Dan kan je zo naar huis toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:41 schreef Ynske het volgende:systeembeheer is lief
ik mag lekker een uurtje eerder weg, ben ontzettend moe, hoef t eind van de opname niet af te wachten
Heb je toch een mail gestuurd?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
gloeiende tyfus
Voor mijn moederbord zijn alleen maar Vistadrivers e kijgen, en geen XP
Dus, pas na het gesloop van gisteren netwerk
Geen geluid
wat een grensverleggende tyfuszooi
Hoiquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:41 schreef leonieke het volgende:
Hoi Marc
Wat is The Bodyguard trouwens toch een melige film...
opname start om 23.09quote:
jemig dan pasquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
opname start om 23.09
pssst flash de avondetappe begint rond 23.14
Geen keus, het MOET af vanavond en ik moet zeker nog een pagina of 5 schrijvenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef leonieke het volgende:
Ik vrees dat het leren in het water zal vallen, marc
interlinie en alineaspacing groter zettenquote:
Truste alvastquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:08 schreef Ynske het volgende:
* Ynske start laatste opname in en gaat de auto zoeken![]()
Kijk ze en succes morgenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik bemoei me morgen wel weer met een losse geluidskaart of zo, nou ff avondetappe kijken
Ik zit nu de aanbevelingen van mijn manager erin te verwerken. Dan ondertekent hij hem morgen en kan die wegquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:12 schreef leonieke het volgende:
Doei Ynske
Doei Fles
Veel succes, marc. Voor een vrijstelling kan je misschien idd net iets meer jouw best doen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:27 schreef Kuukske het volgende:
Taart, bier. Hoera! Goedemorgen!
Kuuk!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:27 schreef Kuukske het volgende:
Taart, bier. Hoera! Goedemorgen!
Dankje! In m'n keuken. En ik ben 22 gewordenquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuuk!!
GefeliciteeeerdWaar is t bier?
quote:
Oh. Je was al legaalquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dankje! In m'n keuken. En ik ben 22 geworden.
Uhhuh.quote:
kuukske.rarquote:
Je kunt onbeperkt mod worden daarnaquote:
Niet?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:20 schreef Kuukske het volgende:
Dat is niet echt een carričre die ik ambieer Ph.
werkquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
BSODs op werk na migratie
Het gepruts gaat door
Ja, over 4 uur!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:00 schreef JDude het volgende:
Bijna weekend?
Ja weer eens lekker old scool harddiskjes overbouwen aan andere PC's en zo, heerlijkquote:
Euh... jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:20 schreef es70 het volgende:
@ Leonieke: Had je het boek herlezen voor je de film ging zien.
Waar is er altijd wat te doen? Op het werk of thuis?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:17 schreef Pheno het volgende:
Er is altijd wat te doen.
En ik wacht al een dag op een telefoon van een bedrijf. Ik heb daar een test gedaan, ik ga nu dan te horen krijgen of ze me willen aan nemen. Alleen dat duurt al een dag, dus blijkbaar ben ik niet overtuigend genoeg geweest om meteen een goede indruk achter te laten.
Nou ja, wederom niets dus.
Ze laten veel weg idd, en veroorloven zich 'dichterlijke vrijheden' die me niet echt bevielenquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Euh... ja![]()
Alleen jammer dat je dan heel goed beseft dat ze bepaalde stukken er uit gelaten hebben.
Ik wil trouwens nog eens gaan zien(maar mijn ma en phille verklaren me gek
).
Momenteel ben ik boek 6 nog eens opnieuw aan het lezen in het Engels onder het mom "dan ken ik alle namen voor volgende week"
Het gaat natuurlijk om een stoute verboden illegale clandestiene gekraakte kopie die niet magquote:
Ow...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om een stoute verboden illegale clandestiene gekraakte kopie die niet mag
Wanneer had je die solli nou gehadquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:17 schreef Pheno het volgende:
Er is altijd wat te doen.
En ik wacht al een dag op een telefoon van een bedrijf. Ik heb daar een test gedaan, ik ga nu dan te horen krijgen of ze me willen aan nemen. Alleen dat duurt al een dag, dus blijkbaar ben ik niet overtuigend genoeg geweest om meteen een goede indruk achter te laten.
Nou ja, wederom niets dus.
Wat Fles zegtquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:40 schreef leonieke het volgende:
Nu al op DVD?Is die al te koop?
Begin je zaterdag boek 7 te lezen? Of wachten jullie op de Nederlandstalige versie?
Dat downloaden mag were welquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat Fles zegt.
Ik ga zaterdag kijken of ik deel 7 te pakken kan krijgen hier. Nederlandse versie komt er ook wel (de rest hebben we in het Nederlands) maar ik kan niet afwachten tot november
.
Waarom dat welquote:
Dinsdagquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wanneer had je die solli nou gehad
Omdat dat niet verboden isquote:
Hetzelfde zoals hier dusquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat Fles zegt.
Ik ga zaterdag kijken of ik deel 7 te pakken kan krijgen hier. Nederlandse versie komt er ook wel (de rest hebben we in het Nederlands) maar ik kan niet afwachten tot november
.
'T is een camversie, vandaar dat ik ook nog een betere versie wilquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat dat niet verboden is
Het kraken van de dvd en het aanbieden daarvan is verboden. Mocht je het echter toch zien staan en download je het mag dat wel
Ik denk het wel. Ik wil lekker lezen, ik heb geen tijd om vage theorieen te bedenkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:52 schreef leonieke het volgende:
Of ga ik té veel op in de wereld van Harry Potter?![]()
Oké danquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik wil lekker lezen, ik heb geen tijd om vage theorieen te bedenken
Ach, ze is er rijk mee geworden, dus in ieder geval 1 iemand is er blijvend blij van geworden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel de mediahype over die domme potterboeken mag ook weleens kappen trouwens. Opgeblazen gedoe om niks
yo yo homie! Niet. Tenminste, voor Thijs Bosma's zeker niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:38 schreef Pie.cr het volgende:
yo, hoe krijg ik de lelijke header voor 14 jarige ict nerds weg?
yo yo, doont fuk wif de niggahz yoquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
yo yo homie! Niet. Tenminste, voor Thijs Bosma's zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |