Mijn dag begon echt goed!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Woei, goeiemorgen. Ik ben klaarwakker en hoef pas over anderhalf uur te beginnen met werken, apart..
Leer nou eens niet door topicslotjes heen te postenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:49 schreef Xilantof het volgende:
en ik schreef dit!
[..]
Mijn dag begon echt goed!!
!
Mijn wekker ging wel, maar werd wakker met een nummer dat ik al heel lang zocht, maar vergat steeds welke als ik hem wilde kopen.
Maar nu heb ik hem onthouden en heb ik hem ook al te pakken!![]()
tssskquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leer nou eens niet door topicslotjes heen te posten
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:58 schreef Chanty het volgende:
Waren net bij de dierenarts voor Pien eerste injectie. Zegt ie ineens: "Het is trouwens een poes." Tsja en zo komt het dan dat je met een kater heen gaat, en met een poes terug komt. Hopen dat ze geen identiteitscrisis krijgt nu omdat we haar een week lang als een mannetje hebben behandeld
Doe je je dan wel een beetje inhoudenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:12 schreef An24 het volgende:
Vandaag krijg ik toch een leuke shoot.
Een collega van me komt langs en het is nogal een euhhhh karakteritistieke vent. Dit wordt lachen![]()
Nou ze hebben genoeg katten gehad. Ik had zelf na het zien van plaatjes van de genitaliën mijn twijfels al, maar vond het toch moeilijk te bepalen. Maar kat of poes, maakt verder ook niet uit. Ze is iig gezond en lievquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:11 schreef An24 het volgende:
[..]
De mensen waar beestje vandaan komt wisten volgens mij niet zo goed waar ze mee bezig waren wel?
![]()
Maar gefeli me je kattendochter![]()
Ruilen gaat een beetje moeilijk nu..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ze hebben genoeg katten gehad. Ik had zelf na het zien van plaatjes van de genitaliën mijn twijfels al, maar vond het toch moeilijk te bepalen. Maar kat of poes, maakt verder ook niet uit. Ze is iig gezond en liev
Ha, veel plezier ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:12 schreef An24 het volgende:
Vandaag krijg ik toch een leuke shoot.
Een collega van me komt langs en het is nogal een euhhhh karakteritistieke vent. Dit wordt lachen![]()
Klinkt bekend, maar dan omgekeerd. Gelukkig hadden we voor een redelijk onzijdige naam gekozen dus de kat heeft maar weinig last gehad van een echte identiteitscrisis.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:58 schreef Chanty het volgende:
Waren net bij de dierenarts voor Pien eerste injectie inenting (dat waren dus twee injecties). Zegt ie ineens: "Het is trouwens een poes." Tsja en zo komt het dan dat je met een kater heen gaat, en met een poes terug komt. Hopen dat ze geen identiteitscrisis krijgt nu omdat we haar een week lang als een mannetje hebben behandeld
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:50 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm...heb een bug gevondenEven voor de duidelijkheid....het posticon in de forumindex is NIET de juiste
Die bij de OP wel
Blijkbaar wordt die dus niet meer geupdate
De naam van onze kat was volgens velen vrouwelijk, dus dat probleem is meteen opgelostquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend, maar dan omgekeerd. Gelukkig hadden we voor een redelijk onzijdige naam gekozen dus de kat heeft maar weinig last gehad van een echte identiteitscrisis.
Dan was ik gelukkig niet de enige die dat dacht...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
De naam van onze kat was volgens velen vrouwelijk, dus dat probleem is meteen opgelost
En ik blijf erbij dat het onzijdig is. Pien vroeger uit Huisje boompje beestjes was ook een jongenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan was ik gelukkig niet de enige die dat dacht...![]()
Ik kan me niet meer herinneren dat daar een Pien in zat...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
En ik blijf erbij dat het onzijdig is. Pien vroeger uit Huisje boompje beestjes was ook een jongen
Leuk, ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:19 schreef An24 het volgende:
![]()
Mijn model is wat later, goed moment om te kijken of de katten ook in de studio willen. en jaaaaa hoooorr ze flikken het..
update later![]()
was misschien meer van mijn tijd? was een gele rubber handschoen met een hoofd van een zacht geel balletje erop, of iig iets wat erop leek. Die man was buikspreker blijkbaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren dat daar een Pien in zat...![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo het gaat nu een stuk minder hard dan ik had verwacht, maar het is natuurlijk ook veel te warm om achter de pc te zitten natuurlijk..
Dan ga je mee naar Alkmaar om Gare Du Nord te bekijken / beluisteren / fotografisch vast te leggenquote:Op zondag 15 juli 2007 09:30 schreef Yoni het volgende:
Ik heb zin om iets leuks te doen vandaag, maar kweenie wat
I know the problemquote:Op zondag 15 juli 2007 09:08 schreef Ynske het volgende:
wat is t overigens moeilijk om te moeten vechten tegen je lichaam om te eten
das waar maar niet eten is ook geen optiequote:Op zondag 15 juli 2007 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
I know the problemMaar blij dat het redelijk gaat
Beter dan dat het slecht gaat
Wat is de oorzaak? Iets fysieks? Iets anders?quote:Op zondag 15 juli 2007 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
das waar maar niet eten is ook geen optie
gister weer terug hier gekomen, en helaas alleen maar kunnen
leef als zijnde verdoofd, vergeet alles wat ik doe
1 ding is zeker, t leven gaat door en ik moet mee
prive-problemenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is de oorzaak? Iets fysieks? Iets anders?
Mensen die dichtbij je staan, raken je inderdaad het hardst als ze om wat voor reden dan ook er niet meer zijn... Heb je mensen bij wie je je een beetje terecht kan met je verhaal en emoties?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
prive-problemen
nou jah problemen
ik ben mezelf kwijt, en daarbij iemand waar ik veel om geef
Veel plezier! Geloof me, als je een beetje van hitte houdt, ga je het echt geweldig vinden...quote:
Nu op dit moment niet neequote:Op zondag 15 juli 2007 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dichtbij je staan, raken je inderdaad het hardst als ze om wat voor reden dan ook er niet meer zijn... Heb je mensen bij wie je je een beetje terecht kan met je verhaal en emoties?
ik probeer t ook zoveel mogelijk te relativeren. Als ik eenmaal in een ritme zit, dan trek ik de dag wel door. Zodra ik bv mijn ouders gesproken heb is het compleet over.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:24 schreef Chanty het volgende:
Mogguh
Vandaag dagje saunaspannend
Ynske: weet niet of het je helpt, maar als ik me ontzettend klote voel, probeer ik zoveel mogelijk te relativeren door te denken aan dingen die veel erger zijn en te denken aan de goede dingen. Maar geef jezelf wel de ruimte om je klote/ verdrietig of wat dan ook te voelen. Maar geef je zelf ook een moment dat je zegt: 'en nu is het genoeg'. Dat is in het begin heel zwaar maar zal je uiteindelijk helpen dat je je weer sneller beter voelt.
Tof, veel plezier daar ookquote:Op zondag 15 juli 2007 10:28 schreef Yoni het volgende:
Jaaa naar Gare du Nordheb al kleren gevonden
nu mijn toilettas nog...
Wat is dat Gare du Nord ?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:28 schreef Yoni het volgende:
nu mijn toilettas nog...
Gezelliequote:Op zondag 15 juli 2007 10:28 schreef Yoni het volgende:
nu mijn toilettas nog...
Marjoquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:25 schreef ..zapper het volgende:
NSJ was weer erg lekker gisteren. De akoestiek van de van Gogh zaal wordt in zaal Darling niet geevenaard, maar Tuck en Patti waren wederom grandioos.
Tommie!quote:Op zondag 15 juli 2007 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MarjoPDA ligt klaar MET routezooi erop
Volgens mij zijn ze alleen niet Belgischquote:Op zondag 15 juli 2007 11:50 schreef Msx-Hinter het volgende:
Ynske : Wat is dat Gare du Nord ?
volgens mij een station in Parijs maar ik denk dat ze een (belgische) jazzband bedoelt die ergens optreed...
huh? sauna buiten? en t regende toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sjezus, wat is het een Sauna op dit tijdstip buiten zeg..Kom net terug van m'n werk...
Oosten van het land.. 30 graden, geen regen en een klein zuchtje wind...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
huh? sauna buiten? en t regende toch?
enfin ik heb t koud
Vies als in vies heet of vies grijs en nat?quote:
Egwel....quote:Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef Yoni het volgende:
Wat een GEWELDIG optreden was dat zeg! Wauw! en muzikanten die spelen met fotografen zijn cool!
Ook dat gespeeld tussen hun steedsquote:
ik zie heul geen tandjesquote:Op zondag 15 juli 2007 21:41 schreef freud het volgende:
Tandjes! Lekkere plaat zeg!
quote:
quote:
Wat zij zeggen. Een van de beste live-acts die ik kenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef Yoni het volgende:
Wat een GEWELDIG optreden was dat zeg! Wauw! en muzikanten die spelen met fotografen zijn cool!
Duidelijk nog nooit een optreden van Tool gezien...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
Wat zij zeggen. Een van de beste live-acts die ik ken![]()
![]()
Klopt. En iets zegt me dat ik dat graag zo wil houdenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit een optreden van Tool gezien...![]()
Al is het alleen maar omdat ze je camera zonder pardon in beslag nemen. Daar zijn ze een beetje allergisch voor...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klopt. En iets zegt me dat ik dat graag zo wil houden
Da's hun probleem. Hebben zij geen fantastische plaatjes van hun optredenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al is het alleen maar omdat ze je camera zonder pardon in beslag nemen. Daar zijn ze een beetje allergisch voor...
Dat compenseren ze dan weer met leuke promo foto's...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's hun probleem. Hebben zij geen fantastische plaatjes van hun optreden
Promofoto's is voor mietjesquote:Op zondag 15 juli 2007 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat compenseren ze dan weer met leuke promo foto's...
[afbeelding]
Zo dan maar, niet van mij overigens...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Promofoto's is voor mietjesHet gaat om live-optredens
Ieder z'n smaak gelukkig... Alhoewel mijn voorkeur vooral uit gaat naar de muziek natuurlijk, niet naar mannen in BH's...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
dat bedoel ik... Gare Du Nord is dus veeeeeeeeeeeeel beter
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef Chanty het volgende:
Sauna was relaxeden niet eng
En ben nog een kilo afgevallen ook, kijken of dat morgen nog is
Valt best wel mee met dat wegwaaienquote:Op zondag 15 juli 2007 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij en een kilo afvallen? Je waait nu al weg...doe eens niet zo gek
Van buiten zitten in de zon ga ik niet zo zweten als in een saunaquote:Op zondag 15 juli 2007 23:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Van buiten zitten in de zon val je toch ook af?
30 graden en vet benauwd toch wel hoor..quote:Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Van buiten zitten in de zon ga ik niet zo zweten als in een saunagelukkig
Het was niet overal in Nederland 30 gradenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
30 graden en vet benauwd toch wel hoor..
Het is dat ik geen weegschaal hier heb, maar ik ben wel een stuk lichter qua gevoel..quote:Op zondag 15 juli 2007 23:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het was niet overal in Nederland 30 gradenIn Harderwijk waar ik was, was het de hele dag bewolkt, verder wel lekker temperatuurtje maar echt niet heet
En hier in Hilversum schijnt het hetzelfde te zijn geweest. Pas tegen de avond kwam de zon door
licht in je hoofd?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is dat ik geen weegschaal hier heb, maar ik ben wel een stuk lichter qua gevoel..
Ik ga maar es douchen en een poging doen tot maffen, maar goed vraag me af in hoever dat gaat lukken..quote:Op zondag 15 juli 2007 23:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
licht in je hoofd?dat noemen we een zonnesteek
Ik laat me nog ff masseren en ga dan maffen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thank Drunk I'm a Goddess!
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:31 schreef prupke het volgende:
* prupke stuitert door de sc heen![]()
vekansie en ziek en en en en ..GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:31 schreef prupke het volgende:
* prupke stuitert door de sc heen![]()
vekansie en ziek en en en en ..Maak er dan een rebus van, ben ik beter inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mogge
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |