Dat verklaart misschien het enthousiasme en de heil gebaren van de polonaise!quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
staat er nu: word homo, op die poster rechtonder?_!
alweerquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Moet Brechtje nu eigenlijk geen ban vanwege het posten van die pik
Zo kleinquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Een lul van een negroide man , moet sunchaser zjin dan
Consquent beleid heet dat, ik ben er voorstander van!quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:13 schreef Brechtje het volgende:
Een ban vanwege het plaatsen van een pik?
Maak een topic.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Consquent beleid heet dat, ik ben er voorstander van!
Andere piemelzorquote:Op woensdag 18 juli 2007 06:39 schreef KopieerMachine het volgende:
IS dat niet diezelfde persoon, die ook een foto had gemaakt waarop hij klaarkwam op een foto van Yvonne?
IS dat niet diezelfde?![]()
Wie kietelt me even?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:31 schreef Kutkind het volgende:
Ladies and gentleman !
het was een leugen.
Dit is het echte gesprek wat plaatsvond !![]()
![]()
NSFW !![]()
[afbeelding]
Je bent vergeten mijn msnnaam te veranderen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:31 schreef Kutkind het volgende:
Ladies and gentleman !
het was een leugen.
Dit is het echte gesprek wat plaatsvond !![]()
![]()
NSFW !![]()
[afbeelding]
Wat val je me toch steeds aan joh oude man.quote:
Het was dan ook vanuit jaloezie dat hij dat typtequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:35 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wat val je me toch steeds aan joh oude man.
Je hebt stiekem ook gewoon zoeen kleine piem0l he?
Dwaas.
Bah, die Juup is 45 ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:38 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Het was dan ook vanuit jaloezie dat hij dat typteHij wou dat hij jou net zo hard kon bevredigen als de gemiddelde neger
![]()
Wat heb jij een kleine piem0lquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef Silven het volgende:
Oke ik kan er niet meer tegen. ik geef toe oke! IKW AS HET.Hoopd at je me nog mag Brechje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |