quote:
Heeeee, lekker ding, nog steeds zo blauw als een tientje zie ikquote:Op zondag 19 maart 2006 02:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, als je de eerste gehad hebt verneem je van de rest niets meer
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 19 maart 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heeeee, lekker ding, nog steeds zo blauw als een tientje zie ik![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 02:31 schreef BaajGuardian het volgende:
yoyo nigawhaaddd ik ben kingBG joo wuzat fugit in da hooz, me gots peemp muzik rik pik lik sik menit fugit krickit, yoo me mollooo gotz joo poenuit wigit shigit i fogit wutitiz mnizle yo yo suup
Nee, daarom kennismakings kusjequote:
Niet alleen met je kop op je keyboard maar met het hele lijf?quote:Op zondag 19 maart 2006 02:31 schreef BaajGuardian het volgende:
yoyo nigawhaaddd ik ben kingBG joo wuzat fugit in da hooz, me gots peemp muzik rik pik lik sik menit fugit krickit, yoo me mollooo gotz joo poenuit wigit shigit i fogit wutitiz mnizle yo yo suup
Zijn ze gemeen tegen jequote:
Of vroeger misbruiktquote:Op zondag 19 maart 2006 02:34 schreef Evil_Jur het volgende:
BG, jij werd veel gepest op school he?
Dat bevalt me uitstekend. Kusje terugquote:
Klappies met eenquote:Op zondag 19 maart 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zijn ze gemeen tegen je![]()
Moet ik klappies doen![]()
![]()
die kunnen geen pijn doen
ja : (quote:Op zondag 19 maart 2006 02:34 schreef Evil_Jur het volgende:
BG, jij werd veel gepest op school he?
Ik bedoel, vroeger waren tientjes blauwquote:Op zondag 19 maart 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Eerscht even slijmen, heh, anders gaat de broek niet omlaagquote:Op zondag 19 maart 2006 02:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klappies met een [afbeelding] die kunnen geen pijn doen![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 02:36 schreef BaajGuardian het volgende:
wie wil mij neuken
Neeeeeeeeeeeeeee, niet het zweepje...quote:Op zondag 19 maart 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Wat is je telefoonnummer?quote:Op zondag 19 maart 2006 02:37 schreef BaajGuardian het volgende:
bel BG voor geyle neuksecks
Zet je nummer dan neer, open in publicquote:Op zondag 19 maart 2006 02:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Mét een kleine piemelquote:Op zondag 19 maart 2006 02:37 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2006 02:38 schreef Beach het volgende:
http://cai.md.chula.ac.th/lesson/atlas/H/ImgBig/IMG0050.jpg
situatie van ts![]()
Jij bent nog erg nuchter, volgens mijquote:Op zondag 19 maart 2006 02:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik bedoel, vroeger waren tientjes blauwMaar dat zweepje is ook wel geil hoor
Dank u, ik klikte...quote:Op zondag 19 maart 2006 02:38 schreef Beach het volgende:
http://cai.md.chula.ac.th/lesson/atlas/H/ImgBig/IMG0050.jpg
situatie van ts![]()
graag gedaanquote:Op zondag 19 maart 2006 02:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dank u, ik klikte...
Kan ik weer 3 uur wat anders doen voor ik nachtmerrie vrij kan slapen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |