Doe mij het station maarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:46 schreef Xilantof het volgende:
Gare du Nord!
Bij muziek van Gare du Nord zit ik meer aan dit te denken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoiTvp-tje dan maar
Met wat begeleidende muziek van Gare Du Nord
[afbeelding]
* ..zapper kwartje in djoekboks knikkertquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoiTvp-tje dan maar
Met wat begeleidende muziek van Gare Du Nord
[afbeelding]
En ik ga maar eens doen alsof ik werk...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:37 schreef Chanty het volgende:
Ga zo maar eens doen alsof ik een leven heb
Ey.....mijn kwartje was nog niet op hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef ..zapper het volgende:
[..]
* ..zapper kwartje in djoekboks knikkert
[afbeelding]
I can't dancequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
Genesis kan ik wel mee leven![]()
* PdeHoog zingt mee "we can't dance"
quote:
morgen moet ik werken maar donderdag heb ik de hele dag vrijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:28 schreef Ynske het volgende:leven
chanty? heb jij morgen of donderdag rond 12en tijd?
Kunnen niet op tegen:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik wist dat je zou happen
Vind Calling All Stations toch een beter nummer trouwens![]()
vinne t goed als ik donderdag ff langskom voor t werk?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
morgen moet ik werken maar donderdag heb ik de hele dag vrij
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kunnen niet op tegen:
Invisible touche
Jesus he knows me
en No son of mine
Je vergeet Mamaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kunnen niet op tegen:
Invisible touche
Jesus he knows me
en No son of mine
klinkt niet slechtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor tosti's en boodschappen. Vanavond gezellig wat eters over de vloer. Heb het toscaanse kookboek maar uit de kast gerukt voor inspiratie
Tostiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor tosti's en boodschappen. Vanavond gezellig wat eters over de vloer. Heb het toscaanse kookboek maar uit de kast gerukt voor inspiratie
Een gele kikker?quote:
Jaquote:
zekersquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
vinne t goed als ik donderdag ff langskom voor t werk?
En Selling England by the pound. En de complete tracklist van The lamb lies down on Broadway...quote:
Kaas gezond?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDa's gewoon brood met een plakje kaas hoor
En aangezien vier boterhammen + kaas best gezond is en de sambal weinig kwaad kan, eet ik dus twee tosti's
30+ kaas hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:12 schreef Kremers het volgende:
Kaas gezond?Kaas zit bomvol verzadigd vet
Jij hebt hele nette platen geschoten, zapper. Dat manneke met die camera was overigens wel heul irritant aanwezig bij het optreden van Snoop -Listen I know we're on a jazz festival but fuck that- Doggquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef ..zapper het volgende:
[..]
* ..zapper kwartje in djoekboks knikkert
[afbeelding]
Jij durft al niet te buikdansenquote:
ik bedoel ook meer om naar te kijken, niet om te doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij durft al niet te buikdansenDan heb je hier helemaal niets aan
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik bedoel ook meer om naar te kijken, niet om te doen![]()
Dusquote:Voor paaldansen moet je een stel mooie lange benen hebben
Ik heb geen mooie lange benen P. Echt niet, je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat ik lange benen hebquote:
Die photoshoppen we er achteraf wel aan dan!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb geen mooie lange benen P. Echt niet, je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat ik lange benen heb![]()
kun je dat irl ook doen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die photoshoppen we er achteraf wel aan dan!
Van te voren durf ik geen garanties af te geven, maar we kunnen wel eens een poging wagen natuurlijk...quote:
Jammerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb geen mooie lange benen P. Echt niet, je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat ik lange benen heb![]()
paalvallen bedoel jequote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JammerIk had je graag zien paaldansen
![]()
* Chanty ziet zich al beenloos door het leven gaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van te voren durf ik geen garanties af te geven, maar we kunnen wel eens een poging wagen natuurlijk...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |