dan gooi ik The Boys er maar tegenaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:05 schreef ranja het volgende:
gooi ik er voor de zekerheid nog een 999 tegenaan. mocht cafca het niet goed hebben
Newbiedoobiedoo +1quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gene Pitney
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik lees ook nu.nl:
Amy Winehouse (alweer dat mens)...
quote:Amy Winehouse lijkt weinig om haar fans te geven. De Britse zangeres trad dinsdag op in het Britse Cornwall en leek behoorlijk in de war. Winehouse, waarvan bekend is dat ze een drankprobleem heeft, vergat haar teksten en spuugde naar fans.
Dat melden verschillende Britse media, waaronder The Daily Mail.
Volgens concertgangers zag de 23-jarige Winehouse er oververmoeid uit en verliet ze na het tweede nummer het podium. Toen ze even later terugkwam leek ze behoorlijk in de war.
Scheldwoorden
"Ze sloeg zichzelf in het gezicht en mepte met de microfoon op haar hoofd. Ze vergat de teksten van haar eigen liedjes en mompelde in plaats daarvan wat scheldwoorden", aldus een fan die het concert bijwoonde.
Daarnaast spuugde Winehouse in het publiek, dat 33 pond (bijna 50 euro) had betaald om haar te zien zingen. Halverwege haar laatste liedje liet de zangeres haar microfoon vallen en wandelde ze van het podium.
Verstek
De Britse artiest maakt zich de laatste tijd niet erg populair bij haar fans. Zo liet ze haar optreden op Pinkpop 2007 verstek gaan, naar verluidt omdat ze het vliegtuig niet inkwam omdat ze te dronken was. Ook zegde Winehouse dit weekeinde haar concert op het North Sea Jazz Festival af wegens oververmoeidheid.
Amy Winehouse brak door met haar hit Rehab. Ze won eerder dit jaar een Brit Award voor beste Britse vrouwelijke artiest.
Vanmiddag weer een vertrek vanaf het Happy Station?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:44 schreef ranja het volgende:
Fun Fun
quote:I love you baby and I wish you well
I'll write a letter when I learn how to spell
Until the day you can go to hell
I love you baby you know the rest
Klinkt wel Prince-ig, goed dat je me eraan herinnert, ff nieuwe album downenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:25 schreef MadMaster het volgende:
Is dat dan Guitar van Prince?
gaaf nummer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:25 schreef MadMaster het volgende:
Is dat dan Guitar van Prince?
Ik vind vooral dat gitaarlijntje een beetje gejat van I Will Follow. Maar verder wel beter dan wat hij de laatste jaren allemaal aan het aanrommelen was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:41 schreef MadMaster het volgende:
Henk Westbroek omschreef het nummer afgelopen woensdag als een niet zo goed nummer in geval het van de Rolling Stones was geweest, maar van Prince vond hij het prima...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |