Mijn dag begon echt goed!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Woei, goeiemorgen. Ik ben klaarwakker en hoef pas over anderhalf uur te beginnen met werken, apart..
Leer nou eens niet door topicslotjes heen te postenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:49 schreef Xilantof het volgende:
en ik schreef dit!
[..]
Mijn dag begon echt goed!!
!
Mijn wekker ging wel, maar werd wakker met een nummer dat ik al heel lang zocht, maar vergat steeds welke als ik hem wilde kopen.
Maar nu heb ik hem onthouden en heb ik hem ook al te pakken!![]()
tssskquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leer nou eens niet door topicslotjes heen te posten
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:58 schreef Chanty het volgende:
Waren net bij de dierenarts voor Pien eerste injectie. Zegt ie ineens: "Het is trouwens een poes." Tsja en zo komt het dan dat je met een kater heen gaat, en met een poes terug komt. Hopen dat ze geen identiteitscrisis krijgt nu omdat we haar een week lang als een mannetje hebben behandeld
Doe je je dan wel een beetje inhoudenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:12 schreef An24 het volgende:
Vandaag krijg ik toch een leuke shoot.
Een collega van me komt langs en het is nogal een euhhhh karakteritistieke vent. Dit wordt lachen![]()
Nou ze hebben genoeg katten gehad. Ik had zelf na het zien van plaatjes van de genitaliën mijn twijfels al, maar vond het toch moeilijk te bepalen. Maar kat of poes, maakt verder ook niet uit. Ze is iig gezond en lievquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:11 schreef An24 het volgende:
[..]
De mensen waar beestje vandaan komt wisten volgens mij niet zo goed waar ze mee bezig waren wel?
![]()
Maar gefeli me je kattendochter![]()
Ruilen gaat een beetje moeilijk nu..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ze hebben genoeg katten gehad. Ik had zelf na het zien van plaatjes van de genitaliën mijn twijfels al, maar vond het toch moeilijk te bepalen. Maar kat of poes, maakt verder ook niet uit. Ze is iig gezond en liev
Ha, veel plezier ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:12 schreef An24 het volgende:
Vandaag krijg ik toch een leuke shoot.
Een collega van me komt langs en het is nogal een euhhhh karakteritistieke vent. Dit wordt lachen![]()
Klinkt bekend, maar dan omgekeerd. Gelukkig hadden we voor een redelijk onzijdige naam gekozen dus de kat heeft maar weinig last gehad van een echte identiteitscrisis.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:58 schreef Chanty het volgende:
Waren net bij de dierenarts voor Pien eerste injectie inenting (dat waren dus twee injecties). Zegt ie ineens: "Het is trouwens een poes." Tsja en zo komt het dan dat je met een kater heen gaat, en met een poes terug komt. Hopen dat ze geen identiteitscrisis krijgt nu omdat we haar een week lang als een mannetje hebben behandeld
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:50 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm...heb een bug gevondenEven voor de duidelijkheid....het posticon in de forumindex is NIET de juiste
Die bij de OP wel
Blijkbaar wordt die dus niet meer geupdate
De naam van onze kat was volgens velen vrouwelijk, dus dat probleem is meteen opgelostquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend, maar dan omgekeerd. Gelukkig hadden we voor een redelijk onzijdige naam gekozen dus de kat heeft maar weinig last gehad van een echte identiteitscrisis.
Dan was ik gelukkig niet de enige die dat dacht...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
De naam van onze kat was volgens velen vrouwelijk, dus dat probleem is meteen opgelost
En ik blijf erbij dat het onzijdig is. Pien vroeger uit Huisje boompje beestjes was ook een jongenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan was ik gelukkig niet de enige die dat dacht...![]()
Ik kan me niet meer herinneren dat daar een Pien in zat...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
En ik blijf erbij dat het onzijdig is. Pien vroeger uit Huisje boompje beestjes was ook een jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |