Inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Nou ik heb meer het idee dat ik mezelf hier niet hoef te verantwoorden!!! Als ik Dennis leuk vind vind ik em leuk, hoef ik toch niet verplicht aan anderen uit te leggen waarom ??? ben dat stadium allang voorbij
Dan heeft Huub of Jaap die naam verzonnen....quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou er zomaar van uitgaan dat Polo Marco zou heten![]()
In elk geval leuk dat je er voor uitkomtquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Nou ik heb meer het idee dat ik mezelf hier niet hoef te verantwoorden!!! Als ik Dennis leuk vind vind ik em leuk, hoef ik toch niet verplicht aan anderen uit te leggen waarom ??? ben dat stadium allang voorbij
Zijn echte naam is Marco...vandaar zijn bijnaam Polo. Hij is een van de productieleden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
leuk?? ik vindt het nogal getuigen van lefquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
In elk geval leuk dat je er voor uitkomt![]()
Als ze dat wat vaker zouden doen dan was het topic ook niet zo diep weggezakt...quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kan dit in het Dennis-topic aub ?![]()
Hij is gek als hij dat doet. Er komen gelijk 10 replies op zijn posting waarom hij het helemaal verkeerd ziet en waarom hij gestoord is. Zo werkt het hier op dit moment namelijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Leg ons dan uit wat je leuk vind aan Dennix, misschien krijgen we wat meer begrip voor Dennix
Eens!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, die bloedmooie maar vervelende vent was die voetballer (had ik niet door nog)
aaa, ja en Stijn is favoriet. hebbes!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
ze heeft vast het hele elftal afgewerktquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:04 schreef lillkiss het volgende:
welke nac voetballer is amanda dr vriend geweest dan?
Polo is het redactielid wiens voornaam Marco is....quote:
Vind jij Polo ook leuk ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze dat wat vaker zouden doen dan was het topic ook niet zo diep weggezakt...
Al 3 weken niets gepost in [De bewoners] Dennis komt waarschijnlijk omdat hij zo polulair is
Verkeerde quote denk ik?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:05 schreef agter het volgende:
[..]
Eens!
Tijd om weer terug te keren naar de streams...
Maar de streams zijn zo ontzettend saai vanavond.
Op Talpa 1 & 2 is Brian aan het draaien en dat klinkt heel slecht. Dat wil je niet horen.
Op Talpa 3 & 4 zijn Amanda en Nadia een niet zo interessant gesprek aan het voeren.
Huub zit bij de FEBO, Jaap zal wel weer achter de PC zitten en Lieke in haar uppie is natuurlijk niet interresant voor de streams. Wij mogen meegenieten van de dorpsgek.quote:
Niet afvragen ...... de nickname 'polo' komt namelijk van de bewoners .......quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Polo is het redactielid wiens voornaam Marco is....
Ik vraag me trouwens af of al die paupers in de villa de link kunnen leggen..
Zij maar dat maakt niet uit hoor, en inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is gek als hij dat doet. Er komen gelijk 10 replies op zijn posting waarom hij het helemaal verkeerd ziet en waarom hij gestoord is. Zo werkt het hier op dit moment namelijk
Hij bedoelt denk ik Marco Poloquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet afvragen ...... de nickname 'polo' komt namelijk van de bewoners .......
Van mij mag iedereen fan zijn van wie hij/zij wil. Wat zullen we nou krijgen!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Zij maar dat maakt niet uit hoor, en inderdaad
Dat komt waarschjnlijk omdat de argumenten zo zwak zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Zij maar dat maakt niet uit hoor, en inderdaad
Pfff ik denk misschien snap jij hem nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe krijg je het bedacht .....![]()
![]()
![]()
Ik ben heeeeeellll leukquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:11 schreef demins het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen fan zijn van wie hij/zij wil. Wat zullen we nou krijgen!!!
Maar wel een leuke user blijven, he!![]()
Sorry, nee dat weet ik niet. Ik las wel 'n keer hier zo'n verhaal, had het zelf niet gezien, en geloofde niet wat in de COS stond.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
BSOL, weet jij het nog?
Na het voetbalvriendje van Amanda, kwam toen niet de vuilnisman, ik ben het even kwijt.![]()
Maakt niet uit, maar de vuilnisman is niet verzonnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, nee dat weet ik niet. Ik las wel 'n keer heir zo'n verhaal, had het zelf niet gezien, en geloofde niet wat in de COS stond.
zullen we ophouden met users afkraken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt waarschjnlijk omdat de argumenten zo zwak zijn.
Maar ieder zijn ding hoor, mensen verschillen, en smaken ook.
Klopt, die heeft Delley gevonden tussen het grof vuil. Haar ontdekker zeg maar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar de vuilnisman is niet verzonnen.
Sta ik open voor een Dennix fan, krijg je dit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is gek als hij dat doet. Er komen gelijk 10 replies op zijn posting waarom hij het helemaal verkeerd ziet en waarom hij gestoord is. Zo werkt het hier op dit moment namelijk
Als lijk?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
Oh...... op België 1 Baantjer met Ingrid uit BB5 !!!!!
Sorry voor offtopic
Onzin, Elly is een schat en dat weten Huub en Lieke ook.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:18 schreef SiRojK het volgende:
Je kunt aan de toon waarop Huub en Lieke praten merken dat ze Elly niet serieus nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |