Dat "Wie neukt jouw vent eigenlijk allemaal wel niet?"quote:Je lijkt wel een LP die jaren geleden is blijven hangen, ouwe graftak. Wie neukt jouw vent eigenlijk allemaal wel niet? Zou je je daar niet drukker over maken, dronken tyfushoer? ©Heiden6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:02 schreef yvonne het volgende:
Nou kijk, het zit zo,
die sig van mij hè,
de uitspraak van m'nHeiden
6
[..]
Dat "Wie neukt jouw vent eigenlijk allemaal wel niet?"
Daar maak ik me best wel zorgen over,
Wie neukt mijn vent allemaal wel, en allemaal niet?!
En neukt ie eigenlijk ook al?!
Kan iedereen zich even komen melden
Afz: de dronken tyfushoer
Nou, maak je drukker.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:07 schreef yvonne het volgende:
Dat schiet niet op zo
Ik moest me drukker maken
Zie je mij lachen? Nou?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:06 schreef GateWayX het volgende:
Een gewaagde doch humoristische uitspraak dunkt me.
Heeft ie wel bierkratten gesjouwd?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik zag hem vandaag net de poort uitrennen toen ik thuis kwam. Vermoedelijk is ie over paddestoeltje heen geweest.
Liever hij dan ik.
Afz. binnenkort vrijgezel
Ja, ze staan nu naast bed. Erg onhandig, want de koelkast staat benedenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft ie wel bierkratten gesjouwd?
Ik heb hem wel goed afgericht, dat dan weer wel.
Jij was toch zwanger? Waar was Iteejer toen jouw nachtlampje uitging?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanmiddag nog zitten kijken of ik kon vinden waar hij dat gezegd had, wat de aanleiding was zeg maar.
In GC ergens, omdat ik z'nquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanmiddag nog zitten kijken of ik kon vinden waar hij dat gezegd had, wat de aanleiding was zeg maar.
Beide, we zitten nog wel op FOK! jah!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:10 schreef DarkManta het volgende:
Moeten daar pics bij of alleen namen?
Op z'n werk, zegtiequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:08 schreef Strychnine het volgende:
Ik weet zijn naam niet
Waar was hij gisteren tussen 4 en 6 's avonds?
Eeeeeh... Iteejer, waar was jij eind Maart? Wie stond er toen op jouw agenda?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij was toch zwanger? Waar was Iteejer toen jouw nachtlampje uitging?
Hebbesquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hebbes
Ik vind yvonne echt zo'n tante nel.
Vanaf daar
Dan noteren we jou bij de allemaal niet neukersquote:
Post even je lijstje tot dusver, anders. Wel zo overzichtelijk, dunkt me.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan noteren we jou bij de allemaal niet neukers
En, was het dat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hij kwam alleen maar even de meterstanden opnemen zei die![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beide, we zitten nog wel op FOK! jah!
Nikky,quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Post even je lijstje tot dusver, anders. Wel zo overzichtelijk, dunkt me.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef DarkManta het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uit betrouwbare bronnen...
Username wou je hebben, oke opeigen risico. Ben je er klaar voor?
Weet je het zeker?
Je vroeg er om he?
Niet dat ik dadelijk een Note krijg he?
Weet je het heel zeker?
Ze doet heel vaak prrr
Post niet meer op Fok!
username: Pridemeid.
*hart vast houd.
Chowi alleen niet omdat ze doortrapt genoeg is om onschuldig te lijkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nikky,
SF
BE gaat nog even goed nadenken
de vrouw van Dirk
de moeder van Dirk staat op de agenda
Chowi als enige niet
Volgens Heiden6 welquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:05 schreef Afwazig het volgende:
Je wil toch niet zeggen dat hij neukt hèh?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Chowi alleen niet omdat ze doortrapt genoeg is om onschuldig te lijken
Je bent gewoon een geile slettenbakquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:20 schreef Chowi het volgende:
[..]. Ik ben helemaal niet doortrapt! Ik ben gewoon kuis, maar niemand wil dat geloven!
Never! Ik blijf erbij dat ik zó preuts ben dat ik al gillend wegren als ik in iemands slaapkamer kom.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent gewoon een geile slettenbak
Beken, jij neukt met iteejer,
Heiden6 weet er alles van!
Dat wil ik dan eerst wel eens proefondervindelijk vaststellenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Never! Ik blijf erbij dat ik zó preuts ben dat ik al gillend wegren als ik in iemands slaapkamer kom.
Ja, en ik wil proefondervindelijk vaststellen of jij al impotent be... Fuck.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wil ik dan eerst wel eens proefondervindelijk vaststellen![]()
Hij gooide een zoetje in mijn koffie terwijl er helemaal geen zoetjes op tafel stondenquote:
Neuken isquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat is dat, neuken?
Wat een krent!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij gooide een zoetje in mijn koffie terwijl er helemaal geen zoetjes op tafel stonden![]()
Ik werd zojuist wakker met een schrale bips en 20 euro in mijn hand![]()
Inderdaad, geen fooi nietsquote:
Godverdomme, toch nog een note. Dat zijn FBI-files man, daar heb ik dik voor moeten dokke.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
*medelijden heeft met iteejer*
Oh, wacht, note, note, note!!!
prrrrrrrr is wel ietsjes dikker geworen hè?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:37 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Godverdomme, toch nog een note. Dat zijn FBI-files man, daar heb ik dik voor moeten dokke.![]()
Ietsjes maar inderdaad, komt door weinig beweging ze staat nu droogquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
prrrrrrrr is wel ietsjes dikker geworen hè?
Prrrr en droogstaan?!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:49 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ietsjes maar inderdaad, komt door weinig beweging ze staat nu droog
Waarschijnlijk een probleempje met de meervoudsvormen. Dochters moet enkelvoud, corrigerende tik moet meervoud.quote:
Aan het ;lijstje te zien wel met 19-jarige SF-en.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef Paramnesia het volgende:
Doet hij het dan ook met 19 jarige dames
ja kijk, dat bedoelde ik!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een probleempje met de meervoudsvormen. Dochters moet enkelvoud, corrigerende tik moet meervoud.
Heb je nog steeds iets met jonge mannen van 19?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aan het ;lijstje te zien wel met 19-jarige SF-en.
Een tik?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Yvonne!, geef je dochters eens een corrigerende tik!
ze post godomme EMO'S!
ZOENENDE HOMO EMO'S NOG WEL
Uiteraardquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je nog steeds iets met jonge mannen van 19?![]()
ok, een mep op dr harsesquote:
Dan verheug ik me enorm op de Groningen meetquote:
het is maar dat je de dochter van Yv bent, or else i'd return the favourquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:13 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je verkracht gaat worden door een emo.![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:13 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je verkracht gaat worden door een emoe.![]()
Heb je weleens aan Iteejer gevraagt hoeveel HIJ daarvan heeft rondlopen?quote:
Liev.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het is maar dat je de dochter van Yv bent, or else i'd return the favour![]()
zie het als een uitzondering, normaal ben ik hartstikke gierigquote:
Ja, da's fijn enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zie het als een uitzondering, normaal ben ik hartstikke gierig
ik weet wat je nu doetquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik weet wat je nu doet
in feite zeg je nu stilletjes ''lekker boeiend, sterf jonge, kaenker triangeljosti''
of overdrijf ik nu?
hoeveel betaal je yvonne om dat te zeggen zodat jij verder slaagt in jouw snode plannetje mij met valse hoop te vullen zodat ik denk dat ik jou op een andere manier kan vullen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik vind jou liev.
Vraag maar aan yvonne!
Wat ben je onzeker.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoeveel betaal je yvonne om dat te zeggen zodat jij verder slaagt in jouw snode plannetje mij met valse hoop te vullen zodat ik denk dat ik jou op een andere manier kan vullen?
Geef mij maar de schuld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:22 schreef remlof het volgende:
Yvonne, maak je eens wat drukker want je dochter gaat nu met je topic aan de haal
je neus groeit, je liegtquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:23 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wat ben je onzeker.
Ik betaal helemaal niets.
ik neuk geen gelovigenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ga wel met hem neuken wanneer jullie langskomen maar dat vertel ik je toch niet.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ga wel met hem neuken wanneer jullie langskomen maar dat vertel ik je toch niet.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:15 schreef mvt het volgende:
[..]
Heb je weleens aan Iteejer gevraagt hoeveel HIJ daarvan heeft rondlopen?
Of luister ik weer teveel naar een paar collega's van me die zo nu en dan weer een halfbroer/zus tegenkomen?
Familietrekjequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:22 schreef remlof het volgende:
Yvonne, maak je eens wat drukker want je dochter gaat nu met je topic aan de haal
Dus brechtje, later, zoals, yvonne ?!quote:
Dat niet, maar ik zocht een reden dat ze ietsjes dikker was geworden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prrrr en droogstaan?!
Geloof je het zelf?
Ja!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dus brechtje, later, zoals, yvonne ?!
quote:En Bg, later, zoals, iteejer ?!
Zul je niks vinden, ze wachten daar op geesten en soort zulksquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:37 schreef mvt het volgende:
Maar om even terug te komen op de stelling uit de OP.
Hij zit in de IT => geen sex
Hij zit/zat af en toe met een paar vrouwen in een donker bos naar een gat te kijken. => kijk de auto maar eens na op cholorform
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:41 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Zul je niks vinden, ze wachten daar op geesten en soort zulks
http://nl.wikipedia.org/wiki/4-hydroxybutaanzuurquote:Negatieve effecten van GHB
Negatieve effecten van GHB kunnen zijn: duizeligheid, verslappende spieren, trillen, misselijkheid, hoofdpijn, onbedwingbare slaap, verwardheid en roekeloosheid.
Leugens.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen die met computers knutselen kunnen toch helemaal niet sexy zijn joh...
2-0 voor jou, wilde mijn notes goed lullenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef mvt het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/4-hydroxybutaanzuur
Was dat een geest die voorbij kwam of een pilletje in je koffiethermosfles?
Nou heb ik toch in TRU gelezen dat je best met geesten kunt sexen, echt woarquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:41 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Zul je niks vinden, ze wachten daar op geesten en soort zulks
Dabedoelik, dus als dames zeggen dat ze dagelijks de meest geweldige seks met een IT-er hebben, tsk, tskquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:37 schreef mvt het volgende:
Maar om even terug te komen op de stelling uit de OP.
Hij zit in de IT => geen sex
Hij zit/zat af en toe met een paar vrouwen in een donker bos naar een gat te kijken. => kijk de auto maar eens na op cholorform
Nu ben ik niet echt onder de indruk van iteejers vrouwen smaak, maar dat zou toch wel het dieptepunt zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:15 schreef Jumparound het volgende:
"Ze is een echte yvonne, hoewel beppe ook wel zou passen... of gerrit"
ik neuk hem ook niet bwt yvonne... ik denk dan toch dat het lupa wordt!
Wow, dat is vast gezegd door een heel wijs mens.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:15 schreef Jumparound het volgende:
"Ze is een echte yvonne, hoewel beppe ook wel zou passen... of gerrit"
Nouuuuuuuuuuuuuu, klein AA cupje wel hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:32 schreef Blight het volgende:
Iteejer heeft geen tieten, hm?
Ja, een soort Siegrieda, of Hannelorequote:Op donderdag 19 juli 2007 10:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wow, dat is vast gezegd door een heel wijs mens.
Als je weet dat je aan de grond zit is het altijd makkelijk om omhoog te trappen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu ben ik niet echt onder de indruk van iteejers vrouwen smaak, maar dat zou toch wel het dieptepunt zijn.
Zou Heiden daarom zo reageren?
Nog maar eens lezen:quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:06 schreef zarGon het volgende:
Hij ging in ieder geval wel vreemd toch?
Zoietsquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Als je weet dat je aan de grond zit is het altijd makkelijk om omhoog te trappen...
Bedoel je zoeits y?
Jij ook alquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal ook maar even komen melden dat ik Iteejer ook niet neuk. Ik hoop niet dat het als een schok overkomt, maar ik vind dat je het recht hebt om dat te weten. Voor je met hem verder wil hè. Sterkte meissie![]()
Iemand?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:12 schreef Armageddon het volgende:
Eindelijk iemand die de waarheid durft te vertellen, ouwe theezak!
Ha! Dit is er een, yvonne!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:12 schreef Armageddon het volgende:
Eindelijk iemand die de waarheid durft te vertellen, ouwe theezak!
Clue! Deze persoon weet blijkbaar iets over het formaat van het lid van Iteejer!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:29 schreef Chowi het volgende:
Misschien is het handig als iedereen die met Iteejer geneukt heeft, zijn/haar username op zijn lul tatoeëert met daarachter een gepaste "was here"!
en door hordes usersquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Clue! Deze persoon weet blijkbaar iets over het formaat van het lid van Iteejer!
Hoe weet je anders dat er iets op te tatoeeren is?? he?.
ikwilookwatzeggen en AdmiraalAnaal were herequote:Op donderdag 19 juli 2007 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Clue! Deze persoon weet blijkbaar iets over het formaat van het lid van Iteejer!
Ik ging er gewoon van uit dat hij een ietwat groot geschapen piemel heeft. Ik ging er van uit!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nu de nederlandse vertaling erbijquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:31 schreef desiredbard het volgende:
Neukt ie dan?...
Ik dacht dat ie alleen zwaar zoog, welk slechts een letter verschilt met jouw hobby.
Zuigen Zoog gezogenquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu de nederlandse vertaling erbij
Wat een enige woordspeling van je, knul. Ga nu maar weer lekker Pim Pam Petten of zoquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:53 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zuigen Zoog gezogen
Zuipen Zoop gezopen
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan... is dat leuk? doe eens een linkje naar de spelregels?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een enige woordspeling van je, knul. Ga nu maar weer lekker Pim Pam Petten of zo
Hoeft niet met hoofdletters hoor kind.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:53 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zuigen Zoog gezogen
Zuipen Zoop gezopen
Sturen we wel op als je wurm geboren is, zo zijn we dan ook weerquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:56 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan... is dat leuk? doe eens een linkje naar de spelregels?
Da's dan ook wel weer lief van je,quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sturen we wel op als je wurm geboren is, zo zijn we dan ook weer
En ik ben óók nog eens lief geweest voor de Ieren jah,quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:05 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Da's dan ook wel weer lief van je,
maar je bent dan volgens het spreekwoord ook een engel![]()
Voor de Black & Tans hoef je niet lief te zijn.... da's NSB volkquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik ben óók nog eens lief geweest voor de Ieren jah,
om 3 uur in de nacht
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=9558&highlight=redmond
in de regen!
Leer jij eerst de historie maar van de dood van Redmond en dan mag je terug komenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:39 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Voor de Black & Tans hoef je niet lief te zijn.... da's NSB volk
kantklossen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:44 schreef opgebaarde het volgende:
Iteejer en andere vrouwen![]()
Ik heb wel een roddel geheurd dat wanneer jullie aan het cybersexen zijn Yvonne hij ook andere 'dingetjes' doet op dat moment op 't net![]()
Sudokuquote:
Vraag maar eens rond jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sudoku
Mijn stagiaire heeft net tijdens de lunch opgebiecht dat ie 2 chicks heeft opgepikt op de kamasutrabeurs voor een trio. Zal ik eens vragen of hij toevallig Iteejer kent?![]()
Ow God, straks heeft ie met Heiden6quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:59 schreef Jumparound het volgende:
Iteejer is geen chick toch?
of dressed ie ook cross?
Allemaal grootspraak Rip, allemaal grootspraak. Ik bedoel, hij speelt nog met transformers.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn stagiaire heeft net tijdens de lunch opgebiecht dat ie 2 chicks heeft opgepikt op de kamasutrabeurs voor een trio. Zal ik eens vragen of hij toevallig Iteejer kent?![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow God, straks heeft ie met Heiden6![]()
![]()
![]()
Of een trio met Lupa erbij!
Dat was de vorige. De huidige is een sukkelquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Allemaal grootspraak Rip, allemaal grootspraak. Ik bedoel, hij speelt nog met transformers.
Een sukkel en een trio?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was de vorige. De huidige is een sukkel
Ik zet je erbijquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:04 schreef N.icka het volgende:
Yvonne , ik heb al lang niet meer geneukt , mag ik op het To do lijstje?
To do:quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nikky,
SF
Strychnine
BE gaat nog even goed nadenken
de vrouw van Dirk
de moeder van Dirk staat op de agenda
Chowi als enige niet
Ik heb de nieuwste transformers gekocht maar ik doe dan ook niet aan trioos.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:07 schreef Jumparound het volgende:
ergo, met tranformers spelen is cool rip?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:02 schreef yvonne het volgende:
Nou kijk, het zit zo,
die sig van mij hè,
de uitspraak van m'nHeiden
6
[..]
Dat "Wie neukt jouw vent eigenlijk allemaal wel niet?"
Daar maak ik me best wel zorgen over,
Wie neukt mijn vent allemaal wel, en allemaal niet?!
En neukt ie eigenlijk ook al?!
Kan iedereen zich even komen melden
Afz: de dronken tyfushoer
Uiteraardquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:07 schreef Jumparound het volgende:
ergo, met tranformers spelen is cool rip?
Wel transformers, geen trio = stoerquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwste transformers gekocht maar ik doe dan ook niet aan trioos.
ah, maar dan mag je ook met yvonne neukenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Uiteraard
Al is het kennelijk nog cooler om met Iteejer te spelen, gezien dit topic![]()
Zoiets denk ik ja.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:12 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Wel transformers, geen trio = stoer
Wel transformer, wel trio = minder
Geen transforemers, wel trio = sukkel
Geen transformers, geen trio = fok devver
?
je moeder?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Was Yvonne maar mijn moeder, die heeft teminste humor._!
16 Battalion, zowaar geen Ulster Battalion welk daadwerkelijk Tans waren maar het blijvenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leer jij eerst de historie maar van de dood van Redmond en dan mag je terug komen
Rennen naar de Intertoys dan!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Verdammt noch mal. Dan ben ik dus niet cool.
Ik doe wel aan kwartetten. Telt dat niet voor iets?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:19 schreef Armageddon het volgende:
Rennen naar de Intertoys dan!
Moet je even aan Rip vragen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik doe wel aan kwartetten. Telt dat niet voor iets?
Voor Yvonne begint het nu wel memory te wordenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:23 schreef Jumparound het volgende:
wtf is er fout met ieren die vechten met britten, ik zie de link met nederlanders bij de wehrmagt niet helemaal...
IMHO vochten de ieren en britten voor het zelfde doel, geen overheersing door de duitsers...
Zie, nu maak je je ook drukquote:
Nah, ik vond het ook wel een Bep eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, een soort Siegrieda, of Hannelore
maareh, neuk jij met iteejer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nah, ik vond het ook wel een Bep eigenlijk..
Hmzquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nah, ik vond het ook wel een Bep eigenlijk..
Ik ben nog maagd.quote:
Sorry ik vergatquote:
quote:Na, 1798, 1848, 1867 was er een worteltje voorgehouden aangaande home-rule. En men kwam bedrogen uit, afgezien van de Ulster Brigades.
Vandaar ook de blueshirts van O'Duffy 14 jaar later
Ach als d'r vent buiten de deur neukt komt ze mischien tekort en heeft ze een sevicetje nodig.quote:samen met yvonne...
hmm
stelletje?
meid als jij de handstand leert kun jezelf verhuren als mobile echoputquote:
Dan zou een vergelijking met friezen die met de nederlanders tegen de duitsers vochten een betere vergelijking zijn toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:49 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Sorry ik vergat
[..]
[..]
Ach als d'r vent buiten de deur neukt komt ze mischien tekort en heeft ze een sevicetje nodig.
Al vermoed ik dat dat een ervaring wordt waarop de uitdrukking, "Like throwing a sausage up O'Connelstreet" van toepassing is![]()
[..]
meid als jij de handstand leert kun jezelf verhuren als mobile echoput
Ach, jij grote vleier, jij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:49 schreef desiredbard het volgende:
[..]
meid als jij de handstand leert kun jezelf verhuren als mobile echoput
of een hobbyboek schrijvenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ach, jij grote vleier, jij.. Je kent me?
.
Die 'meid' mag je wel in je hol douwen trouwens.
Hmmm... misschien wel een toffe manier om geld te verdienen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:53 schreef Blight het volgende:
Ik zou best wel eens met zarGon willen neuken, maar Iteejer..
helemaal?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ach, jij grote vleier, jij.. Je kent me?
.
Die 'meid' mag je wel in je hol douwen trouwens.
iteejer en joggenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:15 schreef Triggershot het volgende:
Ik durf toch echt te wedden dat Iteejer hier om de hoek altijd aan het joggen is.
Ik zal eens proberen ooit een foto te maken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
iteejer en joggen
Whahahahahahahahahaha!!!
Nee
Die jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:00 schreef SHE het volgende:
Heiden is toch die lelijke faalhaas die dat monster lupa solitaria neukt?
Als hij iets op het forum kwakt heb ik altijd meteen een mental image die op zijn zachts gezegd traumatiserend is.
Nee sunchaser doet het met lucille wernerquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef RealZeus het volgende:
Iteejer??
Die doet het toch met Sunchaser??![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |