ASOquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:08 schreef Schijtgeit het volgende:
Dan nog lekker ff genieten van hun jonge jaren. Alles moet serieus met een goed toekomstperspectief en lol maken willen/kunnen ze niet meer.
Dit was op een feestje wat net 1,5 uur aan de gang was:
"Nee, ik kan niet zolang blijven hoor, ik moet weer naar huis, want ik moet rustig aan doen omdat ik een (kut)kind in m'n buik heb".
Rot toch op, augurkenhoer.
"Nee, ik kan niet zolang blijven hoor, ik moet weer naar huis, want ik moet rustig aan doen omdat ik een (kut)kind in m'n buik heb".quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:20 schreef philana het volgende:
misschien vond ze schijtgeit wel zo eng dat ze dat als excuus gebruikte om ver weg te komen? hehe
als je ooit pappie wordt!quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:19 schreef Schijtgeit het volgende:
het is verraadt
Jij bent zeker moeder he?
Wat zijn dat nou weer voor een belachelijke insinuaties, alleen omdat ik iets zeg over zwangere augurkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
schijtgeit= dom, onopgevoed, is dol op zijn eigen augurkje!, haat kinderen..
draagt jogybroeken en zit onder de tattoesssssssss![]()
jij ben nie liev!quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:31 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor een belachelijke insinuaties, alleen omdat ik iets zeg over zangere augurken
Niemand is heilig. En je moet nie alles letterlijk opvatten, doos. Ik wou gewoon ff klagen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jij ben nie liev!
Zo praat je niet over a.s mama's
die zijn heilig nml!
tot ooit iemand jouw wijf een augurkenhoer noemt en ze nog gelijk hebben ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:36 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Niemand is heilig. En je moet nie alles letterlijk opvatten, doos. Ik wou gewoon ff klagen.
pickle pussyquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:54 schreef Shirley het volgende:
Pickle bitches.
* proestquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jij ben nie liev!
Zo praat je niet over a.s mama's
die zijn heilig nml!
Opvallend genoeg zijn de meeste jonge moeders die ik ken juist de afgelikte boterhammen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:14 schreef FootballPlayer het volgende:
Omdat jij je pik in hun wil steken? Sorry maar er zijn nog vrouwen in Nederland die geen afgelikte boterham willen zijn wanneer ze 30 zijn.
Doe iedereen een lol en laat je steriliseren. Of beter nog, castreren. Weten we in ieder geval zéker dat jij je niet zult voortplanten. Want daar moet ik werkelijk niet aan denken, nog meer van die kortzichtige egoïstjes..quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:23 schreef FootballPlayer het volgende:
Waarom zou je uberhaupt kinderen nemen? Want laten we eerlijk zijn het is niet alsof de mens een bedreigde diersoort is ofzo.
Dank je.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:52 schreef BonJovi het volgende:
Wat een loser ben je ook TS
Helemaal gelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:39 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Doe iedereen een lol en laat je steriliseren. Of beter nog, castreren. Weten we in ieder geval zéker dat jij je niet zult voortplanten. Want daar moet ik werkelijk niet aan denken, nog meer van die kortzichtige egoïstjes..
Alsof het niet sneu is om op je 35e nog drie keer per week "te gaan stappen", regelmatig zat te wezen en drie keer per maand een ander grietje te neuken. Alsof je dán géén afgelikte boterham bent als man. Van die mensen die geforceerd 'jong' willen blijven en zich daarom gedragen als een zestienjarige.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 03:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Helemaal gelijk.
Iedereen die geen kinderen wil is een kortzichtige serieneukende alcoholverslaafde egoïst.
Over kortzichtig gesprokenquote:Op woensdag 18 juli 2007 02:39 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Doe iedereen een lol en laat je steriliseren. Of beter nog, castreren. Weten we in ieder geval zéker dat jij je niet zult voortplanten. Want daar moet ik werkelijk niet aan denken, nog meer van die kortzichtige egoïstjes..
Alsof het niet sneu is om op je 35e nog drie keer per week "te gaan stappen", regelmatig zat te wezen en drie keer per maand een ander grietje te neuken. Alsof je dán géén afgelikte boterham bent als man. Van die mensen die geforceerd 'jong' willen blijven en zich daarom gedragen als een zestienjarige.
Ik stond er zelf eerst wat sceptisch tegenover, maar uit ervaring kan ik hier ook aan toevoegen dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:40 schreef SadKingBilly het volgende:
En ja, ik heb inderdaad een kind. Een prachtige dochter van acht maanden. En er bestaat op de hele wereld niets mooiers dan haar naar me te zien lachen. Ooit zul je begrijpen wat ik bedoel. Geloof me.
Voor mij is dat vanzelfsprekendquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:47 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik stond er zelf eerst wat sceptisch tegenover, maar uit ervaring kan ik hier ook aan toevoegen dat je helemaal gelijk hebt.
Echt, niets mooiers als je na een dag werken thuis komt en en lekkere knuffel van je kind (dochtertje van 3) krijgt. Bizar hoeveel je van iemand kan houden.
Ach ja, niet rustig aan doen kan resulteren in een groeistoornis in de buik, miskramen, , vroeggeboorte, zwangerschapsvergiftiging etc etc. Ik weet nu niet wie er dom is. De aanstaande moeder die haar kindje graag gezond ter wereld wil zetten of jij met je kortzichtige blikquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:08 schreef Schijtgeit het volgende:
Dan nog lekker ff genieten van hun jonge jaren. Alles moet serieus met een goed toekomstperspectief en lol maken willen/kunnen ze niet meer.
"Nee, ik kan niet zolang blijven hoor, ik moet weer naar huis, want ik moet rustig aan doen omdat ik een (kut)kind in m'n buik heb".
net alsof die mensen in de himalaya's geen kinderen krijgenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:00 schreef Dalamar het volgende:
Een aantal dingen kan je gewoon niet meer doen als je zwanger bent/ een kind hebt. Beter een moeder die dat serieus neemt en rustig aan doet dan ouders die met hun 3 maanden oude dochter gaan bergbeklimmen in de Himalaya (en dat is niet verzonnen, dat was een collega van me).
Die komen uit die gebieden klaphark. Net zoals gaan wonen in Afrika. Kun jij gelijk tegen die hitte en droogte?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
net alsof die mensen in de himalaya's geen kinderen krijgen![]()
aanstellers die moeders hier_!
klapharkquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die komen uit die gebieden klaphark. Net zoals gaan wonen in Afrika. Kun jij gelijk tegen die hitte en droogte?
quote:
Sorry? Niet voor niets zijn meisjes tussen hun 17e en 25e het meest aantrekkelijk. Dat heeft de NATUUR zo bedacht. Op deze leeftijd herstelt een vrouwenlichaam veel beter dan daarna. Bovendien heeft het kind niet alleen jongere ouders (waardoor minder generatiekloof en zit je niet op je 60e nog met een puber in huis) maar zijn er dan meestal ook nog opa's en oma's (en vaak overgrootouders) die er nog van kunnen genieten. Leuk om aan je kind uit te leggen: "nee je hebt geen oma's en opa's omdat papa toen ze nog leefden geen kinderen wilde. En je papa is te oud om met je te gaan voetballen/snowboarden/inline skaten..quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:49 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Over kortzichtig gesproken![]()
Hij heeft helemaal gelijk. Ik snap die mensen die zo geforceerd kinderen willen op jonge leeftijd al kinderen ook nooit zo. Het is verre van nodig (eerder niet gewenst dan wel gewenst voor onszelf, de natuur etc).
Tsja, op je werk ben je iedere dag beperkt in je vrijheden. En niet voor de komende twintig jaar maar tot je vijfenzestigste. Dat heet "volwassen worden".quote:Bovendien ben je gelijk beperkt in je vrijheden voor de komende twintig jaar. Nou leuk zeg koters
We hebben het niet over 'gewoon' houden van. Wij hebben het over een liefde die ervoor zorgt dat alleen de gedáchte aan iemand die zijn kind kwaad wil doen van een saaie burgerlijke kantoorlul een verblinde 'rambo' maakt. De drang om te beschermen is zo sterk, dat kun je alleen ervaren als je zelf kinderen hebt.quote:
Ik snap wat je bedoelt, was alleen maar een plagerijtjequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
We hebben het niet over 'gewoon' houden van. Wij hebben het over een liefde die ervoor zorgt dat alleen de gedáchte aan iemand die zijn kind kwaad wil doen van een saaie burgerlijke kantoorlul een verblinde 'rambo' maakt. De drang om te beschermen is zo sterk, dat kun je alleen ervaren als je zelf kinderen hebt.
Ik ergerde me altijd dood aan mensen die mekkerden: "wacht maar tot het van jezelf is". Ja, blaat, blaat, dacht ik dan. En nu heb ik een nog grotere hekel aan ze - omdat ze gelijk hadden.
'k gaat later dan ook eerst veel cariere maken en flink veel geld verdienen, en dan trouw ik op m'n 35-45 een 25-jarige meid die last heeft van d'r tikkende bioklok.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:50 schreef SadKingBilly het volgende:
Sorry? Niet voor niets zijn meisjes tussen hun 17e en 25e het meest aantrekkelijk. Dat heeft de NATUUR zo bedacht. Op deze leeftijd herstelt een vrouwenlichaam veel beter dan daarna.
...
then, doe niet interessant in een andere taal als je de meest basale regels niet kentquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
als je ooit pappie wordt!
Als....than we speak again!
Precies, beetje thuis de huismoeder uithangen met je grote arrogante bekquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
then, doe niet interessant in een andere taal als je de meest basale regels niet kent![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:30 schreef Silven het volgende:
Mijn ex heeft bijna een kind gehad van me en ik wou achteraf dat we het toch gehouden hadden, alleen zij was te jong en ik opzich ook wel met mn 17 jaar. Ben nu 18 trouwens.
Helemaal mee eens, nee kinderen zijn zo geweldigquote:Op woensdag 18 juli 2007 07:49 schreef ThaMadEd het volgende:
Hij heeft helemaal gelijk. Ik snap die mensen die zo geforceerd kinderen willen op jonge leeftijd al kinderen ook nooit zo. Het is verre van nodig (eerder niet gewenst dan wel gewenst voor onszelf, de natuur etc). Bovendien ben je gelijk beperkt in je vrijheden voor de komende twintig jaar. Nou leuk zeg koters
Wat een zoutloze klacht,quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:08 schreef Schijtgeit het volgende:
Heb je het laten aborteren? waarom bijna en toch net niet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:30 schreef Silven het volgende:
Mijn ex heeft bijna een kind gehad van me en ik wou achteraf dat we het toch gehouden hadden, alleen zij was te jong en ik opzich ook wel met mn 17 jaar. Ben nu 18 trouwens.
Erg he, ik ben blij dat mijn moeder nooit zo is geweest. zij was gewoon heel nuchter en relaxed. Nog steeds trouwensquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Precies, beetje thuis de huismoeder uithangen met je grote arrogante bekGa is wat doen met je kind ipv achter de pc te zitten fokken.
Wat een achterlijke opmerking is dit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef Devlinsect het volgende:
"ik ga naar huis, want ik heb een kindje in mijn buik en ben moe".![]()
![]()
![]()
Vrouwen die dat zeggen, zijn inderdaad augurkenhoeren.![]()
Flikker dan maar op.
Dat zijn voormalige breezersletten, en nu draait alles om hun KiNdJuHHHHHquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:59 schreef Nawien het volgende:
[..]
Erg he, ik ben blij dat mijn moeder nooit zo is geweest. zij was gewoon heel nuchter en relaxed. Nog steeds trouwens![]()
Die hyperactieve smerige, en vooral uitgelubberde zeiksnollen daarentegen![]()
![]()
Jij bent niet blij met de aandacht die je van je moeder krijgt/kreeg?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Dat zijn voormalige breezersletten, en nu draait alles om hun KiNdJuHHHHH
WaNt ZuH ZiJn ZoOoW LiEeEeVvVvV!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:16 schreef Markster het volgende:
Ik vind het eerder een probleem als ze op hun 16e al een kind nemen, zonder er echt over na te denken.
Ja precies, en uiteindelijk dat kind met een uitkering moeten verzorgen, omdat je geen tijd meer hebt voor een opleiding of een baan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WaNt ZuH ZiJn ZoOoW LiEeEeVvVvV!!!!
Alsof je op je 16de besluit om een kind te nemen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:16 schreef Markster het volgende:
Ik vind het eerder een probleem als ze op hun 16e al een kind nemen, zonder er echt over na te denken.
Ja, leuk hier hequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:23 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja precies, en uiteindelijk dat kind met een uitkering moeten verzorgen, omdat je geen tijd meer hebt voor een opleiding of een baan.
Geen idee hebben wat zo een kreng kost aan eten, kleding en ander onderhoud.
En op wat voor wereld zet je dat kind nou? In een wereld waar je neergestoken wordt als je iets tegen kinderen zegt die eieren op je auto gooien.
En een wereld die we zelf vernietigen, toekomstje hoor
30!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wat vinden jullie dan een goede leeftijd om ermee te beginnen?
Precies, 30 is aanvaardbaar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef Markster het volgende:
[..]
30!
Dan kan ik tenminste nog genieten van me leven. Een kind verpest alles.
Ja precies, opzich niet erg, maar val mij er niet mee lastigquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Dat zijn voormalige breezersletten, en nu draait alles om hun KiNdJuHHHHH
1. Als je toch interessant wilt lijken door engels te gebruiken in je post, doe het dan goed.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
als je ooit pappie wordt!
Als....than we speak again!
Da's in het Engels... Dus jij verwijst iemand die de Engelse taal niet goed beheerst naar een Engelstalige website?quote:
1. Ja.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:45 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Da's in het Engels... Dus jij verwijst iemand die de Engelse taal niet goed beheerst naar een Engelstalige website?
fixedquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:45 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Da's in het Engels... Dus jij verwijst iemand die de Engelse taal, maar voornamelijk grammatica niet goed beheerst naar een Engelstalige website?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:50 schreef Nawien het volgende:
Plotseling kreeg ik een ingeving van hoe dat gegaan zal zijn bij zhee-devill.
"ALS.. den wie spiek agehn !![]()
![]()
Je woont inquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:54 schreef Bernard0s het volgende:
Hier in dit dorp zijn er al heel veel meiden die op hun 16e een kind hebben/krijgen. Moeten ze voor die tijd eerst heel naief trouwen omdat ze anders zondigen jegens God. Het zijn zieke mensen die alleen een kind nodig hebben om wat financiele zekerheid te scheppen, triest. (m.u.v. verkrachtingszaken e.d. natuurlijk)
Ik heb geen problemen met de TTquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:55 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
In een topic zul je altijd iemand hebben die het niet eens is met de TT.
'nuff said.
d: epequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je woont in
A: Staphorst
B: Nunspeet
C: Elspeet![]()
Jong moeder/vader zijn is juist helemaal geweldig vind ik, achteraf gezien had het zelfs nog wel jonger gemogen(ik was 21 toen ik mijn zoon kreeg, bijna 22).quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:49 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Over kortzichtig gesproken![]()
Hij heeft helemaal gelijk. Ik snap die mensen die zo geforceerd kinderen willen op jonge leeftijd al kinderen ook nooit zo. Het is verre van nodig (eerder niet gewenst dan wel gewenst voor onszelf, de natuur etc). Bovendien ben je gelijk beperkt in je vrijheden voor de komende twintig jaar. Nou leuk zeg koters
Echt niet te laat. Of je ouders waren zelf kankerjong toen ze jou kregen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:39 schreef BonJovi het volgende:
Ze nemen tegenwoordig veel te laat kinderen , ik vind 30 wel erg laat.
Me familie was er wel vroeg bij, moet er niet aandenken op me 30ste te wachten 23/24 vind ik wel een mooie leeftijd om een kind te krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:44 schreef Silven het volgende:
[..]
Echt niet te laat. Of je ouders waren zelf kankerjong toen ze jou kregen.![]()
Nou, dat meisje uit m'n OP is dus 24, ik vind dat te jong. Je jonge jaren krijg je nooit meer terug hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Me familie was er wel vroeg bij, moet er niet aandenken op me 30ste te wachten 23/24 vind ik wel een mooie leeftijd om een kind te krijgen.
Dus? Dan had ik er ook niks van gemerkt dat ik er niet geweest zou zijn dus dat maakt helemaal niks uit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:28 schreef BonJovi het volgende:
Wat is dat voor onzin man denk ff na anders was je hier nu niet eens.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:28 schreef BonJovi het volgende:
non-argument eerste klasquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:28 schreef BonJovi het volgende:
Waar gaat het dan om wat met een kind niet kan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:14 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Nou, dat meisje uit m'n OP is dus 24, ik vind dat te jong. Je jonge jaren krijg je nooit meer terug hoor.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:02 schreef Schijtgeit het volgende:
Het blijft Bon Jovi he, een naive romanticus.
I wanna laaaaay you down in a bed of roooooses...
Helegaar nie, ik begrijp niet dat iedereen denkt dat wanneer je (kleine)kinderen hebt je je niet meer lam kan zuipen, je moet de kleine er gewoon gezellig in betrekken, lekker de biertjes laten halen enzo... de kleine van 2 weet al heel goed de weg naar huis van de plaatselijke drinkgelegenheid, dus die zort wel dat papa weer thuiskomtquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Het enige dat echt niet meer kan is ieder weekend je helemaal lam zuipen, of je moet je kind ieder weekend dumpen.
Dat meen je nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:02 schreef LENUS het volgende:
laatst ook een stelletje van begin 20. Zijn al getrouwd en het eerste kind is al uitgepoept, begonnen ze een beetje met vingertjes te wijzen waarom mijn vriendin en ik dat nog niet allemaal hadden![]()
Jong trouwen![]()
Jong kinderen krijgen![]()
Andere mensen veroordelen omdat jij dat niet hebt![]()
![]()
![]()
Zijn ook niet de slimsten, maar tochquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Wat een volwassen en wijs stel om met vingertjes te gaan wijzen naar anderen.
Zo moeilijk is dat niet te verklaren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:02 schreef LENUS het volgende:
laatst ook een stelletje van begin 20. Zijn al getrouwd en het eerste kind is al uitgepoept, begonnen ze een beetje met vingertjes te wijzen waarom mijn vriendin en ik dat nog niet allemaal hadden![]()
Jong trouwen![]()
Jong kinderen krijgen![]()
Andere mensen veroordelen omdat jij dat niet hebt![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |