Jah, maar dat was omdat ik eigenlijk ff snel de tut volgdequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:56 schreef pea4fun het volgende:
Mooie tut in die vorige serie. Ik doe sommige dingen net even anders, maar er zijn ook zoveel mogelijkheden.
Die van blue thunder vind ik een beetje overdone in het smoothgedeelte, ik vind wel die lichte plekken mooi weggewerkt
stiekum tvp![]()
Ik weet niet welke er stond...deze?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:47 schreef eer-ik het volgende:
zeg, heeft iemand dat plaatje nog, wat er bovenaan stond?
volgens mij wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik weet niet welke er stond...deze?
[img=578xnull]http://i18.tinypic.com/35iwzmo.jpg[/img]
Ja precies, bij een andere foto doe je het weer anders.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:56 schreef pea4fun het volgende:
Mooie tut in die vorige serie. Ik doe sommige dingen net even anders, maar er zijn ook zoveel mogelijkheden.
Die van blue thunder vind ik een beetje overdone in het smoothgedeelte, ik vind wel die lichte plekken mooi weggewerkt
stiekum tvp![]()
mijn computer loopt al vast bij een A3 posterquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:37 schreef DarkManta het volgende:
Bij zulke formaten, merk je wel dat je een krachtige computer nodig hebt.
20 mpx foto heb ik nog nooit mee gewerkt volgens mij...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:37 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ja precies, bij een andere foto doe je het weer anders.
Vandaar dat ik ook verschillende technieken heb laten zien.
Om een eenvoudige cirkel te teken, zijn er al ruim 1000 technieken, dus ik wil maar zwijgen over de tools en andere technieken.
Belangrijkste is wel dat je foto zoveel mogelijk pixels heeft. 10 megapixel foto is heerlijk om mee te werken en de beste resultaten.
Heb voor een bedrijf ooit eens een 20 megapixel foto moeten bewerken en is later als billboard gebruikt.
Bij zulke formaten, merk je wel dat je een krachtige computer nodig hebt.
effe een kleintje is niet helemaal ongewensdquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:10 schreef DarkManta het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat ik eens een Tut maken over het retoucheren van mannen.
Hier komen weer iets andere technieken aan te pas.
Zoals ik al eerder zei, je gaat de huid van een man niet zachter maken.
Tenzij dat de bedoeling is, Jean Paul Gaultier wilt dit wel voor zijn modellen.
Alle modellen zijn glad (dus geen snor of baard) en gespierd.
Tutje doen, of weten we het nu allemaal wel?
Hej die heb ik gemaaktquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik weet niet welke er stond...deze?
[afbeelding]
ik hou me er tijdens werktijd van de week wel een keer mee bezigquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Hej die heb ik gemaakt
Wacht ff heb ook nog een keer een footer gemaakt..
Trouwens leuk projectje voor iemand? aangezien deze maar 2 seconden werk waren
Beetje leeg.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Hej die heb ik gemaakt
Wacht ff heb ook nog een keer een footer gemaakt..
Trouwens leuk projectje voor iemand? aangezien deze maar 2 seconden werk waren
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:25 schreef shi het volgende:
[..]
thnx
hij staat hier
Photoshop - vragen, tips, problemen - CS 7!
Erg gave tutorials!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:45 schreef DarkManta het volgende:
Before:
[afbeelding]
After:
[afbeelding]
Volgende keer hier eens een Tutorial over schrijven.
Deze is wat extremer met name omdat de Borst een extremere make-over krijgt.
Als iemand zich geroepen voelt om bijvoorbeeld zo`n bewerking te doen als hier boven (hoeft niet het voorbeeld van boven te zijn) dan post maar.
Ben erg benieuwd naat je uitleg en techniek.
Voor inspiratie: http://homepage.mac.com/gapodaca/digital/bikini/bikini2.html
Maar alleen mensen is niet leuk, heb ook tutorials geschreven over hoe je bijvoorbeeld een krokodil met een koeievacht photoshopt. Dat is erg lachen, vooral als je het zo echt mogelijk laat lijken.
Hoe doe je die tekst ook alweer voor het plaatje, maar dat je het plaatje nog wel ziet?quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:04 schreef Ravii het volgende:
[..]
Beetje leeg.
mjah.
als 1 schaap over de dam springd, dan springd de rest hem achterna :p
dan komt er vanzelf een competitie![]()
[afbeelding]
Sorry ik weet niet meer hoed die stijl heet, maar het wordt met Photoshop gemaakt dat is een ding dat zeker is. Photoshop is dé standaard voor de professinal om foto`s mee te bewerken. Corel Draw en Corel Paint proberen ook in die markt te varen, maar Adobe zet niet zo maar effe iets op de markt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:08 schreef donroyco het volgende:
Uit het vorige topic nog:
Op woensdag 18 juli 2007 15:54 schreef donroyco het volgende:
Nou had ik ook een vraag... in de Quest zie ik wel eens graphics staan die het product zijn van verschillende plaatjes die bij mekaar gevoegd zijn. Met Photoshop heb ik even een eenvoudig voorbeeld gemaakt:
[afbeelding]
Nou had ik een aantal vragen:Hoe heet deze stijl? Waarmee wordt dit gemaakt? Zijn er internetsites over te vinden?
Bij voorbaat dank
[..]
Hoe doe je die tekst ook alweer voor het plaatje, maar dat je het plaatje nog wel ziet?![]()
Jah precies, dat kan ook. En het kan op nog veel meer manieren. Zoals ik al zei om een simpele cirkel te maken zijn al meer dan 1000 manieren bekend.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:17 schreef Ravii het volgende:
Ik had het eigenlijk met Clipping Mask gedaan.!
Vind ik heel wat makkelijker werken!
Maar jouw manier kan ook!
En handigquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:22 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jah precies, dat kan ook. En het kan op nog veel meer manieren. Zoals ik al zei om een simpele cirkel te maken zijn al meer dan 1000 manieren bekend.
Maar goed ik zal de Clippingmask eens uitleggen, ook een leuke manier...
[Centraal] Photoshop - Vragen, tips, tuts, problemen #11 KLik!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:40 schreef Ravii het volgende:
Komt er nog een tutorial over het bewerken van mannen?
zoals deze foto?
er kan genoeg aan gedaan worden!
www.ravii.nl/images/fok/DSC00683.JPG (7MP / 19.8 MB)
Voor elke type bewerking, of onderdeel van een foto/afbeelding, maak ik een nieuwe laag.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef pea4fun het volgende:
Ik werk nog niet zo heel lang met lagen enzo, maar nu zie ik dat jullie alle lagen intact laten tot je helemaal klaar bent. Ik doe steeds tussenin flatten image voor ik weer een bewerking op een nieuwe laag doe. Als ik dat niet doe dan willen sommige dingen niet.
Bijvoorbeeld. Ik maak een nieuwe laag voor de healingbrush, als ik daarmee klaar ben maak ik een nieuwe curves laag om een bepaalde bewerking te doen. Danzie ik opeens dat ik nog ergens een stukje healing ben vergeten. Als ik nu de healingbrush pak, dan doet die gewoon niks, op geen van de lagen. Wat doe ik dan fout?
Edit: en toffe banner in de op
Thanks! Zeer handig ^__^quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:11 schreef Ravii het volgende:
DarkManta.
Een Mooie VId Tutorial hierover
http://tutorials.watchand(...)s/clipping_mask.html
Waarschijnlijk weet ik wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef pea4fun het volgende:
Ik werk nog niet zo heel lang met lagen enzo, maar nu zie ik dat jullie alle lagen intact laten tot je helemaal klaar bent. Ik doe steeds tussenin flatten image voor ik weer een bewerking op een nieuwe laag doe. Als ik dat niet doe dan willen sommige dingen niet.
Bijvoorbeeld. Ik maak een nieuwe laag voor de healingbrush, als ik daarmee klaar ben maak ik een nieuwe curves laag om een bepaalde bewerking te doen. Danzie ik opeens dat ik nog ergens een stukje healing ben vergeten. Als ik nu de healingbrush pak, dan doet die gewoon niks, op geen van de lagen. Wat doe ik dan fout?
Edit: en toffe banner in de op
VOOR:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:40 schreef Ravii het volgende:
Komt er nog een tutorial over het bewerken van mannen?
zoals deze foto?
er kan genoeg aan gedaan worden!
www.ravii.nl/images/fok/DSC00683.JPG (7MP / 19.8 MB)
Dat zijn de zogenaamde Egyptieënsoorten lettertype, zoals Arial, Adobe Caslon pro, Courierquote:Op zondag 22 juli 2007 19:25 schreef donroyco het volgende:
Welk lettertype hebben de plaatsnaamborden in Nederland?
[afbeelding]
Oke.. eens even wat fixen...quote:Op zondag 22 juli 2007 19:45 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dat zijn de zogenaamde Egyptieënsoorten lettertype, zoals Arial, Adobe Caslon pro, Courier
De Interstate lettertype komt daar het dichts bij in de buurt heb ik gemerkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |