Was handiger geweest om te melden wie je dan wel vrijuit laat gaan. Beide RABO-renners, Evans, Kirchen en Valjavec.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:29 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zal jullie nog even een lijst geven van de waarschijnlijke dopinggebruikers in de top 20:
2 Alejandro Valverde, GCE, SPA + 02.35
3 Iban Mayo, SDV, SPA + 02.39
5 Alberto Contador, DSC, SPA + 03.08
6 Christophe Moreau, A2R, FRA + 03.18
7 Carlos Sastre, CSC, SPA + 03.39
8 Andreas Klöden, AST, DUI + 03.50
9 Levi Leipheimer, DSC, USA + 03.53
11 Mikel Astarloza, EUS, SPA + 05.20
12 Andrej Kasjetsjkin, AST, KAZ + 05.34
13 Fränk Schleck, CSC, LUX + 05.56
14 Óscar Pereiro, GCE, SPA + 06.36
15 Haimar Zubeldia, EUS, SPA + 06.42
16 Linus Gerdemann, TMO, DUI + 06.45
17 Mauricio Soler, BAR, COL + 06.49
19 David Arroyo, GCE, SPA + 07.33
* Meldtquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik denk dat ik die Hein Verbrugghen ooit nog eens de noordzee in ga schoppen. Wie komt helpen ... ?![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:39 schreef Ereinion het volgende:
JohnDDD![]()
Waar blijft de blowjob voor Bartoli?
dan is het goedquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
Hij zou toch een hoer voor je regelen?
Daar ga je weer, het is NIET alleen het wielrennen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef komrad het volgende:
Er is maar 1 oplossing voor he wielrennen, compleet vrijgeven. De beste wint niet, maar de gene met de beste doping die niet te vinden is. Er zullen er best een paar meerijden die clean zijn en met een surplus aan kwaliteit zich handhaven maar de wielerwereld laat zich weer in al zijn hypocretie zien door elke zaak als een geisoleerd incident te beschouwen. Get real. En geef meteen toe dat doping niet te stoppen is, gister epo, vandag bloeddoping, morgen genetisch markers die aangepast worden, het is niet bij te houden en het blijkt maar weer dat mensen winnen boven alles stellen. Geef dan gewoon alles vrij en we zien we wat er gebeurd, als mensen hun gezondheid op het spel zetten is dat hun zaak.
Klinkt overdreven maar ik vermoed sterk dat minimaal het halve peloton gedrogeerd rondrijdt. Gaat dus echt alleen maar om wie het slimste de zaken aanpakt
Dan krijg je zoals Bjarni Riis rondreed in de Tour: ofwel winnen of wel letterlijk doodvallen. Maar dan niet een paar renners, maar een heel peloton dat de ultieme limiet zonder dat ze doodvallen zal moeten opzoeken ...quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef komrad het volgende:
Er is maar 1 oplossing voor he wielrennen, compleet vrijgeven. De beste wint niet, maar de gene met de beste doping die niet te vinden is. Er zullen er best een paar meerijden die clean zijn en met een surplus aan kwaliteit zich handhaven maar de wielerwereld laat zich weer in al zijn hypocretie zien door elke zaak als een geisoleerd incident te beschouwen. Get real. En geef meteen toe dat doping niet te stoppen is, gister epo, vandag bloeddoping, morgen genetisch markers die aangepast worden, het is niet bij te houden en het blijkt maar weer dat mensen winnen boven alles stellen. Geef dan gewoon alles vrij en we zien we wat er gebeurd, als mensen hun gezondheid op het spel zetten is dat hun zaak.
Klinkt overdreven maar ik vermoed sterk dat minimaal het halve peloton gedrogeerd rondrijdt. Gaat dus echt alleen maar om wie het slimste de zaken aanpakt
Inderdaad het wielrennen heeft de naam tegen maar elders is het niet veel beter.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:51 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Daar ga je weer, het is NIET alleen het wielrennen!
Ik streef naar een doping vrije sport, maar men richt zich op het moment alleen maar op het wielrennen.
Als men de sport ( in het algemeen) doping vrij wil maken, dan moeten ze alle takken van sport zo goed controleren als nu in het wielrennen gebeurd!
Als ie betrapt wordt is er bewijs, en ik vraag me af of je voor 60 kg veel doping nodig heb?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Alleen het stinkt dan wel weer dat dat uitgerekend nu naar buiten komt....
waar slaat dit op? hij is niet betrapt en waar dat met die 60 kg opslaatquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:56 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Als ie betrapt wordt is er bewijs, en ik vraag me af of je voor 60 kg veel doping nodig heb?
Dit is nu mooi voorbeeld hoe men is door geslagen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waar slaat dit op? hij is niet betrapt en waar dat met die 60 kg opslaat![]()
je was de grootverbruiker vergetenquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:29 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zal jullie nog even een lijst geven van de waarschijnlijke dopinggebruikers in de top 20:
1 Rasmussen RAB
2 Alejandro Valverde, GCE, SPA + 02.35
3 Iban Mayo, SDV, SPA + 02.39
5 Alberto Contador, DSC, SPA + 03.08
6 Christophe Moreau, A2R, FRA + 03.18
7 Carlos Sastre, CSC, SPA + 03.39
8 Andreas Klöden, AST, DUI + 03.50
9 Levi Leipheimer, DSC, USA + 03.53
11 Mikel Astarloza, EUS, SPA + 05.20
12 Andrej Kasjetsjkin, AST, KAZ + 05.34
13 Fränk Schleck, CSC, LUX + 05.56
14 Óscar Pereiro, GCE, SPA + 06.36
15 Haimar Zubeldia, EUS, SPA + 06.42
16 Linus Gerdemann, TMO, DUI + 06.45
17 Mauricio Soler, BAR, COL + 06.49
19 David Arroyo, GCE, SPA + 07.33
helemaal mee eensch,quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:51 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Daar ga je weer, het is NIET alleen het wielrennen!
Ik streef naar een doping vrije sport, maar men richt zich op het moment alleen maar op het wielrennen.
Als men de sport ( in het algemeen) doping vrij wil maken, dan moeten ze alle takken van sport zo goed controleren als nu in het wielrennen gebeurd!
leuk dat je terugbent nu nog die onderbouwing waarom je die renners in dat lijstje gedopeerde mannen vindtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:58 schreef JohnDDD het volgende:
Bartoli pijpen? Wat hadi k daar ook alweer over gezegd? Dat is zolang geleden.
Het is trouwens mogelijk dat ik hier binnenkort met een dopingcolumn kom...:)
Over de weer zeer slechte timing wil ik me niet uitspreken, maar de data zijn wel verdacht, in volle voorbereiding niet 'willen' laten weten waar je bent terwijl al je concurrenten dat wel moeten doen ... zelfs al zit je de andere kant van de wereld, als topsporter in de meest geviseerde sport is dat maar een kleine moeite. Stemmingmakerij of niet, tis verdacht!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:22 schreef Frutsel het volgende:
Rasmussen gewoon aan de start (nu.nl)
De drager van de gele trui in de Tour onderging op 30 juni voor de nationale titelstrijd in eigen land nog een bloedcontrole, waarbij niets aan de hand was. Rasmussen bleef de afgelopen periode twee keer in gebreke bij de dopingautoriteiten betreffende het doorgeven van zijn verblijfplaats. Dat was op 8 mei en 28 juni.
De Deen kan zich nu niets meer bij de UCI veroorloven. De reglementen van de wielrenunie zien een derde vergrijp als een positieve controle.
Jij weet de komende 3 maanden precies wat jij gaat doen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:11 schreef mesecina het volgende:
[..]
Over de weer zeer slechte timing wil ik me niet uitspreken, maar de data zijn wel verdacht, in volle voorbereiding niet 'willen' laten weten waar je bent terwijl al je concurrenten dat wel moeten doen ... zelfs al zit je de andere kant van de wereld, als topsporter in de meest geviseerde sport is dat maar een kleine moeite. Stemmingmakerij of niet, tis verdacht!
quote:"Rasmussen liet me doping vervoeren"
vr 20/07/07 - Er zijn nieuwe beschuldigingen opgedoken uit het verleden van Michael Rasmussen. Hij zou in 2002, toen hij nog mountainbiker was, een Amerikaanse collega met een list doping hebben laten vervoeren. Rasmussen werd met de beweringen geconfronteerd, maar ging er niet op in.
Het bericht komt uit het Amerikaanse wielermagazine Velo News. Het blad vertelt het verhaal van ene Whitney Richards, een Amerikaanse amateur-mountainbiker.
Richards zegt dat hij, zonder dat hij het wist, dopingproducten vervoerde van de VS naar Europa. Hij moest een doos overbrengen met - volgens Rasmussen - wielerschoenen in.
(AP)
De doos bevatte volgens Richards illegale producten. Hij liet een bevriende arts ernaar kijken. Hij ontdekte dat het ging om Hemopure, een bloedvervanger die vooral in de dierengeneeskunde gebruikt wordt.
Vrijdag legde Velo News het verhaal voor aan Rasmussen. Hij gaf toe dat de naam Whitney Richards een belletje deed rinkelen, maar voor de rest ging hij niet op het verhaal in.
Richards komt nu met het verhaal op de proppen als reactie op wat hij Rasmussen maandag hoorde zeggen. De Deen antwoordde op een vraag van een journalist over doping dat zijn fans hem mochten vertrouwen.
Richards durfde de zakjes niet mee te nemen op het vliegtuig en goot ze uit in de gootsteen. In Europa wees hij Rasmussen op de inhoud. De Deen gaf toe dat hij een inschattingsfout had gemaakt. Hij was wel heel kwaad, toen hij vernam dat Richards het spul had weggegoten. Allemaal aldus Richards.
ach ja.niets is makkelijker voor tegenstanders of mensen die een hekel aan hem hebben om het woord doping te roepen en een naam erbij. Dan ben je de lul.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:37 schreef Gitanki het volgende:
Wat een wilde verhalen weer, het lijkt bijna alsof Rasmussen in het geel rijdt
Daar lijkt het wel op, zo onderhand....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:33 schreef Gitanki het volgende:
Ze hebben gewoon een draaiboekje liggen:
Rasmussen gele trui; Een verhaal over dopingcontroles en dergelijke
Valverde gele trui: We ontdekken per toeval wie Valv. Piti is
Vino gele trui: Hey, laten we een Ex- T-mobile gast nog een boekje opendoen
Klöden gele trui: Zie Vino
Evans gele trui: Zie Klöden
Sastre gele trui: *Insert ingewijde* bekent (na smeergeld)
Menchov gele trui:*insert verdenkingen over z'n Banesto tijd*
Moreau gele trui: Geweldig, weer een fransman in het geel
Pat is gewoon een lul die er niet zit voor het wielrennen maar voor zijn eigen aanzien en gewin.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:32 schreef thijsdetweede het volgende:
Ook ontzettend professioneel om die verontschuldigingen publiekelijk op te gaan eisen...
Bron: nu.nlquote:Franse ploegleiders willen Rasmussen uit Tour
Uitgegeven: 22 juli 2007 21:32
Laatst gewijzigd: 22 juli 2007 21:47
PLATEAU DE BEILLE - De prestaties van Michael Rasmussen worden niet door iedereen in het Tourpeloton bewonderd. Vooral de Franse ploegleiders vinden dat de Deen uit de Ronde van Frankrijk had moeten worden gezet, omdat hij een waarschuwing kreeg vanwege het missen van dopingtesten.
ANP
"De geloofwaardigheid moet de hoogste prioriteit hebben", sprak een boze Jean-René Bernaudeau, manager van Bouygues Telecom.
"Heeft Rabobank er echt belang bij om op deze manier de gele trui te hebben? Hij is verschillende keren gewaarschuwd en staat op de rand van een dopingovertreding. Maar hij is nog steeds hier."
Furieus
Zijn collega van Cofidis, Eric Boyer, is eveneens furieus over de aanwezigheid van Rasmussen. Hij vindt het schandalig dat de Deense federatie, Rabobank of de coureur verzuimd hebben vóór de Tour het nieuws van de waarschuwing naar buiten te brengen.
"We mogen zulke informatie niet geheim houden", sprak Boyer. "Zeker niet voor koersdirecteuren. Want zij zijn diegenen die het kaf van het koren scheiden, zodra er verdachtmakingen zijn."
Beide Fransmannen krijgen in hun kritiek steun van de ploegleider van Française des Jeux, Marc Madiot.
Boete
Hun collega van Rabobank, manager Theo de Rooij, vindt de opmerkingen niet terecht. Hij wijst erop dat Rasmussen een administratieve fout heeft gemaakt en dat de ploeg hem daarvoor een zware boete heeft gegeven.
"De Fransen proberen hun standpunten steeds verder te verharden. Het heeft er ook mee te maken dat er geen autoriteit in de sport is. Allerlei partijen gaan eigen regels opstellen, terwijl ze daar niet toe bevoegd zijn."
"Ik heb geen reden om aan Rasmussen te twijfelen. Uit al onze bloedgegevens en die van de UCI blijkt dat het beeld bij Michael volstrekt normaal is."
Korrel
Bij de kritische Fransen, die elke niet-Franse klassementrenner graag op de korrel nemen, kan de Deense geletruidrager weinig goed doen.
"De afgelopen drie jaar was Rasmussen tijdens de drie weken van de Tour een fantastische coureur", zei Boyer. "Maar daarvoor of erna laat hij zich niet zien. Als je weet hoe een menselijk lichaam werkt, kan dit gewoon niet."
Jazeker.. maar er schijnt een regel te zijn in de trend van, 3x doping ontlopen = dopingzonderaar....quote:Op maandag 23 juli 2007 01:25 schreef Mr_Memory het volgende:
Hij heeft een waarschuwing gehad, niets meer, niets minder.
Er is geen enkel bewijs voor doping, als geletrui drager word je elke dag getest, alle test zijn tot nu toe negatief.
Vergeet niet dat de Fransen altijd zeiken over doping als het om een niet Fransman gaat, als een Fransman in opspraak raakt zwijgen ze in alle talen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |