Om die reden ben ik gekozen. Maar goed. Gaat de eigenaar van dat kaboutertje zich nog melden of blijven we raden?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Goeie samenvatting van het bovenstaande.
Wat is Baaj toch ook sneuquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:15 schreef _The_General_ het volgende:
Ochja BaajGardian, Je maakt jezelf wel verdacht met topics zoals dit:
Msn cam (voor knappe vrouwen)
Ik heb een kleine piemol
Ik ben gebanned met mijn kleine piemol
Fokpedofilie anno 2006
Ten eerste zijn de TTs van de twee topics genaamd "ik heb een kleine piemol" en "ik ben gebanned met mijn kleine piemol"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:15 schreef _The_General_ het volgende:
Ochja BaajGardian, Je maakt jezelf wel verdacht met topics zoals dit:
Msn cam (voor knappe vrouwen)
Ik heb een kleine piemol
Ik ben gebanned met mijn kleine piemol
Fokpedofilie anno 2006
Ten tweede is dat msn cam topic gespeeld omdat ik toen nog geen cam had.quote:[quote]Op zondag 19 maart 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
LMAO
Wie heeft die TT veranderd...![]()
Ja, vooral sneu, oeh wat is baaj toch ongelovelijk sneu!quote:
Dat kan ik helaas niet ontkennen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, vooral sneu, oeh wat is baaj toch ongelovelijk sneu!
![]()
Nou laten we dan even een profielschets opstellen van de dader.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet ontkennen.
Maar het komt er dus op neer dat dit topic gewoon volgebaggerd gaat worden, terwijl de (zieke) dader zich niet meldt?
Lang leve die ene functiequote:
Vervelende tekens in de MSN-naam. Waar duidt dat op?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:47 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nou laten we dan even een profielschets opstellen van de dader.
Hij heeft mijn breezertopic niet gelezen, laten we dat voorop stellen.![]()
Ik verdenk persoonlijk Kopieermachine.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Vervelende tekens in de MSN-naam. Waar duidt dat op?
Joh, wat denk je wat ik heb gedaan..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:56 schreef remlof het volgende:
Ik block users altijd als ze niet zeggen wie ze op FOK! zijn, misschien ook een ideetje voor jou Brechtje?
Nou, je internet lag eruit, je mocht niet meer internetten, je msn zat vast...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Joh, wat denk je wat ik heb gedaan..
Printscreen gemaakt en hop eruit.
Jij hebt niks te verdenken of te vertellen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik verdenk persoonlijk Kopieermachine.
Bij jou zal er vast wel een ''zekere'' spanning zijn, waarschijnlijk zit dat in je genitale streek hé?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
wel spannend.
Doet me denken aan die film met een ontsnapte vrouwelijke cyborg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:59 schreef Maisnon het volgende:
Je had gewoon even door moeten bijten
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:16 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik zal nooit vergeten toen BaajGuardian boos werd dat niemand iets over zijn penis zei in Heren show hier je penis in KPD
HHAHAHHAHAH, altijd lachen daar
Waarom heb je overigens dat plaatje van VGcats gebruikt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
wel spannend.
Tjah, wat zou je erover KUNNEN zeggen? Niet zoveel gok ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]jah. beetje mijn penis posten en niemand zegt er wat van...
En nu heb je er een heel topic voor en is het ook weer niet goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]jah. beetje mijn penis posten en niemand zegt er wat van...
iemand die met 1 topic meer heeft bijgedragen aan een goede verloop van ONZ dan jij in je hele miserabele Fok! ''carriere''quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:19 schreef KopieerMachine het volgende:
Wie mag jij dan wel niet zijn Mister Monkeyman?
Diegene die met zijn schoen kakkerlakken zoals jij fijnstampt...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:19 schreef KopieerMachine het volgende:
Wie mag jij dan wel niet zijn Mister Monkeyman?
ja, snel terugkrabbelen omdat jij nu eindelijk je meerdere erkent hé?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:22 schreef KopieerMachine het volgende:
Ohh jij bent euhh 3M ?
ojaa dat wist ik wel ouwe, nieuw avatar? staat je niet zo goed hoor
Ik hoop dat er een uiterst agressieve moleculaire explosie plaatsvindt in jouw lichaam.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
iemand die met 1 topic meer heeft bijgedragen aan een goede verloop van ONZ dan jij in je hele miserabele Fok! ''carriere''
Meh, ik was de oude zatquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:22 schreef KopieerMachine het volgende:
Ohh jij bent euhh 3M ?
ojaa dat wist ik wel ouwe, nieuw avatar? staat je niet zo goed hoor
net gebeurt, halfuur nadat ik gebarbeknoeit hebquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:23 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een uiterst agressieve moleculaire explosie plaatsvind in jouw lichaam.
Weet je waar jij jezelf mag deponeren? Voor een koploper, ja jij ja stuk turkentuigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
net gebeurt, halfuur nadat ik gebarbeknoeit heb
ik wil deze explosieve krachten graag in die lege holte in je kop deponeren
helaas voor jou, graftak, ben ik van Neederlandschen bloedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:25 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Weet je waar jij jezelf mag deponeren? Voor een koploper, ja jij ja stuk turkentuig![]()
Moet jij de trein niet halen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
helaas voor jou, graftak, ben ik van Neederlandschen bloed
en Turken hebben ons tulpen geschonken, een betere bijdrage dan jij ooit zult doen
dus hou ze erbuiten
Ik denk niet dat iemand van FOK! zo dom is om te posten in KPD én met Brechtje gaat piemelcammen... (quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
ONTOPIC MENSEN!
We hebben een penis, maar geen gezicht. Iedereen die toegang heeft tot KPD moet de Penis topiques doorspitten, ik denk niet dat hij het bij één foto zal hebben gelaten.
Het zal me niet verbazen als het gewoon de penis van Brechtje was...
er gaat geen rechtstreekse trein naar groningen, moet ik overstappen via Zwollequote:
Doe maar eventjes overstappen via Zwolle...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
er gaat geen rechtstreekse trein naar groningen, moet ik overstappen via Zwolle
oh, was dit een manier van ''ooh, kijk mij eens op een stoere manier een verkapte doodsverwensing te geven''
Sorry, maar jouw 2de-wereldoorlog humor ontgaat me totaal
ik neem geen bevelen aan van een Untermenschquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:31 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Doe maar eventjes overstappen via Zwolle...
Rephrase...?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:32 schreef enter het volgende:
Er zijn wel een aantal fokkers hoor, jammer dat mijn pc is afgefikt. Ik had deze prenten kunnen verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |