En daar kan je je borst voor natmaken...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:01 schreef bigshadow het volgende:
Noodweer?
Ik vind van Prince de laatste tijd de singles vaak wel goed maar dan het album minder, zoals bij Musicology (titelnummer) en 3121 (fury). Geen idee of dat ook voor het nieuwe album gaat gelden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:03 schreef schaap001 het volgende:
Ik vind vooral dat gitaarlijntje een beetje gejat van I Will Follow. Maar verder wel beter dan wat hij de laatste jaren allemaal aan het aanrommelen was.
Ja, ik had het gevoel dat hij zijn onmiskenbare gevoel voor 'het liedje' een beetje kwijt was: het bleef vaak maar wat hangen in repeterende grooves zonder kop en staart.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind van Prince de laatste tijd de singles vaak wel goed maar dan het album minder, zoals bij Musicology (titelnummer) en 3121 (fury). Geen idee of dat ook voor het nieuwe album gaat gelden.
Musicology was volgens mij nog wel goed, ik heb het album hier ook, maar ik heb er nog geen minuut naar geluisterd, eik. Het zal toch nooit meer worden als het ooit was. Hij is gewoon niet zo belangrijk meer dan hij ooit was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind van Prince de laatste tijd de singles vaak wel goed maar dan het album minder, zoals bij Musicology (titelnummer) en 3121 (fury). Geen idee of dat ook voor het nieuwe album gaat gelden.
Thank God It's Friday!!quote:Als een droom keek jij mij lachend aan
Mijn hart ging sneller slaan
Ik was meteen verliefd op jou
En zag ik jou dan weer
Dan zei ik keer op keer
Er is geen ander meer
Waar ik van hou
Newbie +1quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Doves - The Last Broadcast
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:01 schreef schaap001 het volgende:
Alle Duiven Op De Dam - Gert en Hermien
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:20 schreef ranja het volgende:
Hazes heeft een vertaling van de bovenste band gezongen ofzo?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan zou Blood, sweat & tears meer voor de hand liggen, he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |