Hier thuis noemen wij jou Corkeyquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:23 schreef Maanvis het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens?
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:25 schreef heiden6 het volgende:
Ik dacht meer aan iets als labiele ouwe taart. Maar tante Nel kan ook wel.
Riep iemand mij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:45 schreef Maisnon het volgende:
Sander af en toe.
Jaja, jij neukt lupa, 'nuff saidquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:25 schreef heiden6 het volgende:
Ik dacht meer aan iets als labiele ouwe taart. Maar tante Nel kan ook wel.
Je lijkt wel een LP die jaren geleden is blijven hangen, ouwe graftak. Wie neukt jouw vent eigenlijk allemaal wel niet? Zou je je daar niet drukker over maken, dronken tyfushoer?quote:
Blijkbaarquote:
Geenszins, ik word gewoon een beetje moe als ik dat om de haverklap lees. Ze lijkt een soort obsessie met haar te hebben.quote:
Ik mag toch hopen dat ie niet Lupa neukt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een LP die jaren geleden is blijven hangen, ouwe graftak. Wie neukt jouw vent eigenlijk allemaal wel niet? Zou je je daar niet drukker over maken, dronken tyfushoer?
Volgens mij is dat de enige die nog ontbreekt op de lijst.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ie niet Lupa neukt.
Nou ja, je hebt me in het echt mogen spotten, dus jij weet hoe rossig mijn snorretje is en wat voor agressief type ik ben.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:01 schreef Ripley het volgende:
Op het moment vind ik Heiden6 wel een wilbert. Zo eentje die rood aan loopt met allemaal kloppende aders op zijn voorhoofd. En een rossig snorretje
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:01 schreef cerror het volgende:
Ik vind yvonne meer zo'n: "Vroeger heette ik Bert."-type...
Jaha, maar ik baseer me even op je posts van vandaagquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt me in het echt mogen spotten, dus jij weet hoe rossig mijn snorretje is en wat voor agressief type ik ben.![]()
Hé, hoi, heb je mij ooit weleens gezien?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:40 schreef Fiskus het volgende:
Tante Nelje drukt je nog positief uit
![]()
Ze zal vast wel aardig enzo zijn maar qua uiterlijk is het tragisch
Ow Christ, heb je hier ook al moedergevoelens voor?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jaha, maar ik baseer me even op je posts van vandaag
Neehee, ik heb al een brabo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow Christ, heb je hier ook al moedergevoelens voor?
hmm. de naam Bertha vind ik wel bij haar passen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:01 schreef cerror het volgende:
Ik vind yvonne meer zo'n: "Vroeger heette ik Bert."-type...
Niet weer zo'n melkmuil hè?!quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neehee, ik heb al een brabo.
Bovendien probeer ik de moedergevoelens op te heffen
Het is wel weer een jonkie. 25.quote:
Ik neem aan dat dit niet zijn grootste verdienste is.quote:
Vergeleken bij de vorige een heeeeeeeeeeeeele vooruitgangquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet zijn grootste verdienste is.
Dank je wel, tante Nel. Eh, Yvonnequote:Op donderdag 5 juli 2007 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vergeleken bij de vorige een heeeeeeeeeeeeele vooruitgang
Ah, isset kneusje weer terug?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, hoi, heb je mij ooit weleens gezien?
Of ben je nu met een nieuw account, na eerst misstique gestalkt te hebben, overnieuw begonnen?
Ik was het niet, Yquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:21 schreef sararaats het volgende:
yvonne is yvonne en daarmee uit
yvonne, ik zag gisteren een look a like van jou
Uiteraardquote:
Je zou toch denken dat een 2e jaars Fiscaal recht aan de Erasmus betere dingen met z'n tijd te doen had dan lukraak uit het niets mensen te gaan lopen beledigen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard
Ze kunnen ons niet missen, weet je toch.
Lily Allen, gok ik.quote:
Vertelquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:21 schreef sararaats het volgende:
yvonne, ik zag gisteren een look a like van jou
Welneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat een 2e jaars Fiscaal recht aan de Erasmus betere dingen met z'n tijd te doen had dan lukraak uit het niets mensen te gaan lopen beledigen.
ze had net dezelfde streken als jij.quote:
uhhhh best wel fokkable als ik het even op z'n oermannelijks mag zeggen.quote:
Als dat al tegenwoordig stalken heet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, hoi, heb je mij ooit weleens gezien?
Of ben je nu met een nieuw account, na eerst misstique gestalkt te hebben, overnieuw begonnen?
Bijna poetisch treurig klinkt ditquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:44 schreef sararaats het volgende:
Wijnegem Shopping Center
Eng hé, dat okselhaar, ik heb me ook laten vertellen dat ze af en toe... moet poepenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:46 schreef Dwan het volgende:
[..]
uhhhh best wel fokkable als ik het even op z'n oermannelijks mag zeggen.![]()
Ik hoop alleen dat het okselhaar gephotoshopt is.![]()
Gelukkig is Dwannie niet de moeilijkste![]()
mmmm tja, dat verhaaltje dat het naar bloemetjes ruikt geloof ik niet meer.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Eng hé, dat okselhaar, ik heb me ook laten vertellen dat ze af en toe... moet poepen
Dat vraagt om een fotoquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:55 schreef kyraaa het volgende:
ze lijkt wel een beetje op mijn tante nel![]()
Jeuhquote:
dan is dit mijn inzending. deze lijkt wel heel erg op yvonnequote:
Nee hoor Sara, doe ik nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:12 schreef sararaats het volgende:
yvonne, wist je eigenlijk dat ik je stiekem bewonder?
zoek er nu niets achter hé
Mooi. Aangezien ik al 3 keer voor je ben aangezien hoop ik een goeie kans te makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jeuh
Leuke meeting!
Kun je een FOK!shirt mee winnen weet je dat?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mooi. Aangezien ik al 3 keer voor je ben aangezien hoop ik een goeie kans te maken
Dank je, die heeft Maisnon voor me gemaaktquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:23 schreef sararaats het volgende:
yvonne, complimentje voor je leuke avatar
Eigenlijk teveel eer, maar goed.quote:
Mijn oma heette Beppiequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:03 schreef MUUS het volgende:
Ze is een echte yvonne.
Hoewel Bep ook wel zou passen. Of Gerrit.
Ik heb een tante die bep heet!quote:
En wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb een tante die bep heet!
En een lief verlegen meisje op de middelbare school dat beppie heet, ze had alleen wel heule grote tieten!
Niks, ik hou wel van een beetje borstomvangquote:
Niet spotten met Bep hè!(als je dat deed)quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:03 schreef MUUS het volgende:
Ze is een echte yvonne.
Foto maken!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef Burdie het volgende:
Bij de snackbar in Emmen werkt een yvonne-lookalike.
Dat durfde ik niet! En voorlopig kom ik er niet meerquote:
De tante van Scheveningen?quote:
Ja, en eik bedoel ik het nieteens kut, op de een of andere manier ben ik dat nooit vergetenquote:
Niks mis met een Bepquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:03 schreef MUUS het volgende:
Ze is een echte yvonne.
Nee, dat was een Marianne.quote:
Welnee, doe niet zo raar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en eik bedoel ik het nieteens kut, op de een of andere manier ben ik dat nooit vergeten
Als het naar gevonden wordt haal ik het weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |