Dan kan je zo naar huis toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:41 schreef Ynske het volgende:systeembeheer is lief
ik mag lekker een uurtje eerder weg, ben ontzettend moe, hoef t eind van de opname niet af te wachten
Heb je toch een mail gestuurd?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
gloeiende tyfus
Voor mijn moederbord zijn alleen maar Vistadrivers e kijgen, en geen XP
Dus, pas na het gesloop van gisteren netwerk
Geen geluid
wat een grensverleggende tyfuszooi
Hoiquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:41 schreef leonieke het volgende:
Hoi Marc
Wat is The Bodyguard trouwens toch een melige film...
opname start om 23.09quote:
jemig dan pasquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
opname start om 23.09
pssst flash de avondetappe begint rond 23.14
Geen keus, het MOET af vanavond en ik moet zeker nog een pagina of 5 schrijvenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef leonieke het volgende:
Ik vrees dat het leren in het water zal vallen, marc
interlinie en alineaspacing groter zettenquote:
Truste alvastquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:08 schreef Ynske het volgende:
* Ynske start laatste opname in en gaat de auto zoeken![]()
Kijk ze en succes morgenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik bemoei me morgen wel weer met een losse geluidskaart of zo, nou ff avondetappe kijken
Ik zit nu de aanbevelingen van mijn manager erin te verwerken. Dan ondertekent hij hem morgen en kan die wegquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:12 schreef leonieke het volgende:
Doei Ynske
Doei Fles
Veel succes, marc. Voor een vrijstelling kan je misschien idd net iets meer jouw best doen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:27 schreef Kuukske het volgende:
Taart, bier. Hoera! Goedemorgen!
Kuuk!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:27 schreef Kuukske het volgende:
Taart, bier. Hoera! Goedemorgen!
Dankje! In m'n keuken. En ik ben 22 gewordenquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuuk!!
GefeliciteeeerdWaar is t bier?
quote:
Oh. Je was al legaalquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dankje! In m'n keuken. En ik ben 22 geworden.
Uhhuh.quote:
kuukske.rarquote:
Je kunt onbeperkt mod worden daarnaquote:
Niet?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:20 schreef Kuukske het volgende:
Dat is niet echt een carrière die ik ambieer Ph.
werkquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
BSODs op werk na migratie
Het gepruts gaat door
Ja, over 4 uur!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:00 schreef JDude het volgende:
Bijna weekend?
Ja weer eens lekker old scool harddiskjes overbouwen aan andere PC's en zo, heerlijkquote:
Euh... jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:20 schreef es70 het volgende:
@ Leonieke: Had je het boek herlezen voor je de film ging zien.
Waar is er altijd wat te doen? Op het werk of thuis?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:17 schreef Pheno het volgende:
Er is altijd wat te doen.
En ik wacht al een dag op een telefoon van een bedrijf. Ik heb daar een test gedaan, ik ga nu dan te horen krijgen of ze me willen aan nemen. Alleen dat duurt al een dag, dus blijkbaar ben ik niet overtuigend genoeg geweest om meteen een goede indruk achter te laten.
Nou ja, wederom niets dus.
Ze laten veel weg idd, en veroorloven zich 'dichterlijke vrijheden' die me niet echt bevielenquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Euh... ja![]()
Alleen jammer dat je dan heel goed beseft dat ze bepaalde stukken er uit gelaten hebben.
Ik wil trouwens nog eens gaan zien(maar mijn ma en phille verklaren me gek
).
Momenteel ben ik boek 6 nog eens opnieuw aan het lezen in het Engels onder het mom "dan ken ik alle namen voor volgende week"
Het gaat natuurlijk om een stoute verboden illegale clandestiene gekraakte kopie die niet magquote:
Ow...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om een stoute verboden illegale clandestiene gekraakte kopie die niet mag
Wanneer had je die solli nou gehadquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:17 schreef Pheno het volgende:
Er is altijd wat te doen.
En ik wacht al een dag op een telefoon van een bedrijf. Ik heb daar een test gedaan, ik ga nu dan te horen krijgen of ze me willen aan nemen. Alleen dat duurt al een dag, dus blijkbaar ben ik niet overtuigend genoeg geweest om meteen een goede indruk achter te laten.
Nou ja, wederom niets dus.
Wat Fles zegtquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:40 schreef leonieke het volgende:
Nu al op DVD?Is die al te koop?
Begin je zaterdag boek 7 te lezen? Of wachten jullie op de Nederlandstalige versie?
Dat downloaden mag were welquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat Fles zegt.
Ik ga zaterdag kijken of ik deel 7 te pakken kan krijgen hier. Nederlandse versie komt er ook wel (de rest hebben we in het Nederlands) maar ik kan niet afwachten tot november
.
Waarom dat welquote:
Dinsdagquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wanneer had je die solli nou gehad
Omdat dat niet verboden isquote:
Hetzelfde zoals hier dusquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat Fles zegt.
Ik ga zaterdag kijken of ik deel 7 te pakken kan krijgen hier. Nederlandse versie komt er ook wel (de rest hebben we in het Nederlands) maar ik kan niet afwachten tot november
.
'T is een camversie, vandaar dat ik ook nog een betere versie wilquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat dat niet verboden is
Het kraken van de dvd en het aanbieden daarvan is verboden. Mocht je het echter toch zien staan en download je het mag dat wel
Ik denk het wel. Ik wil lekker lezen, ik heb geen tijd om vage theorieen te bedenkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:52 schreef leonieke het volgende:
Of ga ik té veel op in de wereld van Harry Potter?![]()
Oké danquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik wil lekker lezen, ik heb geen tijd om vage theorieen te bedenken
Ach, ze is er rijk mee geworden, dus in ieder geval 1 iemand is er blijvend blij van geworden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel de mediahype over die domme potterboeken mag ook weleens kappen trouwens. Opgeblazen gedoe om niks
yo yo homie! Niet. Tenminste, voor Thijs Bosma's zeker niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:38 schreef Pie.cr het volgende:
yo, hoe krijg ik de lelijke header voor 14 jarige ict nerds weg?
yo yo, doont fuk wif de niggahz yoquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
yo yo homie! Niet. Tenminste, voor Thijs Bosma's zeker niet.
quote:
picsquote:
heb niemand om foto's van te laten makenquote:
Wel grappig om te zien altijd natuurlijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
Ze is alleen zo droggie als een kat maar zijn kan na een narcose.
Heb haar maar in de reisbak gelaten, daar kan ze omkiepen enz.
Als ik haar los laat valt ze me dadelijk nog van een stoel.
Hoi flesje.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien altijd natuurlijk
Hoi B
Neuh, vallen niet natuurlijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:03 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi flesje.
Dat vallen?Mijn arme oudje, nee dat doe ik haar niet aan.
Ze schud nu nog wat in haar bak, vind ik wat veiliger.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, vallen niet natuurlijkMaar gewoon een beetje dronken door de kamer zwalken
Dan stap je straks maar uit bij hillywood station . Ik werk er tegenoverquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb niemand om foto's van te laten maken
hillywoodstation? kom maar naar t mediaparkquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan stap je straks maar uit bij hillywood station . Ik werk er tegenover
Maar jij bent al met de treinquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
hillywoodstation? kom maar naar t mediapark
lieverd ik ben met de autoquote:
oh, dat wist ik nietquote:
Da's een behoorlijk stukje woon-werkquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:31 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer 200km
en dat was alleen de terugwegquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's een behoorlijk stukje woon-werk
hoiquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:33 schreef Ynske het volgende:
oi oi
daar wil ik binnenkort ook nog eens naar toequote:Op donderdag 19 juli 2007 18:56 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, moet nog eens naar één van de Burgers avonden. Die abo wordt goed besteed
P komt ook, misschien nog wat mensjesquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
Uh, dat is op zich wel een leuk idee ja. Als het goed weer is
Moet je zeker doen. Macro ftw!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar wil ik binnenkort ook nog eens naar toe
heerlijk werkquote:
Regel jij de meetquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar wil ik binnenkort ook nog eens naar toe
Oh, dan weet ik het nog nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
P komt ook, misschien nog wat mensjes
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik het nog niet
P is wel eng namelijk
Heb je wel geteld hoeveel je er al gezien hebtquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:02 schreef Pheno het volgende:
Ik fotografeer geen mensenEn wandelaars kan ik niet meer zien
Morgen maar eens de stad in.
Even kijken, maar de kans dat ik er ben is er hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]Nietus
ik ben dr toch bij
kende mn nieuwe jurk bewonderen![]()
Nah. Morgenavond wandelen ze niet meer, dus dan kan ik gerust gaan. Het zal wel druk zijn, alhoewel, regen....quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je wel geteld hoeveel je er al gezien hebt
Dan hou je hopelijk de echte feesters overquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah. Morgenavond wandelen ze niet meer, dus dan kan ik gerust gaan. Het zal wel druk zijn, alhoewel, regen....
Zo gaat het met al die harry-potter-geflipten ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:08 schreef Pheno het volgende:
En overmorgen naar transformers. Coole graphics bekijken (het verhaal, ach, who cares )
Al had het "robots from mars" geheten, ik vind die computergraphics cool.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo gaat het met al die harry-potter-geflipten ook
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo gaat het met al die harry-potter-geflipten ook
Schijnt best goed te zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:08 schreef Pheno het volgende:
En overmorgen naar transformers. Coole graphics bekijken (het verhaal, ach, who cares )
ach, ik loop toch nooit mee netjes braaf in de lijnquote:
Hoe was die studio waar je bent wezen kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:46 schreef Sjowhan het volgende:
Ahjah, sportschool.
Daar had ik deze week dus echt geen tijd/zin voor.
Er was geen afspraak gemaakt met de bewoonster, dus zij wist van niets toen wij voor de deur stonden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe was die studio waar je bent wezen kijken
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er was geen afspraak gemaakt met de bewoonster, dus zij wist van niets toen wij voor de deur stonden.
Morgen die instantie maar even bellen, want ze hadden de voicemail ingesproken
Dat dus ook niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]goed gecommuniceerd ja
Heeft ze je wel binnen gelaten?
Hoe oud?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat dus ook niet.
Ze kwam zo te zien net uit bed
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat dus ook niet.
Ze kwam zo te zien net uit bed
ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gok rond een jaartje of 23
Maar ze had een vriend ofzo![]()
Voel je niks van hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gok rond een jaartje of 23
Maar ze had een vriend ofzo![]()
goed idee, waar ga je heen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:28 schreef Ynske het volgende:
heb zin in terasjes pikken
eens kijken of ik hier met een half uurtje weg kan zijn
Ben nu in Hilversum, thuis is in Utrechtquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ben nu in Hilversum, thuis is in Utrecht
maar alleen durf ik toch nietik heb t systeem in de soep geholpen
Kom, wij gaan een keertje terrasdaten, hartstikke makkelijk. Mij kan je alquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:41 schreef Ynske het volgende:
Ben nu in Hilversum, thuis is in Utrecht
maar alleen durf ik toch niet
Kan ?????quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom, wij gaan een keertje terrasdaten, hartstikke makkelijk. Mij kan je al
gebeurt me echt ZO vaak, a en e door elkaar halenquote:
Je komt oorspronkelijk uit Limboland?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gebeurt me echt ZO vaak, a en e door elkaar halen
Zou het?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je komt oorspronkelijk uit Limboland?
Oehquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou kunnen, soms voel ik een connectie met je.
jewel die begint om 22.58quote:
jah?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ynske?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah volgende week donderdag en vrijdagavond heb ik vrijquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom, wij gaan een keertje terrasdaten, hartstikke makkelijk. Mij kan je al
ikke welquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je komt oorspronkelijk uit Limboland?
coolquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah volgende week donderdag en vrijdagavond heb ik vrij
Wanneer is de meet in het Gaia parkquote:
uhhhh kweet niet?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer is de meet in het Gaia park![]()
Bij bestquote:
Pff boejje, waar woon jij ergens in de buurt? Is daar niks?quote:
Been there, done that. Got the hangover.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
JD godver nog
Bierestafette doe je met VIJF man
En dat van een harry snotter fanquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
De voorstukjes vond ik nogal euh.. stom eigenlijk![]()
Hangover is voor mietjesquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Been there, done that. Got the hangover..
Huh, waarom datquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
JD godver nog
Bierestafette doe je met VIJF man
Kuuk Kuukkerdie Kuuk Kuuk Kuukquote:
5 man per team dus he.quote:
In je eentje is het estafette-element een beetje weg, hm? Dan heet het gewoon kansloosch zuypen.quote:
Oke, maar waarom dan 5 en geen 4 of 6 of 398quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:15 schreef JDude het volgende:
[..]
In je eentje is het estafette-element een beetje weg, hm? Dan heet het gewoon kansloosch zuypen.
Tja, waarom heeft een voetbalteam 11 man? Weet jij het?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, maar waarom dan 5 en geen 4 of 6 of 398
weenie. Wij doen het altijd met 5quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, maar waarom dan 5 en geen 4 of 6 of 398
Ja, en een gegarandeerde exit na de eerste rondequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:15 schreef JDude het volgende:
[..]
In je eentje is het estafette-element een beetje weg, hm? Dan heet het gewoon kansloosch zuypen.
Oke, het mag dus wel met een ander aantal. Alleen bij 1 is het kansloos zuipen. Snap ik het weerquote:
Voor amateurs wel jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en een gegarandeerde exit na de eerste ronde
Nou ja, als IK meedoe aan een bierestafette, dan is dat op een internationaal geografenfestijn waar meestal minstens een man of 50 aanwezig zijn, dus dan heb je al gauw 6 teams a 5 manquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, het mag dus wel met een ander aantal. Alleen bij 1 is het kansloos zuipen. Snap ik het weer![]()
Vergeet de 20 toeschouwers niet zonder wat te hoeven doen zich gewoon lam zuipenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, als IK meedoe aan een bierestafette, dan is dat op een internationaal geografenfestijn waar meestal minstens een man of 50 aanwezig zijn, dus dan heb je al gauw 6 teams a 5 man
2 poules van 3 teams
ieder team zuipt 2 rondjes in de poule tegen ieder ander team, de beste 2 teams per poule naar semifinals etc
Mwoa, is drieën een kaartspel? Vast nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
Is dat serieus een sport?
Dat is een heel serieuze sport jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
Is dat serieus een sport?
Aaanmoedigen, en schreeuwen en jury beïnvloeden en zoquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet de 20 toeschouwers niet zonder wat te hoeven doen zich gewoon lam zuipen
Echt dat het daar ook gebeurde. uit ervaringquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:24 schreef Kuukske het volgende:
Ohw, ik studeerde in Eindhoven dus ik zou het niet weten.
Ja, ik wist dat die reactie ging komenquote:
Nee, klopt ja, 10 jaar hockeysletjes over je heen schiet ook niet op. Hoe ik dat weet?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
Bij mij was er niet echt sprake van een studentenleven. Ik zat 2 jaar op het MBO, dan mag je je sowieso al geen student noemen, met 24 meiden in een klas. En daarna nog HBO met 15 meiden in een klas.
Geen mannelijke hormonen. Niets. Niente. Noppes. Nada. Dus ja, je snapt dat ik altijd z.s.m. huiswaarts keerde.
Dat had ik ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
Bij mij was er niet echt sprake van een studentenleven. Ik zat 2 jaar op het MBO, dan mag je je sowieso al geen student noemen, met 24 meiden in een klas. En daarna nog HBO met 15 meiden in een klas.
Geen mannelijke hormonen. Niets. Niente. Noppes. Nada. Dus ja, je snapt dat ik altijd z.s.m. huiswaarts keerde.
Je hebt het hier over jeugdsentimenten jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat die reactie ging komenMaar als je het tovergedeelte wegdenkt in HP zit er nog iets achter, autootjes die monsters worden... nah daar zit niets meer in
Die waren toch zat te vinden op Stratumseind of de Dommelsstraat hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
Sowieso: vrouwen over mij heen. Húú. Doe mij maar zon bonk man.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, klopt ja, 10 jaar hockeysletjes over je heen schiet ook niet op. Hoe ik dat weet?
Nouja niet alleen dat, er was ook alleen maar haat en nijd onderling. Ik stond er een beetje tussenin als een soort Zwitserlandquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:27 schreef leonieke het volgende:
Dat had ik ook
In het secundair onderwijs: allemaal meisjes
in het hoger onderwijs: 2 jongens, waarvan 1 homo en de ander al jaren een lief had.
Er was weinig uitdaging
En wat is er mis met hockeysletjesquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, klopt ja, 10 jaar hockeysletjes over je heen schiet ook niet op. Hoe ik dat weet?
1 woord, en je mag het zelf raden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat had ik ook
In het secundair onderwijs: allemaal meisjes
in het hoger onderwijs: 2 jongens, waarvan 1 homo en de ander al jaren een lief had.
Er was weinig uitdaging
Ik heb je nooit gespot, of nooit geweten dat ik je heb gespot.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:30 schreef JDude het volgende:
Ik kom ook van zoeen opleiding met bijna alleen kerels. Gelukkig zijn er dan nog van die Eindhovense studentenmeisjes die zo gauw mogelijk huiswaarts keren.
Ze besteden al hun geld aan kleding, dus je moet continu oppassen waar je je CC laat slingeren.quote:
Dat je alleen wat voelt als je er met perslucht head-first in duikt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat is er mis met hockeysletjes
Ohja, en dat. Er is al een leger Bob-Frederiks en Diederiks overheen geweest.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat je alleen wat voelt als je er met perslucht head-first in duikt?
Je CC moet je niet eens mee in de buurt komen, dat ruiken ze,quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze besteden al hun geld aan kleding, dus je moet continu oppassen waar je je CC laat slingeren.
Ze praten bekakt.
Ze hockeyen.
Daar zit wat in jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat je alleen wat voelt als je er met perslucht head-first in duikt?
Ze zijn compleet uitgerekt door die abortussen die ze hebben moeten laten plegen daarna.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef JDude het volgende:
Ohja, en dat. Er is al een leger Bob-Frederiks en Diederiks overheen geweest.
Die gaat lekken als je daarmee naar binnen gaat hoorquote:
Zodat ie in geval van nood makkelijk teruggevonden kan wordenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:37 schreef Kuukske het volgende:
Een gele?
De jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:37 schreef Kuukske het volgende:
Een gele?
Dat heb je toch met vrouwen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sowieso: vrouwen over mij heen. Húú. Doe mij maar zon bonk man.
[..]
Nouja niet alleen dat, er was ook alleen maar haat en nijd onderling. Ik stond er een beetje tussenin als een soort Zwitserland.
Ik ben een Belg he... Ik zal dus wat hulp nodig hebben, vrees ikquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 woord, en je mag het zelf raden.
Het begint met een F, en het eindigt op ~ietsenhok. 3 kansen genoeg denk je?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben een Belg he... Ik zal dus wat hulp nodig hebben, vrees ik![]()
Ze zijn paars en er staat Milka op?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
In Zwitserland hebben ALLE vrouwen wel echt super lekkere borsten en zo
Nee, dat zijn koeien. Onthou dat nou eens, ik begrijp dat het lastig voor je is, maar er IS een verschilquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het begint met een F, en het eindigt op ~ietsenhok. 3 kansen genoeg denk je?
Frietkotquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het begint met een F, en het eindigt op ~ietsenhok. 3 kansen genoeg denk je?
ja, en dom.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zie je wel Fles dat het niet zo simpel was... En Marc is dan nog een Nederlander
Ik weet wie het zegt en dus ook dat ik er geen waarde aan hoef te hechten hequote:
Utrecht dusquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pff boejje, waar woon jij ergens in de buurt? Is daar niks?
Het is dan ook totaal geen vrouwenfilm.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
De voorstukjes vond ik nogal euh.. stom eigenlijk![]()
Nee, ik heb een fatsoenlijke autoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:27 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen wel zijn roeiboot bij zich?
De vorige keer dat ze zulk slecht weer beloofden gebeurde er hier ook geen fuck, dus ik maak me al geen zorgen meerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:27 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen wel zijn roeiboot bij zich?
ach denk maar zo, t is vrijdag, bijna weekend, dan hoef je toch niet veel te doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je dat weleens? Dat je om 6 uur klaarwakker bent, van alles gaat doen, en dat je net tegen de tijd dat j eeruit moet, weer doodmoe wordt?
KUT is dat. Een beetje.
Het is hier anders hollen en stilstaan, en ik moet ook nog de Tour volgenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach denk maar zo, t is vrijdag, bijna weekend, dan hoef je toch niet veel te doen
de tour, daar ben ik nu gelukkig 2 dagen van verlostquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is hier anders hollen en stilstaan, en ik moet ook nog de Tour volgen
Zo ging het met de storm van 18 januari ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:38 schreef JDude het volgende:
[..]
De vorige keer dat ze zulk slecht weer beloofden gebeurde er hier ook geen fuck, dus ik maak me al geen zorgen meer.
alle alcohol er weer uit ja?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Gesport. Enzo, en ik voel me fit.
Je ken beter kippen houwenquote:
quote:
Ja.quote:
Is dat een beetje RPM achtig? Dat mijd ik bij de sportschool, de directrice van mijn vorige werk doet dat ook altijd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:32 schreef Pheno het volgende:
Gisteren ook vrij lang gesport, ik voel het nu nog in de benen.
http://www.xrfitness.com/xrf?p=40&l=nl
Dat kreng zorgt ervoor dat ik elke keer weer beter wil gaan.
Ik kan ze echt niet meer volgenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je ken beter kippen houwen
Die leggen tenminste eieren
Ik ben echt een rpm freak. En dit is een hometrainer waarin je in een virtuele wereld rondfietst, je kunt zelfs zelf sturen! En competities opzetten, wie het snelst over een bepaald parcour doet. Echt hartstikke leuk!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat een beetje RPM achtig? Dat mijd ik bij de sportschool, de directrice van mijn vorige werk doet dat ook altijd.. Als ik iemand kan schieten is zij het.
Dat is toch met een soort sleutel?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:44 schreef Sjowhan het volgende:
Waar ik fitness zijn allerlei 'Technogym' apparaten. Best tof.
2 wekenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:47 schreef leonieke het volgende:
Hoe lang vakantie es?
Dat kan inderdaad gebruik van gemaakt worden, ikzelf maak er geen gebruik van maar heb een trainingsschema waar ik mij aan houquote:
Dat klinkt wel stoer jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ben echt een rpm freak. En dit is een hometrainer waarin je in een virtuele wereld rondfietst, je kunt zelfs zelf sturen! En competities opzetten, wie het snelst over een bepaald parcour doet. Echt hartstikke leuk!
Maandag gaan we weg (tenminste, dat is de bedoeling).quote:
Het weer moet meewerken...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef leonieke het volgende:
Voorzie je problemen, es?
Haal je morgen het boek al?
Ik neem aan dat ze genoeg boeken hebben, ze hebben al 6 x eerder verkocht, dus ze zullen toch wel weten hoeveel er nodig zijn om iedereen blij te maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Het weer moet meewerken...
Ik ga in ieder geval een poging doen het te bemachtigen.
Dan zou ik mijn hoop niet op vandaag zetten als ik jou wasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Het weer moet meewerken...
Ik ga in ieder geval een poging doen het te bemachtigen.
Het waait hier behoorlijk, maar verder is er nog niks aan de hand hierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn hoop niet op vandaag zetten als ik jou was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |