Hij heeft hem ook maar 2x gemist.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jazeker.. maar er schijnt een regel te zijn in de trend van, 3x doping ontlopen = dopingzonderaar....
Zie bijv. ook geval Rio Ferdinand, die is paar jaartjes terug 8 maanden geschorst geweest omdat hij een dopingcontrole gemist had..
Ok... dan is het dus gewoon bullquote:
hij heeft 2 waarschuwingen.quote:
Lees het persbericht nog eens door, de UCI heeft een waarschuwing gegeven omdat hij verzuimd had tijdig zijn verblijfplaats door tegeven, nergens staat dat hij de controle daadwerkelijk heeft gemist!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:29 schreef flyck het volgende:
[..]
hij heeft 2 waarschuwingen.
en hij heeft hem 4 keer gemist !!!!!
2 keer deense bond + waarschuwing
2 keer UCI + waarschuwing.
Hij heeft zijn verblijfplaats vergeten te vermelden (4 keer) en hij heeft de dopingcontrole daardoor gemist !!! Dat is juist het punt.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:58 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Lees het persbericht nog eens door, de UCI heeft een waarschuwing gegeven omdat hij verzuimd had tijdig zijn verblijfplaats door tegeven, nergens staat dat hij de controle daadwerkelijk heeft gemist!
En dan nog, het zijn 2 verschillende organisaties, die kan je niet bij elkaar optellen.
Heb je daar een bron van, ik heb het namelijk niet zo gelezen.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:22 schreef flyck het volgende:
[..]
Hij heeft zijn verblijfplaats vergeten te vermelden (4 keer) en hij heeft de dopingcontrole daardoor gemist !!! Dat is juist het punt.
je kan ze wel optellen, maar niet strafrechtelijk.
http://www.sportwereld.be(...)leID=DMF21072007_022quote:Op maandag 23 juli 2007 11:10 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van, ik heb het namelijk niet zo gelezen.
En nee je kan ze niet optellen omdat het om het zelfde vergrijp gaat.
Op NOS websitequote:Op maandag 23 juli 2007 10:56 schreef Kletz het volgende:
is er ergens een live stream te vinden op het net om de tour te volgen?
Thanks, de eerste keer was van 6 april vorig jaar, lijkt me niet erg relevant meer.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
http://www.sportwereld.be(...)leID=DMF21072007_022
De Deense geletruidrager in de Ronde van Frankrijk had tot driemaal toe een verrassingscontrole van dopingcontroleurs gemist omdat hij zijn verblijfsplaats niet goed had doorgegeven.
De eerste keer was in maart 2006, toen meerdere renners van de Raboploeg de deadline net misten. 'Zij verweerden zich toen met het argument dat de UCI-website geen tijdige update had gekregen, waardoor ze pas laat beschikten over de betreffende formulieren', aldus De Rooij. De tweede keer dat Rasmussen een controle misliep was op 6 april van dit jaar, de derde en laatste keer op 28 juni.
Twee keer betrof het een controle van UCI/WADA (INternationale Wielerunie en het Wereldantidopingagentschap), het bezoek in april ging uit van de Deense wielerbond. 'Ik heb Michael op zijn verantwoordelijkheden gewezen en heb hem een zware boete opgelegd.'
Ik denk het niet. Hij spreekt goed Frans en woont in Frankrijkquote:Op maandag 23 juli 2007 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat L'Equipe morgen ook een groot artikel schrijven over Vino? Toch opvallend dat ie vandaag de etappe wint en gisteren nog als aangeschoten wild rondreed. Daar moet toch een leuk artikel van te maken zijn. Toch, L'Equipe....?
[afbeelding]
ik kots ook op de UCIquote:Op maandag 23 juli 2007 20:21 schreef vw_caddy het volgende:
UCI gaat vanavond vergaderen om te kijken of er ergens nog een paragraafje is waarmee Rasmussen uit de tour kan worden gezet. Kots.
Goh toevallig na de uitlatingen van die randdebiel van de UCI...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:21 schreef vw_caddy het volgende:
UCI gaat vanavond vergaderen om te kijken of er ergens nog een paragraafje is waarmee Rasmussen uit de tour kan worden gezet. Kots.
http://www.lequipe.fr/Cyclisme/index.htmlquote:Op maandag 23 juli 2007 20:38 schreef alpeko het volgende:
Ook een leuke poll op de site van L'Equipe.
LA QUESTION DU JOUR
Croyez-vous aux performances de Michael Rasmussen ?
(Gelooft u de prestaties van Ramussen?)
77%: Non
Misschien een ideetje voor L'Equipe voor de vraag van de dag morgen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:48 schreef -skippybal- het volgende:
Als de UCI Rasmussen zou laten doen uitstappen verliezen ze hun laatste beetje geloofwaardigheid wat ze nog hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |