ik zie toch duidelijk ook letters in die kleurverschillen in de lucht...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:29 schreef L.Denninger het volgende:
Sorry, die drones waren juist leuk omdat er voor de verandering eens scherpe foto's waren.
Deze foto's gaan echt nergens over
Kijk nou even op die eerste foto waar het pijltje naar wijst..... 5 zwarte pixels.
Dan kan je sharpenen en scalen wat je wil, maar het enige dat je krijgt is een grotere pixelbrij.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik zie toch duidelijk ook letters in die kleurverschillen in de lucht...
is datmisschien een boodschap?!?!?!?!
Waar zie ik dat?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:11 schreef dehero het volgende:
Laat maar.Iedereen ziet al in dat dit onzin is.
Ik zweer het je, het is een fucking koe die bovenop een zwevend platform staat!!!!1!!quote:
Tja, wat wil je er in zien hequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:18 schreef Ticker het volgende:
Das wel raar, want ik zie dezelfde vorm erin als die drones die we eerder gepost hadden.. inclusief die 'tentakels' aan de bovenkant.
Ik vind het meer een kussende 3d smilyquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik vind het meer een kussende 3d smily
Je theorie is leuk, maar vergeet je nou echt dat in het uitvergrote stukje die rode pijl niet zichtbaar is? Bij jouw versie namelijk wel. Wat houdt dit in? Juist ja.. het orgineel is geen jpg, maar deze geshopte/ge-editte versie is later in .jpg opgeslagen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tja, wat wil je er in zien he
Kijk nou eens naar de originele foto.
(Dus NIET naar de uitvergrootte versies).
Daar staat een blokje van 3 zwarte pixels.
Die foto is opgeslagen in JPEG, kortom met lossy compressie.
Dwz. dat de pixels die je ziet niet overeen komen met de werkelijkheid, maar als gevolg van de compressie heel andere waardes aangenomen kunnen hebben.
Kortom : we hebben 3 zwarte pixels en we weten niet in hoeverre ze kloppen.
Vervolgens gaan we die in photoshop resizen met cubic interpolatie, waardoor er weer pixels bij verzonnen worden.
Dan halen we er een sharpen-filter overheen, zodat de compressie-artifacts er nog erger uitkomen.
En dan gaan we roepen : hee, het zou in de verste verte wel eens een drone kunnen zijn !
Sorry, maar dan ben je het imho wel erg aan het pushen.
Kijk, dit is een uitvergroting van het originele image, zonder er dingen bij te verzinnen.
[afbeelding]
Zie je hier een drone in...?
Misschien de resolutie vergroot.. of uitgezoomed via de camera zelf. En later in jpg opgeslagen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:18 schreef Jumparound het volgende:
dat is wel een uitvergrote foto Ticker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |