en bedankt he?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:36 schreef enter het volgende:
Tegenwoordig msn ik niet meer met fokkers, of je moet B, Z of T zijn![]()
johquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:36 schreef enter het volgende:
Tegenwoordig msn ik niet meer met fokkers, of je moet B, Z of T zijn![]()
Ik geef toe dat ik soms emailadressen van mensen die ik niet leuk vind post op andere fora de er maar al te graag leuke dingen mee willen uithalenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:30 schreef zarGon het volgende:
We weten zeker dat het een FOK!ker is?
Op een pron site, 180 mensen die je willen toevoegenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik soms emailadressen van mensen die ik niet leuk vind post op andere fora de er maar al te graag leuke dingen mee willen uithalen![]()
Oh, dus ik ben niet de enige met die morbide fascinatie?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik soms emailadressen van mensen die ik niet leuk vind post op andere fora de er maar al te graag leuke dingen mee willen uithalen![]()
puuuuquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer kan ik m'n piemel showen op MSN?.
dat is zo 1999quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer kan ik m'n piemel showen op MSN?.
TMF chat en ik heb een keer voor de grap een Amerikaanse maat van me opgegeven als Jehova getuigequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:41 schreef enter het volgende:
[..]
Op een pron site, 180 mensen die je willen toevoegen![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
TMF chat en ik heb een keer voor de grap een Amerikaanse maat van me opgegeven als Jehova getuige
Kwamen ze nog langs ook
Niet iederéén heeft een piemel van 32 centimeter, remlof!quote:
Het is een kleintje. Echt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet iederéén heeft een piemel van 32 centimeter, remlof!
Dat zou je voor je houden, trutquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet iederéén heeft een piemel van 32 centimeter, remlof!
Waarom? Het is toch iets om trots op te zijn, juist?quote:
Nou. Ik zet m'n msn maar vast uitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch iets om trots op te zijn, juist?
Dat stukje klei stond vast voor jouw herseninhoud.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Volgens mij heeft kopieermachine zijn penis groter gemaakt met vleeskleurige klei op dat plaatje.
Hij is namelijk nogmaar 18.
hahahah je bent nog maar 17quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat stukje klei stond vast voor jouw herseninhoud.
ik ben namelijk 17.
Jij toch? Wellicht vandaag niet... maar normaliter kijke je toch ook altijd in show je penis?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heeft er al iemand in KPD gezocht?
Dus?quote:
Pas als ik iemand heel erg zie opscheppen, ctrl F ik even op zijn nickquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:43 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jij toch? Wellicht vandaag niet... maar normaliter kijke je toch ook altijd in show je penis?
![]()
''Liever lelijk en een baan, dan als BG door het leven gaan''quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dus?
Ik ben verder tenminste knap
Oh en kopieermachine is een stomme sippe flapploppomp.![]()
Daarom ben je dus zo aardig tegen mij in irc!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Pas als ik iemand heel erg zie opscheppen, ctrl F ik even op zijn nick![]()
Joh, laat wat over van die knaap.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
BG, het was een grapje hoor
17 haal je bij lange na niet
Hihi, kusje
Joee Dushii <3
Ja:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heeft er al iemand in KPD gezocht?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:42 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1015509
Ok, even doorspitten:
WAARSCHUWING: DIT IS EEN PENIS! JE KAN EEN EIKEL, SCHACHT EN BALLEN ZIEN. TENZIJ JE 14 BENT HEB JE HET NOG NOOIT GEZIEN. PAS OP! PENIS!
http://pic60.picturetrail(...)430752/234020657.jpg
Zelfde houding en kleur, alleen haar is minder
Ik weet niet wie de user is, echter deze lijkt wel het meest erop.
"Alternatief maar goed geleerd, in tegenstelling tot KM..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:45 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
''Liever lelijk en een baan, dan als BG door het leven gaan''
Neem jij eens een cursus origineel en creatief worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:54 schreef KopieerMachine het volgende:
Maar 'tis goed dat je het doet, ''Iemand'' moet tóch de taak op zich nemen!
Volgens mij heb ik jouw laatst zwaar klem geluld.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
"Alternatief maar goed geleerd, in tegenstelling tot KM..
Liever bekend als excentriek, dan braaf vaccineren en daarom ziek,
Kopieer denkt niet verder dan de stempel, en lult zich daarom sneller klem"
Ik kan moeilijk mezelf gaan quoten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Neem jij eens een cursus origineel en creatief worden.
En lift niet mee op andermans posts, lelijke baggeraar.
Nee. Kap eens met dat achterlijke offtopic gedoe en open een BG-afzeik topic of benader m via PM ofzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jouw laatst zwaar klem geluld.
msn logs, anyone?
Oeh, ik lijk zG welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee. Kap eens met dat achterlijke offtopic gedoe en open een BG-afzeik topic of benader m via PM ofzo.
Geen idee waar je het over hebt, maar ga gerust door met etteren en je ziet het wel aankomen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jouw laatst zwaar klem geluld.
msn logs, anyone?
inquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
snap je nu wat ik bedoelde met niks bereikt te hebben, KM?
bosmongool, vergeleken met jou heeft BG een doctorsgraad op kernfysica
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
snap je nu wat ik bedoelde met niks bereikt te hebben, KM?
bosmongool, vergeleken met jou heeft BG een doctorsgraad op kernfysica
miauwquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:38 schreef Biogarde het volgende:
Hier is Bi0-en, de wacke mod met grappen die flowen.
Maak je geen illusie, wanneer ik rijm komt er meer energie vrij dan bij kern-fusie.
Hoe vind je dat?
Rijmen is voor mij zo vanzelfsprekend als het spinnen van een kat.
![]()
Maar is het ook vanzelfsprekend als de zuigkracht van een gat?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:38 schreef Biogarde het volgende:
Hier is Bi0-en, de wacke mod met grappen die flowen.
Maak je geen illusie, wanneer ik rijm komt er meer energie vrij dan bij kern-fusie.
Hoe vind je dat?
Rijmen is voor mij zo vanzelfsprekend als het spinnen van een kat.
![]()
vette rip skylz, jij weet wel jungoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:45 schreef Biogarde het volgende:
Dj-know how even terug naar z'n 3.
De puntjes op de i weet je wel of weet je nie?
Haar naam is Brechtje, de rol die ze speelt is pas 16 lentes jong.
Maar ze heeft het net zo druk als Hong-Kong.
En een vrouw?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:18 schreef chatter het volgende:
Dat pikkie kan nooit van een volwassen man zijn.
Wel, de vrouwen die ik ken hebben zoiets niet.quote:
(.)(.)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:55 schreef chatter het volgende:
[..]
Wel, de vrouwen die ik ken hebben zoiets niet.
Die hebben meer iets van (.)(.) en een stukje lager () maar daar beneden zeker geen .|. net als ik.
Maar ja, ik ben dan ook een man.
![]()
hedde gij honger ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:12 schreef Maisnon het volgende:
Zeg hou op met flamen, we hadden het over vleeslollies.
Bijtertquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:12 schreef Maisnon het volgende:
Zeg hou op met flamen, we hadden het over vleeslollies.
mooie lamp welquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:03 schreef qi_ib het volgende:
Was het een van deze feestvierende knullen?
[img=578xnull]http://i7.tinypic.com/4kp5yra.jpg[/img]
staat er nu: word homo, op die poster rechtonder?quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:05 schreef qi_ib het volgende:
[..]
Nog mooiere foto van 'trix en wijlen prins Claus.
Dat verklaart misschien het enthousiasme en de heil gebaren van de polonaise!quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
staat er nu: word homo, op die poster rechtonder?_!
alweerquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Moet Brechtje nu eigenlijk geen ban vanwege het posten van die pik
Zo kleinquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Een lul van een negroide man , moet sunchaser zjin dan
Consquent beleid heet dat, ik ben er voorstander van!quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:13 schreef Brechtje het volgende:
Een ban vanwege het plaatsen van een pik?
Maak een topic.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Consquent beleid heet dat, ik ben er voorstander van!
Andere piemelzorquote:Op woensdag 18 juli 2007 06:39 schreef KopieerMachine het volgende:
IS dat niet diezelfde persoon, die ook een foto had gemaakt waarop hij klaarkwam op een foto van Yvonne?
IS dat niet diezelfde?![]()
Wie kietelt me even?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:31 schreef Kutkind het volgende:
Ladies and gentleman !
het was een leugen.
Dit is het echte gesprek wat plaatsvond !![]()
![]()
NSFW !![]()
[afbeelding]
Je bent vergeten mijn msnnaam te veranderen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:31 schreef Kutkind het volgende:
Ladies and gentleman !
het was een leugen.
Dit is het echte gesprek wat plaatsvond !![]()
![]()
NSFW !![]()
[afbeelding]
Wat val je me toch steeds aan joh oude man.quote:
Het was dan ook vanuit jaloezie dat hij dat typtequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:35 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wat val je me toch steeds aan joh oude man.
Je hebt stiekem ook gewoon zoeen kleine piem0l he?
Dwaas.
Bah, die Juup is 45 ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:38 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Het was dan ook vanuit jaloezie dat hij dat typteHij wou dat hij jou net zo hard kon bevredigen als de gemiddelde neger
![]()
Wat heb jij een kleine piem0lquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef Silven het volgende:
Oke ik kan er niet meer tegen. ik geef toe oke! IKW AS HET.Hoopd at je me nog mag Brechje..
Dus je bent niet boos?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:48 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wat heb jij een kleine piem0l
maargoed, net voordat het topic op slot gaat is het dus opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |