Ben ik me van bewust, ik heb er zelf ook een handje van, daarom gooi ik er juist vaak wat andere vragen tussendoorquote:Op maandag 16 juli 2007 23:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soms is het hier net de algemene muziekquiz..
Muziek is universeel. Maar die tekst zegt me niksquote:Op maandag 16 juli 2007 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben ik me van bewust, ik heb er zelf ook een handje van, daarom gooi ik er juist vaak wat andere vragen tussendoor
Oh en het gevraagde nummer ken ik ook niet
Omdat je de uitvoerenden goed hebt krijg je het punt. Het was 'she talks to angels'. Neleos +1quote:Op maandag 16 juli 2007 23:35 schreef Neleos het volgende:
Black Crowes - Remedy.
Andere nummers ken ik niet van hen.
Nogal logisch, na jouw 'zwarte vogels'-hintquote:Op maandag 16 juli 2007 23:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Omdat je de uitvoerenden goed hebt krijg je het punt.
LOLquote:Op maandag 16 juli 2007 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nogal logisch, na jouw 'zwarte vogels'-hint![]()
![]()
Stanley + 1quote:Op maandag 16 juli 2007 23:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Family Guy!
Kyle?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
(seriously, Family Guy isn't even that well written, the jokes are completely irrelevant to the plot)
Meer staten komen er niet in voor inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:52 schreef C21H23NO5 het volgende:
queensland and northern territory air system?
bijna helemaal goed.. levert een punt op als binnen 3 minuten niet iemand het helemaal perfect zegt.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:55 schreef qonmann het volgende:
queensland and northern territory airline services
Dat dus!quote:Op maandag 16 juli 2007 23:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Queensland and Northern Territory Aerial Services
Ja... de eerste die ze in 1 post had...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
Samkalden, Van Tijn, Schelto Patijn, Cohen, Polak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |