subtiele Natasia-boycot?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:57 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij is de zwarte koningin verdwenen
[afbeelding]
Stream 3 is, volgens mij, Nadia.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:10 schreef agter het volgende:
Wie zie ik op stream 3 en op stream4?
Ik snap wat je bedoelt, maar ik moet Jaap nageven dat hij het wel open besproken heeft met (in ieder geval) Huub.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:11 schreef avonne het volgende:
on topic:
Jaap heeft zoveel gedraaikont en gelogen, ik zou hem nooit meer vertrouwen als back-up o.i.d.
Het zou beter zijn als de dekbedovertrekken een ander kleurtje (of donkertje) zouden hebben...quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Stream 3 is, volgens mij, Nadia.
Op de 1 of andere manier steekt er altijd een voet of been onder de dekens uit.
Stream 4 heb ik niet aanstaan.
Wat is hier leuk aan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Hulpactie Fries,
De opties:
- Een geile merrie of Natasia
- Een zadel met punaises erin
- Manicure door Tilly
- Extensions van DreamsOfBeauty
- Een film van Ed the talking horse
- Stemtraining met Juf Judith
Lieke vindt dat prima, zeker als Jaap normaal gaat communiceren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:13 schreef Day het volgende:
Wat zou Lieke van het weer bonden van Jaap en Huub vinden?
Ik had sterk het idee dat ze het prachtig vond om de hele dag met z'n 2-en te zijn.
Duwen&Trekkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:10 schreef agter het volgende:
Dat beentje steekt ze bijna altijd naar achter. Maar haar ongrijpbaar ..........quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Stream 3 is, volgens mij, Nadia.
Op de 1 of andere manier steekt er altijd een voet of been onder de dekens uit.
Stream 4 heb ik niet aanstaan.
konijnenquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:10 schreef agter het volgende:
Nu al?quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:16 schreef Day het volgende:
Huub heeft een brief gekregen van een gepensioneerde psychologie die schreef dat ze met heel veel interesse de streams volgt.
Jaap: Ze zou eens moeten weten.
Huub: Ja maar toch.....
Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat ik naar 1 grote toneelstuk zit te kijken.
Aaaaaaah!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was ook even verward, maar die moeten aan de buitenkant, in de bipsen prikken![]()
Huub pakt het wel leuk aan. Zolang anderen er niet bij zijn bonden met Japio en overdag (met de anderen erbij) geeft hij Japio de gelegenheid nog even 'vijand te spelen'.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:15 schreef avonne het volgende:
ah, het wordt toch nog interessant.
Huub pakt een brief die hij heeft gekregen van een psychologe
Mag natasja nog steeds gebruik maken van een autootje zodat ze het autorijden niet verleerd?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Zijn er nog meer mensen/instanties die we kunnen mailen?:)
Ja, ik weet wel dat er ontzettend veel gestuurd wordt.quote:
Ja dat het de ruiter zeer doet als ze erop zitten. Niet dat hij pijn heeft natuurlijk! Ik ben gek op paarden.quote:
Ja het valt mij de laatste dagen al op dat er steeds meer ( per ongeluk?) naar voren komt dat het een toneelstuk is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:16 schreef Day het volgende:
Huub heeft een brief gekregen van een gepensioneerde psychologie die schreef dat ze met heel veel interesse de streams volgt.
Jaap: Ze zou eens moeten weten.
Huub: Ja maar toch.....
Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat ik naar 1 grote toneelstuk zit te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |