het doet me goed!quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:57 schreef ETA het volgende:
vind je lekker zeker, nieuwe SC'tjes openen???
trouwens nog gefeest gisteren?
Jij ook al ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:13 schreef Stienn het volgende:
Ja, verveel me toch op m'n werk!
Kun je wel even lekker vakantie houdenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:15 schreef Stienn het volgende:
Ja, nog 3 dagen en dan ben ik totaal werkloos!
Stage lopen in de Zomerquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:19 schreef teh_m0nkey het volgende:
Godver, ik ben zeker de enige die de hele zomer geen vakantie heeft en alleen maar stage moet lopen.In m'n klas hadden er maar 3 leerlingen geen studievertraging, en nu blijkt dat de klas op een andere locatie zelfs iedereen studievertraging heeft. Leuke weetje is dat deze twee klassen dezelfde leraren hebben, zegt toch wel wat.
![]()
Ik loop tot 8 augustus stage, en ETA tot de 25ste...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:19 schreef teh_m0nkey het volgende:
Godver, ik ben zeker de enige die de hele zomer geen vakantie heeft en alleen maar stage moet lopen.In m'n klas hadden er maar 3 leerlingen geen studievertraging, en nu blijkt dat de klas op een andere locatie zelfs iedereen studievertraging heeft. Leuke weetje is dat deze twee klassen dezelfde leraren hebben, zegt toch wel wat.
![]()
Een bedrijf is niet bij voobaat kut omdat je er stage loopt. Stage lopen is bijna op elk bedrijf wel KUT dus dan zou elk bedrijf een kutbedrijf zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik loop tot 8 augustus stage, en ETA tot de 25ste...!
Maar vertel! waar loop je stage? welk kutbedrijf?
nou ik vind het niet zo erg, komt dan ook omdat ik een koede stage vergoeding krijg en ze veel voor me betalen. En Berlijn is dan ook wel geweldig! 3 tot 5 augustus BEERFEST in berlijn!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stage lopen in de Zomer![]()
Ik weet zeker dat iedereen hier dezelfde mening daarover heeft
Ik doe een toffe stage, bij een kankerverwekkend bedrijf...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een bedrijf is niet bij voobaat kut omdat je er stage loopt. Stage lopen is bijna op elk bedrijf wel KUT dus dan zou elk bedrijf een kutbedrijf zijn
Overal waar bier is, is Kunoquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ik vind het niet zo erg, komt dan ook omdat ik een koede stage vergoeding krijg en ze veel voor me betalen. En Berlijn is dan ook wel geweldig! 3 tot 5 augustus BEERFEST in berlijn!Heb er NU al zin!
EN ach, stage lopen in de zomer, volgend jaar heb ik 3 maand vakantie, dan lach ik iedereen uit die 3 maand gewoon moet werken!
Dan is het toch eerder een "Kanker"bedrijfquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik doe een toffe stage, bij een kankerverwekkend bedrijf...!in zekere zin dus een "kut"bedrijf...! :p
dat jij nou savonds een blikje cola opentrekt kan ik niet helpen!quote:
zo KUN je het ook zien...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan is het toch eerder een "Kanker"bedrijf
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat jij nou savonds een blikje cola opentrekt kan ik niet helpen!![]()
mijn bedrijf is wel coolquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een bedrijf is niet bij voobaat kut omdat je er stage loopt. Stage lopen is bijna op elk bedrijf wel KUT dus dan zou elk bedrijf een kutbedrijf zijn
dat merk ik aan je opmerking over bier, denk dat de enige flesjes bier die jij vast hebt gehouden zijn de lege flesjes van je alcoholistische vriendin die der flesjes overal liet slingeren!quote:
Stages waar je goed betaald krijgt zijn okequote:Op woensdag 18 juli 2007 09:29 schreef ETA het volgende:
[..]
mijn bedrijf is wel coolen krijg zwaar overbetaald, en werk is met vlagen interesant......
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:29 schreef ETA het volgende:
[..]
mijn bedrijf is wel coolen krijg zwaar overbetaald, en werk is met vlagen (windkracht 1-2!
) interesant......
![]()
kreeg je niet he? als ICT stagiair?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stages waar je goed betaald krijgt zijn oke
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat merk ik aan je opmerking over bier, denk dat de enige flesjes bier die jij vast hebt gehouden zijn de lege flesjes van je alcoholistische vriendin die der flesjes overal liet slingeren!
neeee grapje Tear!
Euhm dat is alweer een tijdje terug maar ik heb altijd wel redelijk betaald gekregen voor mijn stage. Althans ik kreeg iets van 300 euro pm terwijl mn klasgenoten niets kregen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kreeg je niet he? als ICT stagiair?![]()
omdat het de werkelijkheid is?quote:
Nee omdat je grappig wasquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat het de werkelijkheid is?![]()
heeft je moeder je nooit verteld dat je je piemeltje niet in allemaal rare gaten moet stoppen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee omdat je grappig was
De werkelijkheid is meer dat ik zwanger ben van een kratje bier cola![]()
![]()
Mijn post wat doe je !quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heeft je moeder je nooit verteld dat je je piemeltje niet in allemaal rare gaten moet stoppen?![]()
edit: wacht jij bent zwanger..
wat ik doe? ik post de werkelijkheid! zwaar is dat he?quote:
Dat kratje is best zwaar jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat ik doe? ik post de werkelijkheid! zwaar is dat he?![]()
![]()
ik zou uit principe niet stage lopen als ik niet betaald kreeg..... al mijn stages waren betaald, maar deze keer is het wel utizonderlijk veel. Naast mijn neveninkomsten verdien ik momenteel boven modaalquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Euhm dat is alweer een tijdje terug maar ik heb altijd wel redelijk betaald gekregen voor mijn stage. Althans ik kreeg iets van 300 euro pm terwijl mn klasgenoten niets kregen.
3 keer stage moeten lopen, en 3 keer betaald gekregen, terwijl ik klasgenoten had die 3keer stage moesten lopen en nooit wat betaald hebben gekregen
Ik ook niet, ik wilde perse stage lopen waar je wel wat betaald kreeg. Maar dat waren van die ventjes die school iets lieten zoeken voor hun dus tsja dan kwam je op een basisschool terrecht ofzo waar geen ene fuck te doen was en waar je een boekenbon voor kreeg als je er klaar was.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:39 schreef ETA het volgende:
[..]
ik zou uit principe niet stage lopen als ik niet betaald kreeg..... al mijn stages waren betaald, maar deze keer is het wel utizonderlijk veel. Naast mijn neveninkomsten verdien ik momenteel boven modaal![]()
moet je wat sneller Cola drinken, dan is het kratje lichter!quote:
*Burp*quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet je wat sneller Cola drinken, dan is het kratje lichter!![]()
ik heb altijd wel iets te klagen..............quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wilde perse stage lopen waar je wel wat betaald kreeg. Maar dat waren van die ventjes die school iets lieten zoeken voor hun dus tsja dan kwam je op een basisschool terrecht ofzo waar geen ene fuck te doen was en waar je een boekenbon voor kreeg als je er klaar was.
Maar jij hebt dan inderdaad niets te klagen
quote:"sorry, i am busy with preparing stuff. Maybe we can met another time"
'Nu heb je vandaag vast niets meer te doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:43 schreef ETA het volgende:
[..]
ik heb altijd wel iets te klagen..............
emailtje terug gekregen:
[..]
ja dat is matig...! Nou ja volgende keer beter... Misschien moet ze wel haar trouwerij voorbereiden die ze heeft met haar schoolvriendje...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:43 schreef ETA het volgende:
[..]
ik heb altijd wel iets te klagen..............
emailtje terug gekregen:
[..]
Jaaa dat was echt gaaf he! Jammer ik heb de foto´s nog niet op mijn computer, was gewoon helemaal kapot gisteren, gelijk in slaap gevallen. Ze komen binnenkort wel hihi, en Zero 7 was mooi jaaaaquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja, gister naar Spreebad geweest, Is een club met een zwembad in de spree! echt supertof, misschien als lein zo komt dat ze er al foto's van heeft, anders komen ze morgen! was een tof optreden van Zero 7!![]()
Ja euh, dat is volgens mij m´n eigen schuldquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mag ik iemand erop wijzen dat de OP niet helemaal klopt qua profielen. Ik klikte net op Leinonlein en kom bij het profiel van Mute_Me terecht
Het is sowieso raar als "jongeren" het hebben over trouwen of kinderen of weet ik veel wat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:50 schreef ETA het volgende:
trouwen........... vind het zo raar overkomen als een collega, die paar jaar ouder is dan ik, praat over "my wife...."
Succes met deze verantwoordelijke taak!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jeeej ik heb werk om te doen
Ik ga het koffie apparaat bijvullentot zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |