Dus? Dan had ik er ook niks van gemerkt dat ik er niet geweest zou zijn dus dat maakt helemaal niks uit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:28 schreef BonJovi het volgende:
Wat is dat voor onzin man denk ff na anders was je hier nu niet eens.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:28 schreef BonJovi het volgende:
non-argument eerste klasquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:28 schreef BonJovi het volgende:
Waar gaat het dan om wat met een kind niet kan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:14 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Nou, dat meisje uit m'n OP is dus 24, ik vind dat te jong. Je jonge jaren krijg je nooit meer terug hoor.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:02 schreef Schijtgeit het volgende:
Het blijft Bon Jovi he, een naive romanticus.
I wanna laaaaay you down in a bed of roooooses...
Helegaar nie, ik begrijp niet dat iedereen denkt dat wanneer je (kleine)kinderen hebt je je niet meer lam kan zuipen, je moet de kleine er gewoon gezellig in betrekken, lekker de biertjes laten halen enzo... de kleine van 2 weet al heel goed de weg naar huis van de plaatselijke drinkgelegenheid, dus die zort wel dat papa weer thuiskomtquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Het enige dat echt niet meer kan is ieder weekend je helemaal lam zuipen, of je moet je kind ieder weekend dumpen.
Dat meen je nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:02 schreef LENUS het volgende:
laatst ook een stelletje van begin 20. Zijn al getrouwd en het eerste kind is al uitgepoept, begonnen ze een beetje met vingertjes te wijzen waarom mijn vriendin en ik dat nog niet allemaal hadden![]()
Jong trouwen![]()
Jong kinderen krijgen![]()
Andere mensen veroordelen omdat jij dat niet hebt![]()
![]()
![]()
Zijn ook niet de slimsten, maar tochquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Wat een volwassen en wijs stel om met vingertjes te gaan wijzen naar anderen.
Zo moeilijk is dat niet te verklaren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:02 schreef LENUS het volgende:
laatst ook een stelletje van begin 20. Zijn al getrouwd en het eerste kind is al uitgepoept, begonnen ze een beetje met vingertjes te wijzen waarom mijn vriendin en ik dat nog niet allemaal hadden![]()
Jong trouwen![]()
Jong kinderen krijgen![]()
Andere mensen veroordelen omdat jij dat niet hebt![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |