de gemiddelde chinees wordt 127quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar gaan ze eerder dood aan iets anders.![]()
.
Ah, nou kijk aan. Geef ze het recht op een verkeervrije omgevingquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:24 schreef dyslexie_man het volgende:
[..]
Dat kan ik verklaren, ik kom er net vandaan. Daar lost het verkeer dat probleem op!
Jij bent echt hylarisch, 10 keer dezelfde vraag stellen in één topicquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik rook niet, dus ik heb geen probleem. Maar ik weet nog steeds niet waarom de niet-rokers niet gewoon naar niet-roken horeca gaan.
Dus nu ken je ineens wel de verschillende soorten uitgaansgelegenheden?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn mensen die bezwaren hebben tegen kei-harde house muziek op een terras midden in de nacht.
Je mag overal niet rokerquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:24 schreef IkWilbert het volgende:
Om nog even terug te komen op "niet-rokers horeca". Ik kan helaas geen disco's in de omgeving vinden waar niet gerookt mag worden.
De schoonmaker?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:18 schreef Devlinsect het volgende:
Overigens heb ik deze info. van een ex-collega die op deze afdeling werkt.
In China staat roken als status. Hoe duurder het pakje, hoe meer status en aanzien je hebt. Je hebt daar pak sigaretten van 80 EURO (per 20 stuksquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Danny het volgende:
[..]
In china rookt iets van 60% van de bevolking en het percentage kankerpatiënten ligt daar veel lager dan hier. Rara, hoe kan dat?
Omdat er naast rookvrije eetgelegenheden, weinig andere rookvrije horeca is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik rook niet, dus ik heb geen probleem. Maar ik weet nog steeds niet waarom de niet-rokers niet gewoon naar niet-roken horeca gaan.
er is dan ook niet echt een antwoord gegevenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef LENUS het volgende:
[..]
Jij bent echt hylarisch, 10 keer dezelfde vraag stellen in één topic![]()
![]()
Herstel, de gemiddelde Chinees EET 127, maar wel zonder prei.quote:
Jawel. Wel tig keer. Maar het dringt niet tot 'm door.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef Danny het volgende:
[..]
er is dan ook niet echt een antwoord gegeven
Huh? Dus nu is kanker opeens afhankelijk van eetgewoontes en de status van de sigaret?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:26 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
In China staat roken als status. Hoe duurder het pakje, hoe meer status en aanzien je hebt. Je hebt daar pak sigaretten van 80 EURO (per 20 stuks)
En daar zijn de eet gewoontes anders. Minder koolhydraten, minder slechte vetten. Niet geheel te wijten aan de vis (alsof ze daar alleen maar vis eten. Chinees eten zoals wij het kennen, kennen ze daar niet eens
![]()
In China leeft nog altijd een groot deel van de bevolking in armoede. Daar gaan ze echt niet bij iedereen na waaraan ze zijn overleden. Misschien overlijden er dus meer mensen dan je denkt aan kanker.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:26 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
In China staat roken als status. Hoe duurder het pakje, hoe meer status en aanzien je hebt. Je hebt daar pak sigaretten van 80 EURO (per 20 stuks)
En daar zijn de eet gewoontes anders. Minder koolhydraten, minder slechte vetten. Niet geheel te wijten aan de vis (alsof ze daar alleen maar vis eten. Chinees eten zoals wij het kennen, kennen ze daar niet eens
![]()
Wat dacht je van een combinatie?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Huh? Dus nu is kanker opeens afhankelijk van eetgewoontes en de status van de sigaret?
Maar daarnet zei je nog dat er opeens 60% minder kanker voor zou komen als we zouden stoppen met roken?
Komt het nu door het roken of door slechte voeding?
Ik ben het helemaal met je eens dat de overheid jou een plicht op legt. Je wordt op deze wijze beperkt in je 'bewegingsvrijheid'.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Het RECHT op een rookvrije werkomgeving ja. Maar als er binnen je bedrijf niemand bezwaren heeft tegen roken (en men dus afstand doet van dat RECHT) dan zou het dus geen probleem zijn als er gerookt wordt.
Het wordt zelfs nog gekker; niet alleen ben je verPLICHT te werken in een niet-rokers omgeving; als werkgever wordt je ook nog eens het RECHT ontnomen een asbak (ook al wordt deze NIET gebruikt) in het pand te hebben
Nee het recht op een gordel of de beschikbaarheid van een helm zou al veel bijdragen.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Ah, nou kijk aan. Geef ze het recht op een verkeervrije omgeving
dat heeft niets met gemiddelde leeftijd te makenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja doei.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oudste_mens
ah, dan moeten we slecht eten maar gaan verbieden, dan kan 60% van de kankerafdeling met de armen over elkaar gaan zittenquote:
Daarnet zei je nog 127.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:33 schreef Danny het volgende:
[..]
dat heeft niets met gemiddelde leeftijd te maken
In china wordt men gemiddeld dik 70 en dat met ruim 2x zoveel rokers (percentage) als in Nederland. Hier ligt de gemiddelde leeftijd op hetzelfde niveau. Ook komt kanker minder voor ondanks dat er meer gerookt wordt.
Dat kan niet. Dan krijg je de discussie wát nou precies slecht eten isquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:34 schreef Danny het volgende:
[..]
ah, dan moeten we slecht eten maar gaan verbieden, dan kan 60% van de kankerafdeling met de armen over elkaar gaan zitten
Ja, en misschien heeft mijn oom wel een kutje en is het stiekem m'n tantequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
In China leeft nog altijd een groot deel van de bevolking in armoede. Daar gaan ze echt niet bij iedereen na waaraan ze zijn overleden. Misschien overlijden er dus meer mensen dan je denkt aan kanker.
Of misschien sterven ze allemaal door een plastic dildo, die overdwars in de anus geramd word..quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
In China leeft nog altijd een groot deel van de bevolking in armoede. Daar gaan ze echt niet bij iedereen na waaraan ze zijn overleden. Misschien overlijden er dus meer mensen dan je denkt aan kanker.
Friet, Chips, Cola, Ligt frisdranken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dan krijg je de discussie wát nou precies slecht eten is.
Melk ook. Terwijl een ander weer beweert dat het wél gezond is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Friet, Chips, Cola, Ligt frisdranken.
Als ik mij niet vergis, zijn die dingen allemaal langsgekomen in het nieuws als zijnde kankerverwekkend.
Kanker en eetgewoontes hebben zeker een relatie met elkaar. Slechte eetgewoontes = grotere kans op kanker. Idem voor roken natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Huh? Dus nu is kanker opeens afhankelijk van eetgewoontes en de status van de sigaret?
Maar daarnet zei je nog dat er opeens 60% minder kanker voor zou komen als we zouden stoppen met roken?
Komt het nu door het roken of door slechte voeding?
Och, begin met een verbod op alle fastfood, pizza en shoarmaketens, verbod op frituur en barbecue etc. en we komen een heel eind. Ik ben voor en aangezien jouw gezondheid je lief is en je ook graag ziet dat kanker met 60% wordt teruggedrongen moet je het er wel mee eens zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dan krijg je de discussie wát nou precies slecht eten is.
Toch, als je doorlinkt op wikipedia zeggen ze zelfs daar dat tabak een negatief effect heeft op de levensverwachting. Dat is dus gewoon zo, klaar uit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:33 schreef Danny het volgende:
[..]
dat heeft niets met gemiddelde leeftijd te maken
In china wordt men gemiddeld dik 70 en dat met ruim 2x zoveel rokers (percentage) als in Nederland. Hier ligt de gemiddelde leeftijd op hetzelfde niveau. Ook komt kanker minder voor ondanks dat er meer gerookt wordt.
En nadenken en begrijpend lezen moet je hersens voor hebben inderdaad, neemt u mij niet kwalijk dat ik uitging van enige intelligentie uwerzijdsquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, op het internet zie je alleen maar letters hè
Als ik naar die pagina ga, 'm edit en meldt dat het roken van 10 pakjes peuken per dag gezond is, geloof je dat dan ook klakkeloos? Elke gek kan wikipedia vullen met infoquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toch, als je doorlinkt op wikipedia zeggen ze zelfs daar dat tabak een negatief effect heeft op de levensverwachting. Dat is dus gewoon zo, klaar uit.
Dat anti - melkverhaal is opgezet door veganisten en boelshit. Dierlijk vet is ongezond. Teveel calcium voor een man kan kanker veroorzaken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Melk ook. Terwijl een ander weer beweert dat het wél gezond is.
En misschien roken ze wel 300 peuken in het uur. En misschien zijn peuken wel op aarde gekomen via een geopend portaal naar de hemel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien roken ze in China ook wel niet zo veel. Het maakt nogal wat uit of je een kettingroker bent of met drie sigaretten of minder rondkomt.
Tégen roken zijn bvquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:41 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat anti - melkverhaal is opgezet door veganisten en boelshit. Dierlijk vet is ongezond. Teveel calcium voor een man kan kanker veroorzaken.
Té is nooit goed jeweets
In japan rookt 50% van de mannen en 15% van de vrouwen. Het percentage kankerpatiënten ligt ook daar lagen dan bv hier trouwensquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met Japan, een welvarend land waar echt bijna iedereen rookt. Begint het daar ook een beetje door te dringen dat ze niet goed bezig zijn of rookt men daar nog stug door?
Da's lekker goochelen met statistieken natuurlijk. Je moet sowieso naar het aantal longkankerpatiënten kijken, want die ziekte heeft een direct verband met roken. Dan zie je bv dat in Zweden, waar een rookverbod is in de horeca, het percentage patiënten weer veel lager ligt dan in Japan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef Danny het volgende:
[..]
In japan rookt 50% van de mannen en 15% van de vrouwen. Het percentage kankerpatiënten ligt ook daar lagen dan bv hier trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |