Nee, dat is het nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mild, beschaafd, open-minded, kritisch en geen volger.
Zeker weten van wel hoor.quote:
Ik moet je toch echt overrulen.quote:
Gaat je niet lukkenquote:
Dat mag je mij wel vertellen, want ik ken haar eik niet zo goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:22 schreef Elseetje het volgende:
Gaat je niet lukkenJe kan me best vertellen wat je van jezelf vindt, maar je kan met niet vertellen waarom ik Tori Amos bij je vind passen
Niet eens? Beter je best doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat mag je mij wel vertellen, want ik ken haar eik niet zo goed.![]()
Dat kan. Ze is toch schizo, geloof ik?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:27 schreef Elseetje het volgende:
Niet eens? Beter je best doenMisschien vindt ze je wel heel lief
Net als de broekrok.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:28 schreef Elseetje het volgende:
Leggings zouden landelijk verboden moeten worden
Wat vindt jouw grote roerganger Wilders hier nou van?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
Onrust in Apeldoorn: Leggingverbod op Apeldoornse school
Geen flauw idee, ik ken 'r nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat kan. Ze is toch schizo, geloof ik?
Waarom past ze dan bij mij?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
Onrust in Apeldoorn: Leggingverbod op Apeldoornse school
quote:Alle verschillen verdwijnen, en daarom zie je in deze tijd allerlei gekke dingen. Dat mensen zich qua sekse laten ombouwen. Zo slaan we verkeerde wegen in.
Dan zeg ik dat je uit je nek lult.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:33 schreef Elseetje het volgende:
Je houdt het wel lang vol
Wat nou als ik zeg dat Pink Floyd bij je past?
Je hoort soms gekke dingen hier. Bij de lokale CDJA, waar ondergetekende ook aan verbonden is, heeft er iemand problemen gekregen met zijn kerkgemeente en zijn ouders omdat hij bij het CDJA ging. Zijn ouders en zijn kerkgemeente vinden het CDA te liberaal en de jongerenafdeling al helemaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |