nee, groot wij-maken-en-ontwerpen-computers bedrijfquote:Op woensdag 18 juli 2007 05:02 schreef opgebaarde het volgende:
Intelligente collegae heb je, sociale werkplaats?
hans kut lijk!quote:Op woensdag 18 juli 2007 05:02 schreef opgebaarde het volgende:
Intelligente collegae heb je, sociale werkplaats?
quote:tearoom
Of een tip geven, 'het kan ook zonder omweg', 'nadenken is moeilijk zo vroeg'quote:Op woensdag 18 juli 2007 06:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik had hem de huid vol gescholden
tearoom ja, koffiehoek/koffieautomaat kennen ze niet....quote:Op woensdag 18 juli 2007 06:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik had hem de huid vol gescholden
ik spreek geen chinees en hij vast geen engels.......quote:Op woensdag 18 juli 2007 06:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Of een tip geven, 'het kan ook zonder omweg', 'nadenken is moeilijk zo vroeg'
25 verdiepingen + 5 kelderverdiepingen...... maar weet je hoe focking warm het is in het trappenhuis?? Net een oven!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 05:26 schreef DeeCruise het volgende:
Groot bedrijf? Zo ja, dan dus waarschijnlijk meer dan 1 verdieping. Schop die hufter van de trap af..
De lamzak...
Er is dan vast wel een lift?quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:06 schreef ETA het volgende:
[..]
tearoom ja, koffiehoek/koffieautomaat kennen ze niet....
[..]
ik spreek geen chinees en hij vast geen engels.......
[..]
25 verdiepingen + 5 kelderverdiepingen...... maar weet je hoe focking warm het is in het trappenhuis?? Net een oven!!
stuk of 10..... moet ik hem van de lift aftrappen dan??quote:
Is ook wel, nee maar de verdieping waar jij zit is vast niet de enige waar het water te vinden is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:33 schreef ETA het volgende:
[..]
stuk of 10..... moet ik hem van de lift aftrappen dan??En het duurt natuurlijk uren voordat de lift komt, iedereen is te lui om de trap te nemen en neemt op de lift
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wat een problemen ETA... gewoon even wachten en er komt wel weer koud water...!Ik loop ondertussen even naar de watermachine bij mij in het bedrijf, wil je ook wat?
![]()
quote:
7up Zero.... Is dat niet net zo iets als Cola Zero? Voor de BEWUSTE man?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef ETA het volgende:
je bedoelt deze?:
[afbeelding]
nah, heb nu een koud blikje 7up Zero gescoord om me af te koelen.
Als je daarna wil uitrusten, moet je hier komen, en lekker in het zonnetje genieten van het uitzicht, heerlijke vrouwen en lekker drinken!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:42 schreef ETA het volgende:
jazeker!!!
afkoelen is lastig met die snuggere collegas om me heen......... ik moet nodig afkoelen, misschien hiero:
[afbeelding]
ik hou toch meer van wat meer normale meertjes...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
nah, ik nee liever een duik.... hier bv:
[afbeelding]
hoezo? heb je een inbreng hier in dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef Cageon het volgende:
is dit "pimp met je foto's: TS VS de rest"
die TS met zijn afgekoelde kop zeker gaat winnenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef Cageon het volgende:
is dit "pimp met je foto's: TS VS de rest"
Nee absoluut niet, moet eerst nog maar is dit land uit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoezo? heb je een inbreng hier in dan?
ga jij naar een land waar ze wel gekoeld water in overvloed hebben?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, moet eerst nog maar is dit land uit.
Laat dat nou net binnen een maandje gebeuren
is het koud daar en is er veel water in de buurt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, moet eerst nog maar is dit land uit.
Laat dat nou net binnen een maandje gebeuren
ander post je niet precies hetzelfde als ik op precies hetzelfde tijdstipquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ga jij naar een land waar ze wel gekoeld water in overvloed hebben?![]()
Het is er redelijk warm en gekoeld water geen idee, breezers genoeg mag ik hopenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:23 schreef ETA het volgende:
[..]
is het koud daar en is er veel water in de buurt?
breezers...?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Het is er redelijk warm en gekoeld water geen idee, breezers genoeg mag ik hopen![]()
Er moet toch wat te versieren zijnquote:
Salou?? daar is het zeewater vast niet koud............quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
Er moet toch wat te versieren zijn [afbeelding]
noem je dat versieren...? ik noem het omkopen...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
Er moet toch wat te versieren zijn [afbeelding]
Nee Kreta.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:35 schreef ETA het volgende:
[..]
Salou?? daar is het zeewater vast niet koud............
Vind je?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
noem je dat versieren...? ik noem het omkopen...!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:37 schreef Cageon het volgende:ach man.. die weten niet eens dat er meer is dan hun eigen dorp...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Hoef je mij niet af te snauwen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[/spoiler]
ach man.. die weten niet eens dat er meer is dan hun eigen dorp...!![]()
sorry...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hoef je mij niet af te snauwen!
ETA, leuke foto's ja
Waarschijnlijk wel, laat ik nou zelf niet direct in het bezit zijn van een camera. Ga er van uit dat de anderen wel een camera mee nemen natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sorry...!![]()
Ga je wel foto's maken van de vrouwen op Kreta dan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |