De witte ook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:57 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij is de zwarte koningin verdwenen
[afbeelding]

Geschikt voor het cabaret die combiquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien komen ze elkaar nog wel eens tegen op een personeelsfeestje

Ben je lekker mee trustenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:58 schreef itsme het volgende:
[..]
misschien omdat Elly niet verdiend heeft om zo een tt te krijgen?
Mij maakt het geen ene fuck uit. Gewoon welke er het eerste is![]()
Ben kapot. Ouders op vakantie en werd ik mijn bed uitgebeld dat hun alarm af was gegaan. Daar ik wist dat iedereen van de famillie mee was (en het dus niet ene van hen kon zijn die daar was ), moest de politie er bij komen.
(en ik op mijn fietsje met net een slaappil die was gaan werken in mijn hersens)![]()
zo ga maar naar mijn bed![]()

Ik zag het ook op VOL. Waarschijnlijk geruchten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat meisje dat met Amanda in Rotterdam heeft gezoend in Stroom was bij de screening. Ze schijnt Kim te heten..maar dat zegt natuurlijk NIKS

Maar dit is beledigend voor Elly.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb meerdere van zulke Op's gezien, als er niet veel activiteit is in het huis kan ik ook niet veel posten he![]()

je zou er nog bij kunnen zetten dat het er op lijkt dat Jaap weer van groepje gaat wisselen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb meerdere van zulke Op's gezien, als er niet veel activiteit is in het huis kan ik ook niet veel posten he![]()

Gedienstig meisje en Dennis is tot nog toe enorm passiefquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze is weer begonnen met het nobele handwerk

Strax wil 'ie weer 'kutje voelen' en zegt zij nee, en dan zit zijn actieve rol er weer op...quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gedienstig meisje en Dennis is tot nog toe enorm passief

quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Dennix nu ook zingen "Slappe tieten mag ze hebben, maar geil moet ze zijn, ....." ?
[afbeelding]

Ja precies, ik vind dat ze hun objectiviteit een beetje zijn verloren omdat ze Huub van zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:06 schreef Day het volgende:
Ik vind het allemaal prachtig, hoor die acties. Alleen wel jammer dat er nooit een kaartenactie is geweest voor Eric of voor Nadia laatst.
Als je iets veroordelen, veroordeel dan alles wat fout is!

De wens is de vader van de gedachtquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Word Nadia nu gewurgd?

Ik hoop dat de redactie -wegens verregaand gezeik van streamers en verlies van reclameinkomsten- dat ding lekker voor de poort laat smelten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Nog een actie van Nowlive:
Toetje voor Huub & Lieke!

quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat de redactie -wegens verregaand gezeik van streamers en verlies van reclameinkomsten- dat ding lekker voor de poort laat smelten.![]()

Ik vind het een leuke actie maar je hebt wel een beetje gelijk,quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:06 schreef Day het volgende:
Ik vind het allemaal prachtig, hoor die acties. Alleen wel jammer dat er nooit een kaartenactie is geweest voor Eric of voor Nadia laatst.
Als je iets veroordelen, veroordeel dan alles wat fout is!

Of voor Fries, die heeft de aandacht het hardste nodigquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:06 schreef Day het volgende:

Met meningen heb ik geen problemen, hoor. Zolang dat op een normale manier gebracht wordt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:08 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke actie maar je hebt wel een beetje gelijk,
maar, ik vind niet dat je het kan vergelijken, maar das mijn mening he

quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Of voor Fries, die heeft de aandacht het hardste nodig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |