Was handiger geweest om te melden wie je dan wel vrijuit laat gaan. Beide RABO-renners, Evans, Kirchen en Valjavec.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:29 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zal jullie nog even een lijst geven van de waarschijnlijke dopinggebruikers in de top 20:
2 Alejandro Valverde, GCE, SPA + 02.35
3 Iban Mayo, SDV, SPA + 02.39
5 Alberto Contador, DSC, SPA + 03.08
6 Christophe Moreau, A2R, FRA + 03.18
7 Carlos Sastre, CSC, SPA + 03.39
8 Andreas Klöden, AST, DUI + 03.50
9 Levi Leipheimer, DSC, USA + 03.53
11 Mikel Astarloza, EUS, SPA + 05.20
12 Andrej Kasjetsjkin, AST, KAZ + 05.34
13 Fränk Schleck, CSC, LUX + 05.56
14 Óscar Pereiro, GCE, SPA + 06.36
15 Haimar Zubeldia, EUS, SPA + 06.42
16 Linus Gerdemann, TMO, DUI + 06.45
17 Mauricio Soler, BAR, COL + 06.49
19 David Arroyo, GCE, SPA + 07.33
* Meldtquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik denk dat ik die Hein Verbrugghen ooit nog eens de noordzee in ga schoppen. Wie komt helpen ... ?![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:39 schreef Ereinion het volgende:
JohnDDD![]()
Waar blijft de blowjob voor Bartoli?
dan is het goedquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
Hij zou toch een hoer voor je regelen?
Daar ga je weer, het is NIET alleen het wielrennen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef komrad het volgende:
Er is maar 1 oplossing voor he wielrennen, compleet vrijgeven. De beste wint niet, maar de gene met de beste doping die niet te vinden is. Er zullen er best een paar meerijden die clean zijn en met een surplus aan kwaliteit zich handhaven maar de wielerwereld laat zich weer in al zijn hypocretie zien door elke zaak als een geisoleerd incident te beschouwen. Get real. En geef meteen toe dat doping niet te stoppen is, gister epo, vandag bloeddoping, morgen genetisch markers die aangepast worden, het is niet bij te houden en het blijkt maar weer dat mensen winnen boven alles stellen. Geef dan gewoon alles vrij en we zien we wat er gebeurd, als mensen hun gezondheid op het spel zetten is dat hun zaak.
Klinkt overdreven maar ik vermoed sterk dat minimaal het halve peloton gedrogeerd rondrijdt. Gaat dus echt alleen maar om wie het slimste de zaken aanpakt
Dan krijg je zoals Bjarni Riis rondreed in de Tour: ofwel winnen of wel letterlijk doodvallen. Maar dan niet een paar renners, maar een heel peloton dat de ultieme limiet zonder dat ze doodvallen zal moeten opzoeken ...quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef komrad het volgende:
Er is maar 1 oplossing voor he wielrennen, compleet vrijgeven. De beste wint niet, maar de gene met de beste doping die niet te vinden is. Er zullen er best een paar meerijden die clean zijn en met een surplus aan kwaliteit zich handhaven maar de wielerwereld laat zich weer in al zijn hypocretie zien door elke zaak als een geisoleerd incident te beschouwen. Get real. En geef meteen toe dat doping niet te stoppen is, gister epo, vandag bloeddoping, morgen genetisch markers die aangepast worden, het is niet bij te houden en het blijkt maar weer dat mensen winnen boven alles stellen. Geef dan gewoon alles vrij en we zien we wat er gebeurd, als mensen hun gezondheid op het spel zetten is dat hun zaak.
Klinkt overdreven maar ik vermoed sterk dat minimaal het halve peloton gedrogeerd rondrijdt. Gaat dus echt alleen maar om wie het slimste de zaken aanpakt
Inderdaad het wielrennen heeft de naam tegen maar elders is het niet veel beter.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:51 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Daar ga je weer, het is NIET alleen het wielrennen!
Ik streef naar een doping vrije sport, maar men richt zich op het moment alleen maar op het wielrennen.
Als men de sport ( in het algemeen) doping vrij wil maken, dan moeten ze alle takken van sport zo goed controleren als nu in het wielrennen gebeurd!
Als ie betrapt wordt is er bewijs, en ik vraag me af of je voor 60 kg veel doping nodig heb?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Alleen het stinkt dan wel weer dat dat uitgerekend nu naar buiten komt....
waar slaat dit op? hij is niet betrapt en waar dat met die 60 kg opslaatquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:56 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Als ie betrapt wordt is er bewijs, en ik vraag me af of je voor 60 kg veel doping nodig heb?
Dit is nu mooi voorbeeld hoe men is door geslagen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waar slaat dit op? hij is niet betrapt en waar dat met die 60 kg opslaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |