Ik was daarbij, toen ik erover las op internet.quote:
Blaming is namingquote:
Noem ze.quote:
Witte vloed, blijkbaar oververtegenwoordigd in POLSC. Moeten we misschien eens tegen gaan optreden. Registratie, quotum, opdat we een redelijke vertegenwoordiging samenstellen van de oorspronkelijke cultuur. Eventueel is geleidelijke verblonding niet geheel te vermijden, maar dan wel ingebed, aangepast, gecontroleerd & voldoende geintegreerd. Dunkt me.quote:
Vrijstelling voor vrouwen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Witte vloed, blijkbaar oververtegenwoordigd in POLSC. Moeten we misschien eens tegen gaan optreden. Registratie, quotum, opdat we een redelijke vertegenwoordiging samenstellen van de oorspronkelijke cultuur. Eventueel is geleidelijke verblonding niet geheel te vermijden, maar dan wel ingebed, aangepast, gecontroleerd & voldoende geintegreerd. Dunkt me.
Da's geen antwoord. De zon is trouwens weg.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:00 schreef PJORourke het volgende:
"Spullen voor bom in pand GroenLinks"HalsemaQaida?
Vanwege verregaande ondervertegenwoordiging van vrouwen, lijkt me dat onontkoombaar.quote:
Ik wist niet dat je een antwoord kon geven op een bevelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Da's geen antwoord. De zon is trouwens weg.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Vanwege verregaande ondervertegenwoordiging van vrouwen, lijkt me dat onontkoombaar.
Positieve discriminatie, hoe GroenLinks van je.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:02 schreef sigme het volgende:
Vanwege verregaande ondervertegenwoordiging van vrouwen, lijkt me dat onontkoombaar.
Jammer maar helaas, onontkoombaar. Blijkbaar gaat het niet vanzelf, en dan dient hogerhand, voor het heil van allen, op te treden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Positieve discriminatie, hoe GroenLinks van je.
Achter een bevel staat nooit een vraagteken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:02 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een antwoord kon geven op een bevel
Hier schijnt de zon nog
In elke keuken bij elke inwoner in Nederland zijn spullen gevonden om een bom van te maken, de AIVD zit met de handen in het haar over het nijpende cellentekortquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Bij de jongerenvereniging Dwars van GroenLinks in Utrecht zijn spullen voor het maken van een bom gevonden. In een rommelkast stond een koffertje met ontstekers en twee buisjes met poeder. De vondst werd gedaan bij het opruimen van de kast.
Hmmm, niets spectaculairs iig.
Misschien had je dan een vraagteken moeten toevoegenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Achter een bevel staat nooit een vraagteken.
Er moet wel eerst een commissie worden ingesteld - liefst bestaande uit uitgerangeerde moderators - die hierover advies geeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Witte vloed, blijkbaar oververtegenwoordigd in POLSC. Moeten we misschien eens tegen gaan optreden. Registratie, quotum, opdat we een redelijke vertegenwoordiging samenstellen van de oorspronkelijke cultuur. Eventueel is geleidelijke verblonding niet geheel te vermijden, maar dan wel ingebed, aangepast, gecontroleerd & voldoende geintegreerd. Dunkt me.
Misschien vergeten door wat CPN'ers indertijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Bij de jongerenvereniging Dwars van GroenLinks in Utrecht zijn spullen voor het maken van een bom gevonden. In een rommelkast stond een koffertje met ontstekers en twee buisjes met poeder. De vondst werd gedaan bij het opruimen van de kast.
Hmmm, niets spectaculairs iig.
Boze_Appel speelt graag alleen met jongetjesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Jammer maar helaas, onontkoombaar. Blijkbaar gaat het niet vanzelf, en dan dient hogerhand, voor het heil van allen, op te treden.
Als het niet vanzelf gaat was het niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef sigme het volgende:
Jammer maar helaas, onontkoombaar. Blijkbaar gaat het niet vanzelf, en dan dient hogerhand, voor het heil van allen, op te treden.
Je bedoelt twee vraagtekens?? Dat maakt nog steeds geen verschil.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Misschien had je dan een vraagteken moeten toevoegen
De jongerenafdeling van de CPN is niet opgegaan in DWARSquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Misschien vergeten door wat CPN'ers indertijd.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In elke keuken bij elke inwoner in Nederland zijn spullen gevonden om een bom van te maken, de AIVD zit met de handen in het haar over het nijpende cellentekort
Het brede padquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als het niet vanzelf gaat was het niet de bedoeling.
We kunnen ook van elke woning een ambassade maken, dan geniet elke bewoner van een woning diplomatieke onschendbaarheid.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oplossing bleek te liggen in het omzetten van privewoningen tot onder staatstoezicht staande 'cellen'. Een verrassend geringe politiemacht/cipierscorps blijkt in staat gericht toezicht te houden en controle te kunnen garanderen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je bedoelt twee vraagtekens?? Dat maakt nog steeds geen verschil.
quote:
Doe 's toevoegen?quote:
Onze Politici zijn onze Ambassadeurs.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:09 schreef Reya het volgende:
[..]
We kunnen ook van elke woning een ambassade maken, dan geniet elke bewoner van een woning diplomatieke onschendbaarheid.
Zijn er complottheorieen boven water gedoken omtrend de hond?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:14 schreef EchtGaaf het volgende:
De eigenaar van dat beest zal 't vast zijn.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Als iemand er is heeft die het recht tot spreken, maar als iemand niet spreekt heeft diegene het recht tot zijn?
Niet af te leiden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Als iemand er is heeft die het recht tot spreken, maar als iemand niet spreekt heeft diegene het recht tot zijn?
Lidmaatschap terroristische organisatie misschien?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zijn er complottheorieen boven water gedoken omtrend de hond?
Dat hangt er van af. Welke (rand)voorwaarden stel je nl aan het "niet spreken". Dat blijkt nl niet uit deze zin.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:13 schreef Boze_Appel het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:24 schreef Elseetje het volgende:
Positieve driscriminatieMijn katertje krijgt meer eten dan de 2 poezen
't Is jouw beurt. Ik was trouwens aan het eten.quote:
Omdat 'ie af en toe een vogel vangtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:24 schreef Elseetje het volgende:
Positieve driscriminatieMijn katertje krijgt meer eten dan de 2 poezen
Positieve discriminatie is net als positief geweld, positief verkrachten, zero-positief, positief ghb in je koffie doen of positieve vrouwenbesnijdenis.quote:
Waarom zou discriminatie per definitie negatief zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Positieve discriminatie is net als positief geweld, positief verkrachten, zero-positief, positief ghb in je koffie doen of positieve vrouwenbesnijdenis.
Niets positefs aan dus.
Wat fijn voor jequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
't Is jouw beurt. Ik was trouwens aan het eten.
Het simpelste antwoord zou zijn: je haalt de legitimatie onder het handelen weg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom zou discriminatie per definitie negatief zijn![]()
Omdat sommige mensen vast zitten in een cirkeltje, en daar niet buiten kunnen denkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom zou discriminatie per definitie negatief zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |