te hard?
OF is dat geheim.![]()
![]()
![]()
quote:LotteIk ben zo misselijk!
we gaan naar huis
![]()
![]()
Nee, die instructeur van jou.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:57 schreef Beach het volgende:
Das niet duur zeg!
en nee ik ben geen lama![]()
foute poging om melig te zijn
Ik knipperde tijdens het scrollen even met mijn ogen denk ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:58 schreef Roderick2085 het volgende:alleen snap ik niet hoe je dat zo kon lezen... staan toch nog best wel een paar posts tussen die van mij en die van snelwagen
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:56 schreef ikookhier het volgende:
FUCK FUCK FUCK is m'n sleutel van het slot afgebroken en het stukje zit er nog in![]()
KUT ABUS
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:21 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De rest van de sleutel zit er nog in, Abus kan me pas maandag mailen over hoe het er uit halen van de rest.
zoizo geen garantie op de sleutel zeggen zeals het niet lukt kan ik dus mooi m'n slot door slijpen
kost het mij weer een nieuw slot KUT ZOOI
sorry voor het taal gebruik![]()
Dagwaarde ¤12.248?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:51 schreef Worldbeater het volgende:
3 euro en 31 cent per maand.![]()
![]()
![]()
Voor de zekerheid maar rechtsbijstand en opzittenden.![]()
SLIJPTOLquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:21 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De rest van de sleutel zit er nog in, Abus kan me pas maandag mailen over hoe het er uit halen van de rest.
zoizo geen garantie op de sleutel zeggen zeals het niet lukt kan ik dus mooi m'n slot door slijpen
beter laat je 'em nakendquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:16 schreef Worldbeater het volgende:
De Trident moet nog worden afgebouwd, de kappen zitten er nog niet op.
denk dat ie irlquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:22 schreef Rib-i het volgende:
Ik wil de motor weleens in het echt zien, op de foto komt het echt too much Amerikaans over
Godverdetering, ik zit net al die mensen te vervloeken na een nieuwsitem op de TV omdat ze zo kenkerpauperig zijn, hebben we er eentje in ons midden ...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:12 schreef BazzieK het volgende:
Net 10 uur lang harry potter 7 gelezenHeb hem ook al voor mijn broertje gekopierd op de achterkant van alle boetes die Rib-I deze maand gaat binnenkrijgen. Maar wel lastig joh, die pagina's omslaan zo zonder ritme
![]()
Had je wat anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Godverdetering, ik zit net al die mensen te vervloeken na een nieuwsitem op de TV omdat ze zo kenkerpauperig zijn, hebben we er eentje in ons midden ...
Harry Potter kneuze [afbeelding]
Héél klein druppeltje 2 secondenlijm op het afgebroken stukje doen en dan voorzichtig in het slot doen. Even aangedrukt houden en dan een uurtje uit laten harden. Dan heel voorzichtig (de juiste kant opquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:21 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:12 schreef BazzieK het volgende:
Net 10 uur lang harry potter 7 gelezenHeb hem ook al voor mijn broertje gekopierd op de achterkant van alle boetes die Rib-I deze maand gaat binnenkrijgen. Maar wel lastig joh, die pagina's omslaan zo zonder ritme
![]()
Was al bang dat de bliksem zou inslaan terwijl jij in het reuzenrad zou zittenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef Rib-i het volgende:
@TataK
Ik ben thuis, de eeltknobbel op mijn linker dikke teen kondigde al een bui aan
- einde bericht -
Is het met Adam en Eva ook niet fout gegaan toen er appels in het spel kwamen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:17 schreef -XX- het volgende:
Zoete appels zijn voedzaam en erg aangenaam op de smaakpapillen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:18 schreef TataK het volgende:
[..]
Was al bang dat de bliksem zou inslaan terwijl jij in het reuzenrad zou zitten![]()
Of toen de vrouwen in het water gingen staan om gedoopt te wordenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:22 schreef TataK het volgende:
[..]
Is het met Adam en Eva ook niet fout gegaan toen er appels in het spel kwamen?![]()
![]()
Hej TataK, je zoon leest Harry Potter boeken, zo wordt ie toch nooit een bikkelharde marinierquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:18 schreef TataK het volgende:
[..]
Was al bang dat de bliksem zou inslaan terwijl jij in het reuzenrad zou zitten![]()
Je weet niet wat ze hem geleerd hebben op de politieschoolquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Hej TataK, je zoon leest Harry Potter boeken, zo wordt ie toch nooit een bikkelharde marinier [afbeelding]
Wil ik dat wel weten ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze hem geleerd hebben op de politieschool
avertum toninus rib-iloco boeteus weggus
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |