Neuh, even wat vrienden ophalen middelsch een creatief omweggetjequote:
Een creatief omweggetje over Moskouquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, even wat vrienden ophalen middelsch een creatief omweggetje
Moest iets afhebbenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
Jeetje Marc, ben jij laat naar bed gegaan en vroeg op..
Fijn, die indicatietijden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:32 schreef marcb1974 het volgende:
Moest iets afhebbendat is wel weer gelukt
En nu kan er zo een monteur komen voor mijn internet. Tussen 8 en 1
Altijd leuk UPCquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:03 schreef marcb1974 het volgende:
Hij is al weer wegWas redelijk op tijd dus.
Kon alleen niets doener komt nu een monteur die de upc kast buiten (die scheef staat omdat er regelmatig een auto tegen rijdt) te laten nakijken en eventueel vervangen.
Nee, rondje virtueel Alp D'huez gefietst daarnet op de sportschool. Wel cool, tv erbij en een echt stuur, e ndan opnamen van de route gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:16 schreef Kuukske het volgende:
Slecht geslapen?
Waarom?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, rondje virtueel Alp D'huez gefietst daarnet op de sportschool. Wel cool, tv erbij en een echt stuur, e ndan opnamen van de route gemaakt.
Ik vond het zielig. En er zijn deze maand prijzen te winnen voor de drie snelste mensen. Ik sta nu op 1quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom?
Alpe D'Huez zit niet in de tour dit jaar![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het zielig. En er zijn deze maand prijzen te winnen voor de drie snelste mensen. Ik sta nu op 1
Ja, alleen ben je kapot na 1x proberen, dus nog een keer erachteraan schiet niet zo op. Cauberg is overigens nog erger: 1,1km (alleen de klim dus) en dan nog 3.45 er over doen. En dan iemand die er bijna onderdoorging maar 3.20 reed. Ik was erbij en zag die gast daarna de fiets afrollen. Hij heeft een uur lang voor zich uit zitten staren. Beetje maf imho. Zo ver ga ik niet, het moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
mag je zo vaak proberen als je wil?
Hij snapt het wel idd ja. Je moet je eerst laten keuren voordat je het huis uitgaat hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:45 schreef leonieke het volgende:
Zo, ik mag van mijn echtgenoot weer gezien worden![]()
Hij had er al de speldjes uitgedaan en mijn haar stond alle kanten uitMaar na twee keer wassen heb ik weer recht haar.
Dat ligt er maar helemaal aan wat je wilquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
Los gaan prima, dood neervallen is niet goed
Hč. Gaafquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:19 schreef Pheno het volgende:
Nee, rondje virtueel Alp D'huez gefietst daarnet op de sportschool. Wel cool, tv erbij en een echt stuur, e ndan opnamen van de route gemaakt.
Ach tsja. En natuurlijk de telefoon ook nog overgaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
Prima optijd toch
Je bent nog in het pand, dus waarom moeten ze ook haast maken
Je kan links- of rechtsrijden. Als je links gaat rijden, rij je niet rechts.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef leonieke het volgende:
En wat ik me nu al tijden afvraag: wat wordt er eigenlijk met die Linker bedoeld?
Tenzij je achteruit gaatquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan links- of rechtsrijden. Als je links gaat rijden, rij je niet rechts.
aaaaaah zielig honnekequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:36 schreef Frutsel het volgende:
gevaarlijke sport dat wielrennen
[afbeelding]
Nog altijd minder dan verspringenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[afbeelding]
gelukkig maarquote:
Weet je zeker dat die niet vanavond bij iemand op het bord ligt in sate vormquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die niet vanavond bij iemand op het bord ligt in sate vorm
Laat maar, ik vind het eigenlijk een vrij nutteloze investering, ik heb helemaal geen zin in 'zin in nuttige dingen'quote:
23.00 uurquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
Eten staat op
Tot hoe laat moet je vandaag Ynske?
hoef pas om 2 te beginnen he dus kom krap aan de 8 uur vandaagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zijn lange dagen dan. Heb je wel weer veel uren gewerkt deze week ineens
Valt mee dan, al is 42,5 meer dan gemiddeldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoef pas om 2 te beginnen he dus kom krap aan de 8 uur vandaag
geloof dat ik deze week totaal op 42.5 uur zit
iig beter dan gemiddeld 29quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt mee dan, al is 42,5 meer dan gemiddeld
Dat viel reuze meequote:
Hoe ging de solli naar jouw gevoel?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:33 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat is ook weer achter de rug.
Ik kom net binnenwandelen eigenlijk. Dus mja, dat hoeft niet echt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
Kuukske.Sorry. hoe kan ik het goed maken.
Hoiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:27 schreef Bengeltje het volgende:
stelletje slaapkoppen.![]()
Leo, Marc, Ynske, Sjowhan en Pheno.nog iemand?
Kom ik daar even goed vanaf.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kom net binnenwandelen eigenlijk. Dus mja, dat hoeft niet echt.
Heheh.quote:
Getrouwd en gelijk als een oude vrouw gaan gedragen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:31 schreef leonieke het volgende:
Ik moet toegeven dat ik vanmiddag al een dutje heb gedaanEen dutje van een paar uur
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Getrouwd en gelijk als een oude vrouw gaan gedragen.![]()
zoiets jahquote:
extra tv aanschaffenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:41 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was Tour de France... Wat moet je dan doen als je dat niet graag ziet en jouw echtgenoot er wil naar kijken?
aah jah das wel handigquote:
Tegen die tijd dat jij thuis bent kan je toch direct je bed in?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoiets jah
heb enorme zin om lekker in een deken gewikkeld onderuitgezakt te gaan zitten suffen
kloptquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat jij thuis bent kan je toch direct je bed in?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:18 schreef leonieke het volgende:
En dan het hamstertje versmachten zeker?
Die is echt te klein om een deken van te maken hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:18 schreef leonieke het volgende:
En dan het hamstertje versmachten zeker?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is echt te klein om een deken van te maken hoor
Voor XP pro dan he. Vista is een gepasseerd station.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft IEMAND een netwerkdriver voor een Acer Aspire E571?
Is er wel sprake van vinden als je het niet kwijt wasquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:29 schreef es70 het volgende:
Hmz... Ik vind iets dat ik (nog) niet kwijt was, maar wat ik zocht heb ik nog niet gevonden.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is er wel sprake van vinden als je het niet kwijt was
dat scheelt weer wel dan jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]Want als ik het nodig had gehad had ik niet geweten waar het was
.
niet te downloaden via de site van acer?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor XP pro dan he. Vista is een gepasseerd station.
Zo vaak heb je een trouwboekje gelukkig niet nodigquote:
kun je hier niets vinden?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja ik heb nog een maand
maar dus geen netwerk op mijn brandnieuwe PC die super vette specs heeft en geen ene kut kan.
Beter een P2-300@192 die steigert, dan een P4-3000@2048, die weigert, niewaar?
wat niet?quote:
Zo te zien leveren voor die pc alleen drivers voor Vista. Het zou dus zomaar kunnen dat ze die voor xp niet gemaakt hebbenquote:
en van een ander type, gaat dat fout?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo te zien leveren voor die pc alleen drivers voor Vista. Het zou dus zomaar kunnen dat ze die voor xp niet gemaakt hebben
geefmediedriverenrapwat@acer.com?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Je zou even een mailtje kunnen sturen aan Acer. Mochten ze iets hebben hoor je dat vaak wel snel.
neh 11 uur ben ik hoe dan ook wegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Dan zou het wel eens een heel lange dag kunnen worden
* Ynske geeft een aai over de bolquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik trek wel een netwerkkaart uit de kassakoopjes van de mediamarkt.
godverdek*nker nog
Alles kan open Flesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
kanker die kast kan niet eens open
godverdomme nog
inmiddels 12 pagina's met sudoku's en een aflevering van gilmore girls en ER verderquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
de kast is open inmiddels
ik zei het toch?quote:
Dat was geen probleem hoor mopquote:
Bwehehehequote:Op woensdag 18 juli 2007 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja en een keer op tijd op werk zijn is ook wel leuk
Ja hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:14 schreef leonieke het volgende:
het 'gezeur' van mijn man
Seems so?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:37 schreef Pheno het volgende:
Ik hier?
Daarom dat ik het ook tussen ' ' had gezet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoorBegint dat gezeik NU al?
Nee, laat mij maar vrijgezel blijven
Tof en redelijk standaard tochquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen zouden we EINDELIJK gemigreerd worden naar een nieuwe omgeving met snelle PC's en zo (zit nu nog onder WIn2000 te draaien hier op werk)
Maaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrr
het blijkt nu ineens dat er nog geen PC's aangevraagd zijn en dat dat volgende de officiële route moetDusssss het gaat niet door morgen, en het gaat nog wel een aantal weken duren ook
Tof he?
Voor managers wel, maar die kunnen dan eigenlijk ook niets.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
is het nou zoeen Rocket Science om te bedenken dat bij de aanvraag tot een migratie OOK een nieuw stuk ijzer hoort?
Gaat wel hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ja , dat komt redelijk goed uit wel
En ik zal er ook zoveel mogelijk ge(mis)bruik van maken
Hoe is het met jou?
oh ja, dat hadden we ook kunnen doen. Ik heb nog een half pak liggenquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:14 schreef leonieke het volgende:
Dat is niet zo hoor, ik bak niet 2 pannenkoeken ofzo he, maar een hele stapel in één keer
Hier nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef Kuukske het volgende:
Buh, 27 graden hierbinnen.
dat had ik rond 8.00 alquote:
kom je er hier ook wat brengen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:14 schreef leonieke het volgende:
Dat is niet zo hoor, ik bak niet 2 pannenkoeken ofzo he, maar een hele stapel in één keer
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ben eerder weggegaan
Ook al 1 1/2 uur door de dierentuin gelopen
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
en mij niets laten weten he
hoefde pas om 4 uur te beginnen vandaag
jammerquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Had het gisteren pas laat verzonnen eigenlijk
was ook niet echt lekker nu, te druk
Ja, daarvoor had ik nog enigszins contact met mijn vrouwquote:
Zie je, je had ook gewoon betere dingen te doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
jammer
ipv daarvan heb ik een nieuwe jurk gekocht
nee dat nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je, je had ook gewoon betere dingen te doen
Je mag toch zo ook wel ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daarvoor had ik nog enigszins contact met mijn vrouw
Ook een optie jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat niet
had me vergist in begintijd en was 2 uur te vroeg op t werk
toen maar gaan winkelen
deze is t gewordenquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook een optie ja
Niets mis met winkelen ook soms
En jij moet het dragen, dus maakt het uit wat anderen er van vindenquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
deze is t geworden
[afbeelding]
alleen het rode is beigeachtig
en jah ik weet dat er genoeg mensen zijn die t niet mooi vinden, maar ikke lekker wel
Maar... maar.. ik weet nog niet of ik er nu ga bakken of nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
kom je er hier ook wat brengen?
heb daar echt zin in
Wat een mooie jurkquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
deze is t geworden
[afbeelding]
alleen het rode is beigeachtig
en jah ik weet dat er genoeg mensen zijn die t niet mooi vinden, maar ikke lekker wel
Hoe durven ze, je fok!t alleen maar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:56 schreef Sjowhan het volgende:
Klanten die zeiken dat de bestelling nog niet verwerkt is![]()
.
Alsof ik de gehele dag een beetje loop duimen te draaien
nope. sorry, is dat een standaard beveiliging of die hij zelf erin heeft gezet bij instellingen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:06 schreef Ynske het volgende:
weet hier toevallig iemand hoe ik vodafonebeveiliging van de se k700i van mijn paps afkrijg?
hij kan geen mp3tjes als ringtone gebruiken
Oe een oplossing?quote:echter een aantal
beperkingen hebbenen opgezet. Het bleek dat je oa geen MP3 files als beltoon in
kan stellen, slim van vodafone want ze willen dat je natuurlijk VF Life
ringtunes download.
quote:Je kan via een omweg dus toch die MP3 als ringtune instellen, helaas
Vodafone! Je hebt wel iets van een infrarood verbinding, bluetooth of datacabel
met je pc nodig Wat moet je doen? Download op http://developer.sonyericsson.com/ het programma
genaamd 'DRM packer'. Hiermee can je een soort van licensie (DRM) toevoegen aan
het mp3tje. Op zich spreekt het voorzichzelf, als je het bestandje gecreated
hebt kan je het naa je tel versturen en je zullt zien dat het werkt!
idd de valse actie van vodafonequote:Op woensdag 18 juli 2007 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nope. sorry, is dat een standaard beveiliging of die hij zelf erin heeft gezet bij instellingen?
Oe wat gemeen van vodafone.
[..]
aaaj die oplossing gaan we maar eens proberenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nope. sorry, is dat een standaard beveiliging of die hij zelf erin heeft gezet bij instellingen?
Oe wat gemeen van vodafone.
[..]
Oe een oplossing?
[..]
mobieltjes zijn leuk als je gebeld kan wordenquote:
Ik kijk over japanners uitquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
Pheno, kijk je wel een beetje uit in Japan?
ach, ben er toch met de enige die iets om me geeft, dus als we gaan....who caresquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
T gaat niet echt lekker daar he, met die kerncentrale en aardbevingen en typhonen
Doe niet zo negatief.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, ben er toch met de enige die iets om me geeft, dus als we gaan....who cares
Ach, we doen ons best.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief realistisch.veilig terug komen hoor.
trustequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga off to bedddddd. Morgen laaste dagje, vrijdag niet werken iig.![]()
trusten.
Trustequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga off to bedddddd. Morgen laaste dagje, vrijdag niet werken iig.![]()
trusten.
Wij jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, ben er toch met de enige die iets om me geeft, dus als we gaan....who cares
Ach, mijn pinguin ava kun je zo jatten tegen die tijdquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, mijn pinguin ava kun je zo jatten tegen die tijd
Ik verwacht niet dood te gaan, eerde overweldigd te worden door de cultuur daar.quote:
quote:
quote:
Goed strevenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dood te gaan, eerde overweldigd te worden door de cultuur daar.
kan en mag niet eerder dan september wegquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:03 schreef Ynske het volgende:
Ik wil op vakantie
[img=578xnull]http://www.relatiemarketing.nl/photos/citytrip_schotland_1.jpg[/img]
Prima timing tochquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan en mag niet eerder dan september weg
klinkt niet slecht, waar?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:09 schreef Sjowhan het volgende:
Nagoed, naar bed. Morgenochtend 1kamer-appartementje (40m2) kijken, ben erg benieuwd.
Zelfde dorp waar ik nu woonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |