en bedankt he?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:36 schreef enter het volgende:
Tegenwoordig msn ik niet meer met fokkers, of je moet B, Z of T zijn![]()
johquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:36 schreef enter het volgende:
Tegenwoordig msn ik niet meer met fokkers, of je moet B, Z of T zijn![]()
Ik geef toe dat ik soms emailadressen van mensen die ik niet leuk vind post op andere fora de er maar al te graag leuke dingen mee willen uithalenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:30 schreef zarGon het volgende:
We weten zeker dat het een FOK!ker is?
Op een pron site, 180 mensen die je willen toevoegenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik soms emailadressen van mensen die ik niet leuk vind post op andere fora de er maar al te graag leuke dingen mee willen uithalen![]()
Oh, dus ik ben niet de enige met die morbide fascinatie?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik soms emailadressen van mensen die ik niet leuk vind post op andere fora de er maar al te graag leuke dingen mee willen uithalen![]()
puuuuquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer kan ik m'n piemel showen op MSN?.
dat is zo 1999quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer kan ik m'n piemel showen op MSN?.
TMF chat en ik heb een keer voor de grap een Amerikaanse maat van me opgegeven als Jehova getuigequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:41 schreef enter het volgende:
[..]
Op een pron site, 180 mensen die je willen toevoegen![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
TMF chat en ik heb een keer voor de grap een Amerikaanse maat van me opgegeven als Jehova getuige
Kwamen ze nog langs ook
Niet iederéén heeft een piemel van 32 centimeter, remlof!quote:
Het is een kleintje. Echt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet iederéén heeft een piemel van 32 centimeter, remlof!
Dat zou je voor je houden, trutquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet iederéén heeft een piemel van 32 centimeter, remlof!
Waarom? Het is toch iets om trots op te zijn, juist?quote:
Nou. Ik zet m'n msn maar vast uitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch iets om trots op te zijn, juist?
Dat stukje klei stond vast voor jouw herseninhoud.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Volgens mij heeft kopieermachine zijn penis groter gemaakt met vleeskleurige klei op dat plaatje.
Hij is namelijk nogmaar 18.
hahahah je bent nog maar 17quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat stukje klei stond vast voor jouw herseninhoud.
ik ben namelijk 17.
Jij toch? Wellicht vandaag niet... maar normaliter kijke je toch ook altijd in show je penis?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heeft er al iemand in KPD gezocht?
Dus?quote:
Pas als ik iemand heel erg zie opscheppen, ctrl F ik even op zijn nickquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:43 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jij toch? Wellicht vandaag niet... maar normaliter kijke je toch ook altijd in show je penis?
![]()
''Liever lelijk en een baan, dan als BG door het leven gaan''quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dus?
Ik ben verder tenminste knap
Oh en kopieermachine is een stomme sippe flapploppomp.![]()
Daarom ben je dus zo aardig tegen mij in irc!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Pas als ik iemand heel erg zie opscheppen, ctrl F ik even op zijn nick![]()
Joh, laat wat over van die knaap.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
BG, het was een grapje hoor
17 haal je bij lange na niet
Hihi, kusje
Joee Dushii <3
Ja:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heeft er al iemand in KPD gezocht?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:42 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1015509
Ok, even doorspitten:
WAARSCHUWING: DIT IS EEN PENIS! JE KAN EEN EIKEL, SCHACHT EN BALLEN ZIEN. TENZIJ JE 14 BENT HEB JE HET NOG NOOIT GEZIEN. PAS OP! PENIS!
http://pic60.picturetrail(...)430752/234020657.jpg
Zelfde houding en kleur, alleen haar is minder
Ik weet niet wie de user is, echter deze lijkt wel het meest erop.
"Alternatief maar goed geleerd, in tegenstelling tot KM..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:45 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
''Liever lelijk en een baan, dan als BG door het leven gaan''
Neem jij eens een cursus origineel en creatief worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:54 schreef KopieerMachine het volgende:
Maar 'tis goed dat je het doet, ''Iemand'' moet tóch de taak op zich nemen!
Volgens mij heb ik jouw laatst zwaar klem geluld.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
"Alternatief maar goed geleerd, in tegenstelling tot KM..
Liever bekend als excentriek, dan braaf vaccineren en daarom ziek,
Kopieer denkt niet verder dan de stempel, en lult zich daarom sneller klem"
Ik kan moeilijk mezelf gaan quoten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Neem jij eens een cursus origineel en creatief worden.
En lift niet mee op andermans posts, lelijke baggeraar.
Nee. Kap eens met dat achterlijke offtopic gedoe en open een BG-afzeik topic of benader m via PM ofzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jouw laatst zwaar klem geluld.
msn logs, anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |