Damnquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:05 schreef archgallo het volgende:
[..]
Nee, JKR heeft al gezegd dat het niet waar was.Maar het was op zich wel een leuk idee.
Schaakbord niet, dat was mijn afdeling. In 't schaakbord van degene die de theorie heeft bedacht van Ron=DD was Sirius het andere paard.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:59 schreef archgallo het volgende:
[..]
Ron ging terug in de tijd en werd toen Dumbledore. Ze hebben allebei rood haar (nou ja, Dumbledore's haar was "auburn"), Dumbledore heeft een litteken op z'n knie en Ron brak z'n been in PoA, verder was er nog iets met de posities die ze zogenaamd innemen op het schaakbord.
Ik heb het opgezocht en er was wel degelijk iets met dat schaakbord.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Schaakbord niet, dat was mijn afdeling. In 't schaakbord van degene die de theorie heeft bedacht van Ron=DD was Sirius het andere paard.
http://www.knight2king.net/Knight2King/weasleyisourking.htmlquote:Ron=Dumbledore
If the chess game in PS/SS is a metaphor for the series as a whole, and the pieces the characters play a metaphor for their roles in the series, how do we reconcile the fact that Ron Weasley plays, not only the role of the Knight, but also that of the King - the same role played by Albus Dumbledore in the larger war? Pretty simple, really -- Albus Dumbledore is Ron Weasley.
608 volgens mij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:13 schreef Koningin het volgende:
Hoeveel bladzijdes heeft het boek eigenlijk?
Of was dat al bekend?
Meh, ik dacht dat je zei: "Dezelfde positie.".quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:12 schreef archgallo het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en er was wel degelijk iets met dat schaakbord.
[..]
http://www.knight2king.net/Knight2King/weasleyisourking.html
Nah, het was al een tijdje geleden dat ik die theorie gelezen had, maar ik wist dat er nog iets was met die posities. Aangezien ik niet kan schaken heb ik geen idee hoe dat zit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Meh, ik dacht dat je zei: "Dezelfde positie.".
Ik heb een theorie gelezen over een persoon die slecht KAN zijn. Als je wilt weten wie...quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:34 schreef MevrouwLili het volgende:
ben benieuwd of er nog goeien naar de Bad Side overlopen... of al die tijd slecht bleken... Of dat Draco zijn vader afvalt ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals ik al zei, het was een theorie van iemand."The greatest distance in the universe is that between two minds"
De site ken ik niet, ik weet dat ik hier iig 8.99 pond voor het boek betaal in een winkel terwijl de normale veroop prijs 17.99 is, dus 10 euro zou ook wel moeten kunnen kunnen online.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:04 schreef ER_Online het volgende:
Vandaag bij bol.com besteld. Wil nog een extra boek bestellen voor mijn zusje, weet iemand of cosmox.nl betrouwbaar is? Daar kost hij maar 10 euro :S
blijft knap aangezien boeken prijzen in nederland nog steeds vast zijn...quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
De site ken ik niet, ik weet dat ik hier iig 8.99 pond voor het boek betaal in een winkel terwijl de normale veroop prijs 17.99 is, dus 10 euro zou ook wel moeten kunnen kunnen online.
Niet voor import.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
blijft knap aangezien boeken prijzen in nederland nog steeds vast zijn...
Godzijdank niet nee, zeg.quote:
Wat een sukkels.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:06 schreef MevrouwLili het volgende:
Bij het Jeugdjournaal gingen ze onaangekondigd de laatste zin voorlezen! Ik wist niet hoe snel ik moest zappen... Wil ik nog helemaal niet weten... Zo'n zin zegt toch niets als je niet het hele boek hebt gelezen....
Dat is helemaal idioot zeg.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:06 schreef MevrouwLili het volgende:
Bij het Jeugdjournaal gingen ze onaangekondigd de laatste zin voorlezen! Ik wist niet hoe snel ik moest zappen... Wil ik nog helemaal niet weten... Zo'n zin zegt toch niets als je niet het hele boek hebt gelezen....
Waarom doen ze dat überhaupt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:06 schreef MevrouwLili het volgende:
quote:Scholastic tracks down Deathly Hallows leak
Scholastic tracks down Deathly Hallows leak The US book publisher has issued a statement this morning which reveals where a leak of Deathly Hallows occurred:
We are taking immediate legal action against DeepDiscount.com and Levy Home Entertainment. The number of copies shipped is around one one-hundredth of one percent of the total U.S. copies to go on sale at 12:01 am on July 21st.
Read the full press release at the link below!
PRESS RELEASE:
Scholastic has recently learned that some individuals have received copies of Harry Potter and the Deathly Hallows through the mail , beginning on Tuesday, July 17th, as a result of a breach of the on-sale agreement by the distributor, Levy Home Entertainment, and shipments made by DeepDiscount.com, a customer of that distributor. We are taking immediate legal action against DeepDiscount.com and Levy Home Entertainment. The number of copies shipped is around one one-hundredth of one percent of the total U.S. copies to go on sale at 12:01 am on July 21st.
We are also making a direct appeal to the Harry Potter fans who bought their books from DeepDiscount.com and may receive copies early requesting that they keep the packages hidden until midnight on July 21st.
Scholastic is especially grateful to the other retailers and distributors for their careful attention to keeping the books secure until the release time and for planning thousands of spectacular midnight parties where fans will celebrate together. And we ask everyone, especially the media, to preserve the fun and excitement for fans everywhere.
The fans themselves have made it abundantly clear that they are looking forward to going to the midnight parties, receiving their very own copy of the book and finally getting to read the book they have so anxiously awaited.
Mugglenet
quote:We are also making a direct appeal to the Harry Potter fans who bought their books from DeepDiscount.com and may receive copies early requesting that they keep the packages hidden until midnight on July 21st.
bingo, als zo'n zin nietszeggend is dan kunnen ze dat gerust vertellen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:06 schreef MevrouwLili het volgende:
Ik zou hem graag horen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
bingo, als zo'n zin nietszeggend is dan kunnen ze dat gerust vertellen...
Kan wel, maar ik vind het nergens voor nodig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas bevat deze zin dus wel het antwoord op de vraag der vragen; overleeft harry of niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ja das slecht..quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
helaas bevat deze zin dus wel het antwoord op de vraag der vragen; overleeft harry of niet.
Ik wist niet wat ik hoorde toen het jeugjournaal díé zin uitzond!!!!!!
Oei, door te zeggen dat er in boek 7 een antwoord komt op de vraag of Harry blijft leven of niet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:28 schreef tonks het volgende:
Wat een idioten zeg. Hoop dat ze aangeklaagd worden. Gelukkig heb ik de zin niet gehoorden zoeperzazke bedankt voor nogmaals iets spoileren.
Yepquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oei, door te zeggen dat er in boek 7 een antwoord komt op de vraag of Harry blijft leven of niet?![]()
Tsjonge, wie had dat nou verwacht zeg, dat die vraag aan bod zou komen in deel 7quote:
De laatste zin kan toch gewoon zijn "En toen liep Harry naar huis" maar kan ook zijn "En daar lag het lijk van Harry". Ze spoilert dus niks.quote:
Wil je dit in het spoilertopic hier in TTK zetten en het hier weghalen alsjeblieft?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:40 schreef Helo het volgende:
Haha dit is de beste spoiler poging die ik tot nu heb gezien.
Dat doe je maar mooi in dit topic.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:40 schreef Helo het volgende:
(..spoiler...)
Je boekequivalent is 20 keer slimmer. Considering dat Tonks uit Hufflepuff komt en dat het volgens Hagrid een stel 'duffers' zijn, zou ik dat niet als compliment opvatten.Het is geen spoiler als iemand zegt dat de vraag of Harry het overleeft of niet wordt beantwoord. Het is een zin die geen waarde heeft. Weet je waarom? Omdat het hele boek gaat over Harry en of hij het overleeft of niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:28 schreef tonks het volgende:
en zoeperzazke bedankt voor nogmaals iets spoileren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |