Nou ik heb meer het idee dat ik mezelf hier niet hoef te verantwoorden!!! Als ik Dennis leuk vind vind ik em leuk, hoef ik toch niet verplicht aan anderen uit te leggen waarom ??? ben dat stadium allang voorbijquote:
Valt ook niet mee als je alleen maar streams heb met "fokking hell, kutzooi" en "Huub Huub Lieke Lieke".quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is het al heel lang niet meer..dennisfans nemen de boel over..![]()
Thanks......quote:
Vanmiddag ook: In groep 6 van de lagere school vond ze haar zus in de toiletten van school, zus in groep 8. Zus bloedde hevig, was in haar been gestoken met een schaar door een ander kind.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:52 schreef farscapevr6 het volgende:
als je al die verhalen hoort van amanda lijkt het net of ze in 2 jaar dingen heeft meegemaakt die andere mensen in 6 jaar meemaken
Groetjes aan DrsHquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:53 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind het verschrikkelijke saaie streams. En als het interessant dreigt te worden krijgen we een streamlock. Ik hou het vanavond voor gezien. Fijne avond allemaal![]()
ik ben best wel benieuwd waarom je Dennix zo leuk vindquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Nou ik heb meer het idee dat ik mezelf hier niet hoef te verantwoorden!!! Als ik Dennis leuk vind vind ik em leuk, hoef ik toch niet verplicht aan anderen uit te leggen waarom ??? ben dat stadium allang voorbij
Is het nou 'snel' of 'sjnel'?quote:
Hoe haal je het dan in je botte hersens om namens heel FOK een kaart te sturen mafkees..quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Nou ik heb meer het idee dat ik mezelf hier niet hoef te verantwoorden!!! Als ik Dennis leuk vind vind ik em leuk, hoef ik toch niet verplicht aan anderen uit te leggen waarom ??? ben dat stadium allang voorbij
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks......
En ook al geplaatst in het COS-Meldhoekje![]()
![]()
Ja hoeft natuurlijk niet, maar je kan toch wel benadrukken wat de punten zijn waarom je hem leuk vind?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Pardon, er zijn hier nu 3 Dennisfans, die dacht ik toch wel speciaal waren!!! en nu haal je ze nog doorelkaar foei foei foeiquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoe haal je het dan in je botte hersens om namens heel FOK een kaart te sturen mafkees..![]()
Heerlijk, maar Manada vindt dat ze het goed doet dus....so what.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia: "Die mensen denken vast; die chicks sporen niet"
Ik kan het alléén maar met haar eens zijn.....
1 pot nat!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:56 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Pardon, er zijn hier nu 3 Dennisfans, die dacht ik toch wel speciaal waren!!! en nu haal je ze nog doorelkaar foei foei foei![]()
Nee, zucht........................... was het maar zo, ook geen peterzoveel kloon of alter ego, echt niet!!! er is geen conspiracy, dus ook niet nodig om er een te zoekenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:56 schreef blomst het volgende:
Dennisfan is ws een familie lid van Dennix.
Hopelijk een combiquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:57 schreef Nostalgist het volgende:
OMFG Natasja is hyper...... Snuifje gehad? Of mag ze morgen weg ?
Ze is bij polo geweestquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:57 schreef Nostalgist het volgende:
OMFG Natasja is hyper...... Snuifje gehad? Of mag ze morgen weg ?
Dit is toch een grapje hé?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja zegt dat ze klaargekomen is....... Nadia: Oh, je bent zeker bij Polo geweest....
de rechtsback van de Alphense Boys dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:58 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Nee, zucht........................... was het maar zo, ook geen peterzoveel kloon of alter ego, echt niet!!! er is geen conspiracy, dus ook niet nodig om er een te zoeken
Leg ons dan uit wat je leuk vind aan Dennix, misschien krijgen we wat meer begrip voor Dennixquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:58 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Nee, zucht........................... was het maar zo, ook geen peterzoveel kloon of alter ego, echt niet!!! er is geen conspiracy, dus ook niet nodig om er een te zoeken
Natasja bevestigde het niet....quote:
Kan dit in het Dennis-topic aub ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Leg ons dan uit wat je leuk vind aan Dennix, misschien krijgen we wat meer begrip voor Dennix
Dat maakt niet uit, alles wat de bewoners zeggen wordt toch serieus genomen, tenzij we weten dat ze liegen... en zelfs dan wordt er van niemand verwacht dat ze een grapje makenquote:
Is Polo de plaatselijke coke dealer?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja zegt dat ze klaargekomen is....... Nadia: Oh, je bent zeker bij Polo geweest....
Eén van de redactieleden..... Zijn echte naam ken ik niet....quote:
bestaat die dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kan dit in het Dennis-topic aub ?![]()
quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Dan heeft Huub of Jaap die naam verzonnen....quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou er zomaar van uitgaan dat Polo Marco zou heten![]()
In elk geval leuk dat je er voor uitkomtquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Zijn echte naam is Marco...vandaar zijn bijnaam Polo. Hij is een van de productieleden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
leuk?? ik vindt het nogal getuigen van lefquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
In elk geval leuk dat je er voor uitkomt![]()
Als ze dat wat vaker zouden doen dan was het topic ook niet zo diep weggezakt...quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kan dit in het Dennis-topic aub ?![]()
Hij is gek als hij dat doet. Er komen gelijk 10 replies op zijn posting waarom hij het helemaal verkeerd ziet en waarom hij gestoord is. Zo werkt het hier op dit moment namelijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Leg ons dan uit wat je leuk vind aan Dennix, misschien krijgen we wat meer begrip voor Dennix
Eens!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, die bloedmooie maar vervelende vent was die voetballer (had ik niet door nog)
aaa, ja en Stijn is favoriet. hebbes!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
ze heeft vast het hele elftal afgewerktquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:04 schreef lillkiss het volgende:
welke nac voetballer is amanda dr vriend geweest dan?
Polo is het redactielid wiens voornaam Marco is....quote:
Vind jij Polo ook leuk ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze dat wat vaker zouden doen dan was het topic ook niet zo diep weggezakt...
Al 3 weken niets gepost in [De bewoners] Dennis komt waarschijnlijk omdat hij zo polulair is
Verkeerde quote denk ik?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:05 schreef agter het volgende:
[..]
Eens!
Tijd om weer terug te keren naar de streams...
Maar de streams zijn zo ontzettend saai vanavond.
Op Talpa 1 & 2 is Brian aan het draaien en dat klinkt heel slecht. Dat wil je niet horen.
Op Talpa 3 & 4 zijn Amanda en Nadia een niet zo interessant gesprek aan het voeren.
Huub zit bij de FEBO, Jaap zal wel weer achter de PC zitten en Lieke in haar uppie is natuurlijk niet interresant voor de streams. Wij mogen meegenieten van de dorpsgek.quote:
Niet afvragen ...... de nickname 'polo' komt namelijk van de bewoners .......quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Polo is het redactielid wiens voornaam Marco is....
Ik vraag me trouwens af of al die paupers in de villa de link kunnen leggen..
Zij maar dat maakt niet uit hoor, en inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is gek als hij dat doet. Er komen gelijk 10 replies op zijn posting waarom hij het helemaal verkeerd ziet en waarom hij gestoord is. Zo werkt het hier op dit moment namelijk
Hij bedoelt denk ik Marco Poloquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet afvragen ...... de nickname 'polo' komt namelijk van de bewoners .......
Van mij mag iedereen fan zijn van wie hij/zij wil. Wat zullen we nou krijgen!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Zij maar dat maakt niet uit hoor, en inderdaad
Dat komt waarschjnlijk omdat de argumenten zo zwak zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Zij maar dat maakt niet uit hoor, en inderdaad
Pfff ik denk misschien snap jij hem nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe krijg je het bedacht .....![]()
![]()
![]()
Ik ben heeeeeellll leukquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:11 schreef demins het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen fan zijn van wie hij/zij wil. Wat zullen we nou krijgen!!!
Maar wel een leuke user blijven, he!![]()
Sorry, nee dat weet ik niet. Ik las wel 'n keer hier zo'n verhaal, had het zelf niet gezien, en geloofde niet wat in de COS stond.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
BSOL, weet jij het nog?
Na het voetbalvriendje van Amanda, kwam toen niet de vuilnisman, ik ben het even kwijt.![]()
Maakt niet uit, maar de vuilnisman is niet verzonnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, nee dat weet ik niet. Ik las wel 'n keer heir zo'n verhaal, had het zelf niet gezien, en geloofde niet wat in de COS stond.
zullen we ophouden met users afkraken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt waarschjnlijk omdat de argumenten zo zwak zijn.
Maar ieder zijn ding hoor, mensen verschillen, en smaken ook.
Klopt, die heeft Delley gevonden tussen het grof vuil. Haar ontdekker zeg maar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar de vuilnisman is niet verzonnen.
Sta ik open voor een Dennix fan, krijg je dit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is gek als hij dat doet. Er komen gelijk 10 replies op zijn posting waarom hij het helemaal verkeerd ziet en waarom hij gestoord is. Zo werkt het hier op dit moment namelijk
Als lijk?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
Oh...... op België 1 Baantjer met Ingrid uit BB5 !!!!!
Sorry voor offtopic
Onzin, Elly is een schat en dat weten Huub en Lieke ook.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:18 schreef SiRojK het volgende:
Je kunt aan de toon waarop Huub en Lieke praten merken dat ze Elly niet serieus nemen
Baantjer ken ik uiteraard wel...maar WTF is Ingrid?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
Oh...... op België 1 Baantjer met Ingrid uit BB5 !!!!!
Sorry voor offtopic
Inderdaad, wie blaft en gromt als een hond word behandeld als een hond, en bovendien heeft avonne me al een paar keer terecht gewezen dat we het over de streams moeten hebben!! wat ik ook probeerquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
[..]
zullen we ophouden met users afkraken?
vrij van... ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Huub is niet helemaal vrij van........na zijn terugkomst van de FEBO.![]()
Gezien haar ervaring met Menno zou ze ook de herenkapster kunnen spelen ....quote:
Mennoquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gezien haar ervaring met Menno zou ze ook de herenkapster kunnen spelen ....
Zou hem de les gelezen zijn over zijn opmerkingen tegen Elly?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Huub is niet helemaal vrij van........na zijn terugkomst van de FEBO.![]()
Tja, ik moet het voorzichtig brengen maar iets in de richting van drugs.quote:
Ik vind het een schande, dat Tas na het afgelopen weekend en de vuiligheid die daarna nog uit haar bek is gekomen nog door de Febo in de watten wordt gelegd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tja, ik moet het voorzichtig brengen maar iets in de richting van drugs.
Let ook op Natasja , ze is helemaal hyper na terugkomst van de FEBO.
Martijn van Dam is een erg aardige jongen, een goed parlementarier en ook zeer benaderbaar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:24 schreef Carloponti het volgende:
Heb net een bericht gekregen van de PVDA na een mailtje over de afgelopen zaken:
Geachte heer xxx,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Zie hieronder een opiniestuk van onze woordvoerder de heer Dijsselbloem.
Opinie-artikel in Trouw, 11 oktober 2006
Het respect moet weer terug op de televisie
Volgens John de Mol is Natasia na het programma ?De Gouden Kooi? een betere moeder dan nu. Een tv-programma als therapie ? het tekent het gebrek aan maatschappelijke verantwoordelijkheid van tv-zenders en programmamakers.
Al eerder stelden wij de ontwikkeling van videoclips aan de orde. Uit zuiver commerciële motieven wordt in clips van vooral rapmuziek de grens verlegd ten aanzien van seksualiteit en geweld. Vrouwen zijn gebruiksvoorwerp. Criminaliteit wordt verheerlijkt.
Wij vinden dat makers en muziekzenders hun maatschappelijke verantwoordelijkheid moeten nemen en zich bewust te zijn van de maatschappelijke effecten van media-uitingen. Het verweer van de criticasters luidde dat videoclips culturele uitingen zijn. Niks is minder waar.
Scripts en camerastandpunten worden zorgvuldig gekozen, gericht op commercieel effectbejag. Die ontwikkeling staat niet op zichzelf. In de entertainmentbranche is al jarenlang een sluimerende ontwikkeling gaande. Morele grenzen worden steeds een beetje verschoven. Wie niet shockeert, verliest kijkers ? en inkomsten. Deelnemers worden verleid fysieke, emotionele en ethische grenzen over te gaan die ze in het normale dagelijkse leven nooit zouden passeren.
Jaren geleden zagen we in ?Over de Rooie? al dat mensen voor duizend gulden bereid zijn zichzelf voor de camera te vernederen. We zijn er inmiddels aan gewend geraakt. ?Big Brother? veroorzaakte een stroom realityprogramma?s waarin bewoners dronken worden gevoerd in de hoop op escalaties of seksuele escapades. Deze week deelde één van de huidige bewoners niet alleen zijn coming out, maar ook meteen zijn eerste homoseksuele ervaring met heel Nederland. De uit de hand gelopen orgie werd om half acht ?s avonds uitgezonden, als de hele familie voor de buis zit. Volgens de producente is euthanasie als volgend thema geenszins taboe.
In ?Temptation Island? laten stellen zich verleiden tot vreemdgaan. In ?Expeditie Robinson? werden deelnemers aan een kruis gehangen. En nu ontstaat ophef over een programma waarin deelnemers zich voor onbepaalde tijd, misschien wel jaren, laten opsluiten in een villa.
Voor dit soort programma?s, met een gigantische hoofdprijs, zijn altijd wel mensen te vinden die gek genoeg zijn om hun kinderen in de steek te laten of zichzelf te vernederen. Het zijn mensen die zich niet realiseren dat je dagelijkse aanwezigheid in de huiskamers van vrienden, familie en buurtbewoners je eigen leven of dat van je kinderen kan ruïneren.
Hun lot ligt in handen van programmamakers. Maar die lijken zich vooral bewust van het feit dat schokkende beelden en publieke vernedering meer kijkers trekken. Wij maken ons daar zorgen over. Programmamakers hebben, wat ons betreft, net als makers van muziek of videoclips een vrijwel ongelimiteerde vrijheid van handelen.
Wat dat betreft staan wij lijnrecht tegenover het CDA, dat met enige regelmaat overheidscensuur bepleit. CDA-Kamerlid Atsma zei bijvoorbeeld in de Telegraaf dat ?De Gouden Kooi? niet op tv had mogen komen. Maar uitingsvrijheid is één van de belangrijkste pijlers van onze vrije samenleving. Daar mag op geen enkele wijze afbreuk aan worden gedaan. De bestaande wettelijke beperkingen op de uitingsvrijheid zijn ruim voldoende.
Wij zullen de vrijheid om te denken, te zeggen, te geloven en te creëren wat je wilt, te vuur en te zwaard verdedigen tegen hen die die vrijheid willen aantasten. Maar wij voelen ons als verdedigers van die vrijheid geroepen om programmamakers, artiesten en clipproducenten aan te spreken op de manier waarop zij die vrijheid invullen. We vragen van hen niks meer en niks minder dan respect. Respect voor de kandidaten, respect voor hun omgeving, respect voor de maatschappelijke effecten van programma?s of clips. Programmamakers hebben nadrukkelijk ook een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Tv is geen therapie.
Wij roepen programmamakers, omroepen en producenten op zich uit te spreken over die eigen verantwoordelijkheid. Waar liggen voor hen de ethische grenzen? Tv-makers zouden, na intensief debat met de kijkers, een gedragscode moeten opstellen. Voor respectvolle televisie, waarbij zij zelf grenzen stellen aan de omgang met argeloze kandidaten. In de journalistiek en de reclamewereld werkt deze vorm van zelfsturing. Dat kan ook op tv. Een gedragscode zou een halt kunnen toeroepen aan de geleidelijke afbraak van de menselijke waardigheid op de Nederlandse televisie.
Jeroen Dijsselbloem en Martijn van Dam
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
S. Badal
Afdeling Voorlichting
Plein 2 | Postbus 20018 | 2500 EA Den Haag
Partij van de Arbeid | http://www.pvda.nl
Dat heer xxx heb ik ff wegehaald natuurlijkhebben andere ook zoiets gehad?
Ik schrijf beroerd Nederlands maar dit slaat ook allesquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:24 schreef Carloponti het volgende:
Heb net een bericht gekregen van de PVDA na een mailtje over de afgelopen zaken:
Gaat nu het licht aanquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]
Off topic, maar ik wilde hem jullie niet onthouden.
[afbeelding]
Haar littekens zijn wel mooi geheeld trouwens ondanks haar radslagenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Fingerspitzengefulquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG, nu snap ik waarom de PVDA niks meer voorstelt met deze gast als voorlichterquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:24 schreef Carloponti het volgende:
In ?
kan ruïneren.
Met vriendelijke groet,
S. Badal
Afdeling Voorlichting
Plein 2 | Postbus 20018 | 2500 EA Den Haag
Partij van de Arbeid | http://www.pvda.nl
Dit noemt men ook wel; visuele verkrachtingquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
????quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:27 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De hele avond deze sletten op de streams.
Nadia is zo hitsig als wat op Amanda.
Het is gewoon weer een politiek correkt antwoord.Je hebt er dus niks aan.Misschien staan die lui ook op de loonlijst van de Mol.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG, nu snap ik waarom de PVDA niks meer voorstelt met deze gasten als voorlichters.![]()
Maak een afspraak met Martijn van Dam en ga met hem praten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:31 schreef Carloponti het volgende:
[..]
Het is gewoon weer een politiek correkt antwoord.Je hebt er dus niks aan.Misschien staan die lui ook op de loonlijst van de Mol.![]()
Het is te hopen dat ze De Party morgen al bij de post hebben !quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:28 schreef tipsch het volgende:
de party?
http://img45.imageshack.us/my.php?image=party1720julihl6.jpg
Mogen de bewoners in de kooi de Party lezen ja?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze De Party morgen al bij de post hebben !
Ik zal het in overweging nemen.Nu ff doorzetten denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Maak een afspraak met Martijn van Dam en ga met hem praten.
Geef dan opnieuw een mening.
Deze waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mogen de bewoners in de kooi de Party lezen ja?
Soms wel, als er wat over ze in staat dan krijgen ze hem vaak wel.... Bij deze versie??? Denk het niet, of wel, je weet het maar nooit met die redactiequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Yep, die krijgen ze altijd ......quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als zijn Nederlands net zo goed is als zijn verbale kwaliteiten, vrees ik het ergste.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Maak een afspraak met Martijn van Dam en ga met hem praten.
Geef dan opnieuw een mening.
moooooiquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Yep, die krijgen ze altijd ......
Ik kraak niks en niemand hier op dit forum af, nooit gedaan, en zal ik ook nooit doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
[..]
zullen we ophouden met users afkraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |