Aangezien je zo snel was met die COS hoort er ook nog een OP in. En dat is een objectief bericht over wat er allemaal is gebeurd deze avond.quote:
Donequote:Op donderdag 19 juli 2007 00:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Aangezien je zo snel was met die COS hoort er ook nog een OP in. En dat is een objectief bericht over wat er allemaal is gebeurd deze avond.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Vind je het gek dat huub haar niet mag
Elly oprotte
Nee deze was eerder en ik sloot het laatste topic.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:49 schreef tipsch het volgende:
kan dicht
Ja hoor, ik was helemaal on topicquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken m, maar ik wist niet of het op de streams was of niet
Wat heeft dat ermee te maken ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee deze was eerder en ik sloot het laatste topic.
neu, deze kan dichtquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee deze was eerder en ik sloot het laatste topic.
Helaas heeft de moderator anders beslist.quote:
Ja zou ik ook wel prettig vinden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:51 schreef heracles het volgende:
Verander de titel AUB
Yes was al bekendquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:50 schreef mazaru het volgende:
Dit was zeker al bekend?
Mededeling:
-knip-
Met lieve groet,
“Juf”Judith
Waarom doet iedereen zo spastisch over de TTquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:51 schreef heracles het volgende:
Verander de titel AUB
Vertel me dan is waarom? Als er een Anti Brian cos is hoeft de titel niet veranderd te worden en nu wel? I dont think so.quote:
ik vind dat de titel minstens veranderd moet wordenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is een hoogst onfatsoenlijke TT, ik weigerTot de volgende COS dan maar
![]()
Wie zijn dit?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze lijkt wel Mevr. Wijdbeens .......
[afbeelding]
Daar zal Elly niet van wakker liggen hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:51 schreef heracles het volgende:
Verander de titel AUB
En ik vind van niet, anti brian mag wel maar anti elly niet. Beetje rare gedachtegang van je.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:54 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ik vind dat de titel minstens veranderd moet worden![]()
Over koks gesproken...quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zal Elly niet van wakker liggen hoor.
Ze zal vast iets zeggen als: "Er is nog nooit een kok gevonden die kan koken naar alle monden"
![]()
Nadia?quote:
Ik doe met je mee!!! Ik weiger nog verder in deze COS met DEZE titel te postenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is een hoogst onfatsoenlijke TT, ik weigerTot de volgende COS dan maar
![]()
Niet iedereen over een kam scheren he?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En ik vind van niet, anti brian mag wel maar anti elly niet. Beetje rare gedachtegang van je.
Omdat Brian een rat isquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Vertel me dan is waarom? Als er een Anti Brian cos is hoeft de titel niet veranderd te worden en nu wel? I dont think so.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!!! Ik weiger nog verder in deze COS met DEZE titel te posten![]()
Misschien komen ze elkaar nog wel eens tegen op een personeelsfeestjequote:Op donderdag 19 juli 2007 00:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Over koks gesproken...
Ze heeft nog steeds Kok Martin niet ontmoet, dat is een gouden match![]()
Lekkere OPquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:45 schreef Adothehague het volgende:
Elly is weg en Huub en Jaap gaan verder met hun itempje
misschien omdat Elly niet verdiend heeft om zo een tt te krijgen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En ik vind van niet, anti brian mag wel maar anti elly niet. Beetje rare gedachtegang van je.
Ik heb meerdere van zulke Op's gezien, als er niet veel activiteit is in het huis kan ik ook niet veel posten hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |