wat is het verschil tussen kinder en adult versie?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:25 schreef Nenootje het volgende:
Hé bah, heb ik blijkbaar de Engelse kinderversie gereserveerd. Nou ja, koop ik later wel de adult versie
Nog 3 dagen! Ik weet al veel te veel van het boek (GS), maar bij boek 5 en 6 wist ik ook al op voorhand wie er doodging, vond het toch nog fijn lezen
![]()
De kaft.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen kinder en adult versie?
Gewoon wat later naar bed een optie?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hmm, ik moet heeel rap mijn slaapritme om gaan gooien, de lokale boekhandel is om 7:00 open.
De kinderversie heeft een happy end, in de adult versie gaat het trio dood.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen kinder en adult versie?
Nee joh, in de adult versie komen we erachter of Ginny wel écht een redhead is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
De kinderversie heeft een happy end, in de adult versie gaat het trio dood.
Tevens een tvp. (wel de flauwste die ik ooit weggezet heb, overigens)
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef zoeperzazke het volgende:
De kinderversie heeft een happy end, in de adult versie gaat het trio dood.
Tevens een tvp. (wel de flauwste die ik ooit weggezet heb, overigens)
Doorhalen kan, ja, maar dan val ik halverwege 't boek in slaap.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gewoon wat later naar bed een optie?
Ginny is Lily's reïncarnatie!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:44 schreef archgallo het volgende:
[..]
Nee joh, in de adult versie komen we erachter of Ginny wel écht een redhead is.
Nee, Crookshanks is Lily (dit is een theorie die ik echt heb gezien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ginny is Lily's reïncarnatie!
Dat is absurder dan die Ron = Dumbledore van een tijdje terug.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:48 schreef archgallo het volgende:
[..]
Nee, Crookshanks is Lily (dit is een theorie die ik echt heb gezien.).
Ik vond die eigenlijk wel leuk en goed gevonden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat is absurder dan die Ron = Dumbledore van een tijdje terug.
Ron = Dumbledore?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:54 schreef archgallo het volgende:
[..]
Ik vond die eigenlijk wel leuk en goed gevonden.
Ron ging terug in de tijd en werd toen Dumbledore. Ze hebben allebei rood haar (nou ja, Dumbledore's haar was "auburn"), Dumbledore heeft een litteken op z'n knie en Ron brak z'n been in PoA, verder was er nog iets met de posities die ze zogenaamd innemen op het schaakbord.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ron = Dumbledore?Hoe zat dat dan in elkaar?
Hehe okquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:59 schreef archgallo het volgende:
[..]
Ron ging terug in de tijd en werd toen Dumbledore. Ze hebben allebei rood haar (nou ja, Dumbledore's haar was "auburn"), Dumbledore heeft een litteken op z'n knie en Ron brak z'n been in PoA, verder was er nog iets met de posities die ze zogenaamd innemen op het schaakbord.
Damnquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:05 schreef archgallo het volgende:
[..]
Nee, JKR heeft al gezegd dat het niet waar was.Maar het was op zich wel een leuk idee.
Schaakbord niet, dat was mijn afdeling. In 't schaakbord van degene die de theorie heeft bedacht van Ron=DD was Sirius het andere paard.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:59 schreef archgallo het volgende:
[..]
Ron ging terug in de tijd en werd toen Dumbledore. Ze hebben allebei rood haar (nou ja, Dumbledore's haar was "auburn"), Dumbledore heeft een litteken op z'n knie en Ron brak z'n been in PoA, verder was er nog iets met de posities die ze zogenaamd innemen op het schaakbord.
Ik heb het opgezocht en er was wel degelijk iets met dat schaakbord.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Schaakbord niet, dat was mijn afdeling. In 't schaakbord van degene die de theorie heeft bedacht van Ron=DD was Sirius het andere paard.
http://www.knight2king.net/Knight2King/weasleyisourking.htmlquote:Ron=Dumbledore
If the chess game in PS/SS is a metaphor for the series as a whole, and the pieces the characters play a metaphor for their roles in the series, how do we reconcile the fact that Ron Weasley plays, not only the role of the Knight, but also that of the King - the same role played by Albus Dumbledore in the larger war? Pretty simple, really -- Albus Dumbledore is Ron Weasley.
608 volgens mij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:13 schreef Koningin het volgende:
Hoeveel bladzijdes heeft het boek eigenlijk?
Of was dat al bekend?
Meh, ik dacht dat je zei: "Dezelfde positie.".quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:12 schreef archgallo het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en er was wel degelijk iets met dat schaakbord.
[..]
http://www.knight2king.net/Knight2King/weasleyisourking.html
Nah, het was al een tijdje geleden dat ik die theorie gelezen had, maar ik wist dat er nog iets was met die posities. Aangezien ik niet kan schaken heb ik geen idee hoe dat zit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Meh, ik dacht dat je zei: "Dezelfde positie.".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |