Doe mij het station maarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:46 schreef Xilantof het volgende:
Gare du Nord!
Bij muziek van Gare du Nord zit ik meer aan dit te denken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoiTvp-tje dan maar
Met wat begeleidende muziek van Gare Du Nord
[afbeelding]
* ..zapper kwartje in djoekboks knikkertquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoiTvp-tje dan maar
Met wat begeleidende muziek van Gare Du Nord
[afbeelding]
En ik ga maar eens doen alsof ik werk...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:37 schreef Chanty het volgende:
Ga zo maar eens doen alsof ik een leven heb
Ey.....mijn kwartje was nog niet op hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef ..zapper het volgende:
[..]
* ..zapper kwartje in djoekboks knikkert
[afbeelding]
I can't dancequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
Genesis kan ik wel mee leven![]()
* PdeHoog zingt mee "we can't dance"
quote:
morgen moet ik werken maar donderdag heb ik de hele dag vrijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:28 schreef Ynske het volgende:leven
chanty? heb jij morgen of donderdag rond 12en tijd?
Kunnen niet op tegen:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik wist dat je zou happen
Vind Calling All Stations toch een beter nummer trouwens![]()
vinne t goed als ik donderdag ff langskom voor t werk?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
morgen moet ik werken maar donderdag heb ik de hele dag vrij
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kunnen niet op tegen:
Invisible touche
Jesus he knows me
en No son of mine
Je vergeet Mamaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kunnen niet op tegen:
Invisible touche
Jesus he knows me
en No son of mine
klinkt niet slechtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor tosti's en boodschappen. Vanavond gezellig wat eters over de vloer. Heb het toscaanse kookboek maar uit de kast gerukt voor inspiratie
Tostiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor tosti's en boodschappen. Vanavond gezellig wat eters over de vloer. Heb het toscaanse kookboek maar uit de kast gerukt voor inspiratie
Een gele kikker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |