Doe mij het station maarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:46 schreef Xilantof het volgende:
Gare du Nord!
Bij muziek van Gare du Nord zit ik meer aan dit te denken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoiTvp-tje dan maar
Met wat begeleidende muziek van Gare Du Nord
[afbeelding]
* ..zapper kwartje in djoekboks knikkertquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoiTvp-tje dan maar
Met wat begeleidende muziek van Gare Du Nord
[afbeelding]
En ik ga maar eens doen alsof ik werk...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:37 schreef Chanty het volgende:
Ga zo maar eens doen alsof ik een leven heb
Ey.....mijn kwartje was nog niet op hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef ..zapper het volgende:
[..]
* ..zapper kwartje in djoekboks knikkert
[afbeelding]
I can't dancequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
Genesis kan ik wel mee leven![]()
* PdeHoog zingt mee "we can't dance"
quote:
morgen moet ik werken maar donderdag heb ik de hele dag vrijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:28 schreef Ynske het volgende:leven
chanty? heb jij morgen of donderdag rond 12en tijd?
Kunnen niet op tegen:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik wist dat je zou happen
Vind Calling All Stations toch een beter nummer trouwens![]()
vinne t goed als ik donderdag ff langskom voor t werk?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
morgen moet ik werken maar donderdag heb ik de hele dag vrij
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kunnen niet op tegen:
Invisible touche
Jesus he knows me
en No son of mine
Je vergeet Mamaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kunnen niet op tegen:
Invisible touche
Jesus he knows me
en No son of mine
klinkt niet slechtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor tosti's en boodschappen. Vanavond gezellig wat eters over de vloer. Heb het toscaanse kookboek maar uit de kast gerukt voor inspiratie
Tostiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor tosti's en boodschappen. Vanavond gezellig wat eters over de vloer. Heb het toscaanse kookboek maar uit de kast gerukt voor inspiratie
Een gele kikker?quote:
Jaquote:
zekersquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
vinne t goed als ik donderdag ff langskom voor t werk?
En Selling England by the pound. En de complete tracklist van The lamb lies down on Broadway...quote:
Kaas gezond?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDa's gewoon brood met een plakje kaas hoor
En aangezien vier boterhammen + kaas best gezond is en de sambal weinig kwaad kan, eet ik dus twee tosti's
30+ kaas hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:12 schreef Kremers het volgende:
Kaas gezond?Kaas zit bomvol verzadigd vet
Jij hebt hele nette platen geschoten, zapper. Dat manneke met die camera was overigens wel heul irritant aanwezig bij het optreden van Snoop -Listen I know we're on a jazz festival but fuck that- Doggquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef ..zapper het volgende:
[..]
* ..zapper kwartje in djoekboks knikkert
[afbeelding]
Jij durft al niet te buikdansenquote:
ik bedoel ook meer om naar te kijken, niet om te doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij durft al niet te buikdansenDan heb je hier helemaal niets aan
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik bedoel ook meer om naar te kijken, niet om te doen![]()
Dusquote:Voor paaldansen moet je een stel mooie lange benen hebben
Ik heb geen mooie lange benen P. Echt niet, je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat ik lange benen hebquote:
Die photoshoppen we er achteraf wel aan dan!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb geen mooie lange benen P. Echt niet, je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat ik lange benen heb![]()
kun je dat irl ook doen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die photoshoppen we er achteraf wel aan dan!
Van te voren durf ik geen garanties af te geven, maar we kunnen wel eens een poging wagen natuurlijk...quote:
Jammerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb geen mooie lange benen P. Echt niet, je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat ik lange benen heb![]()
paalvallen bedoel jequote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JammerIk had je graag zien paaldansen
![]()
* Chanty ziet zich al beenloos door het leven gaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van te voren durf ik geen garanties af te geven, maar we kunnen wel eens een poging wagen natuurlijk...![]()
Mijn plan was meer om de hele middag ongestraft aan je benen te frummelen en dan te zeggen: helaas lukt niet...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
* Chanty ziet zich al beenloos door het leven gaan
Foutje, bedankt
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
paalvallen bedoel je
Ik kan maar op een manier paaldansen en dat doe ik zonder toeschouwers
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn plan was meer om de hele middag ongestraft aan je benen te frummelen en dan te zeggen: helaas lukt niet...
Een eter minder...dan maar niet het toscaanse kookboek gebruikenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond gezellig wat eters over de vloer. Heb het toscaanse kookboek maar uit de kast gerukt voor inspiratie
zondequote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een eter minder...dan maar niet het toscaanse kookboek gebruiken![]()
idd zou me haast opofferen om die plek op te komen vullen, helaas kan ik nietquote:
hier ook alquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
idd zou me haast opofferen om die plek op te komen vullen, helaas kan ik niet
Tof! Tommie is goed!quote:
Ik wil wel dummy zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef freud het volgende:
[..]
Tof! Tommie is goed!
En het massageboek is binnen. Nu veel oefenen
.
Feliquote:
"It's not a bug, it's a feature!"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
* Chanty ziet zich al beenloos door het leven gaan
Foutje, bedankt
Ja achquote:
Jesusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef didotcicero het volgende:
What's my name?!!
Jezus, dat je dat nog steeds niet kan onthouden zeg...
[afbeelding]
SnoopDogg tijdens North Sea Jazz 2007
ik vind t een hele mooie setting met dat licht zoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:21 schreef didotcicero het volgende:
Dit is ongeveer de beste foto die ik heb van hem en dat na zwaar croppen. Ik stond gewoon te ver af en als hij wat dichter in de buurt kwam stak iedereen zijn handen omhoog.
Nee, dat moet nog. Hubbie heeft een USB-poort aan de voorkant van zijn autoradio en dat werkt ookquote:
Sgoed hoor, opstellen in rijen van driequote:
Tip: gsm winkelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:56 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee, dat moet nog. Hubbie heeft een USB-poort aan de voorkant van zijn autoradio en dat werkt ook
Da's een flinke ruimte erbij danquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef prupke het volgende:avond
zo lekker is dat klussen met de warmte...
terrarium is pleitos en de oinhoud ook natuurlijk![]()
Yupquote:
*vooraan aan rijtje van drie gaat staanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:10 schreef freud het volgende:
[..]
Sgoed hoor, opstellen in rijen van drie.
[..]
Tip: gsm winkel, hebben ze er genoeg.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Yup
en het ziet er al goed uit ook al is het nog niet helemaal af...
moet ook nog steeds dubbel glas komen (eigenlijk al in maart maar goed )
Dus als dat er in zit ..gaan we aan de badkamer/sauna beginnen
Have fun @ bejaard.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:34 schreef Chanty het volgende:
Wat is het toch een typisch figuur die Deelder![]()
Mogguh trouwensVandaag maar weer een dagje werken
Als je tank sneller leeg raakt dan doe je per saldo toch meer voor het milieu?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:05 schreef HMaster-II het volgende:Goemogh
![]()
Wat ben ik toch blij met die 'schone en prestatieverbeternde diesel'![]()
M'n tank raakt sneller leeg![]()
of zou het komen, dat ik een erg leuke rally-achtige straat route gevonden voor woonwerkverkeer
Dus je hebt ondertussen al netjes je route gemarkeerd met zwarte strepen op het wegdek?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:05 schreef HMaster-II het volgende:of zou het komen, dat ik een erg leuke rally-achtige straat route gevonden voor woonwerkverkeer
Nou nog niet gemarkeerd, maar ik begin wel de rempunten te bepalen en weet waar de echt kritieke gaten langs de bochten liggen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dus je hebt ondertussen al netjes je route gemarkeerd met zwarte strepen op het wegdek?
Mocht iemand het vergeten zijn: Het is tijd voor. Nee geen smoesjes gewoon alles laten vallen en eerst
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nou nog niet gemarkeerd, maar ik begin wel de rempunten te bepalen en weet waar de echt kritieke gaten langs de bochten liggen.
140 km/h over een klinkerweg![]()
![]()
Doe die foto eens postenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:24 schreef didotcicero het volgende:
@ Chanty > hij draaide wel lekkere platen hoor.
@ freud > Je kon daar gewoon met je camera naartoe. Heb geprobeerd pers te regelen maar ik was daar blijkbaar veel te vroeg mee want men heeft nooit op mijn mailtje gereageerd. Zapper heeft het later ook nog een keer geprobeerd maar werd -als ik het mij goed herinner- afgewezen vanwege de overweldigende interesse van de pers.
Zo'n perspas is ook niet alles trouwens. Toen Sly Stone na 45 min. kwam opdagen stroomde de "gracht" voor het podium vol met persfotografen, wat veel duw- en trekwerk opleverde. En vervolgens sprongen mensen uit het publiek ook in de gracht om foto's te kunnen maken. Security had veel moeite de pers en de anderen na verloop van tijd (3 nrs?) weer weg te werken.
Ehm oja... 't was vroeg vanochtend. Moet ik 'm dan crossposten? Of kan een Mod 'm verplaatsen?quote:
ok dan. Bij deze.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:31 schreef CocaColaLight het volgende:
Gewoon crossposten![]()
Daar is men niet zo moeilijk in hier.
Die bedoel ik ja, dacht dat daar wel duidelijk de perschaos op zichtbaar was, maar wellicht herinner ik het me verkeerd. Ik vond jouw opmerking "Hier lopen meer L-lenzen dan compactcamera's" ook wel sterk overigensquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:29 schreef didotcicero het volgende:
die met die fotografen bedoel je? Die is niet zo veel zeggend hoor
Het leek ook wel of iedereen tegenwoordig een L-lens heeft.quote:Ik vond jouw opmerking "Hier lopen meer L-lenzen dan compactcamera's" ook wel sterk overigens.
Ik ben bang dat het alleen maar erger gaat worden. dSLR's worden nog steeds goedkoper, dus beter verkrijgbaar voor de grote massa.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:58 schreef didotcicero het volgende:
Hopelijk is de dSLR-mania dan een beetje overgewaaid en wordt het weer wat rustiger voor het podium.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:58 schreef didotcicero het volgende:
Ik vraag me dus ook af hoe dat volgend jaar zal gaan. Hopelijk is de dSLR-mania dan een beetje overgewaaid en wordt het weer wat rustiger voor het podium.
Het schijnt dat je op hockeyfeesten ook prima kunt fotograferen. Laat ze dat lekker gaan doenquote:
Misschien was het ook allemaal niet zo'n drama als jij dacht dat het was...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:50 schreef ..zapper het volgende:
Op die foto is de chaos inderdaad niet zo duidelijk als dat ik voor ogen had.
Lees anders ook even de post van DCquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien was het ook allemaal niet zo'n drama als jij dacht dat het was...![]()
Als ik dat zou doen, dan slaat mijn vorige post nergens meer op...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:52 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Lees anders ook even de post van DC.
Ey...dat doe ik wel hequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:26 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Het schijnt dat je op hockeyfeesten ook prima kunt fotograferen. Laat ze dat lekker gaan doen![]()
Je kan niemand verbieden te fotograferen. Je kan het alleen proberen te reguleren en dat betekent idd strengere maatregelen. Vervelend, maar so be it.quote:edit: Dit klinkt overigens wel gemeen. Zo bedoel ik het niet. Wat ik bedoel is dat die toename langzamerhand een probleem gaat worden. Wat ongetwijfeld gaat leiden tot weer strengere maatregelen mbt fotograferen bij optredens/concerten (daar waar dat tot nu toe nog wel mogelijk was) omdat dat tot overlast wordt. Uiteindelijk wordt niemand daar beter van.
Dit is nou echt het "De Lama's"-niveauquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, dan slaat mijn vorige post nergens meer op...![]()
Hebben we het dan over Ruben Nicolai niveau of Sara Kroos Lama niveau?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is nou echt het "De Lama's"-niveau
Ruben Nicolai natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben we het dan over Ruben Nicolai niveau of Sara Kroos Lama niveau?![]()
Dan vind ik het een groot compliment!quote:
Als het weer bij jou net zo lekker is als hier, zou je je prima moeten kunnen vermaken...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:08 schreef Chanty het volgende:
En werk van vanmiddag valt uitZo heb je ineens een vrije middag
Weer is lekker ja, maar genieten van mooi weer in je eentje is nou ook niet je van hetquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het weer bij jou net zo lekker is als hier, zou je je prima moeten kunnen vermaken...
Voor jou wat lastiger qua afstand, maar ik zou me prima vermaken aan het strand in m'n eentje hoor... Muziekje mee, boek mee, en lekker relaxen... Poezengezelschap is ook niks mis mee...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
Weer is lekker ja, maar genieten van mooi weer in je eentje is nou ook niet je van hetBovendien is hier een klein poesje dat heel blij is als ik thuis ben
Joah ik kan me ook wel vermaken met een goed boek op de hei, maar goed, poesje heeft nu nog even voorrang. Kijken of ik haar vanmiddag in het tuigje krijg en mee naar buitenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou wat lastiger qua afstand, maar ik zou me prima vermaken aan het strand in m'n eentje hoor... Muziekje mee, boek mee, en lekker relaxen... Poezengezelschap is ook niks mis mee...
Alhoewel ik ze vanochtend wel weer achter het behang kon plakken...![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Joah ik kan me ook wel vermaken met een goed boek op de hei, maar goed, poesje heeft nu nog even voorrang. Kijken of ik haar vanmiddag in het tuigje krijg en mee naar buiten
Uitlaten is een groot woord, maar is wel zo fijn als het beestje mee het terras op kan als wij daar ook zittenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:57 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]neeh niet je katje uitlaten
Nog even en je gaat dat arme beestje kleertjes aantrekken.
Haha, doet An ook met haar beesten (zijn geen kittens meer die huiskamertijgers...). Als tuigje niet werkt, kan je altijd tiereps of ductape gebruikenquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Uitlaten is een groot woord, maar is wel zo fijn als het beestje mee het terras op kan als wij daar ook zittenDat staat verder verre van kleren aantrekken
Goeie tip, ik heb mijn kat zelden zoveel zien bewegen als toen hij een tuigje om had. Het enige dat hij wilde was uit het tuigje...quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:06 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, doet An ook met haar beesten (zijn geen kittens meer die huiskamertijgers...). Als tuigje niet werkt, kan je altijd tiereps of ductape gebruiken.
Ik ga het vanavond eens uitproberen op de Britse korthaar! Ik neem voor de zekerheid alvast afscheid van jullie...quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:15 schreef ..zapper het volgende:
Die ducktape lijkt me handiger, als je die weer afdoet verharen ze ook een tijdje niet meer.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond eens uitproberen op de Britse korthaar! Ik neem voor de zekerheid alvast afscheid van jullie...![]()
Lotgenoot!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je hebt een Britse Korthaar...
Happy Dying![]()
Die van mij kan ook vuurspuwen met haar ogen als het haar niet zint. Eén keer tuigje geprobeerd, geen succes.![]()
Dat is inderdaad hoe wij de nagels van dat Britse korthaarmormel knippen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:31 schreef freud het volgende:
Alsof katten iets te willen hebben... Gewoon op gaan zitten, dan zijn ze nergens meer.
Heheh Poes met Powerquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je hebt een Britse Korthaar...
Happy Dying![]()
Die van mij kan ook vuurspuwen met haar ogen als het haar niet zint. Eén keer tuigje geprobeerd, geen succes.![]()
Knippen doen we niet aan.. Ze verliest ze wel tijdens het krabpaalmartelen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hoe wij de nagels van dat Britse korthaarmormel knippen...![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:05 schreef Chanty het volgende:
Whehehe Pientje lag op mijn schoot te slapen, dus ik mijn kans waargenomen en dat tuigje om gefrummeld. Beestje begint te spinnen en slaapt doorLaat dr nog ff slapen en dan maar es het terras op
Ik zeg coca colaquote:
Mja, de mijne redden het echt niet met die krabpaal! Ik ga er ook gewoon op zitten en dan kortwieken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Knippen doen we niet aan.. Ze verliest ze wel tijdens het krabpaalmartelen.
Toen het nog een showkat was, werden haar nagels wel geknipt en gevijlt.![]()
Herkenbaar... En dan mauwen alsof de wereld vergaat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:18 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, de mijne redden het echt niet met die krabpaal! Ik ga er ook gewoon op zitten en dan kortwieken.
Hij heeft het wel getroffen met jequote:Op woensdag 18 juli 2007 15:23 schreef LekkerApart het volgende:
Pfff.. Vanavond deel 1 van Arent's verjaardag.. Hierna nog 2 delen te gaan..
Ruzie in de familie, en mensen die niet kunnen is niet handig..
Huis is bijna schoon, nog ff douche + slaapkamer stofzuigen, hele huis ff dweilen en de hapjes klaarmaken..
2 Maanden!, dan mag ik nog wel lang wachten..quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:59 schreef ..zapper het volgende:
Na twee maanden eindelijk een mailtje van Canon ontvangen dat ze mijn rebate aanvraag per post hebben ontvangen.
Alleen als je je diafragma op 1.8 zet. Hij kan tot f 22 niet dat je dat ooit gaat gebruiken maar zou kunnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:11 schreef AirwiN het volgende:
Even een ontopic vraag tussendoor. Ik overweeg om de 50mm/1.8 te kopen voor mijn camera. Op basis van mijn huidige ervaring zou ik zeggen dat ik dan in principe altijd foto's krijg met een relatief beperkt scherptegebied... toch?
Vriendjelief wil wel graag helpen.. Maar hij kan moeilijk vrij krijgen. En nu is hij met zijn collega samen in de winkel, en dan is het helemaal lastig als eentje vrij wil. De baas is op vakantie..quote:
Ah, dan zit daar mijn denkfout. Had er even niet bij stilgestaan dat 1.8 het mimimum is en dat je het diafragma gewoon kan aanpassen natuurlijk...quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Alleen als je je diafragma op 1.8 zet. Hij kan tot f 22 niet dat je dat ooit gaat gebruiken maar zou kunnen.
ach dr zijn genoeg mensen die t niets vinden maar ik vind mquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:38 schreef CocaColaLight het volgende:
Is je jurk zo kinky dat je wit weg trekt?
Ziet er tof uitquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach dr zijn genoeg mensen die t niets vinden maar ik vind m
[afbeelding]
maar dan is het rode beige achtig
dank jequote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ziet er tof uital zou ik zoiets zelf niet dragen
helemaal niet warm als t heet buiten is. en als t koud is, houd t je warmte wel weer vastquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:42 schreef LekkerApart het volgende:
Is dat niet heel warm aan? Of lijkt dat zo..
Alhoewel mijn zusje nooit over gehoord :S
Tis ook niet mijn stijl, alhoewel ze af en toe wel leuke rokjes hebben en dan in combi met mijn eigen shirtjes..
ik wil ook zo'n bankquote:
Woooow Nicequote:
precies dat jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:25 schreef ..zapper het volgende:
Ik wil ook een woonkamer waar die bank in past.
Het liefst zou ik een woonkamer willen waar ik een Jackson Pollock tot z'n recht kan laten komenquote:
Niet alleen naast elkaarquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:39 schreef prupke het volgende:
wij zijn ook erg blij met die bank
je kan met zijn 2tjes naast elkaar liggen
(we hebben gelukkig ook een verdomd grote woonkamer )
ook datquote:
toe maar, en ik zou al blij zijn met een hokje als bergruimtequote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef prupke het volgende:
[..]
ook dat
zo dan nu de andere helft van de woonkamer
[afbeelding]
links waar de zooi staat komt (zodra wel dubbel glas hebben) een loungehoek
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die bank is net een veredelde 2 persoonsbed..Ik zou geen problemen hebben om op zo'n bank te slapen..
Thanxquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef ..zapper het volgende:
Nog een helft.
Mare, ziet er goed uit prupke!
met of zonder oogbalkjes op de foto'squote:
Pyama's zijn zo 2006. Gewoon buttnaked met z'n allen. Veel gezelligerquote:
orgie dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:17 schreef freud het volgende:
[..]
Pyama's zijn zo 2006. Gewoon buttnaked met z'n allen. Veel gezelliger.
Dan hou ik mij daar afzijdig van..quote:
Hou ik me met jou afzijdigquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan hou ik mij daar afzijdig van..vink niks..
quote:
Dan liever Wet-T-Shirt hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:17 schreef freud het volgende:
[..]
Pyama's zijn zo 2006. Gewoon buttnaked met z'n allen. Veel gezelliger.
quote:
Ik schrok me de tyfus van de sms, helemaal stil hier, en opeens mijn telefoon op volume MAX met een snoeiharde smstoon.quote:
Ik zit nu langzaam wakker te worden op de werkplek. Ik lijk de vader van Xil wel...quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:15 schreef freud het volgende:
Pff, nu al weer werkend. Ik lijk Xil wel.
Intraveneus ook niet?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Weekend wasda?![]()
Het wordt hoog tijd voor vakantie zelfs de koffie werkt niet meer.
Nope, mijn 2 liter zak is leeg ondertussen.quote:
Waarom zou dat slecht zijn? Hij schrijft alleen maar data weg. Lijkt me dat ie geen bestaande foto's overschrijft en als het een ander merk camera is, maakt ie gebruik van andere bestandsnamen..quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:00 schreef jmac het volgende:
Voordat ik een heel nieuw topic ervoor moet openen.
Stel je hebt een sandisk 1gv kaartje. Die gebruik je voor je nikon D70. Nu wil je die in een ander merk camera stoppen en daarin gebruiken (formatteren is niet eens nodig want 't werkt meteen). Is dit slecht voor het kaartje of is dit weer zo'n fabeltje.
Wat hij zegt....dus gewoon een fabeltjequote:Op donderdag 19 juli 2007 13:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom zou dat slecht zijn? Hij schrijf alleen maar data weg. Lijkt me dat ie geen bestaande overschrijft en als het een ander merk camera is, maakt ie gebruik van andere bestandsnamen..
Het kan alleen verwarrend voor jezelf werken..![]()
Ik heb wel eens een verkoper gehad bij de HAFO (vakhandel in Den Haag) die bij hoog en laag beweerde dat dat de oorzaak was van een falend geheugenkaartje dat ik terug kwam brengen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hij zegt....dus gewoon een fabeltje
Dank. Ja, iemand heeft het een van m'n ouders verteld en sindsdien mag ik hun geheugenkaartjes niet meer lenenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hij zegt....dus gewoon een fabeltje
Als dat waar was dan zou ik ook geen USB stick in een Apple en een normale PC kunnen steken..quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:09 schreef jmac het volgende:
[..]
Dank. Ja, iemand heeft het een van m'n ouders verteld en sindsdien mag ik hun geheugenkaartjes niet meer lenen
"Ja, de fotowinkel zegt het ook dus het is waar" *zucht*
Zijn er personen die allebei gebruikenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als dat waar was dan zou ik ook geen USB stick in een Apple en een normale PC kunnen steken..
Maar goed, ik heb het al een keer geprobeerd met m'n oude Canon G5 en nieuwe EOS 400D. Hij ging gewoon door met waar ie gebleven was.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:15 schreef freud het volgende:
[..]
Zijn er personen die allebei gebruiken.
Een Apple en een PC ernaast of een PC en een Apple ernaast.quote:
Tegenwoordig is het Apple en een PC ernaast, helaas hebben ze op de Uni alleen maar normale pc'squote:Op donderdag 19 juli 2007 13:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een Apple en een PC ernaast of een PC en een Apple ernaast.
Voor fotobewerking zou ik ook graag er een Apple naast hebben, maar ze zijn me nog te duur. Voor de G4 systemen.
Als jij d'r bent altijd toch?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah mag ik mee?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga wel naar Blijdorp, maar 's avonds pasZe hebben dan ZOOmeravond voor abonneehouders
idd, was vrij makkelijk te vinden.quote:
De laatste keer dat we het vroegen was het echt abbo-only volgens mijquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah mag ik mee?
ik heb vrij nl
Ik ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, was vrij makkelijk te vinden.
vond t heel gezellie
De luxe, ik zit dan te zwoegen met mijn Johan-Friso examen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga wel naar Blijdorp, maar 's avonds pasZe hebben dan ZOOmeravond voor abonneehouders
Wasdaquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De luxe, ik zit dan te zwoegen met mijn Johan-Friso examen...![]()
Hij staat in mijn agenda wel geplandquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:20 schreef Ynske het volgende:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+ +
+ OPROEP +
+ +
+ Woensdag 25/7 +
+ mensen zin om naar blijdorp of rhenen te gaan? +
+ +
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Prince2 examen!quote:
ik heb ook een abboquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De laatste keer dat we het vroegen was het echt abbo-only volgens mijMaareh...wees slim en ga gewoon 's middags al en stel je verdekt op
waar woon je dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik woon veul te ver van jullie... en het kost me een vermogen om met de NS naar R'dam te gaan..
en ik moet donderdag overdag gewoon weer werken..
Geef een zweepje aan ViezeHarrie?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:10 schreef Chanty het volgende:
Eindelijk!!!!
Eindelijk heb ik het voor elkaar gekregen wat facturen op te stellen en wat kosten bij de verzekering te declareren. Het was alles tezamen misschien een uurtje werk. Een factuur lag al drie maanden te wachten, evenals de verzekeringszooi. Maar het ergste is nog de factuur die al een jaar verstuurd moet worden![]()
Maar nu liggen ze eindelijk klaar voor verzending. 3 vloppies met een gezamelijke waarde van 600 euro, wat ik ff te lang links laat liggen
Iemand hier die een cursus 'regel je zaakjes vlot' geeft?
Iets zegt me dat die factuur nog langer was blijven liggen...quote:
also hem mijn zaken boeienquote:
Waar mag de factuur naartoe? Voor niets gaat de zon op natuurlijk...quote:
ach, als je t opspaart heb je later wel weer een zakcentjequote:Op donderdag 19 juli 2007 15:10 schreef Chanty het volgende:
Eindelijk!!!!
Eindelijk heb ik het voor elkaar gekregen wat facturen op te stellen en wat kosten bij de verzekering te declareren. Het was alles tezamen misschien een uurtje werk. Een factuur lag al drie maanden te wachten, evenals de verzekeringszooi. Maar het ergste is nog de factuur die al een jaar verstuurd moet worden![]()
Maar nu liggen ze eindelijk klaar voor verzending. 3 vloppies met een gezamelijke waarde van 600 euro, wat ik ff te lang links laat liggen
Iemand hier die een cursus 'regel je zaakjes vlot' geeft?
da's waar, vandaar dat ik ze nu toch echt opstuurquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, als je t opspaart heb je later wel weer een zakcentje
je ava doet t bij mij niet
Ik wil ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:51 schreef freud het volgende:
[..]
Hij staat in mijn agenda wel gepland. Wil namelijk macro's maken bij een paar bloemen die dan goed in bloei staan. Staan in een klein hoekje ergens, maar zinj paarse bollen vol met hommels
. Enorm mooi contrast, dat geel/zwart met diep paars. En door die bolvorm een
DOF.
Ahquote:
Ik hou het voorlopig bij Foundation. Het is niet dat ik het allemaal nog niet weet, maar zo'n certificaat doet het weer goed op mijn cv!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AhDie heb ik al
Ik ben Prince2 Practioner of zo
gezwelliequote:
Hmmm...was dat niet Foundation danquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou het voorlopig bij Foundation. Het is niet dat ik het allemaal nog niet weet, maar zo'n certificaat doet het weer goed op mijn cv!
Foundation is op hoofdlijnen. Practitioner is op detailniveau. Welk document wordt in welke processtap op welk moment bij welke gelegenheid gewijzigd!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...was dat niet Foundation danNou ja, in dat geval heb ik ook alleen Foundation
Hangt een beetje van de aard van de werkzaamheden van je bedrijf af. Bij de gemiddelde bank- en verzekeringsmaatschappij ben je min of meer verplicht een clean desk policy te voeren, wil je aan bepaalde normeringen voldoen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:12 schreef CocaColaLight het volgende:
Clean desk policy aan het eind van de dag
Die manager zou van mij een schop onder z'n hol krijgen. Tenzij hij hele zwaarwegende argumenten heeft waarom jullie je bureau niet hoeven op te ruimen na een werkdag. Zo niet, dan heeft hij uiteindelijk nog steeds te doen wat de directeur hem opdraagt, hoe 'verknipt' jullie dat ook mogen vinden...quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:24 schreef CocaColaLight het volgende:
Wij verzorgen het IT gebeuren voor 3 golfkarton fabrieken.
Dus geen bank of verzekerings gebeuren.
Die beste man heeft een aantal verknipte beelden van hoe een afdeling eruit moet zien. Tja en nu wil hij het "doorvoeren".
Het mooiste is de manager van de afdeling ziet het nut ook niet in dus er gaat weinig gebeuren
Ik had al een mooie oplossing: ramen wat blinderen en de deur dicht houden. Want de "troep" die hij niet ziet is er niet.
Wat heb je zoal besteld bij Meneer Konijn?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:45 schreef _Kaatje_ het volgende:
Owww... heel even klagen... Ik heb 2 juli het een en ander besteld bij Konijn. Afgelopen dinsdag dan ein-de-lijk het sms-je dat de bestelling op de post is. Alleen... ook vandaag weer geen TNT aan de deur.Ik heb er inmiddels zo ontzettend de balen in...
da's nog niets vergeleken met een half jaar op een bestelling wachtenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:45 schreef _Kaatje_ het volgende:
Owww... heel even klagen... Ik heb 2 juli het een en ander besteld bij Konijn. Afgelopen dinsdag dan ein-de-lijk het sms-je dat de bestelling op de post is. Alleen... ook vandaag weer geen TNT aan de deur.Ik heb er inmiddels zo ontzettend de balen in...
worteltjesquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat heb je zoal besteld bij Meneer Konijn?
Ja maar kittens eten geen worteltjesquote:
Rugzak (die mee moet op vakantie overmorgen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat heb je zoal besteld bij Meneer Konijn?
Dat filter kan ik binnen 15 minuten zo ophalen bij Fotovideoboom..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef _Kaatje_ het volgende:
[..]
Rugzak (die mee moet op vakantie overmorgen!), 50 mm 1.8 lens, en een bijbehorend B+W uv filter. En uitgerekend door dat stomme filter dat je op iedere straathoek kunt krijgen is mijn bestelling vertraagd.
![]()
@Chanty: een half jaar??Ook bij Konijn? Op welke spullen wacht je?
nee niet bij konijn gelukkigquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef _Kaatje_ het volgende:
[..]
Rugzak (die mee moet op vakantie overmorgen!), 50 mm 1.8 lens, en een bijbehorend B+W uv filter. En uitgerekend door dat stomme filter dat je op iedere straathoek kunt krijgen is mijn bestelling vertraagd.
![]()
wat stom dat ze dan niet het ene deel wel al verzendenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef _Kaatje_ het volgende:
[..]
![]()
Dat doen ze wel vaker...quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat stom dat ze dan niet het ene deel wel al verzenden
Dat zijn de overgebleven broodjes warme bal van gister...quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Broodje koude bal.. hoe inspiratieloos mag het zijn..
de aardappelgratin was goed te doen vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:45 schreef Chanty het volgende:
het klinkt lekker maar voor zover ik begreep is het niet te pruimen
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
de aardappelgratin was goed te doen vandaag
over de rest ga ik t niet eens hebben
Sweeeeeeeeeeeeeet! Waar heb je die gemaakt?quote:
Nice, Under My Umbrella..quote:
Had ik hem maar gemaakt! Ik heb zelf nog niet eens een macro lens.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:56 schreef freud het volgende:
[..]
Sweeeeeeeeeeeeeet! Waar heb je die gemaakt?
Tis echt allemaal goed...superplatenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:04 schreef CocaColaLight het volgende:
De kikker is een stuk beter dan de beruchte gele kikker
Het is trouwens een foto van Michael Durham.
http://www.durmphoto.com/
Hij heeft het fotograferen aardig onder de knie moet ik zeggen
Ik heb net m'n glaasje Smirnoff uit de vriezer gehaald..quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:36 schreef prupke het volgende:
* prupke een bakje nootjes en chippies de sc insjoeft
biertje anyone??
Dat kan je alleen voor je zelf uitmakenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:43 schreef Dickies het volgende:
Welke dierentuin is het 'beste' voor het maken van wat leuke foto's?![]()
* prupke speciaal voor HMaster-II dry roasted peanuts op tafel zetquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb net m'n glaasje Smirnoff uit de vriezer gehaald..
en nee doe maar geen nootjes..ik heb al te vet gegeten vind ik
Smaken verschillen natuurlijk, ik doel dan ook meer op de praktische dingen zoals de hekken. :pquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:16 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat kan je alleen voor je zelf uitmaken
de een gaat het liefst naar blijdorp en de ander naar artis.
maar je kan ook bv naar emmen gaan, over overloon, of olmen enz enz...
ik ga het liefst naar overloon omdat daar alleen bij de vogels hekken zitten en de rest van de dieren hebben geen omheining
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:17 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke speciaal voor HMaster-II dry roasted peanuts op tafel zet
ja die zijn gezond
dan zou ik je aanraden om een keer naar zooparc overloon te gaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:20 schreef Dickies het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk, ik doel dan ook meer op de praktische dingen zoals de hekken. :p
Ik woon bijna naast Blijdorp dus in dat opzicht is Blijdorp makkelijk.
Veel plezier Marcquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:19 schreef Marc H het volgende:
Zo, mijn tent staat alvast naast de deur, computer staat losgekoppeld, en alles wat er verder van meemoet staat ingepakt, ik twijfel alleen nog of ik mijn camera zal meenemen naar campzone.
dat weet je toch?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]woooohoooo
kan ik verantwoord snoepen
Ik enjoy 1,2 kg Cadbury met nootjes en rozijntjesquote:
Voor of na het Bokito-geval?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:30 schreef prupke het volgende:
[..]
dan zou ik je aanraden om een keer naar zooparc overloon te gaan
zelfs de cheetashs zitten daar zonder omheining
en het is leuk als er beesten (die dus op een klein eilandje zitten) in eens ruzie gaan maken met elkaar.
Ik heb nog nooit zo hard iemand zien rennen omdat ze dacht dat die beesten over het water waren gekomen
bokito stond in zijn recht.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:49 schreef Dickies het volgende:
[..]
Voor of na het Bokito-geval?
Jammer dat ik niet eerder wist van Overloon. Ik was de afgelopen dagen in de buurt (Ledeacker)Maar bedankt voor de tip.
euh sms hem ff zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:23 schreef Sebasser het volgende:
Prupke, roep eens wanneer mauro nou in GR is dan?
Dexter is best leuk! Ook leuk:quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben nog 1 aflevering van Dexter aan het kijken en dan ga ik denk ik maar eens slapen..
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:47 schreef freud het volgende:
[..]
Dexter is best leuk! Ook leuk:
[afbeelding]
De volgende mag een geniale OP bedenken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |