Nou ik heb meer het idee dat ik mezelf hier niet hoef te verantwoorden!!! Als ik Dennis leuk vind vind ik em leuk, hoef ik toch niet verplicht aan anderen uit te leggen waarom ??? ben dat stadium allang voorbijquote:
Valt ook niet mee als je alleen maar streams heb met "fokking hell, kutzooi" en "Huub Huub Lieke Lieke".quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is het al heel lang niet meer..dennisfans nemen de boel over..![]()
Thanks......quote:
Vanmiddag ook: In groep 6 van de lagere school vond ze haar zus in de toiletten van school, zus in groep 8. Zus bloedde hevig, was in haar been gestoken met een schaar door een ander kind.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:52 schreef farscapevr6 het volgende:
als je al die verhalen hoort van amanda lijkt het net of ze in 2 jaar dingen heeft meegemaakt die andere mensen in 6 jaar meemaken
Groetjes aan DrsHquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:53 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind het verschrikkelijke saaie streams. En als het interessant dreigt te worden krijgen we een streamlock. Ik hou het vanavond voor gezien. Fijne avond allemaal![]()
ik ben best wel benieuwd waarom je Dennix zo leuk vindquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Nou ik heb meer het idee dat ik mezelf hier niet hoef te verantwoorden!!! Als ik Dennis leuk vind vind ik em leuk, hoef ik toch niet verplicht aan anderen uit te leggen waarom ??? ben dat stadium allang voorbij
Is het nou 'snel' of 'sjnel'?quote:
Hoe haal je het dan in je botte hersens om namens heel FOK een kaart te sturen mafkees..quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Nou ik heb meer het idee dat ik mezelf hier niet hoef te verantwoorden!!! Als ik Dennis leuk vind vind ik em leuk, hoef ik toch niet verplicht aan anderen uit te leggen waarom ??? ben dat stadium allang voorbij
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks......
En ook al geplaatst in het COS-Meldhoekje![]()
![]()
Ja hoeft natuurlijk niet, maar je kan toch wel benadrukken wat de punten zijn waarom je hem leuk vind?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Pardon, er zijn hier nu 3 Dennisfans, die dacht ik toch wel speciaal waren!!! en nu haal je ze nog doorelkaar foei foei foeiquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoe haal je het dan in je botte hersens om namens heel FOK een kaart te sturen mafkees..![]()
Heerlijk, maar Manada vindt dat ze het goed doet dus....so what.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia: "Die mensen denken vast; die chicks sporen niet"
Ik kan het alléén maar met haar eens zijn.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |