Alsof je op je 16de besluit om een kind te nemen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:16 schreef Markster het volgende:
Ik vind het eerder een probleem als ze op hun 16e al een kind nemen, zonder er echt over na te denken.
Ja, leuk hier hequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:23 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja precies, en uiteindelijk dat kind met een uitkering moeten verzorgen, omdat je geen tijd meer hebt voor een opleiding of een baan.
Geen idee hebben wat zo een kreng kost aan eten, kleding en ander onderhoud.
En op wat voor wereld zet je dat kind nou? In een wereld waar je neergestoken wordt als je iets tegen kinderen zegt die eieren op je auto gooien.
En een wereld die we zelf vernietigen, toekomstje hoor
30!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wat vinden jullie dan een goede leeftijd om ermee te beginnen?
Precies, 30 is aanvaardbaar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef Markster het volgende:
[..]
30!
Dan kan ik tenminste nog genieten van me leven. Een kind verpest alles.
Ja precies, opzich niet erg, maar val mij er niet mee lastigquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Dat zijn voormalige breezersletten, en nu draait alles om hun KiNdJuHHHHH
1. Als je toch interessant wilt lijken door engels te gebruiken in je post, doe het dan goed.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
als je ooit pappie wordt!
Als....than we speak again!
Da's in het Engels... Dus jij verwijst iemand die de Engelse taal niet goed beheerst naar een Engelstalige website?quote:
1. Ja.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:45 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Da's in het Engels... Dus jij verwijst iemand die de Engelse taal niet goed beheerst naar een Engelstalige website?
fixedquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:45 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Da's in het Engels... Dus jij verwijst iemand die de Engelse taal, maar voornamelijk grammatica niet goed beheerst naar een Engelstalige website?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:50 schreef Nawien het volgende:
Plotseling kreeg ik een ingeving van hoe dat gegaan zal zijn bij zhee-devill.
"ALS.. den wie spiek agehn !![]()
![]()
Je woont inquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:54 schreef Bernard0s het volgende:
Hier in dit dorp zijn er al heel veel meiden die op hun 16e een kind hebben/krijgen. Moeten ze voor die tijd eerst heel naief trouwen omdat ze anders zondigen jegens God. Het zijn zieke mensen die alleen een kind nodig hebben om wat financiele zekerheid te scheppen, triest. (m.u.v. verkrachtingszaken e.d. natuurlijk)
Ik heb geen problemen met de TTquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:55 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
In een topic zul je altijd iemand hebben die het niet eens is met de TT.
'nuff said.
d: epequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je woont in
A: Staphorst
B: Nunspeet
C: Elspeet![]()
Jong moeder/vader zijn is juist helemaal geweldig vind ik, achteraf gezien had het zelfs nog wel jonger gemogen(ik was 21 toen ik mijn zoon kreeg, bijna 22).quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:49 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Over kortzichtig gesproken![]()
Hij heeft helemaal gelijk. Ik snap die mensen die zo geforceerd kinderen willen op jonge leeftijd al kinderen ook nooit zo. Het is verre van nodig (eerder niet gewenst dan wel gewenst voor onszelf, de natuur etc). Bovendien ben je gelijk beperkt in je vrijheden voor de komende twintig jaar. Nou leuk zeg koters
Echt niet te laat. Of je ouders waren zelf kankerjong toen ze jou kregen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:39 schreef BonJovi het volgende:
Ze nemen tegenwoordig veel te laat kinderen , ik vind 30 wel erg laat.
Me familie was er wel vroeg bij, moet er niet aandenken op me 30ste te wachten 23/24 vind ik wel een mooie leeftijd om een kind te krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:44 schreef Silven het volgende:
[..]
Echt niet te laat. Of je ouders waren zelf kankerjong toen ze jou kregen.![]()
Nou, dat meisje uit m'n OP is dus 24, ik vind dat te jong. Je jonge jaren krijg je nooit meer terug hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Me familie was er wel vroeg bij, moet er niet aandenken op me 30ste te wachten 23/24 vind ik wel een mooie leeftijd om een kind te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |