Stanley_Climbfall +1quote:Op maandag 16 juli 2007 22:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Amos Lee
Ik las het in de slowchatquote:Op maandag 16 juli 2007 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens, Stanley..de lead guitarist van Madrugada is dood
Kloptquote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik las het in de slowchat![]()
Hoe voelt dat? Het viel me op dat je je meer druk maakte om het nieuwe album dan om de man zelf, vandaar dat ik je niet met zorg en liefde heb omringd.
Ik ga ook blindquote:Op maandag 16 juli 2007 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb geen geluid op mijn pc, maar ik ga blind zeggen: Herbert Gronemeyer
Je mag één keer raden totdat de vraagsteller uitsluitsel geeft. Lees de OP anders evenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:04 schreef superworm het volgende:
Ik ken m wel maar ik ben zn naam vergeten, iets met Xander ofzo, met een X.
Lief van jequote:Op maandag 16 juli 2007 23:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik kan geen mp3 vraagjes meer stellen nu ik weet dat Wicked Fallen Angel geen geluid heeft. Het was toch even leuk vond ik.
Dat begrijp je verkeerdquote:Op maandag 16 juli 2007 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lief van jeIk vind het ook jammer
![]()
Nem heeft trouwens ook geen geluid, begrijp ik uit zijn post.
Met de juiste spelling. (Neelquote:Op maandag 16 juli 2007 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Minneapolis.
Ik had geen zin om mijn muziek af te zettenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef qonmann het volgende:
..nu WA nog een puntje toekennen..
Had ik al gedaan toch? Of..quote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef qonmann het volgende:
..nu WA nog een puntje toekennen..
Roofie +1quote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Steve Brown?
Neuh. Ik heb het nu maar zelf gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Had ik al gedaan toch? Of..
..yes en dat is de regel die als eerste steeds gewist wordtquote:Op maandag 16 juli 2007 23:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh nou snap ik het. Ik had wel de +1 maar niet erbij geteld. Goedemorgen Stanley.
quote:She paints her eyes as black as night now
She pulls those shades down tight
Oh yeah, there's a smile when the pain comes,
The pain's gonna make everything alright, alright yeah
Ben ik me van bewust, ik heb er zelf ook een handje van, daarom gooi ik er juist vaak wat andere vragen tussendoorquote:Op maandag 16 juli 2007 23:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soms is het hier net de algemene muziekquiz..
Muziek is universeel. Maar die tekst zegt me niksquote:Op maandag 16 juli 2007 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben ik me van bewust, ik heb er zelf ook een handje van, daarom gooi ik er juist vaak wat andere vragen tussendoor
Oh en het gevraagde nummer ken ik ook niet
Omdat je de uitvoerenden goed hebt krijg je het punt. Het was 'she talks to angels'. Neleos +1quote:Op maandag 16 juli 2007 23:35 schreef Neleos het volgende:
Black Crowes - Remedy.
Andere nummers ken ik niet van hen.
Nogal logisch, na jouw 'zwarte vogels'-hintquote:Op maandag 16 juli 2007 23:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Omdat je de uitvoerenden goed hebt krijg je het punt.
LOLquote:Op maandag 16 juli 2007 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nogal logisch, na jouw 'zwarte vogels'-hint![]()
![]()
Stanley + 1quote:Op maandag 16 juli 2007 23:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Family Guy!
Kyle?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
(seriously, Family Guy isn't even that well written, the jokes are completely irrelevant to the plot)
Meer staten komen er niet in voor inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:52 schreef C21H23NO5 het volgende:
queensland and northern territory air system?
bijna helemaal goed.. levert een punt op als binnen 3 minuten niet iemand het helemaal perfect zegt.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:55 schreef qonmann het volgende:
queensland and northern territory airline services
Dat dus!quote:Op maandag 16 juli 2007 23:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Queensland and Northern Territory Aerial Services
Ja... de eerste die ze in 1 post had...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
Samkalden, Van Tijn, Schelto Patijn, Cohen, Polak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |