het doet me goed!quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:57 schreef ETA het volgende:
vind je lekker zeker, nieuwe SC'tjes openen???
trouwens nog gefeest gisteren?
Jij ook al ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:13 schreef Stienn het volgende:
Ja, verveel me toch op m'n werk!
Kun je wel even lekker vakantie houdenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:15 schreef Stienn het volgende:
Ja, nog 3 dagen en dan ben ik totaal werkloos!
Stage lopen in de Zomerquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:19 schreef teh_m0nkey het volgende:
Godver, ik ben zeker de enige die de hele zomer geen vakantie heeft en alleen maar stage moet lopen.In m'n klas hadden er maar 3 leerlingen geen studievertraging, en nu blijkt dat de klas op een andere locatie zelfs iedereen studievertraging heeft. Leuke weetje is dat deze twee klassen dezelfde leraren hebben, zegt toch wel wat.
![]()
Ik loop tot 8 augustus stage, en ETA tot de 25ste...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:19 schreef teh_m0nkey het volgende:
Godver, ik ben zeker de enige die de hele zomer geen vakantie heeft en alleen maar stage moet lopen.In m'n klas hadden er maar 3 leerlingen geen studievertraging, en nu blijkt dat de klas op een andere locatie zelfs iedereen studievertraging heeft. Leuke weetje is dat deze twee klassen dezelfde leraren hebben, zegt toch wel wat.
![]()
Een bedrijf is niet bij voobaat kut omdat je er stage loopt. Stage lopen is bijna op elk bedrijf wel KUT dus dan zou elk bedrijf een kutbedrijf zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik loop tot 8 augustus stage, en ETA tot de 25ste...!
Maar vertel! waar loop je stage? welk kutbedrijf?
nou ik vind het niet zo erg, komt dan ook omdat ik een koede stage vergoeding krijg en ze veel voor me betalen. En Berlijn is dan ook wel geweldig! 3 tot 5 augustus BEERFEST in berlijn!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stage lopen in de Zomer![]()
Ik weet zeker dat iedereen hier dezelfde mening daarover heeft
Ik doe een toffe stage, bij een kankerverwekkend bedrijf...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een bedrijf is niet bij voobaat kut omdat je er stage loopt. Stage lopen is bijna op elk bedrijf wel KUT dus dan zou elk bedrijf een kutbedrijf zijn
Overal waar bier is, is Kunoquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ik vind het niet zo erg, komt dan ook omdat ik een koede stage vergoeding krijg en ze veel voor me betalen. En Berlijn is dan ook wel geweldig! 3 tot 5 augustus BEERFEST in berlijn!Heb er NU al zin!
EN ach, stage lopen in de zomer, volgend jaar heb ik 3 maand vakantie, dan lach ik iedereen uit die 3 maand gewoon moet werken!
Dan is het toch eerder een "Kanker"bedrijfquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik doe een toffe stage, bij een kankerverwekkend bedrijf...!in zekere zin dus een "kut"bedrijf...! :p
dat jij nou savonds een blikje cola opentrekt kan ik niet helpen!quote:
zo KUN je het ook zien...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan is het toch eerder een "Kanker"bedrijf
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat jij nou savonds een blikje cola opentrekt kan ik niet helpen!![]()
mijn bedrijf is wel coolquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een bedrijf is niet bij voobaat kut omdat je er stage loopt. Stage lopen is bijna op elk bedrijf wel KUT dus dan zou elk bedrijf een kutbedrijf zijn
dat merk ik aan je opmerking over bier, denk dat de enige flesjes bier die jij vast hebt gehouden zijn de lege flesjes van je alcoholistische vriendin die der flesjes overal liet slingeren!quote:
Stages waar je goed betaald krijgt zijn okequote:Op woensdag 18 juli 2007 09:29 schreef ETA het volgende:
[..]
mijn bedrijf is wel coolen krijg zwaar overbetaald, en werk is met vlagen interesant......
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:29 schreef ETA het volgende:
[..]
mijn bedrijf is wel coolen krijg zwaar overbetaald, en werk is met vlagen (windkracht 1-2!
) interesant......
![]()
kreeg je niet he? als ICT stagiair?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stages waar je goed betaald krijgt zijn oke
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat merk ik aan je opmerking over bier, denk dat de enige flesjes bier die jij vast hebt gehouden zijn de lege flesjes van je alcoholistische vriendin die der flesjes overal liet slingeren!
neeee grapje Tear!
Euhm dat is alweer een tijdje terug maar ik heb altijd wel redelijk betaald gekregen voor mijn stage. Althans ik kreeg iets van 300 euro pm terwijl mn klasgenoten niets kregen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kreeg je niet he? als ICT stagiair?![]()
omdat het de werkelijkheid is?quote:
Nee omdat je grappig wasquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat het de werkelijkheid is?![]()
heeft je moeder je nooit verteld dat je je piemeltje niet in allemaal rare gaten moet stoppen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee omdat je grappig was
De werkelijkheid is meer dat ik zwanger ben van een kratje bier cola![]()
![]()
Mijn post wat doe je !quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heeft je moeder je nooit verteld dat je je piemeltje niet in allemaal rare gaten moet stoppen?![]()
edit: wacht jij bent zwanger..
wat ik doe? ik post de werkelijkheid! zwaar is dat he?quote:
Dat kratje is best zwaar jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat ik doe? ik post de werkelijkheid! zwaar is dat he?![]()
![]()
ik zou uit principe niet stage lopen als ik niet betaald kreeg..... al mijn stages waren betaald, maar deze keer is het wel utizonderlijk veel. Naast mijn neveninkomsten verdien ik momenteel boven modaalquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Euhm dat is alweer een tijdje terug maar ik heb altijd wel redelijk betaald gekregen voor mijn stage. Althans ik kreeg iets van 300 euro pm terwijl mn klasgenoten niets kregen.
3 keer stage moeten lopen, en 3 keer betaald gekregen, terwijl ik klasgenoten had die 3keer stage moesten lopen en nooit wat betaald hebben gekregen
Ik ook niet, ik wilde perse stage lopen waar je wel wat betaald kreeg. Maar dat waren van die ventjes die school iets lieten zoeken voor hun dus tsja dan kwam je op een basisschool terrecht ofzo waar geen ene fuck te doen was en waar je een boekenbon voor kreeg als je er klaar was.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:39 schreef ETA het volgende:
[..]
ik zou uit principe niet stage lopen als ik niet betaald kreeg..... al mijn stages waren betaald, maar deze keer is het wel utizonderlijk veel. Naast mijn neveninkomsten verdien ik momenteel boven modaal![]()
moet je wat sneller Cola drinken, dan is het kratje lichter!quote:
*Burp*quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet je wat sneller Cola drinken, dan is het kratje lichter!![]()
ik heb altijd wel iets te klagen..............quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wilde perse stage lopen waar je wel wat betaald kreeg. Maar dat waren van die ventjes die school iets lieten zoeken voor hun dus tsja dan kwam je op een basisschool terrecht ofzo waar geen ene fuck te doen was en waar je een boekenbon voor kreeg als je er klaar was.
Maar jij hebt dan inderdaad niets te klagen
quote:"sorry, i am busy with preparing stuff. Maybe we can met another time"
'Nu heb je vandaag vast niets meer te doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:43 schreef ETA het volgende:
[..]
ik heb altijd wel iets te klagen..............
emailtje terug gekregen:
[..]
ja dat is matig...! Nou ja volgende keer beter... Misschien moet ze wel haar trouwerij voorbereiden die ze heeft met haar schoolvriendje...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:43 schreef ETA het volgende:
[..]
ik heb altijd wel iets te klagen..............
emailtje terug gekregen:
[..]
Jaaa dat was echt gaaf he! Jammer ik heb de foto´s nog niet op mijn computer, was gewoon helemaal kapot gisteren, gelijk in slaap gevallen. Ze komen binnenkort wel hihi, en Zero 7 was mooi jaaaaquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja, gister naar Spreebad geweest, Is een club met een zwembad in de spree! echt supertof, misschien als lein zo komt dat ze er al foto's van heeft, anders komen ze morgen! was een tof optreden van Zero 7!![]()
Ja euh, dat is volgens mij m´n eigen schuldquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mag ik iemand erop wijzen dat de OP niet helemaal klopt qua profielen. Ik klikte net op Leinonlein en kom bij het profiel van Mute_Me terecht
Het is sowieso raar als "jongeren" het hebben over trouwen of kinderen of weet ik veel wat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:50 schreef ETA het volgende:
trouwen........... vind het zo raar overkomen als een collega, die paar jaar ouder is dan ik, praat over "my wife...."
Succes met deze verantwoordelijke taak!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jeeej ik heb werk om te doen
Ik ga het koffie apparaat bijvullentot zo
Heey Leinonleinquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Succes met deze verantwoordelijke taak!
En Kuno, jij altijd hoor![]()
ja, en iedereen is te lui om het in de wiki aan te passen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heey Leinonlein, wist jij al dat jou link naar je profiel in de OP niet klopte ?
Ik heb toch niets te doen, dus ik heb hem even voor je aangepast Leinquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, en iedereen is te lui om het in de wiki aan te passen!![]()
dus als jij dat nou eens doet?
koffie met melk?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
En daar zijn we weer
Koffie smaakt veel lekkerder zo, niet meer zo waterig en zonder melk
Niet voor mij, voor die rare collega's hier die liepen te zeiken dat er geen melk in de koffie zatquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
koffie met melk?Dat is als Bier met cola...!
![]()
Ik heb wat met Bier...! jij met cola!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niet voor mij, voor die rare collega's hier die liepen te zeiken dat er geen melk in de koffie zat
Ik drink koffie zwart met suiker
Jij hebt wel wat met bier en cola vandaag he ?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb wat met Bier...! jij met cola!![]()
Gekke Duitsers...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
koffie met melk?Dat is als Bier met cola...!
![]()
echt te smerig is dat...! en die duitsers drinken het als water...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gekke Duitsers...
Zat ik ooit eens in een pizzeria in Wassenaar. Zat er een stel pubers Bier in de cola te gooien...![]()
don't get me started on water............quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt te smerig is dat...! en die duitsers drinken het als water...!![]()
Moguh Tearquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:20 schreef ETA het volgende:
[..]
don't get me started on water............
Oh wat lief van je zegquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb toch niets te doen, dus ik heb hem even voor je aangepast Lein![]()
![]()
dat is bijna een banwaardige opmerking, vooral omdat je in Duitsland zit..........................quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh wat lief van je zeg![]()
(wist het allang maar had nooit zin het aan te passen hihihihi)
Bier met lemon smaakje is pas lekker![]()
Warsteiner Lemon![]()
ETA... ze is een vrouw, een VROUW zeg ik je... ik ben al lang blij dat ze geen dure coktails drinkt...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:22 schreef ETA het volgende:
[..]
dat is bijna een banwaardige opmerking, vooral omdat je in Duitsland zit..........................
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:23 schreef ETA het volgende:
[..]
is het koud daar en is er veel water in de buurt?
great geniuses think alikequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ga jij naar een land waar ze wel gekoeld water in overvloed hebben?![]()
Ik had echt zoiets van.. wtf.. Drink dan cola of bier.. maar niet gemixtquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt te smerig is dat...! en die duitsers drinken het als water...!![]()
Precies, en als vrouw mag je toch alles maken. Nee maar serieus, ik drink ook wel normaal bier, maar voor de zomer vind ik het echt heerlijk. BEETJE RESPECT JA!!!! RESPECTquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ETA... ze is een vrouw, een VROUW zeg ik je... ik ben al lang blij dat ze geen dure coktails drinkt...!![]()
Wow mooi, dan heb ik mijn goede daad voor voor vandaag vast gehadquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
Een kusje van Lein maakt mn hele dag goed
Lekker is datquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef MichielPH het volgende:
Nee, dat was gister, ik ben nu aan het werk. Er kwam toch een stoot energie vrij door alle blijheid dat ik ein-de-lijk klaar was!
Gemixt met water... evenementenbierquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
PieterBas: Ik hoop dat ze in Zweden gewoon Bier drinken in plaats van gemixt...!![]()
nou weinig...? je hebt je eigen klaagbaak topic om zeep geholpen..! toch best netjes al vind ik zefl!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:37 schreef ETA het volgende:
ohgod........ half 5 al... en echt weinig tot zeer weinig uitgevoerd vandaag ................
dan ga ik wel alleen maar sterk drinken... gemixt bier drink ik niet!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gemixt met water... evenementenbier
Was het maar vast half 5quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:37 schreef ETA het volgende:
ohgod........ half 5 al... en echt weinig tot zeer weinig uitgevoerd vandaag ................
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:43 schreef ETA het volgende:
KLB topic weer enigszins op het goede spoor gebracht
Was aan ETA gericht hoor Kuni. Dus ETA, dubbel respect voor bierdrinkende vrouwen, of dat dan weer niet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Leinonlein: Respect heb ik toch al...?![]()
Dan moet je het wel erg bond maken hoor wil je gebanned worden van FOK!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik plaats niet meer...! als je geband word lach ik me kapot!
![]()
check dat topic wat ETA gemaakt had over water dan even...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet je het wel erg bond maken hoor wil je gebanned worden van FOK!
Dat is toch alleen maar heel educatief al die panorama foto's ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
check dat topic wat ETA gemaakt had over water dan even...!![]()
met zn tween hebben we even 25-30 panorama foto's geplaats...!![]()
zolang ze geen prut in de hun bier doen,quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Was aan ETA gericht hoor Kuni. Dus ETA, dubbel respect voor bierdrinkende vrouwen, of dat dan weer niet?
tover zo een panoo'tje tevoorschijn, maakt niet uit voor welke postquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, ik denk dat mn stagebedrijf trots op me kan zijn!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef DaFan het volgende:
Kuno puik, nummero 6.
panorama topicquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou bijna een topic request doen...!quote:
lekker koel water.. not!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:07 schreef Leinonlein het volgende:
In het fotografie topic misschien?
Ja ik heb het gelezen hoor, maar een topic openen in fotografie voor pano´s dacht ikquote:
We zouden het kunnen doen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen hoor, maar een topic openen in fotografie voor pano´s dacht ik![]()
Bevalt Hotel Mama je niet zo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:18 schreef Frrreek het volgende:
Goedemorgen jongens. Gisterochtend thuis gekomen, en zit nu in m'n kamer in Apeldoorn. Zo vreemd![]()
Hotel Mama is niet veranderd, heel verwelkomend en wat niet al. Het klopt gewoon niet. Je bent in het buitenland een tijdje bezig voordat je niet meer van alles met Nederland vergelijkt, er niet meer over droomt en niet denkt wakker te worden in je eigen kamer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bevalt Hotel Mama je niet zo?![]()
En nu blijf je voor een tijdje in nederland?
Welkom in Nederland jongen! Goeie reis en leuke afscheidsfeestjes gehad?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:18 schreef Frrreek het volgende:
Goedemorgen jongens. Gisterochtend thuis gekomen, en zit nu in m'n kamer in Apeldoorn. Zo vreemd![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:28 schreef Stienn het volgende:
Zijn hier nog mensen die verstand hebben van Computers?
Wat wil je weten beste jongen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:28 schreef Stienn het volgende:
Zijn hier nog mensen die verstand hebben van Computers?
helemaal in de watten gelegd zeker...?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:25 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Hotel Mama is niet veranderd, heel verwelkomend en wat niet al. Het klopt gewoon niet. Je bent in het buitenland een tijdje bezig voordat je niet meer van alles met Nederland vergelijkt, er niet meer over droomt en niet denkt wakker te worden in je eigen kamer.
Nu zit ik met m'n hoofd in Istanbul, ik droom over Istanbul en ik wil zo graag wakker worden op die gore slaapbank in Istanbul. God, ik wil zelfs wel een paar weken extra stage lopen.
vanwege mijn huidige situatie kan je geen objectief antwoord van mij verwachten..........quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Stienn het volgende:
http://www.progress.nl/shop/detail.asp?Product_rg={8B43656F-1F5A-4D04-9630-6413A929BA21}&ref=tweakers is dat een beetje een laptop waar ik mee kan werken als toekomstige student!
ja hoor.. maar de regel is.. loop je de winkel uit is dat ding al verouderd..quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Stienn het volgende:
http://www.progress.nl/shop/detail.asp?Product_rg={8B43656F-1F5A-4D04-9630-6413A929BA21}&ref=tweakers is dat een beetje een laptop waar ik mee kan werken als toekomstige student!
wil je hem veel mee naar school hebben? of meer als thuis laptop gebruiken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Stienn het volgende:
subliminal messagingquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:37 schreef ETA het volgende:
[..]
vanwege mijn huidige situatie kan je geen objectief antwoord van mij verwachten..........
KOOP EEN ACER TRAVELMATE, KOOP EEN ACER TRAVELMATE, KOOP EEN ACER TRAVELMATE
School, kamer en thuisquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wil je hem veel mee naar school hebben? of meer als thuis laptop gebruiken?
zou ik als ik jou was kijken naar een kleinere, 1 die je makkelijk in je tas kan doen en mee kan nemen, 15,4 inch vind ik net iets te groot daarvoor...!quote:
ik heb een msi s270, nieuwere model is de s271. Dezen zijn lekker relaxed klein!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zou ik als ik jou was kijken naar een kleinere, 1 die je makkelijk in je tas kan doen en mee kan nemen, 15,4 inch vind ik net iets te groot daarvoor...!
behuizing van de Aspire is niet een van de sterkstequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
subliminal messaging
Ik heb zelf ook een Acer (Aspire 5680). Werkt perfect, maar vind de behuizing enigszins plastic fantastic..
Ach ja.. ik ga er ook een aparte toetsenbord er voor kopen. Hoef ik niet constant op de behuizing te steunen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef ETA het volgende:
[..]
behuizing van de Aspire is niet een van de sterksteDaarom adviseer ik ook de travelmate, die is uiterst sterk!
ohja wat mag het kosten?
dat is toch wat... koop je een laptop omdat dat lekker mobiel is, moet je nog een extra keyboard kopen omdat er een paar van die kut designers zijn die te goedkope behuizing bedenken...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja.. ik ga er ook een aparte toetsenbord er voor kopen. Hoef ik niet constant op de behuizing te steunen.
ik heb geen ervaring met Toshiba!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:14 schreef Stienn het volgende:
Maar is Toshiba een beetje een betrouwbaar merk voor een laptop en zijn de specificaties een beetje normaal voor die prijs? Processor goed?
Ik weet alleen niet hoelang ik met de accu kan!
wou ik ook heen, maar ging met een collega naar de saturn toe, en toen wou hij ineens naar de burgerking...!quote:
ja...! want de BK is smerig...!quote:
Ja :pquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
MichielPH: Relaxed!en nu ben je aan het werk?
![]()
mja... ik prefereer toch liever een Zinger Burger!quote:
waar in mijn naam ben je dan aan het werk?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:59 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja :p
Ik ben zo'n lul die in de vakantie om 6u opstaat om 8u anwezig te zijn op m'n werk, terwijl ik bij m'n stage rond half 9 m'n bed uit kon kruipen.
Maar hé, hier zijn de mensen en het werk leuk en krijg ik er energie van. En vanaf morgen niets meer doen en zondag naar Griekenland! Hoeha!
Twister (twisted?) Fries zijn goddelijk! Waarom zijn die niet in Duitslandquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja...! want de BK is smerig...!![]()
Oh fijn voor je! Wat doe je nu voor werk? Ik ben ook al wild aan het solliciteren voor een leuke baan, ik hoop dat er wat uit komt zeg, spannunddd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:59 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja :p
Ik ben zo'n lul die in de vakantie om 6u opstaat om 8u anwezig te zijn op m'n werk, terwijl ik bij m'n stage rond half 9 m'n bed uit kon kruipen.
Maar hé, hier zijn de mensen en het werk leuk en krijg ik er energie van. En vanaf morgen niets meer doen en zondag naar Griekenland! Hoeha!
Bij m'n vorige stagequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waar in mijn naam ben je dan aan het werk?![]()
welk bedrijf is dat dan...!quote:
Waren het illegale sigaretten of waren twee jongens sigaretten op een illegale manier aan het verkopen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welk bedrijf is dat dan...!![]()
heb gister twee jongens aangegeven die illegale sigaretten verkopen!
zijn vanmiddag al opgepakt!
leg uit?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welk bedrijf is dat dan...!![]()
heb gister twee jongens aangegeven die illegale sigaretten verkopen!
Zo ze zetten er wel vaart achter, puntje voor Duitsland!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]heb gister twee jongens aangegeven die illegale sigaretten verkopen!
illegale jongens die illegale sigaretten verkochten...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waren het illegale sigaretten of waren twee jongens sigaretten op een illegale manier aan het verkopen?
Lekker zo'n broodje krijg je die muizen er ook bij ? heb je meteen een stukje vleesquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:30 schreef Leinonlein het volgende:
Verse (?) broodjes bij de Albert Heijn
![]()
Ik ben bang voor muizen, toen ik nog bij Kruidvat werkte zaten ze ook wel eens in het magazijn, jakkie!
Echt te ranzig voor woorden, je zou er maar een broodje gekocht hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:35 schreef Leinonlein het volgende:
Wel een erg karig stukje vlees dan, zoveel zit er niet aan ´n muis denk ik
in de rozenkwekerij waar ik werkte liep er genoeg muizen rond... en katten om de muizen te vangenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:30 schreef Leinonlein het volgende:
Verse (?) broodjes bij de Albert Heijn
![]()
Ik ben bang voor muizen, toen ik nog bij Kruidvat werkte zaten ze ook wel eens in het magazijn, jakkie!
* PieterBas heeft op Utrecht CS ooit eens een broodje gekocht?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Echt te ranzig voor woorden, je zou er maar een broodje gekocht hebben![]()
En honden om de katten te verjagen, en mensjes van het asiel om de honden te vangen ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
in de rozenkwekerij waar ik werkte liep er genoeg muizen rond... en katten om de muizen te vangen
Ook bij de AH to go ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas heeft op Utrecht CS ooit eens een broodje gekocht?
Er was idd nog een klein hondje op mijn werk.. maar daar waren de katten echt niet bang voorquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En honden om de katten te verjagen, en mensjes van het asiel om de honden te vangen ?
Yepquote:
http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00456129quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Stienn het volgende:
En je krijgt nu zeker kotsneigingen als je nadenkt dat je zo'n broodje hebt gegeten en nu dit filmpje hebt gezien ?quote:
Hoezo? Niet dat ik ooit tour kijk, maar dat even terzijde. Liggen de Duitsers eruit ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:47 schreef PieterBas het volgende:
Voor de stagiairs in Duitsland die graag de tour wil zien.. die hebben pech
Ik las het...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:47 schreef PieterBas het volgende:
Voor de stagiairs in Duitsland die graag de tour wil zien.. die hebben pech
er is er weer 1 waar verboden stoffen zijn gevonden en de ARD en ZDF hebben de tour nu opgegeven voor dit jaar!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoezo? Niet dat ik ooit tour kijk, maar dat even terzijde. Liggen de Duitsers eruit ofzo?![]()
Laten we allemaal een foto van je laptop posten dat is coolquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:49 schreef Leinonlein het volgende:
Ik denk dat er meer muizen rondlopen in supermarkten dan je denkt haha.
Mijn laptop is een Asus, en verder weet ik eigenlijk niks van dat ding
Trieste zaak van die renners hoor, maar ik vraag me af of dit helpt, je straft de verkeerde ermee denk ik... Echt, waarom? Dat zijn al de zoooveelste Duitsersquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er is er weer 1 waar verboden stoffen zijn gevonden en de ARD en ZDF hebben de tour nu opgegeven voor dit jaar!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laten we allemaal een foto van je laptop posten dat is cool
Ik begin :
[afbeelding]
de toer leefde hier al niet echt meer. Niet zo als het in Nederland doet. Hoor jij mensen op je werk over de tour praten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Trieste zaak van die renners hoor, maar ik vraag me af of dit helpt, je straft de verkeerde ermee denk ik... Echt, waarom? Dat zijn al de zoooveelste Duitsers![]()
Dat zei ik juist expresquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Trouwens... cool..? maak er hier geen nerd topic van he? we staan al toe dat je hier als gewone arbeider rondhangt! dan moet je niet ook nog proberen er een nerd topic van te maken!
Duitser T-Mobile rijder met te veel testosteron gehalte.. ARD en ZDF zenden de Tour dus niet meer uit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoezo? Niet dat ik ooit tour kijk, maar dat even terzijde. Liggen de Duitsers eruit ofzo?![]()
Werkelijk niemand.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de toer leefde hier al niet echt meer. Niet zo als het in Nederland doet. Hoor jij mensen op je werk over de tour praten?
ik geloof er helemaal niets van! zeker weer te diep in een cola flesje gekeken?quote:
daarom, kunnen de duitse zenders beter geld uitgeven aan de duitse schläger dan aan de tour...!quote:
Ik heb net perongeluk fanta casis gedronkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik geloof er helemaal niets van! zeker weer te diep in een cola flesje gekeken?![]()
cola...! kindercola bedoel ik natuurlijk!
![]()
fanta casis? is dat net zoiets als Bier en cola?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb net perongeluk fanta casis gedronken![]()
Leinonlein ik hoop voor je dat jij hier geen last van hebt ?quote:Buschauffeur stuurt knappe vrouw weg
Debora C., een twintigjarig meisje uit het Duitse Lindau, heeft een ander plaatsje in de bus moeten zoeken, want de buschauffeur keek telkens recht in haar boezem wanneer hij in de achteruitkijkspiegel tuurde. De man kon zich naar eigen zeggen niet meer concentreren op de weg en dat irriteerde hem. Lichtjes beschaamd verzette Debora zich. De man dreigde er zelfs mee om Debora uit de bus te gooien. Dat meldt het Duitse Bild. De vrouw reageert achteraf woedend op het incident. "De man heeft me voor een volle bus vernederd". De busmaatschappij steunt de chauffeur. Het bedrijf verwijst naar paragraaf zes van het reglement. Daarin staat dat reizigers de chauffeur niet mogen afleiden. Een woordvoerder vertelt dat hun bestuurder "correct heeft gehandeld".
De Aspire 5684 WLMIquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laten we allemaal een foto van je laptop posten dat is cool
Ik begin : De Aspire 5633 WLMI
[afbeelding]
inderdaad, alleen wat andere specs.. maar de chassis is praktisch hetzelfde.quote:
Heb jij geen webcam erin zitten ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
inderdaad, alleen wat andere specs.. maar de chassis is praktisch hetzelfde.
Ik heb een webcam er in zitten. Heeft nog best een redelijke kwaliteit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb jij geen webcam erin zitten ?
2.0 Megapixel waarschijnlijk, heb ik ook erin zittenquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een webcam er in zitten. Heeft nog best een redelijke kwaliteit.
Ik wou ook eerst een Toshiba aanschaffen, maar deze haalde net 1,5 à 2 uur.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:10 schreef Stienn het volgende:
WTF, had die lui van progress gemaild. Zo'n vent zegt dat hij maar 1 uur op een accu kan! :R
1uur op de Accu ? dat is wel heel erg weinig ! Mijne gaat zo'n 2 tot 2.5 uur meequote:Op woensdag 18 juli 2007 15:10 schreef Stienn het volgende:
WTF, had die lui van progress gemaild. Zo'n vent zegt dat hij maar 1 uur op een accu kan! :R
Toshiba werken we hier op kantoor mee, leveren we aan klanten is opzich best een leuke laptop maar niet echt heel snel of iets...quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wou ook eerst een Toshiba aanschaffen, maar deze haalde net 1,5 à 2 uur.
Geef ze een wielklem als ze fout gaan parkerenquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:16 schreef PieterBas het volgende:
Politiewagen voor de deur... en ze kunnen ook niet parkeren?![]()
Euh zoiets is mij geloof ik nog nooit overkomen nee... bizar zeg. Vraag me af hoe dat meisje was gekleedquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Leinonlein ik hoop voor je dat jij hier geen last van hebt ?
Ach ja.. er zijn hier genoeg parkeerplaatsen.. dus zo groot probleem is het ook nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geef ze een wielklem als ze fout gaan parkeren
Ja ik ook maar helaas staat er geen foto bijquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Euh zoiets is mij geloof ik nog nooit overkomen nee... bizar zeg. Vraag me af hoe dat meisje was gekleed![]()
Dahaaaagquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga naar huis! baai baai zwaai zwaai...! tot morgen denk ik maar!
aan het DJ-en geslagen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:57 schreef ReMcOrE het volgende:
(bijna) avond
vanmiddag lekker plaatjes gedraaid bij een collega, best nog wel lastig, hopen dat ik het straks wat beter kan, maar goed... alle begin is moeilijk
heb al een paar maanden 21 vinyls thuisliggen en zit er serieus over te denken om ook DJ-gear aan te schaffen... heb straks aardig wat inkomsten, dus het zou mooi moeten kunnen, en dan ook nog een dikke uitbreiding van mijn vinyl-collectiequote:
Veel succesquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb al een paar maanden 21 vinyls thuisliggen en zit er serieus over te denken om ook DJ-gear aan te schaffen... heb straks aardig wat inkomsten, dus het zou mooi moeten kunnen, en dan ook nog een dikke uitbreiding van mijn vinyl-collectie![]()
daarom schaf ik ook die Pioneer HDJ-1000 aan
heb nu alles al in een 'mandje' zitten bij Recess Records in Hengelo, kom aan de ¤ 280,- en dan heb ik, op 3 na, alle platen die ik nog in de collectie wil hebbenquote:
voor een jaarmix moet ik nog flink wat oefenen, misschien dat ik het eind dit jaar wel goed genoeg kan, dus wie weetquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:12 schreef PieterBas het volgende:
Kunnen we dan ook van jou straks een jaarmix verwachten en kansloos KLB topics
ik heb nu wat te klagen: ik heb heel veel mooie vinyls niet en ik heb geen DJ-gearquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:15 schreef PieterBas het volgende:
Die Sandstorm heeft altijd wel iets te klagen![]()
![]()
Ik vind Acer een heel goed laptop merk. Deze laptop ziet er mooi uit al vind ik de aspire series er mooier uitzien(Stuk tekst was overbodig omdat ik nog niet helemaal wakker wasquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:59 schreef Stienn het volgende:
Zeg, gister had ik het over een laptop.
http://www.computerpirate(...)temlx.akg0x.049.html is dit een goeie optie?
Die heeft mijn collega die straks weer binnen komt lopen. 2 weken geleden gekocht. Echt mooie laptop en er zit een geluid in joh !quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:16 schreef ETA het volgende:
Aspires zien er zeker leuk uit:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
zo mijn promotietaak voor vandaag zit erop
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:16 schreef ETA het volgende:
Aspires zien er zeker leuk uit:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
zo mijn promotietaak voor vandaag zit erop
¤ 1.299,00 valt toch best wel meequote:
elke feedback is enorm welkom hier bij de ontwerpersquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die heeft mijn collega die straks weer binnen komt lopen. 2 weken geleden gekocht. Echt mooie laptop en er zit een geluid in joh !![]()
Neutraal, vind het niet leuk, vind het ook niet erg. Vroeger had ik er een schijthekel aan en was ik een hele week zenuwachtig voor een presentatie van 5 minuten. Sinds ik in Berlijn heb gezeten en bijna elk vak moest afsluiten met een presentatie van een half uur in het duits (quote:
Waar?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:35 schreef Leinonlein het volgende:
Oeh weer op het werk, gister weer een té coole strandbar ontdekt midden in Berlijn
Hij hoort het woord bar en meteen is hij weer wakkerquote:
Geen idee of er een budget versie van is. ¤ 1.299,00 daar staat hij voor in de winkelsquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef Stienn het volgende:
en wat mag die kosten die budget versie?
de Acer Aspire 5720G heb je in 3 versies dacht ik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef Stienn het volgende:
en wat mag die kosten die budget versie?
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=PN5CD1quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:42 schreef ETA het volgende:
[..]
de Acer Aspire 5720G heb je in 3 versies dacht ik.
bij alternate van 799 euro en bij salland vanaf 812 euro.
Heb je je moeder al gebeld dat je gisteravond de cola op hebt gedronken en dat ze nieuwe voor je moet kopen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij hoort het woord bar en meteen is hij weer wakker
Kiki Blofeldquote:
Nee nog niet ik zal het zo doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb je je moeder al gebeld dat je gisteravond de cola op hebt gedronken en dat ze nieuwe voor je moet kopen?![]()
Volgens die site die je gaf was het dichtbij ostbhf of niet? dan is die dicht bij mn huis!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kiki Blofeld
Köpenicker Straße 48/49, Kreuzberg
Nächster U-Bahnhof / Nearest underground station Heinrich-Heine-Straße
Nächste Bushaltestelle / Nearest bus station 265
Mo. - So. ab 11 Uhr
http://kikiblofeld.de/
[afbeelding]
Hoezo niet ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:50 schreef Stienn het volgende:
Jammer ik zie nu dat ze 17" zijn. Dat moet ik niet hebben.
goed zo! En ga nu maar weer BF2149 spelen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee nog niet ik zal het zo doen
Ik ben ook aan het gamen op mn laptop op mn werkquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed zo! En ga nu maar weer BF2149 spelen!
what the fuck moet je met een laptop van 17"quote:
en vanavond niet zo veel cola drinken he?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het gamen op mn laptop op mn werk
Dat valt echt nog wel mee hoor ! je denkt dat het heel erg groot is maar dat is het niet, ze passen gewoon nog in een normale laptop tas hoor !quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
what the fuck moet je met een laptop van 17"die dingen kun je niet eens normaal in je tas stoppen.
Het hele idee van een laptop is dat die handelbaar is en je hem overal mee heen kan nemen. En een 17" (widescreen) kun je niets mee, ja op je buro laten staan
Oke omdat jij dat niet wil ga ik maar aan het bierquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en vanavond niet zo veel cola drinken he?
Ja is vlakbij voor jou, de strandbar zit tussen Ostbahnhof en Jannowitzbrücke, maar dan aan de andere kant van de Spree, ik denk dat het een kwartiertje lopen is van Ostbahnhof, het was een half uur lopen vanaf mijn werk haha. Nee maar echt heeeel gaaf en de lekkerste pizza van Berlijn met verse bodem en echte steenoven! Er zijn ook wel eens feestjes geloof ik, ja echt een hele toffe tent!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Volgens die site die je gaf was het dichtbij ostbhf of niet? dan is die dicht bij mn huis!
Je lijkt net zo'n reclamespotjequote:Op donderdag 19 juli 2007 09:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja is vlakbij voor jou, de strandbar zit tussen Ostbahnhof en Jannowitzbrücke, maar dan aan de andere kant van de Spree, ik denk dat het een kwartiertje lopen is van Ostbahnhof, het was een half uur lopen vanaf mijn werk haha. Nee maar echt heeeel gaaf en de lekkerste pizza van Berlijn met verse bodem en echte steenoven! Er zijn ook wel eens feestjes geloof ik, ja echt een hele toffe tent!![]()
hoho, er zijn ook 15,4" versies!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:50 schreef Stienn het volgende:
Jammer ik zie nu dat ze 17" zijn. Dat moet ik niet hebben.
ja een laptop tas, weet je hoe kut het is om die dingen mee te slepen naar de uni...!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat valt echt nog wel mee hoor ! je denkt dat het heel erg groot is maar dat is het niet, ze passen gewoon nog in een normale laptop tas hoor !
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=PN4CD3quote:
Misschien kan ik me ergens opgeven, valt gerust geld mee te halen tochquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je lijkt net zo'n reclamespotje
Ik denk dat dat nooit gaat gebeuren, beetje ver wegquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Misschien kan ik me ergens opgeven, valt gerust geld mee te halen toch![]()
Nee maar serieus Tear, je moet het geproeft hebben denk ik![]()
mag je niet zo ver op vakantie van je mama?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nooit gaat gebeuren, beetje ver weg
Thnx, heb er al 1 gevonden voor 820quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=PN4CD3
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=PN4CD4
Nee daar hebben ze geen lekkere colaquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mag je niet zo ver op vakantie van je mama?
Mooie laptopsquote:
je bedoelt dat de hoeveelheid cola die jij drinkt niet in de auto past als jullie op vakantie gaan? omdat de achterbak al vol zit met piepers en blikken bruine bonen enzoquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee daar hebben ze geen lekkere cola
Die van collega gaat zo'n 2 a 3 uur mee dacht ik... Ligt er ook maar net aan wat je ermee gaat doen natuurlijk. Als je er veel spelletjes op gaat spelen dan gaat ie sneller leeg dan wanneer je hem gebruikt in de trein om een word document mee te tikkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:06 schreef Stienn het volgende:
Lange accu's tijd? Dat je er lang op kunt werken?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je bedoelt dat de hoeveelheid cola die jij drinkt niet in de auto past als jullie op vakantie gaan? omdat de achterbak al vol zit met piepers en blikken bruine bonen enzo
aah je bent er zo een... die niets lust alleen wat mama voor je kookt...!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]Waarom noem je allemaal van die ranzige dingen op
Wat mama kookt lust ik ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aah je bent er zo een... die niets lust alleen wat mama voor je kookt...!![]()
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/queryprices?readform&qcode=0&q=acer+and+aspire+and+5710g&pcode=0&gq=acer%20aspire%205710gquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mooie laptops
Linkje van de laptop die jij hebt gevonden voor 820 ?
alleen maar cola en hamburgers van de Mc Donalds zeker?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat mama kookt lust ik ook niet![]()
Nee dat dan ook weer nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alleen maar cola en hamburgers van de Mc Donalds zeker?
De grote boze wereld is eng he? al dat enge eten enzo. Maar gelukkig voor jou zag ik dat er nu ook Halal voedsel voor je in potjes verkocht wordt!quote:
Kijk! Leinonlein begrijpt het tenminste!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
Come on zeg, als je als hollander je auto vol propt doe het dan met trots > Kroketten!
Dan moet je nog wel een frituurpan hebben om die kroketten in te friturenquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kijk! Leinonlein begrijpt het tenminste!20 dozen bevroren kroketten inladen in een auto zonder erco en dan naar de spaanse costa rijden...!
![]()
![]()
pakt je mama die niet voor je in als jullie op vakantie gaan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel een frituurpan hebben om die kroketten in te frituren
is dat in Nederland? het Hulsbeek?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:39 schreef Stienn het volgende:
Ik kreeg laatst een bevroren kroket bij een vreetkeet..smerige troep. Was bij het hulsbeek, zullen niet veel mensen kennen.
Ja recreatieplas in Twente.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is dat in Nederland? het Hulsbeek?
Naar de spaanse costa hoeven er geen kroketten mee, daar is Friet van Pietquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kijk! Leinonlein begrijpt het tenminste!20 dozen bevroren kroketten inladen in een auto zonder erco en dan naar de spaanse costa rijden...!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Naar de spaanse costa hoeven er geen kroketten mee, daar is Friet van Piet![]()
Goed, streep ik dat ook van mn lijstje!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:51 schreef Stienn het volgende:
Stond ook een mongool achter de bar,
kocht een patat met broodje kroket. Normaal 3,50 ik betaalde 4 euro en kreeg 6,50 terug. Ging ik terug met m'n broodje. Kwatier later komen er 2 broodjes kroket aan. Ik zeg, is die voor mij? Zo'n stomme doos vraagt hoeveel ik er heb. Ik zeg 1. Blijft ze met die andere in d'r hand staan, Oh geef die dan ook maar..
Toen ik laatst in Nederland was was ik gestrand met de trein in Hengelo (NS weer he!), gelijk de muur kroketten even leeg getrokken zeg, nou!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]wel relaxed een tweede broodje kroket gehad!
dat is het eerste dat ik ga eten als ik even in NL ben!
kroket!
wat heb ik die dingen gemist!
Zonde, je had naar cherry moeten gaan. Die hebben de lekkerste kroketten voor maar 65 eurocent!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Toen ik laatst in Nederland was was ik gestrand met de trein in Hengelo (NS weer he!), gelijk de muur kroketten even leeg getrokken zeg, nou!![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:51 schreef Stienn het volgende:
Stond ook een mongool achter de bar,
kocht een patat met broodje kroket. Normaal 3,50 ik betaalde 4 euro en kreeg 6,50 terug. Ging ik terug met m'n broodje. Kwatier later komen er 2 broodjes kroket aan. Ik zeg, is die voor mij? Zo'n stomme doos vraagt hoeveel ik er heb. Ik zeg 1. Blijft ze met die andere in d'r hand staan, Oh geef die dan ook maar..
Waar zit die dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:58 schreef Stienn het volgende:
[..]
Zonde, je had naar cherry moeten gaan. Die hebben de lekkerste kroketten voor maar 65 eurocent!
klinkt toch best tof he?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Toen ik laatst in Nederland was was ik gestrand met de trein in Hengelo (NS weer he!), gelijk de muur kroketten even leeg getrokken zeg, nou!![]()
Dat was met Pasenquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klinkt toch best tof he?"toen ik laatst in Nederland was..."
Als ik óóit nog eens in Hengelo ben zal ik eraan denkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:00 schreef Stienn het volgende:
je loopt het station uit. Via intersport, dan 2de straat links en dan op de hoek rechts!
Hengelo........... ik heb vele uren op dat kutstationetje gestaan...... elke vrijdagavond op weg naar huis........quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat was met Pasen![]()
Kan ik het helpen dat ik een kroket addict ben, als ik ben uitgeweest wil ik gewoon een kroket en niet een vieze doner dings bums!
[..]
Als ik óóit nog eens in Hengelo ben zal ik eraan denken![]()
Tot nu toe heb ik niet meer gezien dan het perron van het station...
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zoo ETA wat een topic kill van jou!
ik ook... maar het is zo saai... mn taken zitten erbijna op maar moet nog even tellen...quote:
twee en een halve week...!quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ook... maar het is zo saai... mn taken zitten erbijna op maar moet nog even tellen...
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:42 schreef Stienn het volgende:
1,5 uur! Morgen ben ik vrij omdat ze geen werk hebben, maar krijg wel doorbetaald!
klopt wel, ik weet nog dat ik vorige week aan het aftellen was van 19 werkdagen..!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:03 schreef ETA het volgende:
trouwens tijd gaat wel retesnel als je druk bent..... weer bijna vrijdag.............
Ik ga niets doen vanavond...! Ja mn kamer opruimen en bedenken wat ik nog allemaal wil doen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:42 schreef Leinonlein het volgende:
Euhm ja, wat gaan jullie vanavond doen?
Sorry ik ben druk aan het werk hihi huhu hoho, ja aan mijn blog
met de ICE een uurtje...!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:57 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ga eens op tijd naar bed, ben sinds een week al niet voor 12 uur in bed gekomen haha, echt een schande, zit hier als een zombie op mijn werk. Leipzig? Cooool! Dat is helemaal niet ver toch?
Ja dat word & pdf bestandje werkt niet helemaal, het luktm e niet!
Maar ben nu aan het schrijven over Melt!
Maar even zoeken vanavond of morgen...! Want lijkt me wel tof om nog even op "vakantie" te gaan...!quote:
hoiquote:
ik zag het topic in de actieve topic lijst...!quote:
tuuuuuuuuuuurlijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zag het topic in de actieve topic lijst...!
ja...quote:
waarom wil je nummer 7 dan??quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
maar ReMcOrE... mag ik de volgende ook op mn nam schrijven...?![]()
omdat ik er 10 achter elkaar wil hebben...!quote:
kost echt moeite...!quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:28 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, bedankt voor het goed schrijven van mijn username
owja, daar heb ik je toen voor 'uitgedaagd'quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat ik er 10 achter elkaar wil hebben...!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, daar heb ik je toen voor 'uitgedaagd'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |