Yves Larock - Rise Up misschien ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:23 schreef koenie84 het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance nummer, waar eerst een stuk reggea achtige muziek is en dan een lekker dance beat
meer info helaas niet, sample is mislukt.. iemand??
Geen dank..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij natuurlijk ook bedankt, dit is m helemaal![]()
New Radicals - You Get What You Givequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:47 schreef timmie_loots het volgende:
Ok, ik ben hier ook weer eens te vinden. Ik loop al een tijdje met de gedachte en bepaald nummer te downloaden. Probleem is dat ik de melodie alleen herinner als ik zo ver mogelijk bij enige vorm van electronica vandaan ben. Ik weet echter wél hoe de clip er ongeveer uit ziet, althans, een fragment
De jongeman die het lied zingt is vrij hard aan het zingen, tussen een aantal mensen (ze staan lekker dicht tegen elkaar) voor een balie van een winkel.
Echt, dat is het enige dat ik weet. Ik meen me iets van de tekst te kunnen herinnern, in de zin van : "You've got the music in you", maar dat heeft me tot noch toe nergens toe geleid (en mag met een korreltje zout genomen worden, ik ben er niet eens zeker van dat er iets in het nummer zit dat er op lijkt).
Als jullie iets kunnen met deze magere beschrijving, alvast bedankt. Ohja, het is een vrij recent nummer het is nu nooit meer op TMF maar daar is het wel een tjidje op gedraaid.
Geen dank.. en het is al best wel oud eigenlijk al.. 1998quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:07 schreef timmie_loots het volgende:
Ja! Ik zie de naam en ik weet het zeker! Aaaargh en nu heb ik dat nummer weer de hele nacht in mijn hoofd, maar bedankt! Jezus wat zijn jullie goed..
Bedoel je niet dat nummer met die sample van Phil Collins erdoorheen, another day for you and me in paradise (dat is de tekst, weet niet hoe dat nummer heet)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:23 schreef koenie84 het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance nummer, waar eerst een stuk reggea achtige muziek is en dan een lekker dance beat
Supafly Inc. - Moving too fastquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:37 schreef Samson het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat nummer met die sample van Phil Collins erdoorheen, another day for you and me in paradise (dat is de tekst, weet niet hoe dat nummer heet)
1. Masters at work - Work, ook gebruikt door Sidney Samson in Sidney Samson & Skitzofrenix - Work itquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:57 schreef kevinos het volgende:
Kan iemand mij verder helpen met deze 2 stukjes muziek uit een live mix van Erick E, de ene was live op 538 sensation white met shake & pop:
http://www.zshare.net/audio/2786815a198b6b/ share pop
En deze is live bij clubbin op slamfm dance valley festival:
http://www.zshare.net/audio/2786829997605e/ ander nummer
1-Er zingt een vrouw door het nummer heen van shake & pop is dit een echte mix zoja van wie?
2- Hoe heeft het nummer dat je meteen hoort bij het tweede nummer?
Alvast bedankt!
Hou deze site in de gaten:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:31 schreef Houzer het volgende:
Ik ben opzoek naar de openingsplaat van Angerfist op Sensation black 2007
Het is een hardcore remix van Run DMC
http://www.youtube.com/watch?v=OuA8MZHNJcU
Ik vond Get Dumb echt een van de meest overrated nummers van de laatste tijd, maar deze remix is wel vet, weet je niet welke het is?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Supafly Inc. - Moving too fast
[..]
1. Masters at work - Work, ook gebruikt door Sidney Samson in Sidney Samson & Skitzofrenix - Work it
2. Laidback Luke, Axwell, S. Angello en S. Ingrosso - Get Dumb in de remix & Starkillers - Discoteka
Gezien de Sensation White tracklists is het Get Dumb ( tool aded )quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vond Get Dumb echt een van de meest overrated nummers van de laatste tijd, maar deze remix is wel vet, weet je niet welke het is?
Outta Space - DJ Deekline ???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:23 schreef koenie84 het volgende:
R.Kelly - Gotham City.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoi,
Ik zoek een nummer.
Ergens in het lied hoor je iets van een kinderkoor, met geloof ik tekst iets in de trant van '...in the city...' ofzo, het leek mij eerst iets van Take That, maar is het volgens mij niet. Het is een redelijk SkyRadio-achtig nummer, als jullie snappen wat ik daarmee bedoel.
Oh ja, het is ook niet Michael Jackson - They Don't Care About Us.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes.
Sidney Samson ft. Skitzofrenix -Work it?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:23 schreef koenie84 het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 01:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
R.Kelly - Gotham City.
Soundtrack van een Batman film
Dat is 'em! Bedankt lui!quote:Op zondag 22 juli 2007 01:31 schreef ruby het volgende:
@Koploper; het eerste dat door m'n hoofd schoot was dat het R. Kelly zou kunnen zijn. Maar met welk nummer weet ik niet. 't Was maar een ingeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |