MadMaster +1quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Medion?
En nou moet je de stand bijwerken in de OP, en niet alleen van het vorige deel maar ook van deel 893 aangezien plasterk het wel belangrijk vond om 5 punten te scoren in dat topic maar nooit de stand heeft aangepast.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:31 schreef superworm het volgende:
Vorige topic gewonnen!
Stand 894:
Plasterk 5
Neleos 2
ScottTracy 1
superworm 6
C21H23NO5 3
Laura 2000 1
ElizabethR 3
wyccie 1
Terpentin07 1
Iago 1
qonmann 1
Nee, alleen deel 894 niet. superworm kan nog gewoon de stand van deze aanpassen. Alleen heeft ie dan dubbel werkquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Al enkele topics worden de punten in de OP niet meer juist bijgehouden...![]()
2 Jaar. Ik volg het nieuws nogal goed hoor, en kijk veel docu's via internet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:35 schreef wyccie het volgende:
ER, hoe lang ben je eigenlijk al weg uit Nederland? Het verbaast me dat je best veel weet over alles in Nederland.
Hééél grappigquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:35 schreef superworm het volgende:
ik heb net 892 bijgewerkt, zit nu aan 893.
Die was al bijgewerkt denk ik, 892.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:35 schreef superworm het volgende:
nee, de punten van 892 had ER al opgeteldquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:35 schreef superworm het volgende:
En zoiets als het computermerk van de Aldi, hoe weet je dat?!?! Dat wist ik niet eens uit mijn hoofd. Jij zit stiekem gewoon in Nederland, hè?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:36 schreef ElizabethR het volgende:
2 Jaar. Ik volg het nieuws nogal goed hoor, en kijk veel docu's via internet.
Je had ook eerst ff kunnen vragen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef superworm het volgende:
[..]
ja, gvd, pas jij die dan maar zo weer terug, ben nu met 894 bezig.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef MadMaster het volgende:
In Ierland barst het van de Lidl's, misschien ook Aldi's?
Je snapt de vraag prima, maar het antwoord is niet juist (geen van beide namen)...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef wyccie het volgende:
Andrew Lloyd Webber en Victor Hugo bedoel je? Snap de vraag niet.
Allebei vertegenwoordigd hier.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef MadMaster het volgende:
In Ierland barst het van de Lidl's, misschien ook Aldi's?
ik verkloot niks! ik tel het aantal behaalde punten op bij het totaal wat er al stond!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:41 schreef ElizabethR het volgende:
superworm hou eens op met alles verkloten!! Je telt het echt verkeerd opl ik heb 320 punten en FormerlyKnownAs 292 bijvoorbeeld.
Nee, je neemt een topic teveel mee in de nieuwe stand. Je moet alleen de punten van 893 en 894 erbij tellen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef superworm het volgende:
[..]
ik verkloot niks! ik tel het aantal behaalde punten op bij het totaal wat er al stond!
chill manquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef superworm het volgende:
Ranglijst is bijgewerkt t/m deel 891 ZIE JE DAT, STAAT IN DE OP! UIT DEEL 894! dus ik heb daarom 892, 3 en 4 erbij opgeteld. als ik het fout heb gedaan, maak het dan zelf maar goed, post het hier, en dan vul ik dat lijstje wel in.
Die bedoel ik, want Cameron Macintosh is een musical-producent en ik doelde dus op de musical.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef ElizabethR het volgende:
Claude Michel Schönberg
Alain Boublil
Bedoel je die??
't Zit me niet echt mee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Je snapt de vraag prima, maar het antwoord is niet juist (geen van beide namen)...
Mea Culpa dat ik dat vergeten ben aan te passen naar 892 in deel 893, maar ik heb daar wel het volgende gepost:quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef superworm het volgende:
Ranglijst is bijgewerkt t/m deel 891 ZIE JE DAT, STAAT IN DE OP! UIT DEEL 894! dus ik heb daarom 892, 3 en 4 erbij opgeteld. als ik het fout heb gedaan, maak het dan zelf maar goed, post het hier, en dan vul ik dat lijstje wel in.
Je postte in ieder geval wel de musical affiche ja.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bedoel ik, want Cameron Macintosh is een musical-producent en ik doelde dus op de musical.
Niet op het boek van Victor Hugo en zeker niet op Andrew Loyd Webber, die ten onrechte vaak gezien wordt als de man achter Les Mis.
ElizabethR +1
Stand 895:
MadMaster 1
ElizabethR 1
trekt wel weer bij,welkomquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef DiviFilius het volgende:
Ik merk wel dat het hier een stuk minder gezelliger is dan de laatste keer dat ik hier was![]()
Wow.... mijn wereld stort in.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef MadMaster het volgende:
zeker niet op Andrew Loyd Webber, die ten onrechte vaak gezien wordt als de man achter Les Mis.
Daarom kom ik hier nog maar eens per 100 topics ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef DiviFilius het volgende:
Ik merk wel dat het hier een stuk minder gezelliger is dan de laatste keer dat ik hier was![]()
Oh ja, sorry! Tour de France. (quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef qonmann het volgende:
Wat is TDF Wyccie btw ?
Tour de Francequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef qonmann het volgende:
Wat is TDF Wyccie btw ?
doe het zelf dan, jezus christus, ik wil al een half uur gaan pitten, ik denk, ik werk het even bij, in de OP staat IN DIKGEDRUKTE HOOFDLETTERS TOT EN MET 891, dus ik werk DRIE topics bij, en dan zitten ze allemaal te zeiken? god-ver-domme, doe het dan zélf man! klootviool!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:48 schreef geenaam het volgende:
Superworm. HOU GODVERDOMME IS OP MET AL DAT GEKLOOT![]()
Ik heb die musical inmiddels al wat keertjes gezien in verschillende landen, dus ik kan hem redelijk dromen (I dreamed a dream tonight)...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je postte in ieder geval wel de musical affiche ja.
Goed werkquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:48 schreef superworm het volgende:
de dubbel getelde punten van 892 heb ik er weer áfgehaald.
Ik heb me al zwaar verontschuldigdquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef superworm het volgende:
[..]
doe het zelf dan, jezus christus, ik wil al een half uur gaan pitten, ik denk, ik werk het even bij, in de OP staat IN DIKGEDRUKTE HOOFDLETTERS TOT EN MET 891, dus ik werk DRIE topics bij, en dan zitten ze allemaal te zeiken? god-ver-domme, doe het dan zélf man! klootviool!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef wyccie het volgende:
Tokio, Londen en New York
Oh, ok, idd. Ik heb dat topic niet meegemaakt, ik moet namelijk nog wel eens wérken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mea Culpa dat ik dat vergeten ben aan te passen naar 892 in deel 893, maar ik heb daar wel het volgende gepost:
HIER!!
OP bijwerken heb ik al zooovaak gedaan. Wat is daar nou moeilijk aanquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef superworm het volgende:
[..]
doe het zelf dan, jezus christus, ik wil al een half uur gaan pitten, ik denk, ik werk het even bij, in de OP staat IN DIKGEDRUKTE HOOFDLETTERS TOT EN MET 891, dus ik werk DRIE topics bij, en dan zitten ze allemaal te zeiken? god-ver-domme, doe het dan zélf man! klootviool!
Nee, nee, hij had er wel meer moeite mee hoor. Ik was vergeten in deel 893 te vermelden dat de stand was bijgewerkt in de OP, dat had ik alleen in het topic gedaan, en Plasterk heeft in het vorige topic gewoon helemaal vergeten de stand bij te werken, dus de verwarring was ernstig aanwezig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef geenaam het volgende:
[..]
OP bijwerken heb ik al zooovaak gedaan. Wat is daar nou moeilijk aanWel leuk dat je zo makkelijk hapt
eens, zo gemakkelijk is het niet (onder deze druk) !quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, nee, hij had er wel meer moeite mee hoor. Ik was vergeten in deel 893 te vermelden dat de stand was bijgewerkt in de OP, dat had ik alleen in het topic gedaan, en Plasterk heeft in het vorige topic gewoon helemaal vergeten de stand bij te werken, dus de verwarring was ernstig aanwezig.
Compimenten voor superworm!!!!![]()
![]()
Wij hadden Jajong/Haruhi.. verhouding 9 ethisch verantwoorde koningen en 1 relnicht.. tegenwoordig is het 50/50??quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:49 schreef geenaam het volgende:
[..]
Daarom kom ik hier nog maar eens per 100 topics ofzo.
Ze is inderdaad een zangeres uit volendam, maar het punt gaat naar Berk, hij noemde haar artiestennaam. (Sorry qon. Ben echt slecht in het formuleren van vragenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef Berkery het volgende:
Maribelle
Dan nog. De OP is verneukt. Hoe moeilijk is het nou om dat even goed te doen. Ook is er geen ruk aan om even de score bij te werken, want je hoeft alleen maar in het vorige topic te kijken en daar staat de score opgeteld. Vroegâh was het nog een stuk lastiger..quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, nee, hij had er wel meer moeite mee hoor. Ik was vergeten in deel 893 te vermelden dat de stand was bijgewerkt in de OP, dat had ik alleen in het topic gedaan, en Plasterk heeft in het vorige topic gewoon helemaal vergeten de stand bij te werken, dus de verwarring was ernstig aanwezig.
Compimenten voor superworm!!!!![]()
![]()
Niemand zegt ooit godverdomme op fok, dus als iemand het zegt, dan word ik ook erg pissig. Ik zal nóóit meer de OP bijwerken, that's the God honest truth, see if I do.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef geenaam het volgende:
[..]
OP bijwerken heb ik al zooovaak gedaan. Wat is daar nou moeilijk aanWel leuk dat je zo makkelijk hapt
Ik herkende je niet eens Stanley. Die nieuwe usericon van je moet ik even aan wennen. Maar vroegâh was alles beter, toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wij hadden Jajong/Haruhi.. verhouding 9 ethisch verantwoorde koningen en 1 relnicht.. tegenwoordig is het 50/50??
Alleen de plaatjes staan nog niet helemaal goed, maar dat komt vast nog wel, en anders in de volgende.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dan nog. De OP is verneukt. Hoe moeilijk is het nou om dat even goed te doen. Ook is er geen ruk aan om even de score bij te werken, want je hoeft alleen maar in het vorige topic te kijken en daar staat de score opgeteld. Vroegâh was het nog een stuk lastiger..TOen waren er ook soms 3 topics niet opgeteld en moest je een heel topic doorspitten en zelf de punten optellen. Superworm is gewoon een mietje..
![]()
Ach meid toch. Je hebt het wel zwaar hè? Als je daar al pissig van word.. Pfff.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Niemand zegt ooit godverdomme op fok, dus als iemand het zegt, dan word ik ook erg pissig. Ik zal nóóit meer de OP bijwerken, that's the God honest truth, see if I do.
Je vroeg inderdaad naar de naam, maar die had ik niet getypt dus klopt het wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze is inderdaad een zangeres uit volendam, maar het punt gaat naar Berk, hij noemde haar artiestennaam. (Sorry qon. Ben echt slecht in het formuleren van vragen)
Aha! Tracy Ullman was het dacht ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef wyccie het volgende:
A night with Liv Ullmann of zo ets?
kun je niet ergens anders gaan spelen ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach meid toch. Je hebt het wel zwaar hè? Als je daar al pissig van word.. Pfff.![]()
Zoiets, ja.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef wyccie het volgende:
A night with Liv Ullmann of zo ets?
Sowieso!! Ik zeg opdoeken de hele bende na het 1000e topic. Alleen slowchat behouden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:59 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik herkende je niet eens Stanley. Die nieuwe usericon van je moet ik even aan wennen. Maar vroegâh was alles beter, toch?
Als je gewoon je kalmte had bewaard en ff had gevraagd of het allemaal wel klopte, dan had je al deze heisa niet gehad. Maar goed opgelost nu en na één keer een OP te hebben bijgewerkt lukt het je in de toekomst binnen een paar minuten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Niemand zegt ooit godverdomme op fok, dus als iemand het zegt, dan word ik ook erg pissig. Ik zal nóóit meer de OP bijwerken, that's the God honest truth, see if I do.
Echt waar? Daar had ik nou echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:02 schreef qonmann het volgende:
[..]
kun je niet ergens anders gaan spelen ?
Er is een speciaal SC voor
I agree..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sowieso!! Ik zeg opdoeken de hele bende na het 1000e topic. Alleen slowchat behouden.
Het lijkt hier De Gouden Kooi wel met al dat opgefokte gedoe.
+ The, + show, maar allez:quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tracey Ullman
Niet grommen naar kranten-boy..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:02 schreef qonmann het volgende:
[..]
kun je niet ergens anders gaan spelen ?
Er is een speciaal SC voor
1. jij begon zonder reden met scheldenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:59 schreef superworm het volgende:
[..]
2. die smiley zet geenaam er niet voor niets achterquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef superworm het volgende:
ja, gvd, pas jij die dan maar zo weer terug, ben nu met 894 bezig.
Ach, een relletje hoort erbij af en toequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sowieso!! Ik zeg opdoeken de hele bende na het 1000e topic. Alleen slowchat behouden.
Het lijkt hier De Gouden Kooi wel met al dat opgefokte gedoe.
Niks mis met SC hier maar niet met iemand die alleen maar het topic komt verzieken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Niet grommen naar kranten-boy..
SC mag altijd, behalve in dubbele punten topic..
als jij het ook goed vindt
...en dan met zijn allen 'Met het mes op tafel' spelen. Met echte messenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En eindigen met een grote meet, een feest.. waar alle spelers komen..
Dit is het dérde topic waar ik in post. Wat verwachten jullie nou helemaal van me?! Zoals ik al zei, ik boek 'm, en zal never nooit meer de stand bijwerken, ooit. Doe je je best, krijg je dít over je heen, en ja, alles is weer goedgepraat en zus en zo, maar ik had een kútdag op mijn werk en ben stikchagrijnig, dus laat me effe kankeren als er op me gekankerd wordt. Op mijn werk kan ik dan niks zeggen, hier ben ik een nobody, een onzichtbaar figuur, een computerpersonage, dus hier spui ik mijn gal als ik word beledigd of als mijn noeste arbeid niet wordt geäpprecieerd. The rage of hatred in my veigns, dichtte ik zelf ooit:quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Precies, tegenwoordig worden de punten tijdens het topic gewoon meegeteld..
Geschikt
Niet geschikt *
Of het moet in Ierland zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ook Superworm! Dat is gezellig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het moet zo zijn dat het een eer is om de OP te maken.. er moeten drie topics tegelijk geopend worden..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Ach, een relletje hoort erbij af en toe![]()
Ik verziek niks. Ik fleur de boel wat op..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Niks mis met SC hier maar niet met iemand die alleen maar het topic komt verzieken.
is het niet VEIN, zonder die G?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:07 schreef superworm het volgende:
[..]
Dit is het dérde topic waar ik in post. Wat verwachten jullie nou helemaal van me?! Zoals ik al zei, ik boek 'm, en zal never nooit meer de stand bijwerken, ooit. Doe je je best, krijg je dít over je heen, en ja, alles is weer goedgepraat en zus en zo, maar ik had een kútdag op mijn werk en ben stikchagrijnig, dus laat me effe kankeren als er op me gekankerd wordt. Op mijn werk kan ik dan niks zeggen, hier ben ik een nobody, een onzichtbaar figuur, een computerpersonage, dus hier spui ik mijn gal als ik word beledigd of als mijn noeste arbeid niet wordt geäpprecieerd. The rage of hatred in my veigns, dichtte ik zelf ooit:
I changed to be the same
Tough as soldiers, rough as diamonds
Cold as steel was this heart of mine
I could view the evening news just
Watching other people die.
I could enjoy both blood and hunger
The rage of hatred in my veigns
I'd be ironic topics regardless, you see
Emptiness my world did reign.
And then suddenly as you stepped in
With your love heating my freezing heart
But as days grew older your love grew colder
And now I'm back to where I start'd.
I wanted to love you and never leave you
But all this loving troubled my sight
Your yearning to this former friend now
Makes me cry hot tears at night.
What should I do except forgetting
Which I cannot because you've changed
Both me and my dying heart of sorrow
Emptiness my world 'gain reigns.
Hehe, als sommigen het temperament meenemen wat ze hier tonen komt dat niet goedquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:07 schreef Berkery het volgende:
[..]
...en dan met zijn allen 'Met het mes op tafel' spelen. Met echte messen![]()
Zoals ik al zeg, 2 posts ofzo geleden, ik heb een kutdag gehad. Meestal ben ik aardig, al is het al om mijn voorbeeldfunctie als Teamlid.quote:
kun je het toch wel veranderen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:11 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Toen ik het dichtte was ik 15, dus excuseer me.
Zoals ik zeg.. Ook superworm! Dat is gezelligquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, 2 posts ofzo geleden, ik heb een kutdag gehad. Meestal ben ik aardig, al is het al om mijn voorbeeldfunctie als Teamlid.
HéHé. Rustig aan hè. We zijn hier bezig met belangrijkere zaken dan puntjes scoren..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef Terpentin07 het volgende:
vraag aub
Dat hebben we tegen die tijd wel aangepast als het goed is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Hehe, als sommigen het temperament meenemen wat ze hier tonen komt dat niet goed![]()
![]()
Noem man en paard, gladde boy.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:07 schreef ScottTracy het volgende:
Ik weet niet precies wat er hier gebeurd maar aan gezeik van zure oldbies hebben we helemaal niets.
Wow!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Berkery het volgende:
Van Dik Hout - Pijn?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zeg: ElizabethR is een waardig opvolger van BwennieBren.
Jij en geenaam met je vroeger-was-alles-beterquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Noem man en paard, gladde boy.
Helaas is het echt zo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jij en geenaam met je vroeger-was-alles-beter![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is Phil Lynott en ik vermoed dat het in Dublin staat.
Kom er dan zelf iets aan veranderen als je er zo aan ergert. Maar jullie (de oude garde zeg maar) zijn bijna alleen nog maar in het Slowchat topic te vinden. Jij komt hier dan de laatste tijd weer kijken, maar veel mensen (ik ken al die namen niet, maar je weet zelf wel welke groep dat is) blijven in de SC hangen. Dan kun je wel blijven zeuren dat het hier zo slecht is geworden maar op die manier help je er zelf ook niets aan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Helaas is het echt zo.
AKQ moet qua sfeer echt verschillen van de rest van FOK!, moet een warm bad zijn, niet een verzameling mensen die zitten te azen op een puntje meer of minder of zich op elkaar afreageren.
En die bank op de achtergrond, daar heb ik een rekening of driequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is Phil Lynott en ik vermoed dat het in Dublin staat.
Ik zit nu nog in de fase waarin ik me verbaas en aanstichters en meelopers uit elkaar probeer te houden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Kom er dan zelf iets aan veranderen als je er zo aan ergert. Maar jullie (de oude garde zeg maar) zijn bijna alleen nog maar in het Slowchat topic te vinden. Jij komt hier dan de laatste tijd weer kijken, maar veel mensen (ik ken al die namen niet, maar je weet zelf wel welke groep dat is) blijven in de SC hangen. Dan kun je wel blijven zeuren dat het hier zo slecht is geworden maar op die manier help je er zelf ook niets aan.
Ik zou nog graag een antwoord willen hebben op mijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Helaas is het echt zo.
AKQ moet qua sfeer echt verschillen van de rest van FOK!, moet een warm bad zijn, niet een verzameling mensen die zitten te azen op een puntje meer of minder of zich op elkaar afreageren.
Zij was net zo als jij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zou nog graag een antwoord willen hebben op mijn
Oh, jammer dat ik haar niet ken dan, moet een leuk mens zijn.quote:
BB is een echte schat. Laatst was ze wel eventjes hier en toen in SC.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef ElizabethR het volgende:
Oh, jammer dat ik haar niet ken dan, moet een leuk mens zijn.
Mooi plekje in Parijs of zo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:29 schreef ElizabethR het volgende:
Johnny Haliday?????
Ik heb haar toen gezien. Ze leek me een warme persoonlijkheidquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:29 schreef wyccie het volgende:
BB is een echte schat. Laatst was ze wel eventjes hier en toen in SC.
Dat biedt perspectief toch?? Wellicht komt ze dan wel weer meedoenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
BB is een echte schat. Laatst was ze wel eventjes hier en toen in SC.
Goh, nee toch?!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:30 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 'm er een beetje gefacelift uitzien.
Terwijl heren de naam hebben visueel te zijn ingesteldquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:31 schreef qonmann het volgende:
dames zijn goed in fotos raden !
vrouwen zijn beter in gezichtsherkenning (weet niet wat mannen goed kunnen herkennen)quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Terwijl heren de naam hebben visueel te zijn ingesteld
Dat geldt niet voor foto's van oude mannen..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Terwijl heren de naam hebben visueel te zijn ingesteld
quote:
Nu nog altijd? Dat was vorig jaar ook al...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zit nu nog in de fase waarin ik me verbaas en aanstichters en meelopers uit elkaar probeer te houden.
Trouwen??quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nu nog altijd? Dat was vorig jaar ook al...
En nee, ik heb gewoon geen tijd. Moet vrijdag naar 't stadhuis enzo.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Trouwen??![]()
Daf!! Hoe is het verder? Arbeid, liefde, fysiek??
Nee, ik dacht Borrekito (fonetisch)quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bokito?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bokito?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, ik dacht Borrekito (fonetisch)
Rook je de muziekfragmentvragen die ik gesteld heb afgelopen dagen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..].
Sinds november vorig jaar weer arbeidende. Liefde... eh, geen idee, misschien weten we vrijdag meerFysiek ben ik nog net zo lelijk als vorig jaar augustus.
En *knuf* @ Soempie
Ik rook Caballero.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Rook je de muziekfragmentvragen die ik gesteld heb afgelopen dagen?
Rub it in. Againquote:Wat gaaf man.. erg leuk dat je dat even komt melden.
Schoonheid is vergankelijk.. en jij bent nu eenmaal wat ouder..Ik bedoelde meer qua gezondheid en thumbs up en zo..
Dat vermoedde ik reeds.quote:Klinkt heel goed.. al dat geluk in je leven heeft een nadelige consequentie... dat je hier zo weinig bent..
Weet u gemist!
Exactly, incompleet dus, maar ik vond het zo leuk staan met al die iiiiiiiien en dan die smileyquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nu ben ik in dubio. Wie verdient het punt? Lizzie geeft enkel de voornaam.
Nou ja, als dat het ergste is...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:56 schreef ElizabethR het volgende:
EN daar gaan we hem lekker mee pesten op zijn huwelijksfeest![]()
Als ie dit leest gaat ie stiekem trouwen in Las vegasquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:56 schreef ElizabethR het volgende:
Echt hilarisch was dat. Staat nog ergens op de film. EN daar gaan we hem lekker mee pesten op zijn huwelijksfeest![]()
Bummerquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als ie dit leest gaat ie stiekem trouwen in Las vegas
Niemand??quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:01 schreef ElizabethR het volgende:
In welke film met Whoopiiiiiiiispeelt wie de hoofdrol en zingt daarin ondermeer: 'I'm Henry the eight I am'
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ghost. Pat Swayze.
Aaaaawwwwwwwwwwwwww, walief!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als macho hetero koning vind ik die film..
Whehehe. Ik kan me alleen herinneren dat mevrouw Moore bij vrijwel iedere scène een zakdoek nodig had. Eén keer was genoegquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als macho hetero koning vind ik die film..
Nein.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:09 schreef wyccie het volgende:
BountyHuntercity?
Trouwen in Baarle is leuker. Wij zijn koppel nummer 5 van dit jaar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als ie dit leest gaat ie stiekem trouwen in Las vegas
Krijg je er gele vlekken van?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:17 schreef C21H23NO5 het volgende:
de eerste vraag die ik van dit topic weet![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Krijg je er gele vlekken van?
scheelt niet veel!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Krijg je er gele vlekken van?
Iets minderen in de consumptie van je username... Helpt, naar 't schijnt.quote:
excellente!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Trichotillomanie.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heeft iedereen geluid?
C +1quote:
Betalen jullie dan gezamenlijk mijn nieuwe pc?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Moet ook in de OP. Only enter this topic if you're willing and able to play mp3 files..
Lief van je!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:32 schreef wyccie het volgende:
Ik antwoorde voor jou!
Ik zou daartoe best bereid zijn mits bier.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Betalen jullie dan gezamenlijk mijn nieuwe pc?![]()
Volgens mij heb je alleen een geluidskaartje nodig en wat boxjes??quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Betalen jullie dan gezamenlijk mijn nieuwe pc?![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zou daartoe best bereid zijn mits bier.
Kwestie van een stekkertje dat niet past. Echt niet past.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:33 schreef ElizabethR het volgende:
Volgens mij heb je alleen een geluidskaartje nodig en wat boxjes??
Zal ik even helpen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[..]
Kwestie van een stekkertje dat niet past. Echt niet past.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zal ik even helpen dan?
[afbeelding]
2 3 5 7 11 13 17 19 23 29quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
1, 3,5,7,11, 13, 17, 19,23,29,31
Euj??quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[..]
Kwestie van een stekkertje dat niet past. Echt niet past.
Zal wel weer zo'n gare Golden Delicious zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Euj??
Wat heb jij voor vooroorlogse kazachstaanse PC dan???
c'est la!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
2 3 5 7 11 13 17 19 23 29
Mijn oude boxjes deden het sowieso niet meer. Toen ik uiteindelijk een nieuwe pc kocht, heb ik los een beeldscherm gekocht waar andere boxjes bij zaten. Daar zit een heel raar stekkertje bij dat niet past.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:39 schreef ElizabethR het volgende:
Euj??
Wat heb jij voor vooroorlogse kazachstaanse PC dan???
Ow sorry, ik had het niet meegekregen... Gaat DAFF den huwlijckse staet aannemen?? Wat gaaf!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daf.. wordt het druk vrijdag? Groot feest? Mooie locatie..? Vertel, vertel..
waarom moet ik (man) deze vragen stellen.. gosh
Twintig tot dertig man, klein feesie (om een uur of 20.00 schop ik iedereen buiten), gewoon in 't gemeentehuis trouwen en dan thuis wat eten.... Niks bijzonders dus. Maar 't betekent veel voor haar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daf.. wordt het druk vrijdag? Groot feest? Mooie locatie..? Vertel, vertel..
waarom moet ik (man) deze vragen stellen.. gosh
Klinkt goed, veel plezier!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Twintig tot dertig man, klein feesie (om een uur of 20.00 schop ik iedereen buiten), gewoon in 't gemeentehuis.... Niks bijzonders dus. Maar 't betekent veel voor haar.
En dan zondag op 't vliegend tuig naar Rhodos, alwaar we gaan proberen de Nederlandse toeristen zoveel mogelijk te vermijden.
En gij kunt daar geenszins een anderssoortig stekkergevalleke aanprutsen??quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn oude boxjes deden het sowieso niet meer. Toen ik uiteindelijk een nieuwe pc kocht, heb ik los een beeldscherm gekocht waar andere boxjes bij zaten. Daar zit een heel raar stekkertje bij dat niet past.
Niet zelf, nee. Ik geef toe dat ik wat lui ben om dat soort zaken te regelenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:43 schreef ElizabethR het volgende:
En gij kunt daar geenszins een anderssoortig stekkergevalleke aanprutsen??
Die zin springt er wel uitquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar 't betekent veel voor haar.
Gewoon effe regelen joh!! En ik moet er niet aan denken geen geluid te hebben, dan kan ik alle internetuitzendingen niet volgenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet zelf, nee. Ik geef toe dat ik wat lui ben om dat soort zaken te regelenMaar ik heb niet het idee dat ik zoveel mis.
Heel veel plezier! en..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Twintig tot dertig man, klein feesie (om een uur of 20.00 schop ik iedereen buiten), gewoon in 't gemeentehuis trouwen en dan thuis wat eten.... Niks bijzonders dus. Maar 't betekent veel voor haar.
En dan zondag op 't vliegend tuig naar Rhodos, alwaar we gaan proberen de Nederlandse toeristen zoveel mogelijk te vermijden.
Misschien..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:48 schreef wyccie het volgende:
Je doelt op Haylie Duff?
Jawohl!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
Napoleon Dynamite???
Gulden middenweg nemen? 2004..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:52 schreef ElizabethR het volgende:
Maar die is volgens mij eerder? Uit 2003 ofzo??
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Gulden middenweg nemen? 2004..
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:57 schreef wyccie het volgende:
Elvis Costello
Heb je zijn versie van 'She' van Charles Aznavour wel eens goed beluisterd? Gebruikt in de film Notting Hill. Ik krijg regelmatig tranen in mijn ogen van die stem!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die was ook nog op NSJ.. vind er nooit zo veel aan, maar zal best een integere man zijn.
Is een pseudoniem voor het album Blood and Chocolate van ECquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat heeft ND met EC te maken dan?
Vindt je man het wel goed dat je met Harry naar bed gaat?
ER +1quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
The great stone face
Want Buster Keaton was zijn artiestennaam
Je bent net zo erg als ik.quote:
Is echt macht der gewoonte hoor!! Achterlijk gewoon.quote:
The Stranger in The Big Lebowskyquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:18 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
hintje?
Hetgeen overigens een van de beste films is die ik oooit gezien heb!! En tegenwoordig als cult film bestempeld.quote:
Oh-oh, daar gaat Harry........quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:23 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik heb alle 2 de films gezien maar wie dit is???
O ja!! Maar ik bedoel die lover van Cher. Die man op de motor!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:25 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dat was Eic Stolz als "Rocky".....
In de film hoor je gewoon Charles... versie van Elvis staat op de cd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb je zijn versie van 'She' van Charles Aznavour wel eens goed beluisterd? Gebruikt in de film Notting Hill. Ik krijg regelmatig tranen in mijn ogen van die stem!!![]()
Pfffffffff!!!! Duidelijk ondergewaardeerd dus. Enhet is zo'n schatje!!! Helemaal in Road House, met zijn staartje!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Oww, Sam Elliott?
En Iquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb je zijn versie van 'She' van Charles Aznavour wel eens goed beluisterd? Gebruikt in de film Notting Hill. Ik krijg regelmatig tranen in mijn ogen van die stem!!![]()
Pertinent niet hoor!! Is echt Elvis Costello!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
In de film hoor je gewoon Charles... versie van Elvis staat op de cd.
Het begin van de film.. met die beelden van Anna Scott in de spotlights.. ik blijf erbij dat dat Charles is.. hoor je ook duidelijk aan de uitspraak als je het aan de stem niet hoort..quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pertinent niet hoor!! Is echt Elvis Costello!!!!
Scotty!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En IWant
You
vind ik echt een van de mooiste liedjes ooit gemaakt
![]()
Het zou best kunnen dat aan het begin een stukkie Charles wordt gedraaid, dat weet ik niet meer precies. Maar op het einde, als Hugh staat te kijken tussen de mensen van de pers, en Julia haar prachtige glimlach laat zien hoor je toch echt en echt waar Elivis Costello.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het begin van de film.. met die beelden van Anna Scott in de spotlights.. ik blijf erbij dat dat Charles is.. hoor je ook duidelijk aan de uitspraak als je het aan de stem niet hoort..
maar... afgelopen topics hebben me geleerd beter niet de discussie met je aan te gaan.
Let's agree to disagree?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |