Dat "Wie neukt jouw vent eigenlijk allemaal wel niet?"quote:Je lijkt wel een LP die jaren geleden is blijven hangen, ouwe graftak. Wie neukt jouw vent eigenlijk allemaal wel niet? Zou je je daar niet drukker over maken, dronken tyfushoer? ©Heiden6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:02 schreef yvonne het volgende:
Nou kijk, het zit zo,
die sig van mij hè,
de uitspraak van m'nHeiden
6
[..]
Dat "Wie neukt jouw vent eigenlijk allemaal wel niet?"
Daar maak ik me best wel zorgen over,
Wie neukt mijn vent allemaal wel, en allemaal niet?!
En neukt ie eigenlijk ook al?!
Kan iedereen zich even komen melden
Afz: de dronken tyfushoer
Nou, maak je drukker.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:07 schreef yvonne het volgende:
Dat schiet niet op zo
Ik moest me drukker maken
Zie je mij lachen? Nou?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:06 schreef GateWayX het volgende:
Een gewaagde doch humoristische uitspraak dunkt me.
Heeft ie wel bierkratten gesjouwd?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik zag hem vandaag net de poort uitrennen toen ik thuis kwam. Vermoedelijk is ie over paddestoeltje heen geweest.
Liever hij dan ik.
Afz. binnenkort vrijgezel
Ja, ze staan nu naast bed. Erg onhandig, want de koelkast staat benedenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft ie wel bierkratten gesjouwd?
Ik heb hem wel goed afgericht, dat dan weer wel.
Jij was toch zwanger? Waar was Iteejer toen jouw nachtlampje uitging?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanmiddag nog zitten kijken of ik kon vinden waar hij dat gezegd had, wat de aanleiding was zeg maar.
In GC ergens, omdat ik z'nquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanmiddag nog zitten kijken of ik kon vinden waar hij dat gezegd had, wat de aanleiding was zeg maar.
Beide, we zitten nog wel op FOK! jah!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:10 schreef DarkManta het volgende:
Moeten daar pics bij of alleen namen?
Op z'n werk, zegtiequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:08 schreef Strychnine het volgende:
Ik weet zijn naam niet
Waar was hij gisteren tussen 4 en 6 's avonds?
Eeeeeh... Iteejer, waar was jij eind Maart? Wie stond er toen op jouw agenda?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij was toch zwanger? Waar was Iteejer toen jouw nachtlampje uitging?
Hebbesquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hebbes
Ik vind yvonne echt zo'n tante nel.
Vanaf daar
Dan noteren we jou bij de allemaal niet neukersquote:
Post even je lijstje tot dusver, anders. Wel zo overzichtelijk, dunkt me.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan noteren we jou bij de allemaal niet neukers
En, was het dat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hij kwam alleen maar even de meterstanden opnemen zei die![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beide, we zitten nog wel op FOK! jah!
Nikky,quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Post even je lijstje tot dusver, anders. Wel zo overzichtelijk, dunkt me.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef DarkManta het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uit betrouwbare bronnen...
Username wou je hebben, oke opeigen risico. Ben je er klaar voor?
Weet je het zeker?
Je vroeg er om he?
Niet dat ik dadelijk een Note krijg he?
Weet je het heel zeker?
Ze doet heel vaak prrr
Post niet meer op Fok!
username: Pridemeid.
*hart vast houd.
Chowi alleen niet omdat ze doortrapt genoeg is om onschuldig te lijkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nikky,
SF
BE gaat nog even goed nadenken
de vrouw van Dirk
de moeder van Dirk staat op de agenda
Chowi als enige niet
Volgens Heiden6 welquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:05 schreef Afwazig het volgende:
Je wil toch niet zeggen dat hij neukt hèh?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Chowi alleen niet omdat ze doortrapt genoeg is om onschuldig te lijken
Je bent gewoon een geile slettenbakquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:20 schreef Chowi het volgende:
[..]. Ik ben helemaal niet doortrapt! Ik ben gewoon kuis, maar niemand wil dat geloven!
Never! Ik blijf erbij dat ik zó preuts ben dat ik al gillend wegren als ik in iemands slaapkamer kom.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent gewoon een geile slettenbak
Beken, jij neukt met iteejer,
Heiden6 weet er alles van!
Dat wil ik dan eerst wel eens proefondervindelijk vaststellenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Never! Ik blijf erbij dat ik zó preuts ben dat ik al gillend wegren als ik in iemands slaapkamer kom.
Ja, en ik wil proefondervindelijk vaststellen of jij al impotent be... Fuck.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wil ik dan eerst wel eens proefondervindelijk vaststellen![]()
Hij gooide een zoetje in mijn koffie terwijl er helemaal geen zoetjes op tafel stondenquote:
Neuken isquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat is dat, neuken?
Wat een krent!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij gooide een zoetje in mijn koffie terwijl er helemaal geen zoetjes op tafel stonden![]()
Ik werd zojuist wakker met een schrale bips en 20 euro in mijn hand![]()
Inderdaad, geen fooi nietsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |